Varno in zdravo na dogodke

Sporočanje podatkov o oddanih evidenčnih naročilih in objava seznama

Datum: 19. 1. 2022, 9.00–12.30
Lokacija: Spletni dogodek
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

Konec februarja izteče rok za sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil, oddanih v letu 2021.

Naročniki imajo kljub dolgoletni enaki ureditvi v zvezi z vodenjem evidence o oddanih evidenčnih naročilih in statističnim poročanjem o njihovi oddaji mnogo vprašanj, predvsem:

  • Ali določena naročila štejejo za evidenčna naročila?
  • Katere podatke je smiselno vključiti v evidenco o oddanih evidenčnih naročilih?
  • O katerih oddanih evidenčnih naročilih je treba sporočati statistične podatke?
  • Katera evidenčna naročila je treba vključiti v objavljen seznam evidenčnih naročil?
  • Kje in kako se objavi seznam evidenčnih naročil?
  • V čem je razlika med sporočanjem statističnih podatkov in objavo seznama oddanih evidenčnih naročil?

Pri poročanju o oddanih evidenčnih naročilih v letu 2021 pa bodo morali naročniki upoštevati tudi spremembe v zvezi z izvajanjem oziroma poročanjem o oddanih evidenčnih naročilih, ki jih prinaša novela Zakona o javnem naročanju (ZJN-3B), ki začne veljati 1. januarja 2022.

Z namenom razrešitve vseh odprtih vprašanj glede evidenčnih naročil bomo na seminarju predstavili zakonodajno ureditev teh naročil ter prikazali relevantne funkcionalnosti portala javnih naročil.

Program

1. Opredelitev evidenčnih naročil

9.00–11.00

  • Izračun ocenjene vrednosti javnega naročila
  • Preprečitev drobljenja javnih naročil
  • Načelo kratkih dobavnih verig
  • Mejne vrednosti za evidenčna naročila
  • Obveznosti v zvezi z evidenčnimi javnimi naročili

11.00–11.15 Odmor

11.15–12.30

2. Poročanje o oddanih evidenčnih naročilih

  • Sporočanje statističnih podatkov o oddanih evidenčnih naročilih
  • Priprava in objava seznama oddanih evidenčnih naročil
  • Praktični prikaz objavljanja podatkov na portalu javnih naročil, vključno s predstavitvijo njegovih funkcionalnosti

Predavateljica

Maja Marinček 

Predavateljica Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo. Na tem področju dela od leta 2005, na Direktoratu pa sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje glede javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. i. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je deset let delala kot svetovalka pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 17. januarja 2022, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.

Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.

AAA Zlata odličnost