Uradni list

Številka 110
Uradni list RS, št. 110/2010 z dne 31. 12. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 110/2010 z dne 31. 12. 2010

Kazalo

5788. Pravilnik o dodeljevanju sredstev občinskega proračuna za programe in projekte s področja družbenih dejavnosti – prečiščeno besedilo, stran 17063.

Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 s spremembami) ter 13. člena Statuta Občine Jesenice (Uradni list RS, št. 1/06, 102/07 in 34/09) je Občinski svet Občine Jesenice na 3. redni seji dne 22. 12. 2010 sprejel
P R A V I L N I K
o dodeljevanju sredstev občinskega proračuna za programe in projekte s področja družbenih dejavnosti – prečiščeno besedilo
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina pravilnika)
S Pravilnikom o dodeljevanju sredstev občinskega proračuna za programe in projekte s področja družbenih dejavnosti (v nadaljevanju: pravilnik) se določajo nameni, za katere se dodeljujejo sredstva, pogoji, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci programov oziroma projektov, postopek dodeljevanja finančnih sredstev ter postopek določitve meril za dodeljevanje sredstev občinskega proračuna za sofinanciranje programov in projektov s področja družbenih dejavnosti v Občini Jesenice, ki jih predvideva proračun Občine Jesenice za tekoče leto (v nadaljevanju: proračun).
2. člen
(višina sredstev)
Višino sredstev za sofinanciranje programov in projektov s področja družbenih dejavnosti se določi s proračunom občine za posamezno leto.
II. NAMENI ZA KATERE SE DODELJUJEJO SREDSTVA
3. člen
(nameni, za katere se dodeljujejo sredstva)
Sredstva so namenjena za naslednja področja:
A. SOCIALA
HUMANITARNI PROGRAMI
– sofinanciranje humanitarnih organizacij, ki opravljajo humanitarno dejavnost na področju socialnega in zdravstvenega varstva in katerih cilji delovanja so v skladu s 5. členom Zakona o humanitarnih organizacijah (ZHO) in
– sofinanciranje invalidskih organizacij, katerih cilji delovanja za doseganje kakovosti življenja invalidov so v skladu z 9. členom Zakona o invalidskih organizacijah (ZInvO).
HUMANITARNI PROJEKTI
sofinanciranje humanitarnih projektov, ki jih izvajajo organizacije, ki opravljajo humanitarno dejavnost na področju socialnega in zdravstvenega varstva in katerih cilji delovanja so humanitarni in dobrodelni nameni, delujejo preventivno na področju zdravstva in so namenjenim ljudem, potrebnih materialne in nematerialne pomoči, zaradi materialne in duševne stiske, invalidnosti, bolezni, zasvojenosti ipd.
B. PREVENTIVA
PREVENTIVNI PROJEKTI
sofinanciranje preventivnih projektov na področju dela z mladimi (otroki in mladostniki), razdeljeni na:
– PRIMARNO PREVENTIVO, ki je usmerjena na celotno populacijo mladih z namenom in ciljem aktivnega preživljanja prostega časa v obliki taborov, srečanj, združenj, delavnic, izobraževanja in ostalih aktivnosti, ki dokažejo vsebinsko učinkovitost.
– SEKUNDARNO PREVENTIVO, ki je usmerjena na določeno skupino mladih, ki so posebej ogroženi, s ciljem, da se s svetovanjem in reševanjem stisk in težav zmanjšajo učinki in posledice tveganih vedenj.
C. KULTURA
KULTURNI PROGRAMI
sofinanciranje kulturnih programov ljubiteljskih kulturnih društev in zvez ljubiteljskih kulturnih društev.
KULTURNI PROJEKTI
– sofinanciranje kulturnih projektov kot posamična dejavnost kulturnih izvajalcev za področje gledališča, glasbe, folklore, plesa, filma in videa, likovne dejavnosti, literarne dejavnosti in založništva oziroma druge dejavnosti na področju kulture, s ciljem razvijanja in spodbujanja ljubiteljske kulturne dejavnosti.
– sofinanciranje projektov obnove nepremičnih kulturnih spomenikov lokalnega pomena, ki jih je z Odlokom razglasila Občina Jesenice, vendar samo v primeru, da pristojni Zavod za varstvo kulturne dediščine ugotovi, da je kulturni spomenik ogrožen in o tem izda pisno mnenje.
D. IZOBRAŽEVANJE
sofinanciranje neformalnih oblik izobraževanja, kot so seminarji, delavnice, tečaji in predavanja. Ciljno skupino predstavlja širša skupina dijakov in študentov, s ciljem, da pridobijo nova znanja in spretnosti, potrebnih oziroma pomembnih za nadaljnje šolanje ali poklicno življenje.
E. ŠPORT
sofinanciranje športnih programov, ki se določijo z letnim programom športa.
F. Druga področja, v kolikor so zagotovljena sredstva v proračunu in za katera je pristojni organ sprejel ustrezna merila.
III. POGOJI ZA KANDIDIRANJE NA JAVNEM RAZPISU
4. člen
(splošni pogoji)
Splošni pogoji za prijavo na javni razpis za sofinanciranje programov in projektov s področja družbenih dejavnosti so:
– da imajo vlagatelji zagotovljene materialne, kadrovske (izvajalce z ustrezno strokovno izobrazbo ali strokovno usposobljene za opravljanje posamezne dejavnosti), prostorske pogoje in organizacijske možnosti za uresničitev načrtovanih aktivnosti na posameznih področjih, kar vlagatelj jamči s podpisano izjavo v vlogi na javni razpis,
– da pristojnemu občinskemu organu, določenemu s pogodbo, redno dostavljajo vsa zahtevana poročila in programe, v kolikor na javni razpis ne kandidirajo prvič,
– da imajo izdelan vsebinski plan dela in finančno konstrukcijo za tekoče leto, v kateri so predvideni prihodki in odhodki za izvedbo programa tako, kot je zahtevano v prijavi na javni razpis in
– da imajo urejeno evidenco o članstvu za programe oziroma projekte za katere kandidirajo na javnem razpisu (velja samo za društva), evidenco o plačani članarini in evidenco o registriranih tekmovalcih (velja samo za področju športa), kar je razvidno iz priloženega dokazila.
5. člen
(pogoji)
Poleg splošnih pogojev, navedenih v 4. členu tega pravilnika, morajo vlagatelji za prijavo na javni razpis za sofinanciranje programov in projektov s področja družbenih dejavnosti izpolnjevati še naslednje pogoje:
A. SOCIALA
HUMANITARNI PROGRAMI
Na javni razpis za izvajanje humanitarnih programov se lahko prijavijo humanitarne in invalidske organizacije, ki poleg splošnih pogojev izpolnjujejo še naslednje pogoje:
– da so registrirane za opravljanje nalog s področja humanitarne in invalidske dejavnosti, kar izkazujejo z dokazilom o registraciji, v kolikor prvič kandidirajo za sredstva za to področje,
– da so na dan objave javnega razpisa s področja družbenih dejavnosti registrirani v skladu s predhodno alineo in delujejo več kot eno leto na področju humanitarne dejavnosti,
– da imajo sedež na območju Občine Jesenice,
– da v primeru, da imajo sedež izven območja Občine Jesenice, izvajajo programe na območju Občine Jesenice,
– v svoj program imajo vključene uporabnike z območja Občine Jesenice, kar dokazujejo z obveznim pogledom v seznam uporabnikov, s stalnim bivališčem v Občini Jesenice in
– da opravljajo dejavnost na neprofitni osnovi.
HUMANITARNI PROJEKTI
Na javni razpis za izvajanje humanitarnih projektov se lahko prijavijo:
– humanitarne in invalidske organizacije ter
– javni zavodi, ki niso posredni uporabniki proračuna Občine Jesenice.
Poleg splošnih pogojev morajo izvajalci iz prve in druge alinee izpolnjevati še naslednje pogoje:
– da so društva registrirana za opravljanje nalog s področja humanitarne dejavnosti, kar izkazujejo z dokazilom o registraciji, v kolikor prvič kandidirajo za sredstva za to področje,
– da so javni zavodi, ki niso posredni uporabniki proračuna Občine Jesenice registrirani za opravljanje nalog na področju humanitarne dejavnosti, kar izkazujejo z dokazilom o registraciji, v kolikor prvič kandidirajo za sredstva za to področje,
– da so na dan objave javnega razpisa s področja družbenih dejavnosti registrirani v skladu s predhodnima alineama in delujejo več kot eno leto na področju humanitarne dejavnosti,
– da ima vlagatelj sedež v Občini Jesenice in
– da opravljajo dejavnost na neprofitni osnovi.
Humanitarne in invalidske organizacije, ki kandidirajo za pridobitev sredstev za humanitarni program ne morejo hkrati kandidirati za pridobitev sredstev za humanitarni projekt in obratno.
B. PREVENTIVA
PREVENTIVNI PROJEKTI
Na javni razpis za izvajanje preventivnih projektov se lahko prijavijo:
– društva in druge organizacije, ki opravljajo dejavnost na neprofitni osnovi in
– javni zavodi, ki niso posredni uporabniki proračuna Občine Jesenice.
Poleg splošnih pogojev morajo izvajalci iz prve in druge alinee izpolnjevati še naslednje pogoje:
– da ima vlagatelj sedež v Občini Jesenice,
– da je projekt namenjen otrokom in mladostnikom z območja Jesenic, kar prijavitelj dokazuje v vlogi, kjer so opredeljene ciljne skupine,
– da je iz vloge razvidno, da je prijavitelj že uspešno izvedel enak ali soroden projekt na področju preventivne dejavnosti,
– da so na dan objave javnega razpisa s področja družbenih dejavnosti registrirani in delujejo več kot eno leto na področju preventivne dejavnosti in
– da opravljajo dejavnost na neprofitni osnovi.
Prijavitelji, ki kandidirajo za pridobitev sredstev za humanitarni program ne morejo hkrati kandidirati za pridobitev sredstev za preventivni projekt in obratno.
C. KULTURA
KULTURNI PROGRAMI
Na javni razpis za izvajanje kulturnih programov se lahko prijavijo ljubiteljska kulturna društva in zveze kulturnih društev, ki poleg splošnih pogojev izpolnjujejo še naslednje pogoje:
– da so registrirani za izvajanje kulturne dejavnosti, kar izkazujejo z dokazilom o registraciji, v kolikor prvič kandidirajo za sredstva za to področje,
– da so na dan objave javnega razpisa s področja družbenih dejavnosti registrirani v skladu s predhodno alineo in delujejo oziroma so delovali več kot eno leto kot sekcija ali društvo na področju kulturne dejavnosti,
– da imajo sedež v Občini Jesenice,
– da pretežno delujejo v Občini Jesenice, kar dokazujejo z izjavo v vlogi in
– da opravljajo dejavnost na neprofitni osnovi.
KULTURNI PROJEKTI
Na javni razpis za izvajanje kulturnih projektov se lahko prijavijo vlagatelji, ki poleg splošnih pogojev izpolnjujejo še naslednje pogoje da:
– kulturna društva in zveze kulturnih društev ter javni zavodi, ki niso posredni uporabniki proračuna Občine Jesenice oziroma se njihovi kulturni programi ne financirajo kot javni kulturni programi,
– so registrirane za izvajanje kulturne dejavnosti, kar izkazujejo z dokazilom o registraciji, v kolikor prvič kandidirajo za sredstva za to področje,
– da so na dan objave javnega razpisa s področja družbenih dejavnosti registrirani v skladu s predhodno alineo in delujejo oziroma so delovali več kot eno leto kot sekcija ali društvo na področju kulturne dejavnosti,
– imajo sedež v Občini Jesenice,
– pretežno delujejo v Občini Jesenice, kar dokazujejo z izjavo v vlogi in
– opravljajo dejavnost na neprofitni osnovi.
Za izvajalca kulturnega projekta se šteje tudi lastnik oziroma upravljavec lokalno razglašenega nepremičnega kulturnega spomenika na območju Občine Jesenice, ki pridobi javna sredstva za prenovo in restavriranje njegovih spomeniških lastnosti.
D. IZOBRAŽEVANJE
Na javni razpis za izvajanje izobraževalnih projektov se lahko prijavijo javni zavodi, ki niso posredni uporabniki proračuna Občine Jesenice in društva, ki so registrirana za izvajanje izobraževalne dejavnosti, kar izkazujejo z dokazilom o registraciji, v kolikor prvič kandidirajo za sredstva za to področje.
Poleg splošnih pogojev morajo izvajalci izpolnjevati še naslednje pogoje da:
– imajo sedež na območju Občine Jesenice,
– so na dan objave javnega razpisa s področja družbenih dejavnosti registrirani v skladu s predhodnim odstavkom in delujejo več kot eno leto na področju izobraževalne dejavnosti in,
– opravljajo dejavnost na neprofitni osnovi.
E. ŠPORT
Na javni razpis za izvajanje športnih programov se lahko prijavijo:
– športna društva,
– zveze športnih društev, ki jih ustanovijo društva za posamezna področja oziroma športne panoge,
– zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, ki so na podlagi zakonskih predpisov registrirane za opravljanje dejavnosti na področju športa,
– ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v športu in so splošno koristne in neprofitne in
– javni zavodi s področja športa, vzgoje in izobraževanja iz Občine Jesenice.
Izvajalci športnih programov od tretje do pete alinee lahko kandidirajo na vse navedene programe in razvojne ter strokovne naloge v športu v javnem razpisu, razen na program delovanja društev in občinskih športnih zvez.
Športna društva in njihova združenja imajo pod enakimi pogoji prednost pri izvajanju nacionalnega programa.
Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci športnih programov:
– da so registrirani za izvajanje športne dejavnosti, kar izkazujejo z dokazilom o registraciji, kolikor prvič kandidirajo za sredstva za to področje,
– da so na dan objave javnega razpisa s področja družbenih dejavnosti registrirani v skladu s predhodno alineo in delujejo najmanj dve leti na področju športne dejavnosti,
– da imajo sedež v Občini Jesenice,
– da pretežno delujejo v Občini Jesenice, kar dokazujejo z izjavo v vlogi in
– da športna društva s svojimi ekipami v ekipnih športih, svoje tekme pretežno igrajo na območju Občine Jesenice, kar vlagatelj dokazuje z izjavo v vlogi (pogoj velja samo za športna društva).
Izvajalci športnih programov morajo poleg splošnih pogojev iz 4. člena in pogojev, navedenih v predhodnem odstavku izpolnjevati še posebne pogoje, v kolikor se prijavljajo na sledeče programe:
A3 – Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport
– prijavitelj mora za prijavljen program zagotoviti najmanj 36 tednov redne vadbe v letu,
– tekmovalci morajo biti registrirani pri Nacionalni panožni športni zvezi in
– tekmovalci morajo nastopati na tekmovanjih Nacionalne panožne športne zveze ali na tekmovanjih višjega ranga.
A6 – Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport
– prijavitelj mora za prijavljen program zagotoviti najmanj 36 tednov redne vadbe v letu,
– tekmovalci morajo biti registrirani pri Nacionalni panožni športni zvezi in
– tekmovalci morajo nastopati na tekmovanjih Nacionalne panožne športne zveze ali na tekmovanjih višjega ranga (upošteva se, da je bil v preteklem letu tekmovalec udeležen vsaj na treh tekmovanjih).
B – Športna rekreacija
– prijavitelj mora za prijavljen program zagotoviti najmanj 36 tednov redne vadbe v letu.
C – Kakovostni šport
– prijavitelj mora za prijavljen program zagotoviti najmanj 36 tednov redne vadbe v letu,
– tekmovalci morajo biti registrirani pri Nacionalni panožni športni zvezi,
– tekmovalci morajo nastopati na tekmovanjih Nacionalne panožne športne zveze ali na tekmovanjih višjega ranga (upošteva se, da je v preteklem letu tekmovalec deležen vsaj na treh tekmovanjih),
– tekmovalci morajo nastopati na tekmovanjih, ki so najmanj tretji po kakovosti v okviru panožne športne zveze,
– prijavitelj mora imeti organizirani najmanj dve starostni kategoriji otrok in mladine usmerjene v kakovostni šport,
– tekmovalci morajo nastopati na tekmovanjih, v katerih nastopajo vsaj štiri ekipe iz drugih društev oziroma vsaj dvanajst tekmovalcev v posamezni konkurenci iz štirih društev,
– prijavitelji morajo imeti v državnih reprezentancah najmanj dva člana društva v IV in V stopnji ali v članski konkurenci (VI stopnja) oziroma imeti kategorizirane športnike po kriterijih OKS, in sicer vsaj dva tekmovalca,
– pri individualnih športih morajo biti športniki v društvu registrirani kot tekmovalci v članski kategoriji in se v preteklem letu udeležiti državnega prvenstva in
– pri kolektivnih športih in miselnih igrah (šah) se poleg tistih, ki so bili udeleženi na državnem prvenstvu, upoštevajo tudi ostali registrirani tekmovalci v članski kategoriji.
Izjemoma se lahko na predlog Športne zveze Jesenice uvrsti v to skupino tudi prijavitelj, ki tekmuje v panogi, ki je tradicionalno pomembna za Občino Jesenice.
D – Vrhunski šport
– prijavitelj mora za prijavljen program zagotoviti najmanj 36 tednov redne vadbe v letu,
– tekmovalci morajo biti registrirani pri Nacionalni panožni športni zvezi,
– tekmovalci morajo nastopati na tekmovanjih Nacionalne panožne športne zveze ali na tekmovanjih višjega ranga (upošteva se, da je v preteklem letu tekmovalec udeležen vsaj na treh tekmovanjih) in
– športniki morajo biti vpisani v zadnjih Obvestilih OKS-ZŠZ pred zaključkom javnega razpisa za sofinanciranje programov športa in morajo biti člani prijavitelja.
F – Športne prireditve
– športne prireditve imajo namen pospeševanja motivacije za šport, športno aktivnost in imajo promocijski učinek na šport, gospodarstvo in turizem. Sem ne spadajo šolska tekmovanja.
RAZVOJNE IN STROKOVNE NALOGE V ŠPORTU
1. IZOBRAŽEVANJE, USPOSABLJANJE IN IZPOPOLNJEVANJE STROKOVNIH KADROV V ŠPORTU
IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE
– prijavitelj mora predložiti pogodbo s strokovnim delavcem, ki zanj opravlja delo, in iz katere mora biti razvidno, da se strokovni delavec obvezuje, da bo pri izvajalcu športnega programa (prijavitelju) po končanem izobraževanju oziroma usposabljanju opravljal strokovno delo še najmanj tri leta. Formalno izobraževanje (izobraževanje za pridobitev višje stopnje izobrazbe) ni predmet sofinanciranja in
– prijavitelj mora predložiti fotokopijo originalnega razpisa strokovnega usposabljanja ali potrdilo izvajalca, da bo izobraževanje organizirano. Iz obeh listin mora biti razvidno: datum, kraj, vsebina, št. ur izobraževanja, izvajalec, cena usposabljanja in naziv, ki ga pridobi.
IZPOPOLNJEVANJE
– prijavitelj mora predložiti dokazilo, da strokovni delavec dela pri izvajalcu športnega programa (prijavitelju) najmanj eno leto, kar prijavitelj izkazuje z izjavo v prijavnem obrazcu in
– prijavitelj mora predložiti fotokopijo originalnega razpisa strokovnega usposabljanja ali potrdilo izvajalca, da bo izobraževanje organizirano. Iz obeh listin mora biti razvidno: datum, kraj, vsebina, št. ur izobraževanja, izvajalec, cena usposabljanja in naziv, ki ga pridobi.
F. DRUGA PODROČJA
IV. POSTOPEK DODELJEVANJA FINANČNIH SREDSTEV
6. člen
(postopek dodeljevanja finančnih sredstev)
Postopek dodeljevanja finančnih sredstev vodi pristojni oddelek na podlagi javnega razpisa v skladu z veljavno zakonodajo s posameznega področja ter s tem pravilnikom. Rok za objavo javnega razpisa se časovno prilagaja sprejemanju občinskega proračuna.
Sredstva se dodelijo na podlagi javnega razpisa. Postopek dodelitve sredstev in spremljanje namenske porabe poteka po naslednjem zaporedju:
– župan imenuje strokovno komisijo, ki pripravi predlog meril za vrednotenje programov in projektov,
– merila iz predhodne alinee sprejme župan s sklepom, razen če področni predpisi ne določajo drugače,
– župan izda sklep o začetku postopka javnega razpisa,
– župan imenuje izmed uradnikov komisijo za odpiranje vlog, kjer lahko sodeluje tudi predstavnik stroke s posameznega področja,
– pristojni oddelek pripravi objavo javnega razpisa,
– komisija za odpiranje vlog izvede postopek odpiranja prejetih vlog ter postopek ugotavljanja formalne popolnosti vlog,
– strokovna komisija obravnava vloge, jih strokovno oceni in pripravi predlog razdelitve sredstev,
– pristojni oddelek obvesti vlagatelje o predlogu razdelitve sredstev,
– strokovna komisija oblikuje končni predlog razdelitve sredstev,
– pristojni oddelek izda upravni akt v skladu s področno zakonodajo in tem pravilnikom,
– župan obravnava pritožbe vlagateljev,
– pristojni oddelek na podlagi izdanega upravnega akta za vsako področje, lahko pozove vlagatelje k uskladitvi programov in projektov v okviru odobrenih sredstev,
– sklepanje pogodb,
– spremljanje izvajanja pogodb in namenskega koriščenja sredstev in
– obravnava poročil o izvedenih programih in projektih.
7. člen
(sklep o začetku postopka)
Postopek dodelitve sredstev na podlagi javnega razpisa se prične s sklepom o pričetku postopka javnega razpisa, ki ga izda župan.
8. člen
(priprava in objava javnega razpisa)
Javni razpis se objavi v občinskem glasilu in na spletni strani Občine Jesenice. Rok za prijavo vlagateljev se določi v skladu z veljavno zakonodajo v javnem razpisu, ki pa ne sme biti krajši od 10 dni od objave v občinskem glasilu.
Objava javnega razpisa mora vsebovati:
– navedbo naročnika javnega razpisa,
– pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
– namene, za katere se dodeljujejo sredstva oziroma predmet javnega razpisa,
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati vlagatelji za kandidiranje na javnem razpisu,
– višino sredstev za posamezne namene,
– merila za vrednotenje programov in projektov,
– določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva,
– obliko, rok in način oddaje prijav,
– navedbo uslužbencev občine za dajanje informacij v zvezi z javnim razpisom,
– potrebno razpisno dokumentacijo za prijavo,
– kraj, čas in osebo, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo,
– datum odpiranja vlog in
– rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa.
9. člen
(razpisna dokumentacija)
Razpisno dokumentacijo pripravi občinska uprava z vsemi podatki, ki omogočajo vlagateljem izdelati popolno vlogo.
Razpisna dokumentacija vsebuje:
– podatke o programu oziroma projektu, ki je predmet razpisa,
– okvirno višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa,
– obrazec vloge po posameznih področjih z navodili,
– način določanja deleža sofinanciranja, ki ga prejme posamezni prejemnik,
– osnutek pogodbe,
– navedbo potrebnih dokumentov, ki jih mora vlagatelj predložiti upravnemu organu za dokazilo, da izpolnjuje pogoje za kandidiranje na razpisna sredstva,
– navedba vrste meril s pomočjo katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo pogoje izberejo prejemniki sredstev, način njihove uporabe in pomen posameznih meril,
– navedbo o tem kdo z upravnim aktom (sklepom oziroma na področju kulture z odločbo) odloči o dodelitvi sredstev in kdo o pritožbi zoper ta upravni akt in
– navedbo da bo vloga, ki jo vlagatelj pošlje po preteku razpisnega roka, prepozna.
10. člen
(vsebina vloge)
Vsaka vloga, ki prispe na javni razpis, mora vsebovati:
– podatke o vlagatelju,
– navedbo programov oziroma projektov za katere vlagatelj kandidira,
– opis načrtovanih programov oziroma projektov in
– druge zahtevane podatke iz razpisne dokumentacije.
11. člen
(komisija za odpiranje vlog)
Postopek odpiranja vlog vodi tričlanska komisija, ki jo imenuje župan izmed uradnikov, zaposlenih na Občini Jesenice, in sicer za vsako razpisno področje posebej. V komisiji lahko sodeluje tudi predstavnik stroke s posameznega področja.
Naloge komisije za odpiranje vlog so, da ugotovi:
– ali so vloge pravočasne,
– ali jih je podala upravičena oseba in
– ali so vloge formalno popolne glede na besedilo javnega razpisa in razpisno dokumentacijo.
Prispela vloga, je pravočasna, če je prispela v roku, določenem v besedilu razpisa.
Vloga je popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, ki jih določa besedilo razpisa. Za popolno se šteje tudi nepopolna vloga, ki jo je stranka v celoti dopolnila v petih dneh od prejema poziva k dopolnitvi.
Upravičena oseba je tista oseba, katere vloga izpolnjuje pogoje, določene v besedilu razpisa. Izpolnjevanje pogojev se ugotavlja na podlagi obveznih dokazil in vloge stranke.
Po preteku razpisnega roka komisija za odpiranje vlog odpre po vrstnem redu prispele vloge in ugotovi njihovo formalno popolnost. Pristojni uslužbenec v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove tiste vlagatelje vlog, katerih vloge niso bile popolne, da jih dopolnijo, in sicer v roku 5 dni od prejema poziva k dopolnitvi. Prepozne vloge, vloge, ki jih ni podala upravičena oseba, ali nepopolne vloge, ki jih vlagatelj v danem roku ne dopolni, zavrže pristojni organ občinske uprave s sklepom. Zoper ta sklep je možna pritožba v roku 15 dni od dneva vročitve sklepa. O pritožbi odloča župan Občine Jesenice. Zoper odločitve župana pritožba ni možna. Možno je sprožiti upravni spor pred pristojnim sodiščem.
Komisija za odpiranje vlog o svojem delu sestavi zapisnik v katerega vpiše:
– naslov, prostor in čas odpiranja dospelih vlog,
– imena navzočih članov komisije,
– seznam formalno nepopolnih vlog,
– ugotovitve o prepoznih in nepopolnih vlogah ter vlogah, ki jih ni vložila upravičena oseba,
– seznam vlog, ki ustrezajo pogojem poziva oziroma razpisa in
– ugotovitve, ali so bile formalno nepopolne vloge pravočasno in v celoti dopolnjene.
Komisija za odpiranje vlog pripravi skupno poročilo, ki vsebuje zapisnik ter preglednico s ključnimi podatki. Skupno poročilo, skupaj s popolnimi vlogami, izroči strokovni komisiji s področja, kamor vloge sodijo.
12. člen
(strokovna komisija)
Ocenjevanje in vrednotenje vlog vodi strokovna komisija, ki jo za vsako posamezno področje iz 3. člena tega pravilnika imenuje župan za čas 4 let. Komisijo sestavljajo predsednik in šest članov. Predsednik in člani komisije morajo imeti ustrezno strokovno izobrazbo in izkušnje s področja, za katerega se dodeljujejo sredstva, ki omogočajo strokovno presojo vlog.
Predsednik in člani komisije ne smejo biti z vlagatelji interesno povezani v smislu poslovne povezanosti ali sorodstvenega razmerja, razen v primeru, da komisije ni mogoče sestaviti drugače.
Naloge strokovne komisije so:
– priprava meril za vrednotenje programov in projektov,
– vrednotenje programov in projektov, skladno z merili,
– določitev višine dodeljenih sredstev posameznim vlagateljem,
– sestava zapisnika o delu,
– priprava predlogov, mnenj in pobud za spremembe pravilnika oziroma meril za vrednotenje programov in projektov,
– sodelovanje pri pripravi letnih programov s posameznega področja, kjer to zahteva zakonodaja,
– priprava poročila o delu komisije in
– oblikovanje končnega predloga razdelitve sredstev.
13. člen
(delo strokovne komisije)
Strokovna komisija ovrednoti programe in projekte glede na objavljene kriterije v razpisu ter pripravi poročilo. Poročilo strokovne komisije mora vsebovati tudi obrazložitev vsebinskih razlogov za predlagano odobritev ali zavrnitev posameznega programa ali projekta. Iz obrazložitve mora biti razvidna povezava med kriteriji razpisa in razlogi za predlagano zavrnitev ali odobritev.
Pristojni oddelek po prejemu poročila strokovne komisije obvesti vlagatelje o dejstvih in okoliščinah, pomembnih za izdajo upravnega akta. Vlagatelju določi tudi rok, do katerega ima možnost, da se izjavi o obvestilu. Obvestilo vlagatelju vsebuje predlog strokovne komisije. Obvestilo vlagatelju in izjava o obvestilu sta lahko v pisni ali elektronski obliki.
Strokovna komisija obravnava v roku prispele izjave vlagateljev in oblikuje končni predlog sofinanciranja programov in projektov.
Končni predlog strokovne komisije vsebuje:
– dosežene točke vlagateljev,
– pisno utemeljitev,
– povzetek izjave vlagatelja,
– stališče strokovne komisije o izjavi vlagatelja,
– predlog, kateri projekti oziroma programi se financirajo in kateri se zavrnejo in
– končni predlog strokovne komisije o višini sofinanciranja programa ali projekta.
Končni predlog na področju kulture lahko vključuje tudi po prednostnem redu razvrščeno rezervno listo programov ali projektov, ki lahko postanejo predmet sofinanciranja v primeru sprostitve ali povečanja proračunskih sredstev oziroma rezervno listo, s katero se lahko povečuje obseg sofinanciranja že odobrenih programov in projektov.
14. člen
(sprejem odločitve in obveščanje)
Na podlagi končnega predloga strokovne komisije direktor občinske uprave oziroma od njega pooblaščen organ izda o vseh ustreznih vlogah iz istega področja upravni akt, s katerim odloči o odobritvi ali zavrnitvi sofinanciranja posameznega projekta oziroma programa.
Za področje kulture lahko direktor občinske uprave oziroma od njega pooblaščen organ v primeru sprostitve ali povečanja proračunskih sredstev izda novo odločbo, s katero se na podlagi rezervne liste iz petega odstavka prejšnjega člena odobri financiranje že zavrnjenega kulturnega projekta oziroma kulturnega programa ali poveča obseg sofinanciranja že odobrenega kulturnega programa oziroma kulturnega projekta. Z novo odločbo se odpravi in nadomesti prejšnja odločba o odobritvi ali o zavrnitvi sofinanciranja.
Rezultati razpisa se objavijo na spletnih straneh občine.
15. člen
(reševanje zadev v pritožbenem postopku)
Vlagatelj lahko vloži zoper upravni akt pritožbo v roku 15 dni od vročitve Pritožbo se vloži pri pristojnem oddelku, ki je izdal upravni akt na prvi stopnji. Pritožnik mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti merila, postavljena za ocenjevanje vlog. O pritožbi odloča župan. Vložena pritožba zadrži podpis pogodb. Odločitev župana je dokončna.
Upravni akt, ki jo je izdal pristojni oddelek postane izvršljiva z dnem dokončnosti le-tega, oziroma če se vlagatelj(i) odpove(do) pravici do pritožbe na upraven akt ter se nato sklenejo pogodbe o sofinanciranju.
16. člen
(sklepanje pogodb)
Po pravnomočnosti upravnega akta, se sklene z izbranimi vlagatelji pogodba o sofinanciranju programa oziroma projekta. Pogodba mora obvezno vsebovati:
– naziv in naslov izvajalca,
– vsebino in obseg programa,
– čas realizacije programa,
– pričakovani obseg programa in dosežki,
– višina dodeljenih sredstev in navedba celotne vrednosti projekta ali programa,
– določilo, da je predlagatelj upravičen do nakazila dodeljenih sredstev pod pogojem, da ima poravnane vse obveznosti do Občine Jesenice,
– terminski plan porabe sredstev,
– način nadzora nad namensko porabo sredstev,
– navedbo skrbnikov pogodbe za vsako stranko,
– določilo, da mora izvajalec ob nenamenski porabi sredstev, prejeta sredstva vrniti skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi,
– določilo, da mora izvajalec obrazložiti in utemeljiti podaljšanje roka porabe sredstev glede na predvideni terminski plan, ker v nasprotnem primeru izgubi pravico do nadaljnje porabe sredstev,
– obveznost poročanja izvajalca upravnem organu in
– rok za podpis pogodbe.
Izbrani vlagatelji morajo podpisano pogodbo iz prejšnjega odstavka tega člena vrniti najpozneje v 15 dneh od dneva vročitve te pogodbe, v nasprotnem primeru, se smatra da odstopajo od vloge in da je občina prosta obveznosti, ki bi zanje izhajale iz upravnega akta o sofinanciranju. Rok za podpis pogodbe se lahko podaljša, če izvajalec upravnem organu pisno sporoči objektivne razloge za podaljšanje roka, vendar ne dalj kot 8 dodatnih dni.
17. člen
(spremljanje izvajanja pogodb)
Prejemniki sredstev morajo po opravljenih nalogah oziroma v določenih časovnih razdobjih, določenih s pogodbo, pristojnemu oddelku predložiti dokazila o izpolnitvi prevzetih obveznosti v skladu s pogodbo ter vsebinsko in finančno poročilo o izvedbi programov oziroma projektov. V kolikor prejemniki sredstev ne izpolnjujejo obveznosti, določenih s pogodbo, se jim sredstva ukinejo, že prejeta sredstva pa mora prejemnik vrniti v občinski proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, in sicer v roku 30 dni od dneva vročitve zahtevka o povrnitvi sredstev. Če prejemnik sredstev ne vrne v določenem roku, se izvede postopek izterjave.
Občinska uprava lahko kadarkoli preveri namensko porabo sredstev, za izvajanje nadzora lahko župan pooblasti tudi strokovno komisijo za posamezno področje. O izvedbi kontrole namenske porabe sredstev, se sestavi zapisnik, katerega izvajalec nadzora predloži županu.
Izvajalec, ki krši pogodbena določila, oziroma določila tega Pravilnika, ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu Občine Jesenice.
V. POSTOPEK DOLOČITVE MERIL ZA DODELJEVANJE SREDSTEV
18. člen
(merila za dodeljevanje sredstev)
Sredstva se dodeljujejo na podlagi vnaprej določenih meril za posamezno področje. Merila za dodeljevanje sredstev javnega razpisa oblikuje s strani župana imenovana strokovna komisija. Merila za dodeljevanje sredstev sprejme župan, razen če področni predpisi ne določajo drugače. Od dneva objave javnega razpisa do odločitve o dodelitvi sredstev se merila ne smejo spremeniti. Višina sofinanciranja programov in projektov se opredeli v točkah, v deležu sofinanciranja oziroma kot izhaja iz posameznih določb meril za vrednotenje programov oziroma projektov.
19. člen
(smiselna uporaba ZUP)
Za vsa ostala vprašanja postopka, ki niso določena v tem pravilniku, se smiselno uporabljajo področni predpisi in določbe Zakona o splošnem upravnem postopku (ZUP).
21. člen
(veljavnost)
Pravilnik o dodeljevanju sredstev občinskega proračuna za programe in projekte s področja družbenih dejavnosti (prečiščeno besedilo) se objavi v Uradnem listu RS in začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-27/2010
Jesenice, dne 7. decembra 2010
Župan
Občine Jesenice
Tomaž Tom Mencinger l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti