Komunikacija je ključ

Objavljeno: 13. 4. 2016

Komunikacija ni zgolj izmenjava informacij, je tudi razumevanje čustev in namer, skritih v sporočilu. Ne glede na to, ali uporabimo glas (govor, pogovor), zapis (sporočilo, zapis v medijih, knjigah), sliko (fotografija, logotip, graf) ali neverbalno obliko (govorica telesa, kretnje), komunikacija je veščina, ki se je lahko naučite in jo lahko izpilite, da vam bo odpirala vrata do sodelavcev, poslovnih partnerjev, strank.

Ideje, inovacije, optimizacija stroškov in vse drugo, kar sodobno podjetje ohranja v konkurenčnem boju, je skrito v ljudeh, te skrite zaklade pa odpira prav komunikacija. Pomaga vam poglobiti odnose in povezave z drugimi, izboljšati timsko delo, pospešiti odločanje in se učinkoviteje spoprijemati z izzivi.

Sodobna komunikacija z različnimi metodami in tehnikami bistveno izboljša vaš nastop: naredi ga prepričljivejšega in vam pomaga dosegati odlične rezultate. Še posebno, če ste v vlogi vodje. Prav komunikacija je namreč ključ do uspešnega vodenja sodelavcev.

Kako biti učinkovitejši tudi zaradi izboljšane komunikacije, boste izvedeli na aktivnem treningu Učinkovito sodobno vodenje. Med drugim boste osvojili sodobne komunikacijske veščine, se naučili majhnih trikov za večji uspeh v komunikaciji na vseh ravneh, presegli komunikacijske izzive tipa, kaj pa če …, obvladovali boste POPR in neverbalno komunikacijo, ob tem pa brez težav sprejemali in izražali: pohvale in konstruktivno kritiko.

Vir: Simona Lobnik Ambrožič, direktorica podjetja Evra, d. o. o.

AAA Zlata odličnost
|