Delavnica dobre prakse:
(Digitalni) marketing po GDPR

Datum: 27. 11. 2019, 8.30–14.00
Lokacija: Dvorana Uradnega lista RS, Dunajska cesta 167, Ljubljana
Področje: Drugo
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

O dogodku

Začetki digitalne dobe so bili za marketing zlata doba. Digitalna orodja so brezplačna ali vsaj zelo poceni, trženjske raziskave in platforme za neposredni kontakt s ciljno publiko pa na dlani. Potem pa je prišlo cel kup predpisov, ki omejuje kreativnost in inovativnost pri uporabi kontaktov in platform. Pravniki so marketingašem ubili božička. Ali so ga res?

  • Kaj se sme in kaj ne?
  • Katere podatke lahko uporabljamo?
  • Katera socialna omrežja lahko uporabljamo?
  • Katera marketinška orodja in prijeme lahko uporabljamo?
  • Katere piškotke lahko uporabljamo?

Odgovor Info hiše, d.o.o., na vsa zgornja vprašanja se glasi: »Več ali manj vse, samo ustrezno je treba urediti razmerja«.

Tina Kraigher Mišič, univ. dipl. prav., partnerica in strokovna direktorica Info hiše, d.o.o.,  na bojazni marketingašev »Če bi dosledno upoštevali GDPR in vse te predpise o varstvu osebnih podatkov, lahko kar zapremo trgovino«, odgovarja: »Nikakor, samo police je morda treba malo drugače postaviti«.

Na delavnici bo skupaj s Klemnom Kraigher Mišičem, univ. dipl. prav., MBA, partnerjem in direktorjem Info hiše, d.o.o., na konkretnih scenarijih odgovorila na vprašanja marketingašev o tem, kako učinkovito pa vendar skladno z zakonodajo uporabljati piškotke, socialna omrežja in različna trženjska orodja za komuniciranje s potencialnimi strankami. Posolila vam bosta pamet z informacijami o tem, na kaj morate biti pozorni ob uporabi socialnih omrežij za korporativno komuniciranje in ko načrtujete novo spletno stran, oglaševalske akcije, nagradne igre in ostale digitalne aktivnosti. Pomagala vam bosta, kako vaše načrte predstaviti pravnikom, da vam ne bodo mogli reči, da vaših projektov v praksi ni mogoče speljati skladno z zakonodajo. Brez odvečnega teoretiziranja in navajanja členov GDPR in druge zakonodaje.

Info hiša, d.o.o., svojim strankam zagotavlja trajnostno podporo pri zagotavljanju skladnosti, pri čemer se zaveda, da je varstvo (osebnih) podatkov zgolj eno od mnogih področij, kjer morajo zagotoviti skladnost in to ne sme ovirati njihovih poslovnih ciljev.

Program

8.30–9.00 Prihod in registracija udeležencev

9.00–11.30

  • nagradne igre (iz digitalnega v realno in obratno);
  • uporaba fotografij, posnetih na dogodkih (vidiki, ki presegajo varstvo osebnih podatkov; Instagram);
  • e-newsletter (personaliziran, feed-back, uporaba pikslov);
  • uporaba omrežja LinkedIn (vidik zaposlenih / vidik targetiranih);
  • Google Ads remarketing.

11.30–12.00 Odmor za prigrizek

12.00–14.00

  • Facebook stran (iz realnega v digitalno in obratno; remarketing tools);
  • spletna stran (piškotki, (Google) analitika, on-site tracking; cross-site tracking, vtičniki);
  • spletna trgovina (personalizirano trženje, abandoned cart).

Razprava in odgovori na vprašanja.                                                                

Komu je delavnica namenjena

  • vodjem marketinga v podjetjih;
  • vodjem prodaje in komerciale v podjetjih;
  • specialistom za digitalni marketing;
  • specialistom za optimizacijo spletnih strani;
  • marketinškim agencijam;
  • podjetjem, ki ponujajo IT rešitve za marketing in prodajo;
  • strokovnjakom za korporativno komuniciranje;
  • urednikom socialnih omrežij;
  • skrbnikom spletnih trgovin.

Predavatelja

Klemen Kraigher Mišič, univ. dipl. prav., MBA, direktor Info hiše d.o.o. in dolgoletni nadzornik za varstvo osebnih podatkov pri Informacijskem pooblaščencu RS.
 
 
Tina Kraigher Mišič, univ. dipl. prav., strokovna direktorica Info hiše d.o.o. in nekdanja svetovalka Informacijskega pooblaščenca RS.
 

Kotizacija in plačilo

244,00 € brez DDV. Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

  • 10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev
  • 20-odstotni popust za člane DPO kluba (koda za popust DPO20)
  • 15-odstotni popust za udeležence, ki se prijavijo na Delavnici dobre prakse: (Digitalni) marketing po GDPR in GDPR in spletne trgovine (koda za popust GDPR15)

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji. 

Prijavite se