Naročniki morajo pogodbe na področju javnega naročanja objavljati na portalu javnih naročil, na portalu UJP JN plačila pa poročati o izvršenih transakcijah po pogodbah iz javnega naročanja.
V skladu z Zakonom o dostopu do informacij javnega značaja in Pravilnika o objavah pogodb s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnih partnerstev je potrebno javno dostopne informacije javnega značaja iz pogodbe o izvedbi javnega naročila, koncesijske pogodbe oziroma pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu objaviti na portalu javnih naročil. Septembra 2022 je bila storitev za objavo pogodb na portalu javnih naročil nekoliko spremenjena.
Za pogodbe o izvedbi javnega naročila, sklenjene od 1. januarju 2023 pa morajo naročniki na portalu UJP JN plačila mesečno sporočati javno dostopne informacije javnega značaja iz pogodbe o izvedbi javnega naročila, ki se nanašajo na plačilne transakcije iz naslova posameznih objavljenih pogodb.
1. Portal javnih naročil
12.30–13.30
13.30–13.45 Odmor
13.45–15.00
2. Obveznost poročanje o izvedenih transakcijah
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 17. februarja 2022, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.