Kako pravilno izvesti javno naročilo s področja gradenj – praktična delavnica

Datum: 23. 5. 2024, 9.00–12.00
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Gradnje
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

Na trgu je danes na voljo vrsta seminarjev, predavanj in konferenc o javnih naročilih, kjer udeleženci pridobijo obširna splošna znanja o postopkih in poteku javnih naročil, vključno s postopki podajanja dodatnih pojasnil, dopolnjevanja ponudb in izdaje odločitev. Vendar ti programi praviloma ne osredotočajo na specifična področja nabav, kot je gradbeništvo.

Delavnica "Kako pravilno izvesti javno naročilo s področja gradenj", ki jo vodita izkušeni specialistki Špela Brezavšček in Larisa Štefin Glavendekić, zaposleni v družbi Praetor, zapolnjuje to vrzel. Namen te delavnice ni zgolj obnavljanje splošnih določb postopkov, temveč priprava specifičnih pogojev, meril in pogodbenih določil, ki so prilagojeni gradbeništvu. Delavnica poudarja pomen povezovanja splošnih znanj z vsaj osnovnim razumevanjem gradbeništva, kar udeležencem omogoča pripravo pogojev, ki so sorazmerni in povezani s predmetom javnega naročila, oblikovanje meril, ki odražajo dejansko ekonomsko korist, in oblikovanje specifičnih pogodbenih določil, ki so ključna za uspešno izvedbo gradbenih projektov.

Ta delavnica je ključnega pomena za strokovnjake za javna naročila, ki se želijo osredotočiti na gradbeništvo, saj je poleg teoretičnega znanja ključno tudi praktično poznavanje predmeta nabave. Udeleženci bodo tako pridobili ne le teoretično osnovo, ampak tudi praktične veščine, ki so potrebne za optimalno izvedbo javnih naročil na področju gradenj.

Program

  • Vzdrževanje cest in zimska služba
  • Projekti visokih gradenj (stanovanja, prizidki poslovnih stavb)
  • Projektiranje in gradnja
  • Nizka gradnja (ceste)
  • Notranja oprema (pohištvo)
  • Energetska sanacija (okna, streha, fasada)
  • Gradbeni nadzor, inženiring

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

 

Priporočamo tudi:

Delavnica – Kako pravilno izvesti javno naročilo za šole, zdravstvene zavode in lokalne skupnosti, 13. 6. 2024

Delavnica – Kako pravilno izvesti javno naročilo za področje informacijskih tehnologij, 18. 9. 2024

Delavnica – Kako pravilno izvesti javno naročilo za področje zdravstva, 10. 10. 2024

Delavnica – Kako pravilno izvesti javno naročilo s področja splošne nabave I, 19. 11. 2024

Delavnica – Kako pravilno izvesti javno naročilo  s področja splošne nabave II, 3. 12. 2024

 

 

 

Prijavite se
AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti