Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Gospodarski subjekti, ki svoje posle pridobivate preko javnih naročil, se pri pripravi ponudb srečujete s številnimi vprašanji.
Že na začetku se postavlja osnovno vprašanje, kakšne pogoje je naročnik upravičen določiti, potem pa, kaj če naročnikovega pogoja ne izpolnjujete.
V fazi pregleda in ocenjevanja ponudb je vprašanj še več: kako dopolniti svojo ponudbo, kakšna dokazila predložiti ipd.
Ker sta dobro poznavanje vseh faz postopka in pravilnost ponudbe ključna za uspešnost izvedbe javnega naročila, smo za vas pripravili dvodnevno šolo, na kateri boste dobili vse potrebno znanje, ki vam bo omogočilo, da boste pri pridobivanju poslov še uspešnejši.
Seminar je namenjen gospodarskim subjektom, ki posle pridobivate v postopkih javnega naročanja.
1. Dan
9.00–12.30 Predavanja
12.00–12.30 Odmor
12.30–14.00 Predavanja
2. Dan
9.00–12.30 Predavanja
12.30–13.00 Odmor
13.00–14.30 Predavanja
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljici nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 12. junija 2021, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.