Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Pridružite se nam na spletnem seminarju in strokovnjakinjama zastavite vprašanja, s katerimi se trenutno soočate.
Vprašanja nam lahko pošljete na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do torka, 5. maja 2020, do 12. ure. Vprašanja boste lahko zastavljali tudi med spletnim seminarjem.
Namen javnega naročila je pridobiti izvajalca, s katerim naročnik sklene pogodbo, na podlagi katere izvajalec za naročnika izvede predmet, ki ga naročnik potrebuje.
Med izvajanjem javnega naročila pogosto nastane potreba po spremembi pogodbe o izvedbi javnega naročila, naročniki pa se soočijo z vprašanjem, ali je sprememba dovoljena ali ne.
Dobro poznavanje zakonodaje in prakse pri sklepanju aneksov k pogodbi o izvedbi javnega naročila je ključno, saj predstavlja nezakonito sklenjen aneks prekršek.
Javnim naročnikom in gospodarskim subjektom, ki nastopajo v postopkih javnega naročanja.
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Pooblaščeni in nadzorni inženirji boste z udeležbo na tem seminarju pridobili 1 kreditno točko skladno s Splošnim aktom o stalnem poklicnem usposabljanju pooblaščenih inženirjev.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.