Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
FIDIC ni bavbav. Vsebuje samo nekaj posebnosti glede na klasično gradbeno pogodbo, ki jih ni težko razumeti. Na tem seminarju bo poudarjeno vse, kar morajo uslužbenci ministrstev in občin ter izvajalci vedeti o FIDIC-u pred izvedbo investicijskega projekta, ki ga sofinancira EU.
Z določitvijo seznama ključnih investicij je postalo očitno, da bo treba te investicije izvajati na podlagi pogodb FIDIC. Za pripravljavce razpisnih dokumentacij in pogodb je to breme, saj bo treba razpisno dokumentacijo prilagoditi pravilom pogodb FIDIC, samo pogodbo FIDIC pa pripraviti tako, da bo zdržala vse morebitne pritiske revizijskih zahtevkov in presoj njene ustreznosti. Čeprav bo izvedba postopka zaupana zunanjim pogodbenim partnerjem, bodo skrbniki projekta in pogodbe morali prevzeti odgovornost za ustrezno pripravo dokumentacije.
Seminar je prilagojen uslužbencem na ministrstvih in občinah, ki bodo zadolženi za pripravo razpisnih dokumentacij in pogodb pri večjih investicijah ter vsebuje pregled vseh pravil, ki jih morajo poznati za varno izvedbo postopkov, da bodo razpisne dokumentacije pripravljene tako, da lahko vzdržijo pritiske revizijskih postopkov. Prav tako bo seminar primeren za inženirje in predstavnike izvajalcev, ki želijo oddajati ponudbe po pravilih FIDIC.
Predstavljene bodo določbe pogodb FIDIC, ki jih je treba spremeniti oziroma prilagoditi zaradi slovenske zakonodaje ter zaradi pravil sofinanciranja EU, ter dolžna ravnanja strank po tem, ko je pogodba enkrat sklenjena.
Predstavitev pogodb FIDIC
Kako je sestavljena pogodba FIDIC?
Stranke pogodbe FIDIC
Struktura pogodb FIDIC in kaj urejajo
Glavne posebnosti pogodb FIDIC ter sofinanciranja EU
Katere določbe iz pogodbe FIDIC je treba urediti v razpisni dokumentaciji?
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 8. januarja 2023, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.