Varno in zdravo na dogodke

Evidenčna naročila in okvirni sporazumi po novem

Datum: 2. 3. 2017, 12.00–16.00
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 114,00 € brez DDV

O dogodku

Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15; ZJN-3) je prinesel kar nekaj sprememb v zvezi z zagotavljanjem transparentnosti glede izvajanje okvirnih sporazumov, ki se nanašajo tako na nove okvirne sporazume kot na tiste, sklenjene pred uveljavitvijo ZJN-3.

Zaradi nove ureditve in raznovrstnosti okvirnih sporazumov so naročniki pogosto v dilemi, kdaj in glede česa objaviti obvestilo o oddaji javnega naročila, ki se nanaša oddajo posameznega naročila oziroma naročil.

Nepoznavanje funkcionalnosti prenovljenega portala javnih naročil in skupno naročanje to dilemo le poglabljata.

Ker se konec februarja izteče rok za sporočanje statističnih podatkov o t. i. evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil, kar je novost ZJN-3, se v tem času naročniki srečujejo tudi s tem povezanimi vprašanji.

Z namenom razrešiti ta, odprta vprašanja bomo na seminarju predstavili zakonodajno ureditev glede okvirnih sporazumov in evidenčnih naročil ter prikazali relevantne funkcionalnosti portala javnih naročil.

Komu je dogodek namenjen

Delavnica je namenjena naročnikom, ki vodijo postopke javnega naročanja po zakonu, oziroma oddajajo posamezna naročila na podlagi okvirnega sporazuma, zlasti če pri tem ponovno odpirajo konkurenco med strankami okvirnega sporazuma, ter naročnikom, ki so zadolženi za vodenje evidence in zagotavljanje transparentnosti glede evidenčnih naročil.

Predavateljica

Maja Koković, Ministrstvo za javno upravo, Direktorat za javno naročanje, Sektor za sistem javnega naročanja

Program

2. 3. 2017, od 12.00 do 16.00 ure

11.30–12.00 Registracija udeležencev

12.00–14.00 Predavanja

14.00–14.15 Odmor

14.15–16.00 Predavanja

Kotizacija in plačilo

Kotizacija za posameznega udeleženca znaša 114,00 € brez DDV. Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767, (znesek kotizacije + DDV).
Sklic: 2. 3. 2017: 3400020317.

Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa. Račun izstavimo po opravljeni storitvi.

V ceno so vključeni: seminarsko gradivo, pogostitev med odmori in potrdilo udeležbi.

Ugodnost

  • 10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev

Dodatne informacije

Prijava na seminar

  • po e-pošti: seminarji@uradni-list.si
  • z elektronsko prijavnico
  • po pošti: Uradni list RS, Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana
  • po faksu: 01/425 14 18

Odjava

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji na spletni strani Uradnega lista Republike Slovenije.

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti