Ste se pripravljeni podati na navdušujočo pot odkrivanja sveta javnih naročil? Naš enodnevni izobraževalni program je posebej zasnovan za čiste začetnike, ki si želijo pridobiti trdne temelje in osnovno znanje na področju javnih naročil. Ne glede na to, ali ste šele začeli svojo pot ali ste že izvedli nekaj postopkov, boste našli vse, kar potrebujete, da se samozavestno spopadete s izzivi javnih naročil.
Naš program je prilagojen posebej za vas začetnike javnih naročil. Torej tiste, ki bodisi niti še niste izvedli postopka javnega naročila samostojno, a si tega želite, bodisi tiste, ki ste do sedaj samostojno izvedli le nekaj postopkov javnega naročanja. Razumemo, da je začetek lahko precej zahteven in poln neznank, zato smo pripravili celovit program, ki vas bo vodil skozi vse ključne korake in postopke javnih naročil.
Naš pristop temelji na preprosti in razumljivi predstavitvi kompleksnih tem. Naš cilj je, da vas opremimo z vsemi potrebnimi orodji in znanjem, da se hitro in uspešno vključite v svet javnih naročil. Ne glede na vašo ozadje ali izkušnje vam zagotavljamo, da boste odšli z občutkom samozavesti in jasnim razumevanjem postopkov javnega naročanja.
9.00–11.00 Osnovni pojmi, ki jih mora poznati vsak
11.00–11.30 Odmor
11.30–14.00 Praktičen prikaz izvedbe postopka javnega naročila na primeru – skozi faze do uspešne izvedbe postopka javnega naročanja
Program je sestavljen iz dveh delov. Prvi del obsega predavanje, kjer vam bo odvetnica Maja Prebil iz Odvetniške družbe Potočnik Prebil o.p., d.o.o. predstavila osnovne pojme in institute iz Zakona o javnem naročanju (ZJN-3). V drugem delu seminarja pa bo izvedena delavnica, kjer bodo udeleženci reševali konkretne naloge, s katerimi bodo spoznali faze postopka javnega naročanja. Delavnica je namenjena pridobitvi konkretnih znanj in izkušenj pri izvedbi postopka javnega naročanja, s ciljem, da so udeleženci po seminarju zmožni samostojno izvesti postopek javnega naročanja po korakih.
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 16. decembra 2023, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal tudi v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.