Varno in zdravo na dogodke

Predstavitev prenovljenega portala javnih naročil s poudarkom na obveznostih glede evidenčnih naročil

Datum: 8. 3. 2017, 13.30–16.30
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska cesta 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 114,00 € brez DDV

O dogodku

Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15; ZJN-3) je prinesel kar nekaj sprememb v zvezi s t. i. evidenčnimi naročili. Praksa pa kaže, da imajo naročniki kljub podobni predhodni ureditvi še mnogo vprašanj v zvezi z njimi, predvsem:

  • Ali določena naročila štejejo za evidenčna naročila?
  • Katere podatke je smiselno vključiti v evidenco o oddanih evidenčnih naročilih?
  • O katerih oddanih evidenčnih naročilih je treba sporočati statistične podatke?
  • Katera evidenčna naročila je treba vključiti v objavljen seznam evidenčnih naročil?
  • Kje in kako se objavi seznam evidenčnih naročil?
  • V čem je razlika med sporočanjem statističnih podatkov in objavo seznama oddanih evidenčnih naročil?

Nepoznavanje funkcionalnosti prenovljenega portala javnih naročil in ne-pogosta uporaba portala te dileme le poglabljata. Konec februarja se je iztekel rok za sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil, kar je novost ZJN-3, a se je Ministrstvo za javno upravo odločilo, da zamudnikom omogoči izpolnitev teh obveznosti do 10. 3. 2017. Z namenom razrešiti vsa odprta vprašanja glede evidenčnih naročil bomo na seminarju predstavili zakonodajno ureditev teh naročil ter prikazali relevantne funkcionalnosti portala javnih naročil.

Komu je seminar namenjen

Delavnica je namenjena naročnikom, ki oddajo evidenčna naročila oziroma naročnikom, ki so zadolženi za vodenje evidence in zagotavljanje transparentnosti glede evidenčnih naročil.

O predavatelici

Maja Koković, Ministrstvo za javno upravo, Direktorat za javno naročanje, Sektor za sistem javnega naročanja

Program

13.30–14.00 Registracija udeležencev

14.00–15.15 Predavanja

15.15–15.30 Odmor

15.30–16.30 Predavanja

Kotizacija in plačilo

Kotizacija za seminar za posameznega udeleženca znaša 114,00 € brez DDV.

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767, (znesek kotizacije + DDV).
Sklic: 00 3400080317. Plačilo je pogoj za udeležbo.

Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa. Račun izstavimo po opravljeni storitvi. V ceno so vključeni: seminarsko gradivo, pogostitev med odmori in potrdilo o udeležbi.

Ugodnost

  • 10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev

Dodatne informacije

Prijava na seminar

Odjava

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji na spletni strani Uradnega lista Republike Slovenije.

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti