Pri organizaciji dogodka malenkosti štejejo ... in plan B tudi!

Objavljeno: 8. 7. 2015

Priprava dobrega dogodka je velik zalogaj. Ni vseeno, ali organiziramo  otvoritev, tiskovno konferenco, športno prireditev, poslovno srečanje ali obletnico podjetja. Vsem pa je skupno to, da dober, edinstven, in nepozaben dogodek zahteva precej spretnosti ter organizacijskega znanja.

Spotaknemo se lahko že pri načrtovanju in zakonodaji. Lahko nam jo zagodejo nepredvideni stroški, časovna nedoslednost in majhne, a ne nepomembne stvari ... Ste že kdaj dali tiskati vabila in šele potem, ugotovili, da je zapisan napačen datum dogodka? Ali se je na kakšnem dogodku moderator oblekel neprimerno? Kako rešiti takšne in podobne zagate?

Že septembra vas bomo na delavnici »Organizacija dogodka od A do Ž« peljali skozi celoten organizacijski postopek, tako da boste v prihodnje suvereno pripravljali poslovne dogodke in pri tem tudi uživali.

Simona Lobnik Ambrožič,
direktorica podjetja EVRA d.o.o.

AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti