Praktična delavnica o elektronskem javnem naročanju

Datum: 28. 7. 2020, 9.00–15.30
Lokacija: Dvorana Uradnega lista RS in spletni seminar
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

Pridružite se nam v živo ali preko spleta

Dodaten termin: 27. 8. 2020

Dobro poznavanje elektronskih orodij je ključno za uspešnost izvedbe javnega naročila, zato vas vabimo na praktično delavnico, na kateri bo izkušena strokovnjakinja s področja javnega naročanja najprej predstavila najpomembnejše informacije in seveda tudi napotke, na katere morate biti kot naročnik pozorni pri uporabi elektronskih orodij za oddajo javnih naročil. Med drugim boste spoznali funkcionalnosti portala javnih naročil in načine priprave obvestil o naročilu in ostalih aktivnosti, ki jih morajo naročniki izvajati na portalu.

V drugem delu bo predavateljica predstavila funkcionalnosti sistema za elektronsko oddajo ponudb, e-JN, vključno z načinom uporabe enotnega informacijskega sistema (e-Dosje) tretji del pa bo namenjen uporabi portala e-Revizija, ki je bil vzpostavljen v letu 2019 in katerega uporaba bo postala obvezna 1. 1. 2021.

Program

PRVI DEL: Predstavitev funkcionalnosti portala javnih naročil

9.00–11.00

  • Kaj je portal javnih naročil
  • Uporabniki portala javnih naročil in njihove pravice
  • Priprava obvestil v zvezi z javnimi naročili in njihovo objavljanje ter pasti pri objavljanju
  • Predstavitev novih funkcionalnosti portala javnih naročil
  • Obveznosti v zvezi z drugimi podatki, ki jih je treba objavljati na portalu javnih naročil
  • Izpolnjevanje ESPD-ja

11.00–11.30 Odmor

DRUGI DEL: Elektronska oddaja ponudb in sistem e-JN

11.30–14.00

  • Obveznosti glede elektronske oddaje ponudb
  • Vključitev določb v zvezi z elektronsko oddajo ponudb v razpisne dokumentacije
  • Uporabniki sistema e-JN in njihove pravice
  • Priprava javnega naročila v sistemu e-JN za različne postopke oddaje javnih naročil
  • Izvedba drugih aktivnosti v sistemu e-JN in pasti pri njegovi uporabi
  • Kaj je informacijski sistem e-Dosje
  • Kako naročnik v e-Dosjeju preveri ponudnika
  • Dodatne obveznosti glede preverjanja izvajalca oziroma podizvajalca v skladu z novelo ZJN-3A

14.00–14.30 Odmor

TRETJI DEL: Uporaba portala eRevizija

14.30–15.30

  • Načini dostopanja do portala eRevizija
  • Pravila delovanja portala eRevizija
  • Načini vpogledovanja, vnosa, prenosa in prevzemanja informacij in dokumentov ter dajanja pooblastil za vpogled, vnos, prenos ali prevzem informacij in dokumentov na portalu eRevizija
  • Prikaz predrevizijskega, revizijskega in pritožbenega postopka preko portala eRevizija

Predavateljica

Maja Marinček 

Predavateljica Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo. Na tem področju dela od leta 2005, na Direktoratu pa sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje glede javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. i. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je deset let delala kot svetovalka pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

 

Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 25. julija 2020, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju v živo ali preko spleta.

Spletni seminar bo potekal sočasno v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.

Udeležite se ga lahko tudi preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Morebitne pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Dodatne informacije

Za vse dodatne informacije vam je na voljo Klavdija Križaj na tel. št. 01/200 18 51 ali po e-pošti: seminarji@uradni-list.si.