Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Čeprav še čakamo na prenovljeno uredbo o e-Zasebnosti in še vedno velja stara direktiva, pa sta tudi sprejem in vzpostavitev veljavnosti GDPR pred upravljavce spletnih strani postavila dodatne izzive pri zagotavljanju skladnosti. Predvsem je postalo odprto področje primernosti privolitve k obdelavi osebnih podatkov za namene, ki niso nujni za tehnično delovanje spletnih strani, kot je npr. analitika, veliko napak pa v praksi srečamo tudi pri primernem informiranju obiskovalcev o obdelavi osebnih podatkov, pretiranih zahtevah pri spletnih obrazcih in podobno.
Na seminarju vam bomo predstavili najpogostejše izzive in napake spletnih strani, predavatelj pa bo lahko na predhodno željo podal tudi hitro mnenje o ureditvi piškotkov na spletnih straneh udeležencev.
Izobraževanje je namenjeno vodjem digitala, vodjem spletne trgovine, vodjem marketinga, izdelovalcem spletnih strani, pooblaščenim osebam, IT skrbnikom za področje spletnih strani.
Certificiran strokovnjak za informacijsko varnost in varovanje osebnih podatkov s poznavanjem procesov in vodenja ekip, odličnim poznavanjem vodenja projektov v IKT, vodenja IKT ter izkušnjami v mednarodnih okoljih.
Primož Govekar je tehnični direktor Info hiše. Njegove izkušnje na področju informacijskih tehnologij segajo še v leta luknjanih kartic, za seboj ima dolgoletne izkušnje na področju vodenja ekip, projektov in informacijske varnosti, na področju obdelave osebnih podatkov pa beleži javne objave svojih člankov že pred več kot desetimi leti. Je presojevalec za ISO 27001 in diplomant prve generacije dodatne poklicne kvalifikacije za pooblaščeno osebo za varovanje osebnih podatkov.
114,00 EUR brez DDV. Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Spletni seminar bo potekal tudi preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.