Uradni list

Številka 28
Uradni list RS, št. 28/2021 z dne 26. 2. 2021
Uradni list

Uradni list RS, št. 28/2021 z dne 26. 2. 2021

Kazalo

581. Pravilnik o dodeljevanju pomoči za razvoj malega gospodarstva in turizma v Občini Laško, stran 1871.

  
Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 76/16 – odl. US, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), 21. člena Statuta Občine Laško (Uradni list RS, št. 79/15 – UPB-1, 68/18 in 61/19), 2. člena Zakona o spremljanju državne pomoči (Uradni list RS, št. 37/04), Uredbo Komisije (EU) 1407/2013 in Uredbo komisije (EU) 2020/972, je Občinski svet Občine Laško na 13. redni seji dne 3. 2. 2021 sprejel
P R A V I L N I K 
o dodeljevanju pomoči za razvoj malega gospodarstva in turizma v Občini Laško 
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
Ta pravilnik podrobneje določa namene, upravičence, ukrepe in pogoje za dodeljevanje sredstev, upravičene stroške in njihovo višino, postopek dodeljevanja in nadzor nad porabo sredstev za spodbujanje razvoja malega gospodarstva in turizma v Občini Laško (v nadaljevanju: občina).
2. člen 
Sredstva po tem pravilniku se dodeljujejo s ciljem in namenom vzpostavitve učinkovitega podpornega okolja za potencialne nove podjetnike in že delujoča podjetja oziroma enote malega gospodarstva v vseh fazah njihovega razvoja, povečanja možnosti za ustanavljanje novih podjetij ali enot malega gospodarstva, spodbujanje njihovega razvoja ter ustvarjanje novih delovnih mest.
Pomoči po tem pravilniku se dodeljujejo v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013), in Uredbo komisije (EU) 2020/972 z dne 2. julija 2020 o spremembi Uredbe (EU) št. 1407/2013 v zvezi s podaljšanjem njene veljavnosti do 31. decembra 2023.
3. člen 
Sredstva, potrebna za uresničevanje ciljev iz prejšnjega člena, se ob upoštevanju državnih, regionalnih in občinskih razvojnih načrtov in prioritet, zagotavljajo iz občinskega proračuna v višini, ki je določena z vsakokratnim odlokom o proračunu občine in iz drugih virov.
4. člen
Upravičenci do pomoči po tem pravilniku so pravne ali fizične osebe, ki ustrezajo kriterijem za mikro, mala, in srednje velika podjetja ne glede na njihov pravni status, obliko ali lastništvo, če je njihova dejavnost, ki je predmet sofinanciranja, pridobitna dejavnost. To je dejavnost ponujanje blaga in/ali opravljanje storitev na trgu zaradi pridobivanja dohodka, ki omogoča, da subjekt, ki opravlja tako dejavnost konkurira na trgu z drugimi subjekti. Za te upravičence se v tem pravilniku uporablja izraz »podjetje«.
Za upravičence iz prejšnjih odstavkov se štejejo vsi subjekti, ki izvajajo ukrepe iz tega pravilnika tako, da ima ta neposredne učinke v Občini Laško, kar se podrobneje določi v javnem razpisu.
Z javnim razpisom se lahko določijo različne vrste upravičencev do pomoči de minimis za posamezne razpisane ukrepe.
5. člen 
Mikro, mala in srednja podjetja (MSP) so po tem pravilniku opredeljena v skladu s priporočilom Komisije EU 2003/361/ES, z dne 6. maja 2003, o definiciji mikro, malih in srednje velikih podjetij (notificirano pod dokumentarno številko K(2003) 1422), in sicer:
– Mikro podjetja so podjetja, ki zaposlujejo manj kot 10 ljudi in katerih letni promet ali letna bilančna vsota ne presega 2 milijonov EUR.
– Mala podjetja so podjetja, ki zaposlujejo manj kot 50 ljudi in katerih letni promet ali letna bilančna vsota ne presega 10 milijonov EUR.
– Srednje velika podjetja so podjetja, ki zaposlujejo manj kot 250 ljudi in katerih letni promet ne presega 50 milijonov EUR ali letna bilančna vsota ne presega 43 milijonov EUR.
Vse ostalo so velika podjetja.
6. člen 
Do pomoči po tem pravilniku niso upravičena podjetja, ki:
– so iz sektorjev ribištva in akvakulture v skladu z Uredbo (EU) št. 1379/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. decembra 2013 (UL L, št. 354/1 z dne 28. 12. 2013);
– so dejavna na področju primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti;
– so dejavna na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti v naslednjih primerih:
– če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg; 
– če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce; 
– so v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije;
– so podjetja v težavah (kapitalska neustreznost podjetij);
– so opredeljena kot podjetja v težavah in pridobivajo pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje;
– nimajo poravnanih vseh zapadlih obveznosti do Republike Slovenije in Občine Laško;
– imajo neplačane zapadle prispevke, plače in regres do zaposlenih;
– so že koristili pomoč za posamezen ukrep za iste upravičene stroške, do višine, ki jo omogočajo posamezna pravila pomoči de minimis (kumulativni znesek pomoči de minimis od vseh dajalcev pomoči v treh proračunskih letih).
Pomoč po pravilu »de minimis« ni dovoljena pri izvozu oziroma za dejavnosti povezane z izvozom v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana s količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo.
Pomoč po pravilu de minimis ni pogojena s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega blaga.
Pomoč po pravilu de minimis ni dovoljena za nabavo vozil za prevoz tovora v podjetjih, ki opravljajo komercialni cestni tovorni promet.
Če podjetje opravlja komercialno cestne prevoze tovora in tudi druge dejavnosti, za katere se uporablja zgornja dovoljena meja pomoči po pravilu de minimis 200.000,00 EUR, se uporablja zgornja meja pomoči v višini 200.000,00 EUR za to podjetje le, če to podjetje ločeno vodi stroške poslovanja po dejavnostih v komercialno cestnem tovornem prevozu in ločeno za druge dejavnosti, ter zagotovi, da korist za dejavnost komercialno cestne prevoze tovora ne presega 100.000,00 EUR v obdobju treh proračunskih let.
V primeru združitev ali pripojitev podjetij se vsa prejšnja pomoč de minimis, dodeljena kateremu koli od podjetij, udeleženih v združitvi, upošteva pri ugotavljanju, ali nova pomoč de minimis za novo ali prevzemno podjetje presega ustrezno zgornjo mejo. Pomoč de minimis, ki je bila dodeljena pred združitvijo ali prevzemom, ostane zakonita.
Če se podjetje razdeli na dve ali več ločenih podjetij, se pomoč de minimis, dodeljena pred razdelitvijo, dodeli podjetju, ki jo je koristilo, in je načeloma to podjetje, ki prevzame dejavnosti, za katere se je pomoč de minimis uporabila. Če taka dodelitev ni mogoča, se pomoč de minimis dodeli sorazmerno na podlagi knjigovodske vrednosti lastniškega kapitala novih podjetij na dejanski datum razdelitve.
V kolikor je pomoč dodeljena po pravilu de minimis, se prejemnika pisno obvesti o dodeljene pomoči in z navedbo uredbe.
7. člen 
Pomoči de minimis po tem pravilniku se lahko dodelijo pod pogojem, da upravičenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o:
– vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je podjetje prejelo na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013, ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, vključno z navedbo pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku,
– kandidaturi za de minimis pomoč in o že odobreni in še ne izplačani de minimis pomoči,
– drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške,
– družbah, ki z upravičencem tvorijo enotno podjetje ter
– združitvi ali razdelitvi podjetij.
Občina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoč dodeljena po pravilu de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku de minimis pomoči.
Občina bo kot dajalec pomoči hranila evidence o individualni pomoči de minimis 10 let od datuma dodelitve pomoči.
8. člen 
Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči.
Določene zgornje meje in največje intenzivnosti pomoči veljajo ne glede na to, iz katerih javnih sredstev je pomoč dodeljena in ali je pomoč dodeljena v okviru več shem ali individualnih pomoči hkrati. Upošteva se skupni znesek javnih sredstev za dejavnost, projekt ali podjetje.
9. člen 
Skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju, ne bo presegel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgornja dovoljena meja pomoči 100.000,00 EUR).
Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja;
b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja;
c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu;
d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja.
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
Pomoč de minimis dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo »de minimis«, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, določene v uredbi 360/2012.
Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami de minimis do ustrezne zgornje meje (200.000 oziroma 100.000).
Zgornja meja pomoči se izrazi v denarni dotaciji. Dodeljena pomoč predstavlja bruto znesek pomoči, tj. pred odbitkom davka ali drugih dajatev.
10. člen 
Pomoči de minimis se dodeljujejo kot nepovratna sredstva v določeni višini za posamezne namene v obliki dotacij.
11. člen 
Pomoč, odobrena po pravilu de minimis, lahko pokriva do 50 % upravičenih stroškov razen v primeru, da posamezni ukrep določa drugače.
II. UKREPI POMOČI 
12. člen 
Ukrepi pomoči po tem pravilniku so:
1. sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest,
2. sofinanciranje stroškov udeležbe na sejmih,
3. sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij,
4. oddaja poslovnih prostorov v lasti občine po znižani najemnini.
V javnem razpisu se lahko določi eden ali več ukrepov, ki bodo sofinancirani.
1. Sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest
13. člen 
Namen pomoči je povečevanje števila zaposlenih in ustvarjanje novih delovnih mest ter zmanjševanje brezposelnosti.
14. člen 
Upravičeni stroški so:
– stroški za realizacijo samozaposlitve v višini od 3 do 5 minimalnih neto mesečnih plač,
– stroški za odpiranje novega delovnega mesta v višini od 3 do 5 minimalnih neto mesečnih plač.
Maksimalna višina pomoči se določi v javnem razpisu.
15. člen
Upravičenci do pomoči v primeru samozaposlitve so fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče na območju občine in registrirajo dejavnost na podlagi Zakona o gospodarskih družbah, če jim taka dejavnost pomeni edini in glavni poklic in je tudi poslovni sedež na območju občine.
Upravičenci do pomoči v primeru odpiranja novih delovnih mest so podjetja iz 4. člena tega pravilnika in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru:
– zaposlitve registrirane brezposelne osebe s stalnim bivališčem na območju občine in kolikor nova zaposlitev pomeni povečanje skupnega števila zaposlenih nad najvišjim stanjem v preteklem letu brez upoštevanja upokojitev;
– ta oseba, je bila vsaj en mesec pred dnevom zaposlitve, prijavljena na Zavodu za zaposlovanje RS, Izpostavi Laško;
– ta oseba, ni imela zadnje zaposlitve pri delodajalcu, ki uveljavlja subvencijo, ali pri njegovih povezanih pravnih osebah.
Upravičenci do pomoči v primeru zaposlitve registrirano brezposelnega iskalca prve zaposlitve so podjetja iz 4. člena tega pravilnika in podjetja, ki imajo poslovni sedež izven občine, če imajo na območju občine poslovni prostor in zaposlujejo za namen opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru na območju občine. Do sredstev je podjetje upravičeno v primeru:
– zaposlitve registriranega brezposelnega iskalca prve zaposlitve, ki ima stalno bivališče na območju občine.
16. člen 
Vsaka sofinancirana zaposlitev se mora ohraniti še najmanj dve (2) leti od dodelitve pomoči.
2. Sofinanciranje stroškov udeležbe na sejmih
17. člen 
Namen pomoči je spodbujanje udeležbe podjetnikov in obrtnikov na sejmih doma in v tujini, da se predstavijo potencialnim kupcem s svojimi izdelki in storitvami.
18. člen 
Upravičeni so stroški najetja, postavitve in delovanja stojnice pri udeležbi na sejmu.
Upravičenci do pomoči so podjetja iz 4. člena tega pravilnika, ki imajo poslovni sedež v občini.
Znesek sofinanciranja znaša do 50 % upravičenih stroškov vendar ne več kot 2.000,00 €.
Pomoč iz tega člena se lahko kumulira z ostalimi pomočmi iz tega pravilnika.
3. Sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij
19. člen 
Namen pomoči je pospešitev nastajanja podjetij iz 4. člena tega pravilnika in zagotavljanje pogojev za njihovo hitrejšo rast s sofinanciranjem materialnih in nematerialnih investicij.
20. člen 
Upravičeni stroški za materialne investicije na območju občine so:
– stroški nakupa, urejanja in opremljanja zemljišč na območju občine,
– stroški pridobivanja projektne dokumentacije za gradnjo proizvodnih oziroma poslovnih prostorov,
– stroški nakupa, gradnje ali preureditve proizvodnih oziroma poslovnih prostorov,
– stroški nakupa nove opreme in celovita obnova obstoječe proizvodnje.
Upravičeni stroški za nematerialne investicije so:
– stroški nakupa patentov, licenc, know-how ali nepatentiranega tehničnega znanja ter programske opreme,
Upravičenci do pomoči so podjetja iz 4. člena tega pravilnika, ki imajo poslovni sedež v občini.
Znesek sofinanciranja znaša do 50 % upravičenih stroškov vendar ne več kot 3.000,00 €.
Pomoč iz tega člena se lahko kumulira z ostalimi pomočmi iz tega pravilnika.
4. Oddaja poslovnih prostorov v lasti občine po znižani najemnini
21. člen 
Namen pomoči je spodbujanje poslovne dejavnosti, zlasti dejavnosti domače in umetnostne obrti, kulturnih dejavnosti ter turizma v območjih, kjer oddaja nepremičnega premoženja po rednih postopki razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine ni bila uspešna, obstoja pa velik interes Občine Laško po razvoju poslovne dejavnosti na tem območju.
22. člen 
Pomoč se dodeljuje za poslovne postori, ki jih v najem oddaja občina.
23. člen 
Komisija za vodenje in nadzor postopkov razpolaganja s stvarnim premoženjem Občine Laško pripravi posamični program oddaje poslovnega prostora v najem.
Poslovni prostor se odda v najem na podlagi metode javnega zbiranja ponudb. Objava javnega zbiranja ponudb mora vsebovati kriterije, ki so poleg ponujene najemnine odločilni za izbor najugodnejšega ponudnika.
Postopek oddaje poslovnega prostora po metodi javnega zbiranja ponudb poteka ob upoštevanju določb Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti in Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti.
Posamični program vsebuje poleg besedila javnega zbiranja ponudb tudi predlog najemne pogodbe.
Posamičnemu programu iz prvega odstavka tega člena izda soglasje Odbor za gospodarski razvoj, sprejme pa ga župan Občine Laško.
24. člen 
Upravičeni stroški so stroški najemnine za poslovni prostor, ki jih oddaja občina.
Merilo za izbor najugodnejšega ponudnika je ekonomsko najugodnejša ponudba, skladna z občinskim razvojnim programom.
Pomoč predstavlja razliko med vrednostjo najemnine za poslovni prostor, ki jo določi sodni cenilec in najugodnejšo ponudbo.
Pomoč lahko znaša:
– do 50 % ocenjene vrednosti najemnine za posamezni poslovni prostor, ki se nahaja v območju starega mestnega jedra Laško.
– do 70 % ocenjene vrednosti najemnine za posamezni poslovni prostor, ki se nahaja izven območja starega mestnega jedra.
III. NAČIN DODELJEVANJA 
25. člen 
Za vse pomoči, ki se izvajajo v obliki neposrednih finančnih spodbud, morajo biti izvedeni javni razpisi skladno s pogoji in po postopku, določenem v veljavnih predpisih.
Javni razpis izvede občina v roku 30 dni po sprejemu na odboru za gospodarski razvoj občine.
Javni razpis se objavi v občinskem glasilu, internetni strani in občinski oglasni deski.
Javni razpis se lahko objavi za vse ali za posamezne ukrepe ter za vse ali posamezne vrste upravičencev iz 4. člena tega pravilnika.
Skupna višina sredstev po javnem razpisu ne sme presegati skupnega zagotovljenega zneska v proračunu občine za leto, v katerem se izvede javni razpis.
26. člen 
Podrobnejša merila in kriterije za dodeljevanje pomoči de minimis po tem pravilniku se določijo v javnem razpisu, ki jih na podlagi predloga strokovnih služb občine sprejme pristojni odbor za gospodarski razvoj občine.
27. člen 
Postopek za dodelitev pomoči de minimis vodi petčlanska strokovna komisija, ki jo imenuje župan.
Strokovne in administrativno tehnične naloge za komisijo opravlja pristojni občinski upravni organ.
28. člen 
O dodelitvi sredstev upravičencem po tem pravilniku, na predlog strokovne komisije, ki je imenovana s strani župana, odloča pooblaščena oseba.
Zoper odločitev iz prejšnjega odstavka lahko upravičenec vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema odločbe. Odločitev župana je dokončna.
Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom pomoči se uredijo s pogodbo.
Datum dodelitve pomoči je datum pravnomočnosti odločbe.
Kontrolo nad izvajanjem pogodb opravlja pristojni občinski upravni organ.
29. člen 
Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na podlagi zahtevka posameznega upravičenca. Roki za oddajo zahtevkov se določijo z javnim razpisom.
Zahtevek mora vsebovati naslednjo dokumentacijo:
– dokazila o plačilu obveznosti (račun/situacija in potrdilo/dokazilo o plačanem računu),
– druga dokazila, določena z javnim razpisom oziroma naročilom (poročilo ali dokazilo o opravljenem delu oziroma storitvi, dokazilo o izvedbi nadzornih ukrepov …).
V. NADZOR IN SANKCIJE 
30. člen 
Namensko porabo proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva in turizma v občini, pridobljenih po tem pravilniku oziroma javnem razpisu, spremlja in preverja pri prejemnikih občinska strokovna služba, pristojna za področje gospodarstva, lahko pa tudi druga oseba, ki jo pooblasti župan.
31. člen 
V primeru, da se ugotovi:
– da prejemnik pomoči projekta ni izvedel (za projekt se štejejo investicije ali druge oblike upravičenih stroškov pri posameznih ukrepih) ali
– da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena, ali so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov ali je prejemnik prekršil druga določila pogodbe ali
– da prejemnik nima poravnanih vseh obveznosti zaradi sklepa Komisije o razglasitvi pomoči za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom ali
– da prejemnik pomoči ob sklenitvi pogodbe ni dal pravih podatkov oziroma je dal zavajajoče izjave ter ob drugih kršitev in nepravilnosti ali
– da prejemnik redno ne izplačuje plač/socialnih prispevkov ali
– da je davčni dolžnik,
je občina na predlog pristojnega občinskega upravnega organa upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje.
V navedenih primerih ugotovljene nenamenske porabe sredstev, upravičenec izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednja tri leta.
V kolikor upravičenec ne odda zahtevka do datumov navedenih v razpisu oziroma naložbe ne izvede, izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti.
VI. HRAMBA DOKUMENTACIJE 
32. člen 
Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo, ki je bila podlaga za odobritev pomoči po tem pravilniku, deset let od datuma prejema pomoči iz tega pravilnika.
Občina mora voditi evidenco o dodeljenih pomočeh deset poslovnih let od datuma dodelitve pomoči.
VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
33. člen 
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju sredstev za ohranjanje in pospeševanje razvoja malega gospodarstva in turizma v Občini Laško (Uradni list RS, št. 39/15).
34. člen 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0001/2021-3
Laško, dne 3. februarja 2021
Župan 
Občine Laško 
Franc Zdolšek 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti