Pandemija dvignila pričakovanja uporabnikov do mobilnih denarnic

Objavljeno: 2. 6. 2021

Na primeru mobilne denarnice mBills, ki je v letu 2020 presegla 100.000 uporabnikov, se potrjujejo napovedi, da se morajo mobilne denarnice poleg osredotočanja na dobro uporabniško izkušnjo usmeriti tudi na direktne nakupe in jih še pohitriti. mBills marketplace tako trgovcem odpira nove kanale prodaje in izpostavitve izdelkov, obenem pa uporabnika ujame na vsakem koraku. Te konkurenčne prednosti mBills so med prvimi prepoznali tudi Pivovarna Laško, Big Bang in Kompas shop ter si s svojo ponudbo v mobilni denarnici zagotovili zveste in zadovoljne kupce.

V mBills marketplace lahko uporabnik naroči in plača izbrane artikle številnih ponudnikov. Uporabnik s tem prihrani čas, trgovec pa pridobi dodaten kanal, s katerim doseže kupca kar v njegovem žepu. Nov prodajni kanal trgovcu omogoča še veliko več, od pozivov s potisnimi sporočili do spodbujanja s programom vračila denarja (cashback). Ta rešitev je idealna tako za trgovca kot tudi za uporabnika, še posebej pri ponavljajočih se nakupih.

Za mBills pa se zgodba razvoja in podpore trgovcem nadaljuje tudi na drugih področjih. Nekatere storitvene panoge so namreč še vedno zveste uporabi gotovinskih plačil. Zavarovalni zastopniki, dimnikarji, gostinci in mnogi drugi morajo konec delavnika gotovinske iztržke položiti na poslovni račun, kar pa je zunaj delovnih ur bank kar precejšen izziv in z uporabo dnevno-nočnih trezorjev predstavlja strošek. Ker je gotovinsko vplačilo v mBills tudi sicer uporabnikom blizu, je bila rešitev na dlani – poslovnim partnerjem je MBILLS na vseh prodajnih mestih Petrol omogočili polog gotovinskih iztržkov.

»Uspeh MBILLS kot prve mobilne denarnice v Sloveniji dokazuje, da smo zaradi pogleda v prihodnost dobro pripravljeni na vseskozi spreminjajoče se potrebe uporabnikov. Nove priložnosti za MBILLS so vzklile v težkih časih, po novem pa rešujejo tudi vsesplošne izzive majhnih in srednje velikih podjetij,« z velikim ponosom pove mag. Primož Zupan, direktor podjetja, ki bo na dogodku Novi izzivi spregovoril o praktičnih primerih dobrih praks in priložnostih povezovanja mBills s partnerskimi podjetji.

Vir: mBills, partner konference Novi izzivi 2021.

AAA Zlata odličnost