Naročniki morajo javna naročila izvajati pretežno z elektronskimi orodji.
Uporaba elektronskih komunikacijskih sredstev je v javnem naročanju vedno bolj prisotna. Priprava in pošiljanje obvestil o javnih naročilih že dolgo poteka elektronsko na portalu javnih naročil, ki je bil ob sprejetju ZJN-3 in tudi kasneje nadgrajen z vrsto funkcionalnosti, ki naročniku omogočajo še hitrejšo in učinkovitejšo pripravo obvestil o javnem naročanju, ki jih mora pripraviti in objaviti na portalu javnih naročil oziroma tudi v Uradnem listu Evropske unije. Z novelo ZJN-3B se je obveznost objavljanja na portalu javnih naročil še razširila, saj je potrebno na portalu javnih naročil objavljati tudi tiste odločitve o (ne)oddaji naročila, ki jih je bilo mogoče prej pošiljati po pošti. Na portalu javnih naročil pa je mogoče pripraviti in izpolniti tudi obrazec ESPD. V letu 2022 je bil na portalu javnih naročil nekoliko spremenjen tudi način objave pogodb in dodatkov k pogodbam.
Primerno je, da posamezniki, ki so uporabniki portala javnih naročil poznajo funkcionalnosti in načine objave obrazcev in drugih dokumentov.
V skladu z ZJN-3 je obvezno tudi zagotavljanje elektronske oddaje ponudb v postopkih javnega naročanja. Ta obveznost je v ZJN-3 opredeljena v 37. členu, ki v prvem odstavku določa, da se za vsakršno sporočanje in izmenjavo informacij na podlagi tega zakona, zlasti pa elektronsko oddajo ponudb, uporabljajo elektronska komunikacijska sredstva. To pomeni, da je potrebno sistem za elektronsko oddajo ponudb praviloma uporabiti tako pri izvedbi transparentnih kot tudi netransparentnih postopkov.
Tudi podatke za preveritev ponudbe naročnik pridobi elektronsko, in sicer iz enotnega informacijskega sistema (e-Dosje). Enotni informacijski sistem e-Dosje namreč omogoča, da naročnik namesto v uradni evidenci preveri podatke, ki se vodijo v uradnih evidencah in ponudnik za njih ni predložil dokazil sam, preko elektronskih sredstev, zaradi česar preverjanje ponudnikov poteka veliko hitreje in učinkoviteje.
1. Portal javnih naročil
8.30–10.30
10.30–10.45 Odmor
10.45–12.00
2. Obveznosti elektronske oddaje ponudb in uporaba portala e-JN
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 27. maja 2023, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.