Varno in zdravo na dogodke

Spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila

Datum: 19. 5. 2023, 9.00–10.30
Lokacija: spletni dogodek
Področje: Javna naročila
Izobraževanje s kreditnimi točkami, področje: javna naročila
Število kreditnih točk: 1 točka
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

O dogodku

Ali ste se kdaj znašli v situaciji, ko ste bili prisiljeni spremeniti pogodbo pri izvedbi javnega naročila? Ali veste, kako lahko spremenite pogodbo, ne da bi se s tem izpostavili tveganjem?

95. člen ZJN-3 ureja spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila. V skladu s tem členom se pogodba o izvedbi javnega naročila lahko spremeni le v določenih primerih. Pri tem je treba upoštevati določene postopke in zahteve, ki jih predpisuje ZJN-3. Praksa pa vsakodnevno rojeva nova odprta vprašanja, povezana s problematiko aneksov pri javnih naročilih, saj se vloga naročnikov zaradi draginje in različnih spremenjenih okoliščin v zadnjem času bistveno spreminja.

Izkušena strokovnjakinja za področje pogodbenega prava in javnih naročil vam bo predstavila najnovejše smernice in prakse pri spremembah pogodb pri izvedbi javnih naročil. Naučili se boste, kako pravilno uporabljati pravne mehanizme za spremembe pogodbe in kako preprečiti morebitne pravne in finančne težave. Naš cilj je, da boste po končanem izobraževanju samozavestno obvladali spremembe pogodb v javnih naročilih.

Spletno izobraževanje se bo med drugim usmerilo na naslednja vprašanja:

  • Kaj so spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila in kako se lahko uveljavljajo?
  • Kakšne so različne vrste sprememb pogodb o izvedbi javnega naročila, kot so spremembe v obsegu, spremembe v ceni, spremembe v rokih izvedbe, spremembe v tehničnih specifikacijah itd.
  • Kako se spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila vplivajo na postopek oddaje naročila in kaj so pravila za spreminjanje pogodbe?
  • ako lahko naročnik in izvajalec sodelujeta pri spreminjanju pogodb o izvedbi javnega naročila in kako se lahko izogneta sporom in konfliktom?
  • Kako lahko naročnik in izvajalec skupaj določita jasna pravila za spreminjanje pogodb o izvedbi javnega naročila v prihodnosti?
  • Kako se spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila vplivajo na pravice in obveznosti strank, kot so odgovornost za napake, jamstva, plačila itd.
  • Kako se spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila vplivajo na postopek oddaje naročila in kako lahko izvajalec ali naročnik zahtevata spremembe pogodbe?

Izobraževanje, ki je namenjeno naročnikom in ponudnikom bo izrazito praktično naravnano, s poudarkom na primerih iz prakse ter s konkretnimi usmeritvami za reševanje izzivov in dilem v praksi.

 

Predavateljica

Odvetnica mag. Maja Koršič Potočnik, Odvetniška družba Potočnik in Prebil, o. p., d. o. o 

Predavateljica mag. Maja Koršič Potočnik je odvetnica specialistka na področju gospodarskega prava ter javnih naročil. S tema pravnim področjem se ukvarja tako s praktičnega vidika, kakor tudi s teoretičnega, v okviru svojega doktorskega študija gospodarskega prava. V svojem poklicnem življenju redno zastopa stranke v gospodarskih sporih pred sodiščem ter pri vlaganju revizijskih zahtevkov, prav tako pa z naročniki sodeluje pri izvedbi postopkov javnega naročanja, kar ji omogoča dobro poznavanje praktičnega vidika javnih naročil ter gradbenega prava z vidika vseh udeležencev pri gradnji. Redno se ukvarja tudi s publicistično dejavnostjo, saj je (so)avtorica številnih strokovnih člankov ter publikacij s področja gradbenega prava ter javnega naročanja, med katerimi velja posebej omeniti Priročnik za uporabo RDEČE in RUMENE pogodbe FIDIC, Veliki Gradbeno pravni priročnik ter Priročnik za uporabo javnega naročanja v praksi, ki so vsi izšli pri založbi Uradni list.
 
 
 

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Vprašanja za predavateljici nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 17. maja 2023, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.

Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.

 

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti