Vse o elektronski oddaji ponudb

Datum: 23. 1. 2019, 8.30–13.30
Lokacija: Uradni list RS, Dunajska cesta 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 214,00 € brez DDV

O dogodku

1. aprila 2018 je v skladu z Zakonom o javnem naročanju na slovenskem trgu javnih naročil nastopila obveza zagotavljanja elektronske oddaje ponudb v postopkih javnega naročanja. Naročniki morajo torej upoštevati obvezno elektronsko oddajo ponudb. Pri tem se naročnikom še vedno pogosto zastavljajo vprašanja, kako ustrezno pripraviti razpisno dokumentacijo, ki bo vključevala vsa potrebna določila v zvezi z elektronsko oddajo ponudb, v primeru katerih postopkov oddaje javnega naročila je elektronska oddaja ponudb obvezna ter kakšne so posebnosti priprave javnega naročila v primeru uporabe različnih postopkov oddaje javnih naročil.


Na seminarju Elektronska oddaja ponudb vam bodo predstavljene obveznosti v zvezi z uporabo elektronskih komunikacijskih sredstev pri oddaji ponudb in odgovori na najpogosteje zastavljena vprašanja v zvezi z elektronsko oddajo ponudb. Prikazana pa bo tudi ustrezna priprava razpisne dokumentacije in javnega naročila v primeru izvedbe posameznih postopkov oddaje javnih naročil, ki so določena v 39. členu Zakona o javnem naročanju.

Program

8.30–9.00 Registracija udeležencev

9.00–09.30 Obveznosti elektronske oddaje ponudb

9.30–11.00 Priprava razpisne dokumentacije

  • vključitev določil v zvezi z elektronsko oddajo ponudb
  • izjeme od uporabe elektronske oddaje ponudb
  • priprava razpisne dokumentacije

11.00–11.30 Odmor

11.30–13.00 Priprava javnega naročila

  • v primeru katerih postopkov je potrebno uporabiti elektronsko oddajo ponudb
  • posebnosti priprave javnega naročila v različnih postopkih oddaje javnih naročil
  • priprava javnega naročila

13.00–13.30 Vprašanja

Predavateljica

 
Maja Marinček, Direktorat za javno naročanje

Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.
 

Kotizacija in plačilo

  •  214,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Sklic: 00 3400230119. Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

  • 10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji

Prijavite se