Uradni list

Številka 49
Uradni list RS, št. 49/2023 z dne 28. 4. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 49/2023 z dne 28. 4. 2023

Kazalo

1555. Pravilnik Občine Miren - Kostanjevica o sofinanciranju programov in projektov kulture ter tehnične kulture, stran 4194.

  
Na podlagi 1. in 8. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – UPB, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13, 68/16, 61/17, 21/18 – ZNOrg, 3/22 – ZDeb), 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US) in 17. člena Statuta Občine Miren - Kostanjevica (Uradni list RS, št. 2/16 – uradno prečiščeno besedilo, 62/16 in 14/23) je Občinski svet Občine Miren - Kostanjevica na 5. redni seji dne 20. 4. 2023 sprejel
P R A V I L N I K 
Občine Miren - Kostanjevica o sofinanciranju programov in projektov kulture ter tehnične kulture 
I. UVODNE DOLOČBE 
1. člen 
(splošna določba) 
S tem pravilnikom se določajo pogoji, namen, merila, upravičenci in postopki za vrednotenje in dodeljevanje sredstev iz proračuna Občine Miren - Kostanjevica za tekoče leto, namenjenih za sofinanciranje programov in projektov s področja kulture in tehnične kulture, ki so v javnem interesu.
2. člen 
(predmet sofinanciranja) 
(1) Predmet sofinanciranja so programi in projekti, ki se praviloma izvajajo na območju Občine Miren - Kostanjevica in bodo izvedeni v obdobju, določenim z javnim razpisom.
(2) Programi in projekti, ki so predmet tega pravilnika ne sodijo na področje organiziranih institucionalnih ukrepov na področju kulture, pač pa na področje neprofitnega in prostovoljnega organiziranja civilne družbe.
(3) S podporo kulturnim programov in projektom Občina Miren - Kostanjevica omogoči izvedbo posamičnih kulturnih aktivnosti, ki so v javnem interesu.
(4) Sofinanciranje, določeno s tem pravilnikom, upošteva načelo, da so proračunska sredstva v skladu s prejšnjim členom dostopna vsem izvajalcem javnih kulturnih programov, projektov in dejavnosti na področju ljubiteljske kulture, in sicer praviloma za naslednja področja:
– redna dejavnost, ki se izvaja v okviru javnih programov izvajalcev dejavnosti,
– javne kulturne prireditve in drugi umetniški dogodki, ki izkazujejo širši javni interes,
– založništvo: izdaja avtorskih knjig, kronik, brošur ter nosilcev zvoka in slike,
– izobraževanje vodij, mentorjev in organizatorjev kulturnih dejavnosti,
– obratovalni stroški in najemnine za uporabo prostorov kulturnih društev,
– posebni projekti Občine Miren - Kostanjevica,
– sodelovanje na mednarodnih prireditvah, srečanjih in tekmovanjih,
– drugi programi oziroma projekti, uvrščeni v lokalni kulturni program.
(5) Javni interes za sofinanciranje programov in projektov je določen z lokalnim programom za kulturo Občine Miren - Kostanjevica.
3. člen 
(zagotavljanje sredstev) 
Programi in projekti na področju kulture se skladno s tem pravilnikom sofinancirajo do višine sredstev, ki je za ta namen zagotovljena v proračunu Občine Miren - Kostanjevica.
4. člen 
(pomen izrazov) 
(1) Javni interes je interes za ustvarjanje, posredovanje in varovanje kulturnih dobrin na področju Občine Miren - Kostanjevica, ki se uresničuje z zagotavljanjem pogojev zanje. Javni interes za kulturo se določa z zakoni ter z lokalnim programom za kulturo, udejanja pa z javnim razpisom za sofinanciranje kulturnih programov in projektov.
(2) Javna kulturna dejavnost je tista dejavnost (instrumentalno glasbena, vokalno glasbena, plesna, gledališka, literarna, likovna, filmska, video idr.) izvajalcev na področju ljubiteljske kulture, ki je v javnem interesu in jo občina sofinancira za spodbujanje kulturne ustvarjalnosti in uresničevanje trajnega kulturnega razvoja.
(3) Javni kulturni program je tista kulturna dejavnost, ki po obsegu in vsebini predstavlja zaključeno celoto in traja vsaj devet (9) mesecev v posameznem koledarskem letu (na področju glasbene, uprizoritvene, vizualne, inter-medijske umetnosti, kulturne dediščine ipd.).
(4) Kulturni projekti so posamični zaključeni kulturni dogodki izvajalca (npr. likovna razstava, glasbeni koncert, gledališka, video, filmska, plesna predstava ipd.) na posameznem kulturnem področju, ki so namenjeni širši javnosti in izkažejo nek širši javni interes. Udeležba na prireditvi ni kulturni projekt.
(5) Kulturne prireditve so praviloma zaključeni enkratni dogodki, ki so namenjeni širši javnosti in predstavitvi domačih kulturnih izvajalcev, na katerih sodelujejo različni kulturni ustvarjalci in na njih javno predstavijo svojo dejavnost oziroma programski repertoar.
(6) Program tehnične kulture je tista kulturno tehnična dejavnost, ki se izvaja vsaj devet mesecev v posameznem koledarskem letu (npr. na področju modelarstva, radioamaterstva, jamarstva, letalstva, izumiteljstva, računalništva, avto-moto in foto-kino dejavnosti ipd.).
5. člen 
(nameni za katere se dodeljujejo sredstva) 
Namen programov na področju kulture, ki so predmet sofinanciranja po tem pravilniku je:
– spodbujanje kulturnih društev in njihovih programov oziroma projektov in sodelovanje med društvi,
– spodbujanje kulturnih društev in njihovih programov oziroma projektov za kulturno izražanje, kreativno ustvarjanje ter učinkovito izrabo prostega časa,
– vključevanje v kulturne prireditve, ki se izvajajo v Občini Miren - Kostanjevica,
– prirejanje nekomercialnih kulturnih prireditev,
– produkcija avtorskih izdelkov literarnih, likovnih, glasbenih in podobnih skupin.
II. UPRAVIČENCI ZA PRIJAVO NA JAVNI RAZPIS 
6. člen 
(upravičenci) 
(1) Kot upravičenci za prijavo na javni razpis se po tem pravilniku štejejo:
– nevladne organizacije s statusom pravne osebe s sedežem v Občini Miren - Kostanjevica, ki so ustanovljene kot društvo, zveza društev, ustanova, zavod ali druga nevladna organizacija in
– samozaposleni na področju kulture, ki so vpisani v razvid samozaposlenih na področju kulture pri Ministrstvu za kulturo Republike Slovenije in imajo sedež ali stalno bivališče na območju Občine Miren - Kostanjevica.
(2) Subjekti, ustanovljeni po Zakonu o gospodarskih družbah, javni zavodi in fizične osebe, ki niso vpisane v razvid samozaposlenih v kulturi, niso upravičenci za prijavo na razpis.
(3) Vloge prijaviteljev, ki niso upravičenci, bodo s sklepom zavržene.
III. POGOJI ZA SOFINANCIRANJE 
7. člen 
(splošni pogoji) 
(1) Pravico do sofinanciranja po tem pravilniku imajo izvajalci, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
– so ustrezno registrirani za opravljanje dejavnosti,
– imajo sedež na območju Občine Miren - Kostanjevica (posamezniki, samozaposleni v kulturi, morajo imeti prijavljeno sedež ali stalno bivališče na območju občine),
– imajo urejeno dokumentacijo v skladu z zakonom in drugimi predpisi, ki urejajo njihovo delovanje,
– imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini, ko gre za organizacijsko obliko, ki temelji na članstvu (izjema so šolska kulturna društva, katerih člani ne plačujejo članarine),
– so njihovi programi v javnem interesu,
– imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske (izvajalce z ustrezno strokovno izobrazbo ali strokovno usposobljene za opravljanje posamezne dejavnosti) in organizacijske možnosti za uresničitev načrtovanih aktivnosti, kar prijavitelj jamči s podpisano izjavo v prijavi na javni razpis,
– so v celoti izpolnili vse pogodbene obveznosti do Občine Miren - Kostanjevica na podlagi javnih razpisov na področju kulturnih dejavnosti iz preteklih let, če so na njih sodelovali,
– da nimajo do Občine Miren - Kostanjevica ali občinskega javnega zavoda pristojnega za kulturo, neporavnanih obveznosti,
– imajo izdelan vsebinski plan dela in finančno konstrukcijo za tekoče leto, v kateri so predvideni prihodki in odhodki za izvedbo programa in
– izpolnjujejo ostale pogoje v skladu z veljavno zakonodajo.
(2) S posameznim programom, projektom oziroma prireditvijo s področja kulture lahko posamezni izvajalci kandidirajo za sredstva iz občinskega proračuna le na enem javnem razpisu občine v tekočem letu.
8. člen 
(posebni pogoji) 
(1) Poleg splošnih pogojev navedenih v 7. členu tega pravilnika, morajo prijavitelji za prijavo na javni razpis izpolnjevati tudi naslednje posebne pogoje:
– da so na dan objave javnega razpisa ustrezno registrirani in delujejo več kot eno (1) leto na področju dejavnosti v katero sodi program, ki ga prijavljajo na razpis,
– da prijavljajo neprofitne programe oziroma projekte, ki bodo izvedeni na območju občine ali v sodelovanju z Občino Miren - Kostanjevica oziroma Javnim zavodom za turizem Občine Miren - Kostanjevica,
– da prijavljajo neprofitne programe, ki imajo zagotovljeno sofinanciranje tudi drugih financerjev,
– da za prijavljeni program oziroma projekt niso bili že kakor koli financirani iz proračuna občine oziroma občinskega javnega zavoda pristojnega za kulturo in
– da niso posredni uporabniki proračuna Občine Miren - Kostanjevica.
(2) Vsako društvo, ki je sofinancirano s strani občine, je dolžno na povabilo občine oziroma občinskega javnega zavoda pristojnega za kulturo, brezplačno nastopiti oziroma sodelovati na vsaj eni (1) prireditvi letno, v svojih promocijskih gradivih in javnih objavah pa je dolžno navesti Občino Miren - Kostanjevica kot sofinancerja.
IV. POSTOPEK SOFINANCIRANJA 
9. člen 
(javni razpis kot postopek sofinanciranja) 
(1) Sredstva za sofinanciranje ljubiteljskih kulturnih dejavnosti se upravičencem dodelijo po postopku določenem s tem pravilnikom in na podlagi javnega razpisa, ki se izvede po sprejemu proračuna občine.
(2) Javni razpis se objavi v Uradnem listu RS in na spletni strani občine. Obvestilo o razpisu se lahko objavi tudi v drugih sredstvih javnega obveščanja.
(3) Rok za prijavo na javni razpis, ne sme biti krajši od trideset (30) dni.
(4) V okviru razpisanih pogojev se sofinancirajo tisti programi ali aktivnosti, ki so glede na pogoje in merila iz javnega razpisa najbolje ocenjeni oziroma ovrednoteni višje.
(5) Glede na razpisana sredstva se lahko v razpisu določi točkovni minimum od katerega dalje se programi oziroma dejavnosti financirajo.
10. člen 
(postopek sofinanciranja) 
(1) Postopek oblikovanja in dodeljevanja finančnih sredstev upravičencem poteka po naslednjem zaporedju:
– sklep župana o začetku postopka javnega razpisa,
– priprava in objava javnega razpisa za zbiranje predlogov izvajalcev,
– zbiranje predlogov,
– ocenjevanje prispelih predlogov,
– obravnava predlogov,
– obveščanje izvajalcev o odločitvi,
– sklepanje pogodb,
– spremljanje izvajanja pogodb in namenskega koriščenja proračunskih sredstev.
(2) Razpisni rok se časovno prilagodi postopku priprave in sprejema občinskega proračuna.
11. člen 
(besedilo javnega razpisa) 
Besedilo javnega razpisa mora vsebovati:
– naziv in sedež izvajalca razpisa,
– pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
– navedbo, da gre za javni razpis za izbiro kulturnih programov in projektov, pri katerem bodo financirani v okviru sredstev, ki so na razpolago, tisti programi in projekti, ki bodo v postopku izbire ocenjeni oziroma ovrednoteni višje,
– navedbo kulturnih področij, ki so predmet javnega razpisa,
– opredelitev upravičencev, ki se lahko prijavijo na javni razpis,
– pogoje, ki jih morajo vlagatelji izpolnjevati,
– kriterije, po katerih se bodo programi ali projekti ocenjevali oziroma vrednotili,
– navedbo okvirne višine razpoložljivih sredstev, namenjenih za predmet javnega razpisa,
– navedbo obdobja, v katerem morajo biti dodeljena sredstva porabljena,
– rok, do katerega morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev,
– način pošiljanja in vsebina vlog,
– navedbo pooblaščene osebe za dajanje informacij v zvezi z javnim razpisom,
– informacijo o razpisni dokumentaciji, ki je vlagateljem na razpolago,
– predviden rok v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa,
– morebitne ostale informacije in podatke, glede na predmet javnega razpisa ali glede na presojo komisije.
12. člen 
(naloge občinske uprave) 
Naloge občinske uprave so naslednje:
– vodenje postopka javnega razpisa,
– pregled in potrditev besedila razpisa in razpisne dokumentacije,
– priprava morebitnih dodatnih pogojev, meril in normativov, ki se po potrebi vključijo v razpisno dokumentacijo oziroma uporabijo pri vrednotenju prijav.
13. člen 
(razpisna dokumentacija) 
(1) Razpisna dokumentacija mora vključevati podatke in navedbe, ki omogočajo izdelavo popolne in pravočasne prijave na javni razpis in pa obrazce, ki zagotavljajo navedbo primerljivih podatkov, ki se ocenjujejo.
(2) Razpisna dokumentacija mora biti dostopna na dan objave javnega razpisa na spletnih straneh občine v elektronski obliki, dostopna pa mora biti tudi v tiskani obliki.
14. člen 
(strokovna komisija) 
(1) Postopek javnega razpisa vodi tričlanska komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Pri tem mora upoštevati, da vsi člani komisije poznajo predmetno problematiko izvajanja programov, ki jih po vsebini lahko uvrstimo v ta pravilnik.
(2) Predsednik in člani komisije ne smejo biti prijavitelji, ki kandidirajo za dodelitev sredstev, interesno povezani v smislu poslovne povezanosti, sorodstvenega razmerja (v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena), v zakonski zvezi ali zunajzakonski skupnosti, v svaštvu do vštetega drugega kolena tudi, če so te zveze, razmerja oziroma skupnosti že prenehale. Prav tako ne smejo sodelovati pri delu komisije, če obstajajo druge okoliščine, ki bi vplivale na njihovo neobjektivnost in nepristranskost (npr. osebne povezave).
(3) Predsednik in člani komisije podpišejo izjavo o prepovedi interesne povezanosti.
(4) Če je predsednik ali član komisije s prijaviteljem poslovno, sorodstveno ali osebno povezan se izloči iz komisije in se to evidentira v zapisniku.
(5) Seje sklicuje in vodi predsednik komisije, ki ga v sklepu o imenovanju komisije določi župan.
(6) Na sejah komisije se piše zapisnik. Administrativno in tehnično pomoč komisiji zagotavlja občinska uprava.
15. člen 
(naloge komisije) 
Komisija je pristojna za:
– odpiranje in ugotavljanje pravočasnosti ter popolnosti prejetih prijav (formalna popolnost),
– pregled in strokovno ocenjevanje prijav prispelih na javni razpis, glede na pogoje in merila,
– izdaje zahteve za dopolnitev formalno nepopolnih vlog,
– vodenje zapisnikov o svojem delu,
– priprava končnega predloga sofinanciranja programov oziroma projektov, ki vključuje dosežene točke, pisno utemeljitev in predlog komisije o višini sofinanciranja programa oziroma projekta,
– priprava poročila o ocenjevanju in vrednotenju vlog, skupaj z obrazložitvijo,
– priprava predlogov, mnenj in pobud za spremembo oziroma dopolnitev pravilnika.
V. OBRAVNAVA VLOG 
16. člen 
(vloga) 
(1) Vloga na javni razpis mora vsebovati:
– v celoti izpolnjen prijavni obrazec (podpisan, ustrezno potrjen oziroma žigosan),
– navedbo programov oziroma projektov, za katere prijavitelj kandidira,
– opis načrtovanih programov oziroma projektov,
– druge zahtevane podatke iz razpisne dokumentacije.
(2) Če isti prijavitelj prijavlja več programov oziroma projektov, mora:
– v skupni vlogi vsak program oziroma projekt prijaviti na posameznem prijavnem obrazcu,
– dokazila o izpolnjevanju pogojev vložiti v enem izvodu (na enem obrazcu).
(3) Prijavitelj lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka.
(4) Prijavitelj do preteka iz prejšnjega odstavka nima pravice vpogleda v vloge drugih prijaviteljev na istem razpisu.
(5) Do preteka roka iz tretjega odstavka tega člena lahko prijavitelj sodeluje v postopku le s tem, da na način, določen v razpisu in razpisni dokumentaciji, da vlogo za financiranje programa oziroma projekta.
(6) Vloga je lahko tudi elektronska, če je tako določeno v razpisu. Način elektronske predložitve vloge mora biti določen v razpisni dokumentaciji.
17. člen 
(predložitev vloge) 
(1) Vloga mora biti oddana do roka, ki je določen v objavi javnega razpisa, ne glede na način oddaje.
(2) Predložena vloga mora biti v zaprtem ovitku, ovitek pa mora biti označen z navedbo javnega razpisa, na katerega se vloga nanaša. Neustrezno označena vloga se s sklepom zavrže.
(3) Določilo prejšnjega odstavka tega člena ne velja v primeru elektronske predložitve vloge.
(4) Če vloga ni bila predložena v roku iz prvega odstavka tega člena, se šteje, da je bila predložena prepozno (prepozna vloga). Tako vlogo se sklepom zavrže.
18. člen 
(odpiranje prejetih vlog) 
(1) Odpiranje prejetih vlog ni javno.
(2) Po poteku razpisnega roka strokovna komisija hkrati odpre vse vloge, ki so do tedaj prispele. Odpiranje se izvede v roku, ki je predviden v javnem razpisu.
(3) Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene ovojnice, ki vsebujejo vloge. Nepravilno izpolnjene in označene ovojnice se vrnejo pošiljatelju.
(4) V primeru elektronske predložitve vloge se določila tretjega odstavka tega člena ne uporabljajo.
(5) Na odpiranju komisija ugotavlja:
– pravočasnost vloge,
– ali je bila vloga podana s strani upravičene osebe in
– ali je vloga popolna glede na besedilo javnega razpisa.
(6) Vloga, prispela na javni razpis, je pravočasna, če je prispela v roku, določenem v besedilu javnega razpisa.
(7) Upravičena oseba je tista oseba, ki izpolnjuje pogoje, določene v besedilu javnega razpisa. Izpolnjevanje v javnem razpisu določenih pogojev se za upravičeno osebo ugotavlja na podlagi obveznih dokazil in vloge stranke.
(8) Vloga je popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, kot jih določa besedilo javnega razpisa in razpisna dokumentacija. Za popolno vlogo se šteje tudi nepopolna vloga, ki jo je stranka v celoti dopolnila v roku kot izhaja iz poziva k dopolnitvi skladno s prvim odstavkom 20. člena tega pravilnika.
19. člen 
(zapisnik o odpiranju) 
(1) O odpiranju vlog mora komisija sproti voditi zapisnik, ki vsebuje:
– datum in čas začetka in konca odpiranja vlog (v primeru elektronske predložitve vloge, se upošteva datum prejema vloge),
– kraj odpiranja,
– predmet javnega razpisa,
– imena navzočih ter odsotnih članov komisije,
– imena oziroma naziv prijaviteljev, ki kandidirajo na razpisu oziroma njihovih predstavnikov,
– ugotovitev, ali je vloga pravočasna, ali jo je podala upravičena oseba in ali je popolna glede na besedilo javnega razpisa,
– imena tistih prijaviteljev, ki niso dostavili popolne vloge,
– sklepe komisije.
(2) Pri odpiranju vlog ugotavlja komisija popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti (formalna popolnost).
(3) Zapisnik podpišejo predsednik in člani komisije.
20. člen 
(dopolnitev nepopolnih vlog) 
(1) Na podlagi ugotovitev zapisnika iz drugega odstavka prejšnjega člena, komisija, najkasneje v roku osmih (8) dni od odpiranja vlog, pisno pozove k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge formalno niso bile popolne. Rok za dopolnitev ne sme biti krajši od osmih (8) dni in ne daljši od petnajstih (15) dni.
(2) Vlogo je dovoljeno dopolnjevati le v tistem delu, ki se ne nanaša na vsebino prijavljenih aktivnosti.
(3) Po preteku roka za dopolnitev, dodatne dopolnitve vlog niso možne. Formalno nepopolne vloge, ki jih prijavitelj v roku ne dopolni, se zavržejo s sklepom.
(4) Zoper sklep o zavrženju je dopusten ugovor, o katerem odloča župan.
21. člen 
(ocenjevanje in vrednotenje vlog) 
(1) Strokovna komisija opravi strokovni pregled pravočasnih in popolnih vlog, tako da preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev ter jih oceni na podlagi meril in pogojev, navedenih v tem pravilniku in razpisni dokumentaciji.
(2) Na podlagi dodeljenih ocen strokovna komisija pripravi predlog upravičencev do finančnih sredstev, ki vsebuje višino sredstev z navedbo doseženih točk za vsakega posameznega upravičenca.
(3) Strokovna komisija o opravljenem pregledu in ocenjevanju iz prvega odstavka tega člena vodi zapisnik, v katerem natančno navede razloge za razvrstitev in predlog, kateri programi se sofinancirajo in obseg sofinanciranja, kateri pa se glede na višino sredstev in razvrstitev ne financirajo.
(4) Ocenjevanje in vrednotenje vlog ter zapisnik strokovne komisije niso javni.
22. člen 
(merila za sofinanciranje) 
(1) Vrednost posameznih programov oziroma projektov je izražena v točkah, ki se določi za vsako leto posebej. Določitev višine sofinanciranja je odvisna od skupnega števila točk vseh prijavljenih društev, višine sredstev, določenih v proračunu ter na podlagi določene vrednosti točke in števila zbranih točk posameznega izvajalca.
(2) Merila za ocenjevanje vlog na javni razpis za sofinanciranje programov in projektov na področju kulture so priloga temu pravilniku.
(3) Če je glede na dosežene točke višina sredstev za sofinanciranje višja od zaprošenih sredstev, se posameznemu izvajalcu zagotovi sredstva največ v višini zaprošenih v prijavi, razliko pa se vrne v proračun.
(4) Sredstva, ki niso bila razdeljena ali so bila vrnjena v proračun skladno z določili tega pravilnika, se lahko s sklepom župana razporedi za realizacijo drugih programov na področju kulturnih dejavnosti.
23. člen 
(izdaja odločbe o izboru) 
(1) Pooblaščena oseba občinske uprave, na podlagi prejetega predloga strokovne komisije, z odločbo odloči o odobritvi ter deležu sofinanciranja oziroma o zavrnitvi sofinanciranja posameznega kulturnega programa ali projekta.
(2) Odločba iz prvega odstavka tega člena je podlaga za sklenitev pogodb o sofinanciranju izvajanja programa.
24. člen 
(pritožba zoper odločbo) 
(1) Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da mu razpisana sredstva neopravičeno niso bila dodeljena, lahko v roku osmih (8) dni od vročitve odločbe iz 23. člena tega pravilnika, vloži pritožbo pri županu Občine Miren - Kostanjevica. Pritožba se vroči pisno, in sicer priporočeno po pošti, ali ustno na zapisnik. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji.
(2) Predmet pritožbe je lahko samo kršitev postopka izbire ali očitna napaka. Predmet pritožbe ne morejo biti vsebina meril in kriteriji za ocenjevanje prijav.
(3) Župan Občine Miren - Kostanjevica o pritožbi odloči v roku tridesetih (30) dni od prejema.
(4) Zoper županovo odločitev pritožba ni mogoča, s čimer je odločitev dokončna. Možno je sprožiti upravni spor pred pristojnim sodiščem.
25. člen 
(poziv k podpisu pogodbe) 
(1) Po pravnomočnosti odločbe o izbiri občina prijavitelja pozove k podpisu pogodbe o sofinanciranju izvajanja programa, ki je predmet sofinanciranja.
(2) Če se prijavitelj v roku osmih (8) dni od vročitve poziva ne odzove se šteje, da je umaknil prijavo na javni razpis.
26. člen 
(vsebina pogodbe) 
(1) Občina Miren - Kostanjevica na podlagi dokončnih odločb z izbranimi izvajalci programov oziroma projektov na področju kulture sklene pogodbo.
(2) S pogodbo se uredijo medsebojna razmerja v zvezi z zagotavljanjem proračunskih sredstev za financiranje predmeta pogodbe, zlasti pa:
– naziv in naslov izvajalca,
– namen, za katerega so sredstva dodeljena,
– višino dodeljenih sredstev,
– terminski plan porabe sredstev,
– cilji, ki bodo realizirani v obdobju sklenitve pogodbe zaradi uresničitve namena pogodbe,
– kriteriji, po katerih se bo spremljalo njihovo uresničevanje,
– roki, v katerih morajo biti cilji doseženi,
– obseg, dinamika izplačil in način zagotavljanja sredstev,
– določilo, da je izvajalec upravičen do nakazila dodeljenih proračunskih sredstev pod pogojem, da ima poravnane vse zapadle obveznosti do Občine Miren - Kostanjevica in javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je Občina Miren - Kostanjevica,
– pravico in način nadzora občine nad namensko porabo proračunskih sredstev,
– navedbo dokazil in elementov zahtevka za izplačilo dodeljenih sredstev,
– skrbnike pogodb vseh pogodbenih strank,
– določbo o obveznosti poročanja o izvedbi programa ali projekta, obveznosti poročila o poteku in rezultatih porabe dodeljenih sredstev oziroma najmanj zaključnega poročila,
– določilo, da mora izvajalec sproti obveščati občino o spremembah, ki lahko vplivajo na izpolnitev pogodbenih obveznosti,
– določilo o sankcijah zaradi neizpolnjevanja pogodbenih obveznosti,
– določilo, da mora izvajalec ob nenamenski porabi proračunskih sredstev ali ob neizpolnitvi predmeta pogodbe sredstva vrniti v proračun, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi in sankcioniranje izvajalca,
– določilo o obveznosti informiranja in obveščanja javnosti, da se program sofinancira s sredstvi občinskega proračuna Občine Miren - Kostanjevica,
– druge medsebojne pravice in obveznosti, ki izhajajo iz zakona, tega pravilnika in javnega razpisa oziroma razpisne dokumentacije.
(3) V pogodbi mora biti določeno, kateri namen in cilji sestavljajo javni interes, kot je splošno opredeljen v predpisu oziroma lokalnem programu za kulturo.
27. člen 
(informacije javnega značaja) 
Občina na svojih spletnih straneh objavi izvajalce, naziv programa oziroma projektov in višino sredstev, ki jih je posamezen sofinancirani program prejel.
VI. OBVEZNOST POROČANJA IN NADZOR NAD IZVAJANJEM SOFINANCIRANIH PROGRAMOV 
28. člen 
(poročanje izvajalcev) 
(1) Izvajalci programov, ki z Občino Miren - Kostanjevica podpišejo pogodbo o sofinanciranju programov, so dolžni najkasneje do 31. 1. naslednjega leta Občini Miren - Kostanjevica predložiti zaključno poročilo o izvedbi programa, ki mora vključevati:
– Vsebinsko poročilo o izvedbi sofinanciranih programov, vključno z obrazložitvijo doseganja ciljev,
– Dokazila o namenski porabi sredstev pridobljenih na javnem razpisu,
– Slikovno in ostalo gradivo s katerim dokazuje uspešno izvedbo programa,
oziroma vse navedbe, ki so kot sestavni del končnega poročila naveden v pogodbi o sofinanciranju.
(2) Poročila in dokazila iz prejšnjega odstavka tega člena se v roku določenem v pogodbi o sofinanciranju predložijo občinski upravi Občine Miren - Kostanjevica.
29. člen 
(nadzor nad izvajanjem sofinanciranih programov) 
(1) Nadzor nad izvajanjem pogodb, ki jih Občina Miren - Kostanjevica sklene z izvajalci programov izvaja pristojna služba občinske uprave Občine Miren - Kostanjevica.
(2) Občinska uprava Občine Miren - Kostanjevica ali po njej pooblaščen organ, lahko kadarkoli preveri namensko porabo proračunskih sredstev, ki so bila namenjena sofinanciranju programov in od izvajalca zahteva predložitev poročil o poteku zastavljenih projektov in poročil ter dokazil o namenski porabi sredstev.
(3) Prejemnik sredstev je dolžan obvestiti skrbnika pogodbe o spremembah, ki utegnejo vplivati na izpolnitev njegovih obveznosti, določenih v pogodbi v osmih dneh, ko je zanje izvedel. Na podlagi obvestila lahko občina, ob upoštevanju vseh okoliščin posameznega primera, sklene s prejemnikom sredstev aneks k pogodbi ali odstopi od pogodbe in zahteva vrnitev že izplačanih sredstev s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi.
(4) Če občina odstopi od pogodbe, mora prijavitelj vrniti že izplačana sredstva, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila.
VII. OBVEZNOST VRAČILA SREDSTEV SOFINANCIRANJA 
30. člen 
(obveznost vračila sredstev) 
(1) Izvajalec sofinanciranega programa je dolžan izvesti program in druge naloge v skladu s tem pravilnikom in določili pogodbe.
(2) Če se ugotovi nenamenska poraba sredstev s strani izbranih izvajalcev programov oziroma projektov ljubiteljske kulture, se sofinanciranje takoj ustavi ter se odstopi od pogodbe, že prejeta sredstva pa je dolžan izvajalec vrniti v občinski proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi.
(3) Izvajalec je dolžan vrniti prejeta proračunska sredstva v občinski proračun, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, obračunanimi od datuma prejema sredstev, tudi, če:
– V roku določenem s tem pravilnikom in pogodbo o sofinanciranju ne predloži končnega poročila,
– Namerno onemogoča nadzor nad izvajanjem pogodbe,
– Se ugotovi, da je izvajalec v prijavi na razpis, med nadzorom ali v končnem poročilu navajal neresnične podatke, ponarejene dokumente ali slikovno gradivo ter fiktivna finančna dokazila.
(4) Izvajalec, ki krši pogodbena določila opredeljena v drugem odstavku tega člena in prvih dveh točkah prejšnjega odstavka, ne more kandidirati za proračunska sredstva na naslednjem javnem razpisu. Pri kršitvi iz tretje točke tretjega odstavka tega člena, pa dve (2) leti.
(5) Če prejemnik proračunskih sredstev ne vrne v določenem roku, se izvede postopek izterjave.
VIII. KONČNE DOLOČBE 
31. člen 
(prenehanje veljavnosti prejšnjega pravilnika) 
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju javnih kulturnih programov, kulturnih projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti in tehnične kulture v Občini Miren - Kostanjevica (Uradni list RS, št. 57/12, z dne 27. 7. 2012, s pripadajočimi spremembami).
32. člen 
(pričetek veljavnosti) 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0009/2023
Miren, dne 20. aprila 2023
Župan 
Občine Miren - Kostanjevica 
Mauricij Humar 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti