Umetna inteligenca mora delati v prid potrošnika

Objavljeno: 5. 5. 2021

Dr. Rainer Schamberger, član poslovodstva družbe Bankart, zase pravi, da je zagovornik pametnega regionalnega sodelovanja, t. i. regionalnih ekosistemov, od katerih imajo korist predvsem potrošniki in so jim skupna naslednja izhodišča:


  • Prihodnost je v celostno zaključenih (End-to-End) transakcijah.
  • Potrošnik pričakuje celostno izkušnjo nakupovanja.
  • Industrija plačil se ločuje od klasičnega bančništva.
  • Umetna inteligenca mora delati v prid potrošniku.
  • Delež gotovinskih plačil v regiji je še vedno visok (približno 80 %), zato je prisoten velik potencial za nove načine plačevanja in storitve.
  • Trgovina na drobno doživlja številne spremembe, pri čemer biometrija, IoT, vnaprejšnja ponudba in brezšivni plačilni procesi igrajo pomembno vlogo v »prodajalnah prihodnosti«.
  • Na trg vstopajo novi akterji iz nefinančne industrije (trgovci na drobno, ponudniki telekomunikacij, visokotehnološka podjetja, novo nastale banke), odpira se prostor za nove načine plačevanja in storitve v povezavi s PSD2, odprtim bančništvom ali celo širše, odprtim gospodarstvom, vključno z internetom stvari (IoT).

Bankart je vodilno podjetje v regiji glede celovitosti storitev in nudi tudi storitve z dodano vrednostjo na področju uporabniške izkušnje in digitalnih računov. Več o mednarodnih plačilih in bančnih trendih v luči digitalizacije bosta na konferenci Novi izzivi 2021 predstavila člana poslovodstva družbe gospod Rainer Schamberger in Aleksander Kurtevski.

Vir: Rainer Schamberger, CMO uprave Bankarta.

AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti