Varno in zdravo na dogodke

Učinkovita uporaba Portala javnih naročil in elektronske oddaje ponudb: priprava, objava in izpolnjevanje ESPD

Datum: 14. 3. 2024, 9.00–13.00
Lokacija: Spletni dogodek
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 214,00 € brez DDV

O dogodku

Na seminarju boste spoznali funkcionalnosti portala javnih naročil, načine priprave obvestil o naročilu in druge aktivnosti, ki jih morajo naročniki izvajati na portalu javnih naročil.

Pogledali bomo tudi pripravo ESPD. V drugem delu seminarja pa bodo predstavljene funkcionalnosti informacijskega sistema za elektronsko oddajo ponudb- e-JN in uporaba enotnega informacijskega sistema, e-Dosje.

Program

9.00–11.00  Predstavitev funkcionalnosti portala javnih naročil

  • Kaj je portal javnih naročil
  • Predstavitev novih funkcionalnosti portala javnih naročil
  • Uporabniki portala javnih naročil- registracija, prijava in njihove pravice
  • Priprava obvestil v zvezi z javnimi naročili in njihovo objavljanje ter pasti pri objavljanju
  • Obveznosti v zvezi z drugimi podatki, ki jih je treba objavljati na portalu javnih naročil
  • Izpolnjevanje ESPD

11.00–11.15  Odmor

11.15–13.00 Elektronska oddaja ponudb in informacijski sistem e-JN

  • Obveznosti elektronske oddaje ponudb
  • Priprava javnega naročila v sistemu e-JN za različne postopke oddaje javnih naročil
  • Izvedba drugih aktivnosti v sistemu e-JN in pasti pri njegovi uporabi
  • Vse o informacijskemu sistem e-Dosje

Predavateljica

 
mag. Ajda Kostanjšek  

Ajda Kostanjšek je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo, kjer se ukvarja z različnimi vidiki javnega naročanja. Njene glavne naloge vključujejo pripravo mnenj in stališč o vprašanjih s področja javnega naročanja ter izvajanje različnih oblik pomoči uporabnikom, ki vključujejo svetovanje, usposabljanje in podporo pri izvajanju postopkov javnega naročanja. S tem prispeva k učinkovitemu in zakonitemu izvajanju javnih naročil ter k transparentnosti in enakopravnosti v tem procesu.
 
 

Kotizacija in plačilo

  • 214,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

 

 

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti