Ste pripravljeni izboljšati svoje poslovne priložnosti in povečati uspešnost pri pridobivanju javnih naročil?
Gospodarski subjekti, ki svoje posle pridobite prek javnih naročil, se pri pripravi ponudb srečujete s številnimi vprašanji.
Od osnovnega vprašanja, kakšne pogoje je naročnik upravičen določiti, do tega, kaj če naročnikovega pogoja ne izpolnjujete.
V fazi pregleda in ocenjevanja ponudb pa je veliko vprašanj, kako dopolniti svojo ponudbo, kakšna dokazila predložiti ipd.
Ker sta dobro poznavanje vseh faz postopka in pravilno pripravljena ponudbe ključna za pridobitev javnonaročniškega posla, smo za vas pripravili dvodnevno šolo, ki je zasnovana posebej za ponudnike, da boste pridobili vsa potrebna znanja za izvajanje postopkov in odgovore na vaša vprašanja.
1. Dan
9.00–11.30 Predavanja
11.30–12.00 Odmor
12.00–14.00 Predavanja
2. Dan
9.00–11.00 Predavanja
11.00–11.30 Odmor
11.30–14.30 Predavanja
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljici nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 27. maja 2023, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal tudi v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.