Na podlagi 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13, 110/11 – ZDIU12, 46/13 – ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 – ZIPRS1415, 38/14 – ZIPRS1415-A, 14/15 – ZIPRS1415-D, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 80/16 – ZIPRS1718, 71/17 – ZIPRS1819, 13/18, 75/19 – ZIPRS2021, 36/20 – ZIUJP, 61/20 – ZDLGPE, 89/20, 195/20 – odl. US, 203/20 – ZIUPOPDVE, 174/20 – ZIPRS2122, 15/21 – ZDUOP, 187/21 – ZIPRS2223) in 16. člena Statuta Občine Dobrova - Polhov Gradec (Uradni list RS, št. 26/12 in 43/19) je Občinski svet Občine Dobrova - Polhov Gradec na 18. redni seji dne 30. marca 2022 sprejel
								
								
								
								
											
									o rebalansu proračuna Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2022 
								 
								
									
										1. člen
									
								
											
									V Odloku o proračunu Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2022 (Uradni list RS, št. 21/21) se 2. člen spremeni tako, da se glasi:
								
								
									
								
									
										(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) 
									 
								
											
									V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov (v sprejetem proračunu).
								
								
											
									Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
								
								
											
									A.   | BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV   |  v eurih   | 
 | Skupina/Podskupina kontov   | Proračun leta 2022   | 
I   | SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)   | 11.471.422   | 
 | TEKOČI PRIHODKI (70+71)   | 7.851.274   | 
70   | DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)   | 6.629.981   | 
700   | DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK   | 5.820.983   | 
703   | DAVKI NA PREMOŽENJE   | 640.442   | 
704   | DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE   | 168.556   | 
71   | NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)   | 1.221.293   | 
710   | UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA   | 390.728   | 
711   | TAKSE IN PRISTOJBINE   | 18.700   | 
712   | GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI   | 82.961   | 
713   | PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV   | 300.504   | 
714   | DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI   | 428.400   | 
72   | KAPITALSKI PRIHODKI (720+722)   | 1.434.530   | 
720   | PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV   | 39.060   | 
722   | PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN NEOPREDMETENIH DOLGOROČNIH SREDSTEV   | 1.395.470   | 
73   | PREJETE DONACIJE (730+731)   | 0   | 
730   | PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV   | 0   | 
74   | TRANSFERNI PRIHODKI (740)   | 2.185.618   | 
740   | TRANSFERNI PRIH. IZ DRUGIH JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ   | 1.459.710   | 
741   | PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA IZ SRED. PRORAČUNA EU   | 725.908   | 
II   | SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45)   | 15.238.788   | 
40   | TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)   | 4.706.931   | 
400   | PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM   | 571.618   | 
401   | PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST   | 94.273   | 
402   | IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE   | 3.896.040   | 
403   | PLAČILA DOMAČIH OBRESTI   | 21.000   | 
409   | REZERVE   | 124.000   | 
41   | TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413)   | 2.900.121   | 
410   | SUBVENCIJE   | 193.450   | 
411   | TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM   | 1.950.214   | 
412   | TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM   | 173.920   | 
413   | DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI   | 582.537   | 
42   | INVESTICIJSKI ODHODKI (420)   | 7.514.737   | 
420   | NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV   | 7.514.737   | 
43   | INVESTICIJSKI TRANSFERI (430)   | 117.000   | 
431   | INVESTICIJSKI TRANSFER PRAVNIM IN FINANČNIM OSEBAM   | 87.000   | 
432   | INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM   | 30.000   | 
III   | PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) (I-II)   | –3.767.366   | 
B.   | RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB   |  | 
IV   | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)   | 0   | 
75   | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV   | 0   | 
751   | PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV   | 0   | 
V   | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442)   | 0,00   | 
44   | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV   | 0,00   | 
441   | POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN FINANČNIH NALOŽB   | 0,00   | 
VI   | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV-V)   | 0,00   | 
C.   | RAČUN FINANCIRANJA   |  | 
VII   | ZADOLŽEVANJE (50)   | 3.272.811   | 
50   | ZADOLŽEVANJE   | 3.272.811   | 
500   | DOMAČE ZADOLŽEVANJE   | 3.272.811   | 
VIII   | ODPLAČILA DOLGA (55)   | 250.000   | 
55   | ODPLAČILA DOLGA   | 250.000   | 
550   | ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA   | 250.000   | 
IX   | SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I+IV+VII-II-V-VIII)   | –744.555   | 
X   | NETO ZADOLŽEVANJE (VII-VIII)   | 3.022.811   | 
XI   | NETO FINANCIRANJE (VI+X-IX)   | 3.767.366   | 
XII   | STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA   | 744.555   | 
								 
								
											
									Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
								
								
											
									Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita skupaj s splošnim delom proračuna na spletni strani Občine Dobrova - Polhov Gradec.
								
								
											
									Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.«
								
								
									
								
											
									13. člen se spremeni tako, da se glasi;
								
								
											
									»Družbe, ki delujejo v okviru JAVNEGA HOLDINGA Ljubljana, d.o.o., se v letu 2022 lahko zadolžijo v skupni višini, ki odpade na Občino Dobrova - Polhov Gradec, glede na delež lastništva, do 2.451.600 EUR.
								
								
											
									Kratkoročna zadolžitev pri bankah v skupni višini do 2.278.800 EUR je namenjena uravnavanju kratkoročne likvidnosti, in sicer za družbo:
								
								
											
									– LPP do višine 356.400 EUR za dobo enega leta, z namenom uravnavanja finančne likvidnosti;
								
								
											
									– Energetika Ljubljana do višine 1.598.400 EUR za dobo enega leta, z namenom uravnavanja finančne likvidnosti;
								
								
											
									– VOKA SNAGA do višine 324.000 EUR za dobo enega leta, z namenom uravnavanja finančne likvidnosti.
								
								
											
									Dolgoročna zadolžitev pri bankah v skupni višini do 172.800 EUR po družbah:
								
								
											
									– LPP do višine 64.800 EUR, za dobo odplačila do 10 let, za financiranje investicij;
								
								
											
									– VOKA SNAGA d.o.o. do višine 108.000 EUR, z dobo odplačila do 7 let, za financiranje investicij.
								
								
											
									Sredstva za servisiranje vseh navedenih dolgov se zagotovijo iz neproračunskih virov.
								
								
											
									Soglasje o zadolžitvi daje Svet ustanoviteljev javnih podjetij, povezanih v JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o.«.
								
								
									
								
											
									Deli splošnega in posebnega dela ter načrtov razvojnih programov proračuna, ki se spremenijo z rebalansom, so kot priloge sestavni deli tega odloka in se objavijo na spletni strani občine.
								
								
											
									Deli splošnega in posebnega dela ter načrtov razvojnih programov proračuna, ki se z rebalansom proračuna ne spremenijo, ostanejo v veljavi.
								
								
									
								
											
									Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
								
								
											
									Št. 007-0030/2020-2
								
								
											
									Dobrova, dne 30. marca 2022
								
								
								
								
											
									Občine Dobrova - Polhov Gradec 
								 
								
											
									Franc Setnikar