Varno in zdravo na dogodke

Objava pogodb in poročanje o izvršenih transakcijah

Datum: 20. 3. 2023, 12.30–15.00
Lokacija: Spletni dogodek
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

Naročniki morajo pogodbe na področju javnega naročanja objavljati na portalu javnih naročil, na portalu UJP JN plačila pa poročati o izvršenih transakcijah po pogodbah iz javnega naročanja.

V skladu z Zakonom o dostopu do informacij javnega značaja in Pravilnika o objavah pogodb s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnih partnerstev je potrebno javno dostopne informacije javnega značaja iz pogodbe o izvedbi javnega naročila, koncesijske pogodbe oziroma pogodbe o javno-zasebnem partnerstvu objaviti na portalu javnih naročil. Septembra 2022 je bila storitev za objavo pogodb na portalu javnih naročil nekoliko spremenjena.

Za pogodbe o izvedbi javnega naročila, sklenjene od 1. januarju 2023 pa morajo naročniki na portalu UJP JN plačila mesečno sporočati javno dostopne informacije javnega značaja iz pogodbe o izvedbi javnega naročila, ki se nanašajo na plačilne transakcije iz naslova posameznih objavljenih pogodb.

Program

1. Portal javnih naročil

12.30–13.30

  • Kaj je portal javnih naročil
  • Pravice uporabnikov portala javnih naročil
  • Funkcionalnosti portala javnih naročil in oblikovanje uporabniških skupin
  • Način objave pogodb s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnih partnerstev
  • Način objave popravkov pogodb
  • Način objave spremembe pogodb/aneksov

13.30–13.45 Odmor

13.45–15.00

2.  Obveznost poročanje o izvedenih transakcijah

  • Obveznost poročanja o izvedenih transakcijah
  • Dostop do portala UJP JN plačila
  • Način poročanja in vnos poročila
  • Prikaz podatkov na portalu javnih naročil

 

Predavateljica

Maja Marinček 

Predavateljica Maja Marinček je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. i. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 17. februarja 2022, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.

Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti