Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Začetki digitalne dobe so bili za marketing zlata doba. Digitalna orodja so brezplačna ali vsaj zelo poceni, trženjske raziskave in platforme za neposredni kontakt s ciljno publiko pa na dlani. Potem pa je prišlo cel kup predpisov, ki omejuje kreativnost in inovativnost pri uporabi kontaktov in platform. Pravniki so marketingašem ubili božička. Ali so ga res?
Odgovor Info hiše, d.o.o., na vsa zgornja vprašanja se glasi: »Več ali manj vse, samo ustrezno je treba urediti razmerja«.
Tina Kraigher Mišič, univ. dipl. prav., partnerica in strokovna direktorica Info hiše, d.o.o., na bojazni marketingašev »Če bi dosledno upoštevali GDPR in vse te predpise o varstvu osebnih podatkov, lahko kar zapremo trgovino«, odgovarja: »Nikakor, samo police je morda treba malo drugače postaviti«.
Na delavnici bo skupaj s Klemnom Kraigher Mišičem, univ. dipl. prav., MBA, partnerjem in direktorjem Info hiše, d.o.o., na konkretnih scenarijih odgovorila na vprašanja marketingašev o tem, kako učinkovito pa vendar skladno z zakonodajo uporabljati piškotke, socialna omrežja in različna trženjska orodja za komuniciranje s potencialnimi strankami. Posolila vam bosta pamet z informacijami o tem, na kaj morate biti pozorni ob uporabi socialnih omrežij za korporativno komuniciranje in ko načrtujete novo spletno stran, oglaševalske akcije, nagradne igre in ostale digitalne aktivnosti. Pomagala vam bosta, kako vaše načrte predstaviti pravnikom, da vam ne bodo mogli reči, da vaših projektov v praksi ni mogoče speljati skladno z zakonodajo. Brez odvečnega teoretiziranja in navajanja členov GDPR in druge zakonodaje.
Info hiša, d.o.o., svojim strankam zagotavlja trajnostno podporo pri zagotavljanju skladnosti, pri čemer se zaveda, da je varstvo (osebnih) podatkov zgolj eno od mnogih področij, kjer morajo zagotoviti skladnost in to ne sme ovirati njihovih poslovnih ciljev.
8.30–9.00 Prihod in registracija udeležencev
9.00–11.30
11.30–12.00 Odmor za prigrizek
12.00–14.00
Razprava in odgovori na vprašanja.
244,00 € brez DDV. Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.