Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Dobro poznavanje elektronskih orodij je ključno za uspešno izvedeno javno naročilo.
Zato vas vabimo na praktično delavnico, na kateri bo izkušena strokovnjakinja na področju javnega naročanja predstavila najpomembnejše informacije in seveda tudi napotke, na katere morate biti kot naročnik pozorni pri uporabi elektronskih orodij za oddajo javnih naročil.
Med drugim boste spoznali funkcionalnosti portala javnih naročil in načine priprave obvestil o naročilu in ostalih aktivnosti, ki jih morajo naročniki izvajati na portalu javnih naročil, vključno s pripravo ESPD.
V drugem delu pa bo predavateljica predstavila funkcionalnosti sistema za elektronsko oddajo ponudb, e-JN, vključno z načinom uporabe enotnega informacijskega sistema (e-Dosje).
9.00–11.00 Predstavitev funkcionalnosti portala javnih naročil
11.00–11.15 Odmor
11.15–13.15 Elektronska oddaja ponudb in sistem e-JN
Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 13. januarja 2021, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Udeležite se ga lahko tudi preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Morebitne pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Za vse dodatne informacije vam je na voljo Klavdija Križaj na tel. št. 01/200 18 51 ali po e-pošti: seminarji@uradni-list.si.