Kako pripraviti dopustno ponudbo?
Na delavnici bo izkušen strokovnjakinja na področju javnih naročil predstavila najpomembnejše informacije in seveda tudi napotke, na katere morate biti kot ponudnik, tekom samega postopka javnega naročanja, še posebej pozorni.
8.30–9.00 Registracija udeležencev
9.00–10.30 RAZLOGI ZA IZKLJUČITEV IN POGOJI ZA SODELOVANJE
10.30–10.45 Odmor
10.45–12.00 DOPOLNJEVANJE IN POJASNJEVANJE PONUDB
12.00–12.45 Odmor za kosilo
12.45–13.45 ODLOČITEV O ODDAJI
13.45–14.15 SPREMEMBE POGODBE
14.15–15.15 PREKŠKOVNE SANKCIJE V POSTOPKIH JAVNEGA NAROČANJA
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Sklic: 00 3400070619. Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.