Uradni list

Številka 108
Uradni list RS, št. 108/2021 z dne 9. 7. 2021
Uradni list

Uradni list RS, št. 108/2021 z dne 9. 7. 2021

Kazalo

Ob-2494/21, Stran 1544
Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta v skladu z Zakonom o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti/ZSPDSLS (Uradni list RS, št. 11/18 in 79/18) in Uredbo o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18) objavlja
javno zbiranje ponudb 
za oddajo v najem zemljišča ob Gosarjevi ulici ob Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani 
Splošno
Lastnik zemljišča, ki se oddaja v najem, je Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, Kardeljeva ploščad 17, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: najemodajalec).
Javno zbiranje ponudb se objavi v Uradnem listu RS in na spletni strani fakultete http://www.ef.uni-lj.si, kjer je dostopna tudi predmetna razpisna dokumentacija.
Kontaktna oseba za morebitna vprašanja: Uroš Uranič, tel. 01/5892-431, uros.uranic@ef.uni-lj.si
Predmet oddaje v najem
Predmet oddaje je zemljišče v skupni izmeri 210 m2, ki v naravi predstavlja del parcel št. 459/5 in 512/94, k.o. Brinje I. Zemljišče se nahaja na frekventni lokaciji med Ekonomsko fakulteto in parkiriščem ob Vojkovi cesti. Zemljišče se oddaja izključno za namen izvajanja gostinske dejavnosti.
Zemljišče se oddaja po načelu videno – najeto, najemnik mora sam poskrbeti za vso ustrezno infrastrukturo, trenutno je na zemljišču montažni objekt, izbrani ponudnik se mora z lastnikom dogovoriti o možnosti eventualnega odkupa.
Ogled za zainteresirane ponudnike se lahko izvede ob predhodni najavi (uros.uranic@ef.uni-lj.si).
Višina najemnine
Najemnina bo določena na podlagi ponudbe ponudnika, ki bo kot najugodnejši izbran po postopku in v skladu z merili tega javnega razpisa.
Znesek najemnine, povečan za davek na dodano vrednost, zapade v plačilo vsakega 5. dne v mesecu za tekoči mesec. Mesečni znesek najemnine se vsakega 1. januarja uskladi z rastjo cen življenjskih potrebščin v preteklem letu.
Najnižja ponudbena cena – najemnina znaša 1.024,00 € brez DDV/mesečno, najemnina za mesec julij in avgust se ne bo zaračunavala; skupaj torej 10.240,00 € + DDV/letno. V primeru epidemije se bosta pogodbeni stranki dogovorili o spremembi višine najemnine.
Čas trajanja najema
Najemna pogodba se sklene za določen čas treh let z možnostjo podaljšanja.
Obveznosti najemnika
Najemnik je dolžan sam in na svoje stroške (na podlagi te pogodbe) pridobiti vsa dovoljenja, ki so po veljavni zakonodaji potrebna za opravljanje dejavnosti nudenja prehrane.
Najemnik je dolžan najkasneje od 1. 1. 2022 dalje na najeti nepremičnini nuditi študentom subvencionirano študentsko prehrano na študentske bone, pred tem pa ustrezno urediti postavitev za to primernih prostorov, predhodno je potrebno soglasje najemodajalca.
Najemnik je dolžan poleg najemnine plačevati tudi vse ostale obratovalne stroške (voda, elektrika, komunala itd.).
Najemnik se zavezuje:
– da bo na zemljišču zagotovil ustrezen gostinski lokal v katerem bo potekala ponudba sveže kakovostne hrane;
– da bo poleg hrane nudil tudi napitke;
– da bo potekala ponudba hrane in napitkov predvidoma vsak delovnik, po posebnem dogovoru z vodstvom najemodajalca pa tudi izven dogovorjenih ur in ob dela prostih dnevih, v času študijskih počitnic (v času Poletne šole) ter za izvedbo posebnih dogodkov najemodajalca (konference ipd.);
– da bo imel zaposlene usposobljene delavce v zadostnem številu, da bo lahko hitro in kvalitetno zagotavljal ponudbo hrane in pijače;
– da bo zagotovil študentske bone na lokaciji najkasneje do 1. 1. 2022 in ustrezno infrastrukturo za plačilo s študentskimi boni;
– da bo plačeval vse obveznosti do najemodajalca in drugih dobaviteljev v dogovorjenih rokih.
Najemnik mora pri svojem poslovanju upoštevati tudi hišni red in ostale akte najemodajalca.
Vse bistvene obveznosti najemnika so sicer opredeljene v priloženem vzorcu najemne pogodbe in se šteje, da so ponudnikom v celoti znane.
Pogoji za sodelovanje na razpisu
Ponudniki morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– ponudnik mora imeti veljavno registracijo in vsa potrebna dovoljenja za opravljanje dejavnosti;
– ponudnik ne sme biti v postopku prisilne poravnave, v stečajnem postopku, v postopku prisilnega prenehanja, oziroma z njegovimi posli iz drugih razlogov upravlja sodišče ali je opustil poslovno dejavnost (dokazilo pristojnega sodišča);
– ponudnik mora naročniku predložiti vsaj eno ustrezno referenco; iz reference mora jasno izhajati, da ima ponudnik ustrezne izkušnje (najmanj dve leti neprekinjeno, vsaj 50 kosil dnevno) s pripravo in deljenjem tople hrane, upošteva se referenca v obdobju zadnjih pet let;
– ponudnik mora s HACCP certifikatom izkazati skladnost svojih izdelkov in storitev z zahtevami sistema HACCP;
– ponudnik mora predložiti predstavitev dosedanje dejavnosti in celovito ponudbo hrane in pijače, vključno z informativnim cenikom hrane in pijače;
– ponudnik mora nuditi možnost subvencionirane študentske prehrane (študentski boni), v kolikor ponudnik v trenutku oddaje ponudbe ne nudi možnosti subvencionirane študentske prehrane, mora predložiti izjavo, da bo najkasneje s 1. 1. 2022 nudil subvencionirano študentsko prehrano;
– ponudnik mora imeti zavarovano odgovornost; izbrani ponudnik bo moral predložiti kopijo police za zavarovanje odgovornosti,
– izbrani ponudnik bo moral priložiti potrdilo banke oziroma bank (za vsak odprt TRR, da v zadnjih 12 mesecih ni imel blokiranega računa);
– izbrani ponudnik bo moral priložiti potrdilo DURS, da ima poravnane vse davke in prispevke;
– izbrani ponudnik bo moral priložiti potrdilo Ministrstva za pravosodje RS o nekaznovanosti odgovorne osebe ponudnika;
– ponudnik mora na TRR najemodajalca št. SI56 0110 0603 0708 574 vplačati varščino v višini 500,00 EUR in ob oddaji ponudbe predložiti dokazilo o plačilu varščine;
– ponudnik mora k ponudbeni dokumentaciji priložiti tudi na vsaki strani parafiran vzorec najemne pogodbe.
Sestavni obvezni deli ponudbene dokumentacije
Ponudba se bo štela za popolno, če bo ponudnik ponudbo oddal na priloženem obrazcu in zraven priložil vse sledeče dokumente, potrdila oziroma dokazila:
– obrazec Ponudba (podatki o ponudniku, ponujena najemnina, veljavnost ponudbe, obrazec mora biti podpisan in žigosan),
– izpolnjen referenčni obrazec + priložen informativni cenik (glej zahteve na obrazcu),
– certifikat HACCP s katerim izkazuje skladnost svojih izdelkov in storitev z zahtevami sistema HACCP,
– dokazilo, da je ponudnik že registriran za nudenje subvencionirane študentske prehrane ali lastno izjavo, da bo najkasneje s 1. 1. 2022 nudil subvencionirano študentsko prehrano,
– dokazilo o plačilu varščine v znesku 500,00 EUR na TRR najemodajalca,
– vzorec najemne pogodbe iz razpisne dokumentacije, parafiran na vsaki strani posebej.
Ponudba mora biti veljavna najmanj do 30. 9. 2021. Ponudba, ki bi veljala krajši čas ali do preklica, bo izločena iz nadaljnjega postopka.
Rok in način oddaje ponudbe
Obravnavale se bodo ponudbe, ki bodo prispele do vključno 26. 7. 2021 najkasneje do 10. ure na naslov: Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, Kardeljeva ploščad 17, 1000 Ljubljana.
Na ovojnici mora biti napisano: Ne odpiraj – Ponudba za najem – Zemljišče. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in polni naslov pošiljatelja.
Odpiranje ponudb bo javno, in sicer 26. 7. 2021 ob 10.30, v sejni sobi dekanata Ekonomske fakultete, Kardeljeva ploščad 17, Ljubljana. Udeležba ponudnikov ni obvezna. Prisotni predstavniki ponudnikov se morajo izkazati s pisnim pooblastilom.
Varščina
V dokaz resnosti ponudbe mora ponudnik pred predložitvijo ponudbene dokumentacije vplačati varščino v višini 500,00 EUR na TRR najemodajalca št. SI56 0110 0603 0708 574, z navedbo »plačilo varščine za najem«.
Znesek varščine se ne obrestuje. Če ponudnik umakne vloženo ponudbo, najemodajalec zadrži njegovo varščino.
Neizbranim in izločenim ponudnikom (nepravočasne ali nepopolne ponudbe) bo vplačana varščina neobrestovana vrnjena v dveh mesecih od poteka razpisanega roka.
Varščina izbranega ponudnika, s katerim bo sklenjena najemna pogodba v neposredno izvršljivem notarskem zapisu, se bo upoštevala kot dokaz za resnost ponudbe in zavarovanje najemnega razmerja in vseh morebitnih zahtevkov najemodajalca proti najemniku in se vrne neobrestovana najemniku po preteku pogodbe.
Kriteriji in postopek ocenjevanja ponudb
Predmet ocenjevanja in izbire bodo le popolne in pravočasne ponudbe, ki jih bodo predložili ponudniki, ki bodo izpolnjevali vse razpisne pogoje iz tega razpisa. Izbran bo tisti ponudnik, ki bo ponudil višjo najemnino.
Drugi pogoji vezani na javno zbiranje ponudb
Najemodajalec si pridržuje pravico do dodatnih pogajanj o višini najemnine v primeru, da bi dva (ali več) ponudnikov ponudila enako visoko najemnino.
Najemodajalec si pridržuje pravico, da brez kakršnikoli posledic zase:
– kadarkoli ustavi postopek oddaje poslovnega prostora v najem,
– ne izbere nobenega od ponudnikov.
Ponudniki v celoti nosijo stroške priprave ter izdelave ponudbe in v primeru niso upravičeni do kakršnekoli odškodnine.
Ponudniki bodo o rezultatu javnega zbiranja ponudb pisno obveščeni.
Sklenitev najemne pogodbe
Izbrani ponudnik mora najpozneje v 15 dneh od prejema obvestila o izbiri skleniti z najemodajalcem najemno pogodbo v obliki neposredno izvršljivega notarskega zapisa.
Če izbrani ponudnik tega ne stori v navedenem roku, lahko najemodajalec po lastni presoji podaljša rok za sklenitev pogodbe v neposredno izvršljivem notarskem zapisu, vendar ne za več kot 15 dni, ali pa zadrži njegovo varščino. Če izbrani ponudnik ne sklene pogodbe v neposredno izvršljivem notarskem zapisu niti v podaljšanem roku, najemodajalec zadrži njegovo varščino.
Če iz kateregakoli razloga v predvidenem (ali podaljšanem) roku ne bi bila sklenjena najemna pogodba v obliki neposredno izvršljivega notarskega zapisa z izbranim ponudnikom, se lahko opravijo pogajanja in sklene najemna pogodba s ponudnikom, ki je ponudil naslednjo najvišjo najemnino.
Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti