Uradni list

Številka 12
Uradni list RS, št. 12/2015 z dne 27. 2. 2015
Uradni list

Uradni list RS, št. 12/2015 z dne 27. 2. 2015

Kazalo

Št. 478-0154/2014 Ob-1413/15 , Stran 325
Št. 478-0154/2014 Ob-1413/15
Občina Tolmin, Ulica padlih borcev 2, 5220 Tolmin, na podlagi 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12 in 50/14) in od 35. do 39. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11, 42/12, 24/13 in 10/14) objavlja
javno zbiranje ponudb
za prodajo lesa na panju
I. Organizator in prodajalec: Občina Tolmin, Ulica padlih borcev 2, 5220 Tolmin. II. Opis predmeta prodaje: Predmet prodaje je les na panju v dveh sklopih, in sicer: Sklop 1: Prodaja se les na panju na gozdnem zemljišču s parc. št. 368/102, k.o. 2238 – Podmelec (GGE Baška grapa, odsek/manual 62A/14001, 63A/14002), po Odločbah Zavoda za gozdove Slovenije z dne 7. 8. 2014, in sicer Odločbi o odobritvi poseka izbranih dreves, št. 3408-01-2202-A036/14, s katero se prodaja 12 dreves iglavcev oziroma 44,4 m3 bruto iglavcev in 125 dreves listavcev oziroma 61,9 m3 bruto listavcev, ter po Odločbi o izvedbi sanitarne sečnje in preventivnih varstvenih del v gozdovih, št. 3408-01-2202-C016/14, s katero se prodajajo 4 drevesa iglavcev oziroma 6,2 m3 bruto iglavcev in 784 dreves listavcev oziroma 425,5 m3 bruto listavcev, kar skupaj znaša 538 m3 bruto odkazanega drevja; Sklop 2: Prodaja se les na panju na gozdnem zemljišču s parc. št. 183/25, k.o. 2239 – Kneža (GGE Baška grapa, odsek/manual 44A/14002), po Odločbi o izvedbi sanitarne sečnje in preventivnih varstvenih del v gozdovih, št. 3408-01-2202-C015/14, ki jo je Zavod za gozdove Slovenije izdal dne 7. 8. 2014, in s katero se prodaja 29 dreves iglavcev oziroma 51,9 m3 bruto iglavcev in 514 dreves listavcev oziroma 657,9 m3 bruto listavcev, kar skupaj znaša 709,8 m3 bruto odkazanega drevja. Posekati je dovoljeno le drevesa, ki jih je izbral in označil Zavod za gozdove Slovenije. Predmet razpisa je tudi izgradnja gozdne infrastrukture – gozdne vlake, v skladu z Elaboratom vlak številka 01 – 004/2014, ki ga je dne 19. 8. 2014 izdal Zavod za gozdove Slovenije (v zvezi s sečnjo in spravilom lesa v sklopu 1), ter Elaboratom številka 01-2202-002/2014, ki ga je Zavod za gozdove izdal dne 28. 7. 2014 (v zvezi s sečnjo in spravilom lesa v sklopu 2). Ponudnik naj stroške izgradnje vlake vključi v kalkulacijo ponujene cene. Zaradi poškodovane cestne infrastrukture, je spravilo lesa iz gozda s parc. št. 183/25, k.o. 2239 – Kneža (Sklop 2), po lokalni cesti (JP 920141) do državne ceste II. reda Kneža – Podbrdo potrebno izvesti s traktorsko prikolico, začasno odlaganje lesa in njegovo nakladanje na večje prikolice pa je omogočeno na zemljišču s parc. št. 183/118, k.o. 2239 – Kneža. Vsi stroški v zvezi z izvedbo sečnje in spravilom lesa, izgradnjo potrebnih gozdnih vlak, vzpostavitvijo gozdnega reda ter ostalih gozdnih del bremenijo kupca. Kupec kot ponudnik mora biti hkrati tudi izvajalec sečnje in spravila lesa. Sečnja in spravilo vsega drevja v gozdu »Sklop 1« morata biti izvedena najkasneje do dne 5. 5. 2015, v gozdu »Sklop 2« pa najkasneje do dne 31. 7. 2015. III. Izhodiščna cena: Za predmete prodaje po sklopih je izhodiščna cena naslednja: Za sklop 1: 6.892,00 EUR Za sklop 2: 5.140,53 EUR V izhodiščnih cenah ni zajet DDV, ki ga plača kupec. Ponudnik k ponudbi za posamezen sklop priloži navedbo ponujene cene brez DDV, ki ne sme biti nižja od izhodiščne cene, lahko pa ponudnik navede višjo ceno. IV. Vplačilo varščine: Varščina znaša 10% od izhodiščne cene za posamezen sklop, in sicer: – za sklop 1: 689,20 EUR; – za sklop 2: 514,05 EUR. Varščino je potrebno vplačati na TRR Občine Tolmin št.: 01328-0100014970, z navedbo »Varščina za nakup lesa-Sklop ___ (dopolniti s številko sklopa)«. Varščina se vplačuje za vsak sklop posebej. Vplačilo varščine je pogoj za upoštevanje ponudbe, potrdilo o plačilu mora biti priloženo ponudbi. V. Način in rok plačila kupnine Uspešni ponudnik (kupec) je dolžan kupnino poravnati v enkratnem znesku v roku 15 dni od podpisa prodajne pogodbe, na podlagi izstavljenega računa. Vplačana varščina se uspešnemu ponudniku oziroma kupcu všteje v kupnino v prodajni pogodbi. Vplačana varščina se ne obrestuje. Plačilo kupnine v roku je bistvena sestavina pravnega posla. Prodajna pogodba je avtomatično razdrta, če kupec kupnine ne plača v navedenem roku. Organizator oziroma prodajalec ima v tem primeru pravico obdržati varščino, ki jo je uspešni ponudnik plačal v postopku javnega zbiranja ponudb. Obročno odplačevanje kupnine ni možno. VI. Pogoji prodaje: 1. Les se prodaja na panju, ločeno po sklopih. Vsak sklop predstavlja zaokroženo celoto in se prodaja po načelu videno – kupljeno. 2. Vse stroške sečnje, gradnje potrebnih vlak, spravila in prodaje lesa, zaporami cest ter druge morebitne stroške nosi kupec. 3. Kupec mora spoštovati določila odločb Zavoda za gozdove Slovenije iz II. točke javnega zbiranja ponudb in si pridobiti morebitna dovoljenja oziroma soglasja (najmanj dovoljenje Oddelka za okolje in prostor Občine Tolmin za uporabo javnih cest za izredne prevoze). Stroški s tem v zvezi bremenijo kupca. 4. Izbrani ponudnik mora po končani sečnji in spravilu lesa urediti sečišče ter odpraviti oziroma sanirati poškodbe v gozdu in na gozdnih prometnicah oziroma mora obstoječo gozdno infrastrukturo vrniti v prvotno stanje. 5. Po končanih delih mora izbrani ponudnik odpraviti poškodbe na prometni infrastrukturi, ki so nastale zaradi prevozov v zvezi s spravilom lesa. VII. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb: Ponudbo lahko odda ponudnik, ki je skladno z veljavnimi predpisi registriran za opravljanje dejavnosti izvajanja del v gozdovih (dejavnost sečnje in spravila lesa) in prometa z lesom ter izpolnjevati vse predpisane pogoje za opravljanje navedenih dejavnosti. Ponudnik mora oddati ponudbo, ki vsebuje naslednje sestavine: – potrdilo o plačilu varščine, – izpolnjeno razpisno dokumentacijo in naslednje priloge: – registracijo dejavnosti: dokazilo o registraciji dejavnosti (izpis iz evidenc AJPES, ki odraža zadnje stanje); – izjave in potrdila: ponudniki predložijo naslednje podpisane in žigosane izjave: Prijavni obrazec, Izjava o ponujeni višini kupnine za les na panju, ki ne sme biti nižja od izhodiščne cene (brez DDV), Izjava o vezanosti na dano ponudbo, Izjava o spoštovanju odločb Zavoda za gozdove Slovenije, Izjava o izpolnjevanju in sprejemanju pogojev javnega zbiranje ponudb in prodaje; – osnutek prodajne pogodbe s parafirano vsako stranjo. Ponudba se šteje za popolno, če vsebuje vse zgoraj zahtevane sestavine. Ponudbe, ki bodo prispele po razpisnem roku (nepravočasna ponudba) ali ponudbe, ki ne bodo vsebovale vseh ponudbenih elementov, bodo izločene iz nadaljnjega postopka. Ponudnike, katerih ponudbe vsebujejo vse elemente, imajo pa pomanjkljivo dokumentacijo, se pozove k dopolnitvi. Rok za dopolnitev je 5 dni od prejema poziva za dopolnitev. Ponudbe, ki ne bodo dopolnjene v roku, se izločijo iz postopka. VIII. Postopek izbire in merilo za izbiro najugodnejšega ponudnika: Za vsak posamezen sklop bo izbran ponudnik, ki bo ob izpolnjevanju vseh pogojev iz razpisa, ponudil najvišjo kupnino nad izhodiščno ceno oziroma v primeru, da bo ponudnik samo eden, vsaj ceno, ki je enaka izhodiščni ceni. Če je med prejetimi ponudniki več najugodnejših ponudnikov, ki bodo podali enakovredne ponudbe za posamezni sklop, lahko odgovorna oseba prodajalca, ki vodi postopek: – pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe ali – opravi z najugodnejšimi ponudniki dodatna pogajanja ali – opravi med najugodnejšimi ponudniki javno dražbo, pri čemer za izklicno ceno določi ceno, ki so jo v svojih ponudbah ponudili najugodnejši ponudniki. Odgovorna oseba prodajalca, ki vodi postopek, lahko po prejemu ponudb s ponudniki izvede dodatna pogajanja, kolikor meni, da bi se lahko na ta način dosegla za prodajalca ugodnejša ponudba. Župan lahko predmetni postopek zbiranja ponudb kadarkoli v času do sklenitve prodajne pogodbe ustavi, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije. IX. Sklenitev pogodbe z najugodnejšim ponudnikom: prodajalec bo z najugodnejšim ponudnikom za posamezni sklop sklenila prodajno pogodbo, in sicer v roku 10 dni od dneva odpiranja pisnih ponudb. Če izbrani ponudnik ne podpiše pogodbe v določenem roku iz razlogov, ki so na strani ponudnika, lahko prodajalec podaljša rok za sklenitev pogodbe, vendar ne več kot za 15 dni ali pa zadrži njegovo varščino, prav tako pa si prodajalec pridržuje pravico povabiti k podpisu pogodbe drugega najugodnejšega ponudnika. X. Rok vezanosti na ponudbo: rok vezanosti na posamezno ponudbo traja vse do vključno 15. 4. 2015. XI. Vračilo varščine: vplačana varščina bo neuspešnim ponudnikom brez obresti vrnjena v roku 15 dni od dneva sklenitve prodajne pogodbe s posameznim najugodnejšim ponudnikom. XII. Način oddaje in rok za oddajo ponudbe Ponudba, ki jo je potrebno oddati na obrazcih razpisne dokumentacije, mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila. Ponudnik mora oddati svojo ponudbo ločeno – za vsak posamezni sklop posebej. Ponudba mora biti označena na naslovni strani z »Ne odpiraj – Ponudba za prodajo lesa – Sklop ___ (dopolniti s številko sklopa)«. Ponudba se pošlje po pošti ali odda osebno na naslov: Občina Tolmin, Ulica padlih borcev 2, 5220 Tolmin. Rok za oddajo ponudb je vključno do dne 17. 3. 2015 do 12. ure. Za pravočasno se šteje ponudba, ki bo najkasneje do navedenega dne in ure prispela na naslov Občine Tolmin. Prepozne ponudbe bodo izločene iz postopka. XIII. Kraj in čas odpiranja ponudb Odpiranje pisnih ponudb bo v mali sejni sobi Občine Tolmin, Ulica padlih borcev 2, 5220 Tolmin, dne 17. 3. 2015, ob 14. uri. Odpiranje ponudb bo javno. Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni najkasneje v roku 15 dni od dneva odpiranja ponudb. XIV. Razpisna dokumentacija, informacije in ogled Celotno razpisno dokumentacijo (s prilogami, odločbami ZGS in elaborati gozdnih vlak) je možno dobiti na spletni strani Občine Tolmin, www.tolmin.si ter v Uradu župana Občine Tolmin. Za dodatne informacije glede postopka in predmeta prodaje lahko v času do poteka roka za oddajo ponudbe kontaktirate višjo svetovalko Sanjo Sivec Levpušček na elektronski naslov, sanja.sivec-levpuscek@tolmin.si ali na tel. 05/381-95-32. Ponudniki si pred oddajo ponudbe lahko samostojno ogledajo predmet prodaje. Vsi stroški vezani na pripravo ponudb, bremenijo ponudnika. XV. Objava: javno zbiranje ponudb za prodajo lesa na panju se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletni strni Občine Tolmin: www.tolmin.si.
Občina Tolmin

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti