Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Gospodarski subjekti, ki svoje posle pridobite preko javnih naročil, se pri pripravi ponudb srečujete s številnimi vprašanji.
Od osnovnega vprašanja, kakšne pogoje je naročnik upravičen določiti, do tega, kaj če naročnikovega pogoja ne izpolnjujete.
V fazi pregleda in ocenjevanja ponudb pa je mnogo vprašanj, kako dopolniti svojo ponudbo, kakšna dokazila predložiti ipd.
Ker sta dobro poznavanje vseh faz postopka in pravilno pripravljena ponudbe ključna za pridobitev javno naročniškega posla, smo za vas pripravili dvodnevno šolo, na kateri boste dobili vse potrebno znanje, ki vam bo omogočilo, da boste pri pridobivanju poslov še uspešnejši.
Seminar je namenjen gospodarskim subjektom, ki posle pridobivajo v postopkih javnega naročanja.
1. Dan:
8.30 Registracija udeležencev
9.00–12.30 Predavanja
12.30–13.00 Odmor
13.00–14.30 Predavanja
2. Dan:
8.30 Registracija udeležencev
9.00–12.30 Predavanja
12.30–13.00 Odmor
13.00–14.30 Predavanja
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljici nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 29. januarja 2022, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.