Praktična delavnica o javnem naročanju za ponudnike

Datum: 1. 7. 2020, 9.00–14.30
Datum: 2. 7. 2020, 9.00–14.30
Lokacija: Dvorana Uradnega lista RS in spletni seminar
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 385,00 € brez DDV
Kotizacija s knjigo: 456,62 € brez DDV.

Pridružite se nam v živo ali preko spleta

Dobro poznavanje vseh faz postopka in pravilnost ponudbe so ključni za uspešnost izvedbe javnega naročila.

Zato vas vabimo na praktično delavnico, na kateri bosta izkušeni strokovnjakinji na področju javnih naročil predstavili najpomembnejše informacije in seveda tudi napotke, na katere morate biti kot ponudnik pri postopku javnega naročanja še posebej pozorni.

Med drugim boste spoznali, katera razpisna dokumentacija je tista, ki je v skladu z ZJN-3, kakšne so aktivnosti ponudnika v fazi priprave ponudbe, na kaj mora biti pozoren in česa ne sme spregledati.

V drugem delu bo med drugim predavateljica predstavila vse vrste odločitve o oddaji javnega naročila in možnosti, ki jih ima naročnik v fazi sprejema odločitve.

Program

1. dan: mag. Maja Koršič Potočnik

1. DEL: Kakšna mora biti razpisna dokumentacija, da je v skladu z ZJN-3

9.00–12.30

  • Vrsta postopka javnega naročila
  • Razdelitev javnega naročila na sklope
  • Določitev roka za prejem ponudb
  • Razlogi za izključitev
  • Pogoji za sodelovanje

12.30–13.00 Odmor

2. DEL: Aktivnosti ponudnikov v fazi priprave ponudbe

13.00–14.30

  • Pridobitev dokazil
  • Opozarjanje na kršitve naročnika
  • Priprava ponudbene dokumentacije
  • Izpolnjevanje ESPD-ja
  • Težave pri delovanju sistema eJN
  • Predložitev vzorcev
  • Najpogostejše napake, ki so izločilne narave pri pripravi ponudbe
  • Pogajanja
  • Na kaj morajo ponudniki paziti pri osnutku pogodbe o izvedbi javnega naročila

 

2. dan: Maja Prebil

3. DEL: Sprejem odločitve o oddaji javnega naročila in možnosti, ki jih ima naročnik v fazi sprejema odločitve

9.00–12.30

  • Vrste odločitev
  • Obrazložitev odločitve
  • Možnost spremembe odločitve
  • Vpogled
  • Osnovno o možnostih uveljavljanja pravnega varstva

12.30–13.00 Odmor

4. DEL: Po pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila

13.00–14.30

  • Izvajanje pogodbe o izvedbi javnega naročanja
  • Nastopanje s podizvajalci
  • Zahtevek za neposredno plačilo podizvajalcev
  • Možnosti spremembe pogodbe o izvedbi javnega naročila

Predavateljici

Odvetnica mag. Maja Koršič Potočnik, Odvetniška družba Potočnik in Prebil, o. p., d. o. o 

Predavateljica mag. Maja Koršič Potočnik je odvetnica specialistka na področju javnih naročil ter gospodarskega prava. S tem pravnim področjem se ukvarja tako s praktičnega vidika, kakor tudi s teoretičnega, v okviru svojega doktorskega študija gospodarskega prava. V svojem poklicnem življenju redno zastopa stranke pri vlaganju revizijskih zahtevkov, prav tako pa z naročniki sodeluje pri izvedbi postopkov javnega naročanja, kar ji omogoča dobro poznavanje praktičnega vidika uporabe prava javnih naročil tako z vidika vlagateljev, kakor tudi naročnikov. Redno se ukvarja tudi s publicistično dejavnostjo, saj je avtorica številnih strokovnih člankov s področja javnega naročanja ter soavtorica komentarja ZJN-3, ki je izšel pri založbi Uradni list. Trenutno sodeluje pri pripravi priročnika za uporabo ZJN-3, je pa tudi avtorica priročnika Formalno nepopolna ponudba v praksi javnega naročanja ter priročnika Vlaganje in reševanje revizijskih zahtevkov v praksi. Pred kratkim je pri založbi Uradni list izšel tudi njen Priročnik za uporabo RDEČE in RUMENE pogodbe FIDIC.


Odvetnica Maja Prebil, Odvetniška družba Potočnik in Prebil o. p., d. o. o. 

Maja Prebil je odvetnica in partnerica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d.o.o. in je specializirana na področju prava javnih naročil in gradbenega prava. S tema pravnima področjema se ukvarja tako s praktičnega vidika, kakor tudi s teoretičnega. V svojem poklicnem življenju svetuje strankam že v fazi priprave ponudb in sklepanja pogodb, redno pa zastopa stranke pred sodiščem, kar ji omogoča dobro poznavanje praktičnega vidika uporabe prava javnih naročil in gradbenega prava. Redno se ukvarja tudi s publicistično dejavnostjo, saj je avtorica številnih strokovnih člankov s področja javnega naročanja.

 

Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 29. junija 2020, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju v živo ali preko spleta.

Spletni seminar bo potekal sočasno v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.

Udeležite se ga lahko tudi preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.

Kotizacija in plačilo

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Morebitne pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Dodatne informacije

Za vse dodatne informacije vam je na voljo Klavdija Križaj na tel. št. 01/200 18 51 ali po e-pošti: seminarji@uradni-list.si.