Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15; ZJN-3) je prinesel kar nekaj sprememb v zvezi s t. i. evidenčnimi naročili. Praksa pa kaže, da imajo naročniki kljub podobni predhodni ureditvi še mnogo vprašanj v zvezi z njimi, predvsem:
Nepoznavanje funkcionalnosti prenovljenega portala javnih naročil in ne-pogosta uporaba portala te dileme le poglabljata. Konec februarja se je iztekel rok za sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil, kar je novost ZJN-3, a se je Ministrstvo za javno upravo odločilo, da zamudnikom omogoči izpolnitev teh obveznosti do 10. 3. 2017. Z namenom razrešiti vsa odprta vprašanja glede evidenčnih naročil bomo na seminarju predstavili zakonodajno ureditev teh naročil ter prikazali relevantne funkcionalnosti portala javnih naročil.
Delavnica je namenjena naročnikom, ki oddajo evidenčna naročila oziroma naročnikom, ki so zadolženi za vodenje evidence in zagotavljanje transparentnosti glede evidenčnih naročil.
Maja Koković, Ministrstvo za javno upravo, Direktorat za javno naročanje, Sektor za sistem javnega naročanja
13.30–14.00 Registracija udeležencev
14.00–15.15 Predavanja
15.15–15.30 Odmor
15.30–16.30 Predavanja
Kotizacija za seminar za posameznega udeleženca znaša 114,00 € brez DDV.
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767, (znesek kotizacije + DDV).
Sklic: 00 3400080317. Plačilo je pogoj za udeležbo.
Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa. Račun izstavimo po opravljeni storitvi. V ceno so vključeni: seminarsko gradivo, pogostitev med odmori in potrdilo o udeležbi.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji na spletni strani Uradnega lista Republike Slovenije.