Praktična delavnica o elektronskem javnem naročanju – portal javnih naročil, sistem e-JN

Datum: 15. 1. 2021, 9.00–13.15
Lokacija: spletni seminar
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

Dobro poznavanje elektronskih orodij je ključno za uspešno izvedeno javno naročilo.

Zato vas vabimo na praktično delavnico, na kateri bo izkušena strokovnjakinja na področju javnega naročanja predstavila najpomembnejše informacije in seveda tudi napotke, na katere morate biti kot naročnik pozorni pri uporabi elektronskih orodij za oddajo javnih naročil.

Med drugim boste spoznali funkcionalnosti portala javnih naročil in načine priprave obvestil o naročilu in ostalih aktivnosti, ki jih morajo naročniki izvajati na portalu javnih naročil, vključno s pripravo ESPD.

V drugem delu pa bo predavateljica predstavila funkcionalnosti sistema za elektronsko oddajo ponudb, e-JN, vključno z načinom uporabe enotnega informacijskega sistema (e-Dosje).

Program

9.00–11.00 Predstavitev funkcionalnosti portala javnih naročil

  • Kaj je portal javnih naročil
  • Uporabniki portala javnih naročil in njihove pravice
  • Priprava obvestil v zvezi z javnimi naročili in njihovo objavljanje ter pasti pri objavljanju
  • Predstavitev novih funkcionalnosti portala javnih naročil
  • Obveznosti v zvezi z drugimi podatki, ki jih je treba objavljati na portalu javnih naročil
  • Izpolnjevanje ESPD

 

11.00–11.15 Odmor

11.15–13.15 Elektronska oddaja ponudb in sistem e-JN

  • Obveznosti elektronske oddaje ponudb
  • Vključitev določb v zvezi z elektronsko oddajo ponudb v razpisno dokumentacijo
  • Uporabniki sistema e-JN in njihove pravice
  • Priprava javnega naročila v sistemu e-JN za različne postopke oddaje javnih naročil
  • Izvedba drugih aktivnosti v sistemu e-JN in pasti pri njegovi uporabi
  • Kaj je informacijski sistem e-Dosje
  • Kako naročnik v e-Dosjeju preveri ponudnika

Predavateljica

Maja Marinček 

Predavateljica Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo. Na tem področju dela od leta 2005, na Direktoratu pa sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje glede javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. i. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je deset let delala kot svetovalka pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

 

Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 13. januarja 2021, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.

Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.

Udeležite se ga lahko tudi preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Morebitne pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Dodatne informacije

Za vse dodatne informacije vam je na voljo Klavdija Križaj na tel. št. 01/200 18 51 ali po e-pošti: seminarji@uradni-list.si.

AAA Zlata odličnost