Datum: 17. 6. 2020, 9.00–11.00
Lokacija: Spletni seminar
Področje: Drugo
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija:
104,00 € brez DDV
O dogodku
Vsako podjetje se je zagotovo na svoji poslovni poti vsaj enkrat srečalo z organizacijo kakšnega dogodka, naj bo to srečanje poslovnih partnerjev, otvoritev, predstavitev novega produkta, storitve, organizacija zabave za zaposlene ....
Vsako načrtovanje dogodka pa zahteva širok nabor znanj ter izkušenj, da bo dogodek potekal tako, kot ste si zamislili in da bodo udeleženci zadovoljni.
Vabimo vas, da se nam pridružite na spletni delavnici, na kateri boste spoznali:
- osnovne elemente organizacije dogodkov,
- najpogostejše napake pri načrtovanju,
- konkretne primere iz prakse ter
- koristne nasvete za uspešno izvedbo dogodka.
Udeleženci boste prejeli tudi elektronsko knjigo Male skrivnosti organizacije dogodka, ki vam bo v pomoč pri organizaciji vaših dogodkov in katere avtorica je tudi predavateljica seminarja.
S predavateljico z dolgoletnimi izkušnjami boste na delavnici izvedli tudi nekaj vaj, zato:
- Razmislite o dogodkih, predavateljih, lokacijah, ki so se vam zdeli zanimivi in so vam ostali v spominu ter posebna presenečenja, ki ste jih doživeli na dogodkih.
- Razmislite o najpogostejših napakah, ki se vam lahko zgodijo pri organizaciji dogodka.
- Razmislite, kaj posebnega lahko dodate izbranemu (namišljenemu) dogodku, da si ga bodo udeleženci res zapomnili.
Komu je delavnica namenjena
Delavnica je namenjena vsem, ki:
-
se v podjetjih srečujete z organizacijo dogodkov (srečanje zaposlenih, poslovnih partnerjev, otvoritve, predstavitev novih storitev/produktov, dan odprtih vrat …),
-
želite pridobiti novo znanje s področja organizacije dogodkov.
Program
9.00–11.00 Delavnica Organizacija dogodkov:
- določitev namena (kaj) in cilja (zakaj) dogodka ter ciljno skupino (kdo),
- vsebina – izbira nastopajočih, dan/datum, lokacija, izbira imena dogodka ter grafična podoba,
- stroškovnik – kateri stroški se lahko pojavijo pri organizaciji dogodka, kako določimo ceno ter minimalno in maksimalno število udeležencev,
- osnovne sestavine vabila ter načini obveščanja potencialnih udeležencev o dogodku,
- različni načini zbiranja prijav,
- kako poteka komunikacija z udeleženci, nastopajočimi in lokacijo,
- katere so aktivnosti na dan dogodka ter aktivnosti po dogodku,
- najpogostejše napake pri organizaciji dogodka ter priprava plana B, če se kaj zalomi,
- katere so tiste sestavine, ki naredijo dogodek ODLIČEN.
Predavateljica
Urša Žorž
Podjetje Eventio je bilo ustanovljeno septembra leta 2010. Njegova duša je Urša Žorž, diplomirana ekonomistka in organizatorka dogodkov. Po 17. letih službe v veliki korporaciji je leta 2010 čez noč pristala v podjetniškem svetu in odprla svoje podjetje. Urša je soustanoviteljica največjega dogodka ženskega podjetništva v Sloveniji – 500 podjetnic, ki so ga leta 2018 uspešno prodale. Sicer je tudi predavateljica – izvedla je že preko 70 predavanj na različne tematike. Je tudi poslovna svetovalka in mentorica, ki ljudem pomaga, da odkrijejo svojo strast, jo spremenijo v posel in zaživijo svoje sanje. Urša je organizirala več kot 100 različnih dogodkov, nekatere v lastni režiji, druge za naročnike, in sicer od konferenc, mednarodnih kongresov, občinskih praznikov, podjetniških dogodkov, srečanj zaposlenih ali poslovnih partnerjev, otvoritev, izobraževanj ...
Pridružite se nam na spletnem seminarju in strokovnjakinji zastavite vprašanja, s katerimi se soočate pri vašem delu.
Vprašanja nam lahko pošljete tudi že vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 15. junija 2020, do 12. ure, lahko pa jih boste zastavljali tudi na spletnem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Udeležite se ga lahko tudi preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.
Kotizacija in plačilo
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Morebitne pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Dodatne informacije
Za vse dodatne informacije vam je na voljo Klavdija Križaj na tel. št. 01/200 18 51 ali po e-pošti: seminarji@uradni-list.si.