Praktična delavnica o portalu
e-revizija, ki je s 1. 1. 2021 obvezen za izmenjavo informacij

Datum: 19. 2. 2021, 8.00–11.00
Lokacija: spletni seminar
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

Vabimo vas na praktično delavnico, na kateri bo izkušena strokovnjakinja z Ministrstva za javno upravo predstavila postopek pravnega varstva, ki je zagotovljen v vseh fazah postopka javnega naročila.

Prikazane bodo vse funkcionalnosti portala e-Revizija, ki je vzpostavljen za elektronsko izmenjavo informacij in dokumentov v predrevizijskem, revizijskem in pritožbenem postopku.

Od 1. januarja 2021 je za izmenjavo teh informacij in dokumentov uporaba portala e-Revizija obvezna.

V prvem delu delavnice bo predstavljen postopek pravnega varstva v skladu z Zakonom o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja, vključno s spremembami, ki jih je v postopek pravnega varstva vnesla novela ZPVPJN-C, vključno z določbami, ki urejajo upravni spor.

V drugem delu pa bodo prikazane funkcionalnosti portala e-Revizija in kako deluje v praksi.

Program

8.00–9.15

PRVI DEL: Postopek pravnega varstva

  • Stranke postopka in aktivna legitimacija
  • Roki za vložitev zahtevka za revizijo
  • Predhodni preizkus zahtevka za revizijo
  • Naročnikova odločitev o zahtevku za revizijo
  • Nadaljevanje pravnega varstva pred DKOM
  • Spremembe, ki jih je prinesla novela ZPVPJN-C

9.15–9.30 Odmor

9.30–11.00

DRUGI DEL: Uporaba portala eRevizija

  • Pravne podlage, ki urejajo delovanje portala e-Revizija
  • Pravila uporabe
  • Prikaz delovanja portala e-Revizija in način uporabe

Predavateljica

Maja Marinček 

Predavateljica Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo. Na tem področju dela od leta 2005, na Direktoratu pa sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje glede javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. i. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je deset let delala kot svetovalka pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

 

Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 17. februarja 2021, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.

Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.

Udeležite se ga lahko tudi preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Morebitne pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Dodatne informacije

Za vse dodatne informacije vam je na voljo Klavdija Križaj na tel. št. 01/200 18 51 ali po e-pošti: seminarji@uradni-list.si.

AAA Zlata odličnost