Kako pridobiti sponzorje?

Objavljeno: 04.03.2020

Kako pridobimo sponzorje, kako pravilno pristopimo k njim, da nas sploh opazijo med poplavo vseh prošenj? Napisati sponzorski dopis/prošnjo in nato do pikice enakega poslati na sto različnih naslovov, navadno ne obrodi sadov.

Podjetja, ki so na drugi strani, želijo vedeti, da smo se o njih prej pozanimali, vsaj prebrali njihovo spletno stran, poiskali povezave med njimi in nami. Zato moramo najprej vedeti, kdo so primerni sponzorji za naš dogodek (ali za tisto, za kar iščemo sponzorje). Če na primer organiziramo dogodek za pare, verjetno ne bomo iskali sponzorja med tistimi, ki ponujajo storitve za samske. Za dogodek, ki je trajnostno naravnan in na katerem bo govora o ekologiji, verjetno ne bomo k sodelovanju povabili sponzorja, ki ima svoje izdelke v plastični, po možnosti še nerazgradljivi embalaži. 

Ko naredimo nabor potencialnih sponzorjev, dobro raziščimo njihove spletne strani, članke na spletu, vizijo in poslanstvo ter jim nato napišimo dopis, v katerega vključimo tudi že naše predloge za sodelovanje v okviru sponzorstva. Čim bolj jasno opišimo naš dogodek, ciljno publiko in koristi, ki jih bo dogodek prinesel sponzorju. Po poslanem dopisu vedno še pokličimo in se poskusimo dogovoriti za sestanek, saj je v živo mnogo lažje navezati stik in priti do konkretnejših dogovorov.

Odnos s sponzorji se gradi postopoma, zato ne pozabite vzdrževati stika z njimi tudi po koncu projekta, se spomniti nanje ob praznikih in jih kdaj presenetiti s kakšno drobno pozornostjo.

Če želite izvedeti več o pridobivanju sponzorjev, se nam pridružite na seminarju – Organizacija dogodkov in pridobivanje sponzorjev, in sicer 17. junija 2020 v prostorih Uradnega lista RS.

Vir: Urša Žorž.