Javna naročila so področje, pri katerem se udeležencem, ki sodelujejo bodisi na strani naročnikov bodisi na strani ponudnikov zastavljajo številna vprašanja.
Na seminarju bodo predstavljene podrobnosti postopkov javnega naročanja z osredotočanjem na aktualne izzive in pravne zaplete. Predstavili vam bomo teme, ki se dotikajo vseh faz javnega naročanja, od priprave razpisne dokumentacije do zaključka postopka.
Strokovnjakinji s področja javnih naročil odvetnica Maja Prebil iz Odvetniške družbe Potočnik in Prebil o.p., d.o.o. in Milena Basta Trnik iz družbe BONORUM d.o.o., bosta na seminarju podali odgovore na 100 vprašanj s področja javnih naročil.
Ne glede na to, ali ste izkušen naročnik, ponudnik ali ste novi v svetu javnega naročanja, verjamemo, da vam bo ta seminar prinesel nove vpoglede in razširil vaše razumevanje.
Registracija 8.30–9.00
Predavanje 9.00–11.00
Odmor 11.00–11.30
Predavanje 11.30–14.00
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 1. novembra 2023, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal tudi v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.