Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Ste na začetku ali pa bi želite obnoviti oziroma potrditi znanje in svoje delo na področju varstva osebnih podatkov?
ZVOP-2 je z nekaj dodatnimi določili dopolnil pogoje zakonitosti obdelav osebnih podatkov. Zato se vračamo k osnovam in bomo na delavnici obravnavali prvi del področja varstva osebnih podatkov na skupni podlagi Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) in ZVOP-2.
Upravljavec je pri obdelavi osebnih podatkov dolžan slediti zahtevam vseh načel obdelave iz GDPR, prvi korak pri zagotavljanju skladnosti pa je določitev (pravilnega) pravnega temelja in s tem zadostitev načelu zakonitosti obdelave osebnih podatkov. Vsaka od šestih pravnih podlag iz GDPR in ZVOP-2 ima svoje značilnosti. Ni vsaka pravna podlaga primerna za zasledovanje vsakega namena obdelave. Govorili bomo o pristopih pri določitvi pravne podlage, omejitvah, posebnostih ipd. Sklenitev in izvajanje pogodbe; kdaj je obdelava osebnih podatkov že prešla mejo sorazmernosti?
Upravljavci izvajajo veliko obdelav, znotraj obdelav pa se prepleta več pravnih podlag. Kako izvajati pregled nad njimi, kako se naučiti razmišljati o pravnih podlagah, ali smo prav določili in kaj se zgodi, če nismo … Z vsemi takimi vprašanji se bomo srečali in nanje moramo biti pripravljeni.
Pravni temelji deloma tudi vplivajo na pravice posameznika, katerega podatke obdelujemo. Pregledali bomo vse pravice posameznikov: informiranost in seznanitev z lastnimi osebnimi podatki, popravek in izbris (pravica do pozabe), pravica do omejitve obdelave, do prenosljivosti podatkov, do ugovora in pravice v zvezi z avtomatizirano obdelavo in profiliranjem. Osnovni namen zakonodaje varstva osebnih podatkov je, da ima posameznik popolno možnost upravljanja z lastnimi osebnimi podatki. Pri tem so izjeme točno določene, zato je ključno, da jih tudi učinkovito izvajamo. Kje so pasti in kako se jim izognemo?
Priporočeno predznanje
Ciljna publika: skrbniki obdelav osebnih podatkov, pooblaščene osebe za varstvo podatkov (DPO), pravniki v podjetjih, vodje IT oddelkov, vodje marketinga, vodje kadrovske službe.
Po prijavi boste v nekaj dneh s strani Info hiše prejeli predračun, ki ga je potrebno poravnati pred pričetkom dogodka. Kotizacijo poravnate na TRR 0201 0026 2210 269 (znesek kotizacije + DDV).
V kolikor boste izdali naročilnico mora biti naslovljena na: Info hiša d.o.o., Letališka 33, 1000 Ljubljana. Pošljete jo lahko na mail tina@info-hisa.si.
Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa, ki ga boste prejeli po opravljeni storitvi.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljici nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 28. marca 2020, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.