Uradni list

Številka 31
Uradni list RS, št. 31/2021 z dne 5. 3. 2021
Uradni list

Uradni list RS, št. 31/2021 z dne 5. 3. 2021

Kazalo

Št. 5443-1/2021/13 Ob-1539/21, Stran 464
Na podlagi določb:
– Uredbe (EU) št. 1301/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in o posebnih določbah glede cilja »naložbe za rast in delovna mesta« ter o razveljavitvi Uredbi (ES) št. 1080/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 289);
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013; v nadaljevanju: Uredba (EU) št. 1303/2013);
– drugih delegiranih in izvedbenih aktov, ki jih Komisija sprejme v skladu s 149. in 150. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013;
– Uredbe (EU, Euratom) 2018/1046 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. julija 2018 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije, spremembi uredb (EU) št. 1296/2013, (EU) št. 1301/2013, (EU) št. 1303/2013, (EU) št. 1304/2013, (EU) št. 1309/2013, (EU) št. 1316/2013, (EU) št. 223/2014, (EU) št. 283/2014 in Sklepa št. 541/2014/EU ter razveljavitvi Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 (UL L št. 193 z dne 30. 7. 2018, str. 1);
– Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov);
– Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr., 15/17, 69/17 in 67/18);
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2021 (DP2021) (Uradni list RS, št. 75/19 in 133/20);
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2021 in 2022 (ZIPRS2122) (Uradni list RS, št. 75/19, 61/20 – ZDLGPE, 133/20 in 174/20 – ZIPRS2122);
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US);
– Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11);
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo in 158/20);
– Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001, različica 4.1, z dne 20. 4. 2020;
– Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, različica 5.0 z dne 19. 6. 2020 (v nadaljevanju: OP EKP 2014–2020);
– Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, 21/18 – ZNOrg, 31/18 – ZOA-A in 28/19);
– Mnenja Ministrstva za finance, št.: 440-3/2021/2 z dne 12. 2. 2021, da sredstva za sofinanciranje iz predmetnega javnega razpisa ne zapadejo podrobni presoji z vidika pravil državne pomoči;
– Odločitve o podpori št. 9-3/1/MDDSZ/0 za javni razpis »JR za sofinanciranje nakupa mobilnih enot (osebnih vozil) za izvajanje nalog koordinatorja za obravnavo v skupnosti ter nalog koordinatorja invalidskega varstva« (št. dokumenta: 3032-20/2021/5), ki jo je Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja izdala dne 19. 2. 2021;
Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje nakupa mobilnih enot (osebnih vozil) za izvajanje nalog koordinatorja za obravnavo v skupnosti ter nalog koordinatorja invalidskega varstva 
Javni razpis delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Javni razpis se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne osi 9 »Socialna vključenost in zmanjševanje tveganja revščine«, prednostne naložbe 9.3 »Vlaganje v zdravstveno in socialno infrastrukturo, ki prispeva k razvoju na nacionalni, regionalni in lokalni ravni, zmanjšanje neenakosti glede zdravstvenega stanja, spodbujanje socialnega vključevanja z lažjim dostopom do socialnih, kulturnih in rekreacijskih storitev in prehod z institucionalnih storitev na storitve v okviru lokalnih skupnosti« in specifičnega cilja 9.3.1 »Izboljšanje kakovosti skupnostnih storitev oskrbe«.
Na javnem razpisu bodo izbrane operacije. Operacijo v okviru tega javnega razpisa predstavlja projekt izbranega prijavitelja.
1 Posredniški organ in izvajalec razpisa: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, Ljubljana v vlogi posredniškega organa (v nadaljevanju: ministrstvo).
2 Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov, v okviru katerih bo izveden nakup mobilnih enot (osebnih vozil) za izvajanje nalog koordinatorja za obravnavo v skupnosti ter nalog koordinatorja invalidskega varstva.
3 Namen javega razpisa
Namen javnega razpisa je sofinanciranje nakupa mobilnih enot (osebnih vozil), ki bodo namenjene izvajanju terenskega dela koordinatorjev za obravnavo v skupnosti ter koordinatorjev invalidskega varstva.
Koordinatorji za obravnavo v skupnosti kot strokovni delavci centrov za socialno delo izvajajo pomoč osebam, ki ne potrebujejo več zdravljenja v psihiatrični bolnišnici ali nadzorovani obravnavi, vendar potrebujejo pomoč pri psihosocialni rehabilitaciji, vsakdanjih opravilih, urejanju življenjskih razmer in vključevanju v vsakdanje življenje na podlagi načrta obravnave.
Koordinatorji invalidskega varstva kot strokovni delavci centrov za socialno delo vodijo postopke za uveljavljanje pravice do osebne asistence, do komunikacijskega dodatka, spremljajo izvajanje osebne asistence ter preverjajo izvajanje osebne asistence pri uporabniku doma in pri izvajalcu osebne asistence.
Koordinatorji za obravnavo v skupnosti ter koordinatorji invalidskega varstva delujejo na območju posameznega centra za socialno delo, ki pokriva več enot centrov za socialno delo.
Predvideno je sofinanciranje 16 projektov, od tega predvidoma 11 projektov v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija1 (v nadaljevanju: KRVS) in predvidoma 5 projektov v kohezijski regiji Zahodna Slovenija (v nadaljevanju: KRZS).
1 Slovenija je v novem programskem obdobju po letu 2014 na ravni NUTS 2 (The Nomenclature of Territorial Units for Statistics, t. i. NUTS, je skupna evropska statistična klasifikacija teritorialnih enot, kot sledi iz Uredbe ES št. 1059/2003 in njene spremembe, ki sledi iz Uredbe (ES) št. 105/2007) razdeljena na dve kohezijski regiji, in sicer na bolj razvito kohezijsko regijo zahodna Slovenija (v nadaljevanju KRZS) in manj razvito kohezijsko regijo vzhodna Slovenija (v nadaljevanju KRVS).
KRZS sestavljajo 4 statistične regije (Osrednjeslovenska, Gorenjska, Goriška in Obalno-Kraška),
KRVS sestavlja 8 statističnih regij (Pomurska, Podravska, Savinjska, Zasavska, Koroška, Posavska, Jugovzhodna Slovenija in Primorsko-Notranjska).
Za programsko obdobje 2014–2020 se upošteva klasifikacija NUTS, ki je bila upoštevana v okviru programiranja EKP na EU ravni in v RS. Zato posebej izpostavljamo, da se za namen izvajanja OP EKP 2014-2020 območje Občine Litija šteje za del Osrednjeslovenske statistične regije (NUTS 3) in kohezijske regije Zahodna Slovenija (NUTS 2).
4 Cilji javnega razpisa
Javni razpis zasleduje cilje 9. prednostne osi »Socialna vključenost in zmanjševanje tveganja revščine«, 9.3 prednostne naložbe »Vlaganje v zdravstveno in socialno infrastrukturo, ki prispeva k razvoju na nacionalni regionalni in lokalni ravni, zmanjšanje neenakosti glede zdravstvenega stanja, spodbujanje socialnega vključevanja z lažjim dostopom do socialnih, kulturnih in rekreacijskih storitev in prehod z institucionalnih storitev na storitve v okviru lokalnih skupnosti« in 9.3.1 specifičnega cilja »Izboljšanje kakovosti skupnostnih storitev oskrbe« Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju (v nadaljevanju: OP EKP 2014–2020).
4.1 Specifični cilji javnega razpisa
Javni razpis zasleduje doseganje naslednjega specifičnega cilja 9.3.1 »Izboljšanje kakovosti skupnostnih storitev oskrbe«.
Cilj javnega razpisa je zagotoviti mobilne enote (osebna vozila), ki bodo omogočile kakovostnejše izvajanje obravnave oseb v skupnosti s težavami v duševnem zdravju ter spremljanje izvajanja storitev osebne asistence na terenu. Javni razpis odgovarja tudi na spremenjene okoliščine in potrebe zaradi pojava epidemije Covid-19, in sicer na otežen dostop uporabnikov do storitev koordinatorjev in do pomoči pri psihosocialni rehabilitaciji in socialni reintegraciji v skupnost. Projekti bodo koordinatorjem za obravnavo v skupnosti in koordinatorjem invalidskega varstva omogočili lažji dostop do uporabnikov in izvajanje storitev skladno z omejitvami zaradi epidemije Covid-19 (omejevanje širjenja virusa).
4.2 Kvantificirani cilji javnega razpisa
Za doseganje specifičnega cilja javnega razpisa morajo biti v obdobju izvajanja projektov doseženi naslednji kvantificirani kazalniki učinka in rezultata:
a) Kazalnik učinka OP EKP 2014-2020: ID 9.20 Število enot, v katere se je vlagalo
KRVS:
ID 9.20 Število enot, v katere se je vlagalo: 22
KRZS:
ID 9.20 Število enot, v katere se je vlagalo: 11
Kazalnik učinka je izpolnjen z datumom registracije mobilne enote (osebnega vozila, kupljenega v okviru projekta).
b) Kazalnik rezultata: število enot v uporabi
KRVS:
Število enot v uporabi: 22
KRZS:
Število enot v uporabi: 11
5 Ciljna skupina javnega razpisa
Ciljna skupina javnega razpisa so:
– osebe v skupnosti s težavami v duševnem zdravju, ki so vključene v obravnavo v skupnosti inne potrebujejo več zdravljenja v psihiatrični bolnišnici ali nadzorovani obravnavi, vendar potrebujejo pomoč pri psihosocialni rehabilitaciji, vsakdanjih opravilih, urejanju življenjskih razmer in vključevanju v vsakdanje življenje na podlagi načrta obravnave, ter osebe, ki so upravičene do osebne asistence oziroma do komunikacijskega dodatka.
6 Upravičene aktivnosti
Upravičeni aktivnosti projekta, izbranega na podlagi predmetnega javnega razpisa sta:
– izvedba nakupa najmanj ene mobilne enote (osebnega vozila) za izvajanje nalog koordinatorjev za obravnavo v skupnosti ter koordinatorjev invalidskega varstva, v okviru katerega se zagotovi tudi ustrezna polepitev in dodatna oprema (komplet zimskih in letnih pnevmatik);
– prva registracija mobilne enote (osebnega vozila), kupljene v okviru projekta, izbranega na tem javnem razpisu, vključno s sklenitvijo avtomobilskega zavarovanja ter plačilom letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu.
Dobavljene mobilne enote (osebna vozila) morajo biti nove2, letnik izdelave vsaj 2020, tehnično brezhibne in homologirane.
2 Kot novo vozilo se ne kvalificira vozilo, ki je bilo uporabljano v funkciji nadomestnega ali testnega vozila.
Dobavljene mobilne enote (osebna vozila) morajo biti ob prevzemu ustrezno polepljene.
Izbrani prijavitelj bo za izvedbo projektnih aktivnosti v ustreznem postopku javnega naročanja izbral izvajalca/dobavitelja, ki bo izvedel dobavo najmanj ene mobilne enote (osebnega vozila) z zahtevano dodatno opremo (komplet zimskih in letnih pnevmatik), ter hkrati zagotovil oblikovanje nalepk za vozilo, tisk nalepk in polepitev vozila s predmetnimi nalepkami.
Nalepke za vozilo morajo biti grafično oblikovane na način, da bodo ustrezno umeščene na posamezni tip vozila ter v ustrezni velikosti. Predvideva se polepitev na voznikovih vratih, in sicer z oznako (logotipom) Evropskega sklada za regionalni razvoj (glej Prilogo št. 3: Logotip). Velikost oznake (logotipa) se prilagodi glede na model ponujenega vozila.
Izbran prijavitelj mora v izbranem ustreznem postopku javnega naročila dogovoriti pravico do zavrnitve grafičnega prikaza polepitve v kolikor le-ta ne bi ustrezal relevantnim predpisom v zvezi z uporabo logotipov za operacije, sofinancirane s sredstvi Evropskega sklada za regionalni razvoj (http://www.eu-skladi.si/sl/dokumenti/navodila/navodila-ou-na-podrocju-komuniciranja-vsebin-ekp-2014-2020.pdf) oziroma da ustreznost grafičnega prikaza polepitve predhodno potrdi. Polepitev se zagotovi po potrditvi grafičnega prikaza polepitve, in sicer v roku za dobavo mobilne enote (osebnega vozila).
Vozilo mora biti polepljeno do prevzema mobilne enote (osebnega vozila), izbrani prijavitelj pa si mora pridržati pravico, da polepitev na tehničnem prevzemu pregleda in jo zavrne, v primeru, da ne bi ustrezala potrjenemu grafičnemu prikazu polepitve.
Nakup ustrezne mobilne enote (osebnega vozila) z dodatno opremo ter ustrezno polepitvijo izbrani prijavitelj ob predložitvi zahtevka za sofinanciranje dokaže s prevzemnim zapisnikom (Priloga št. 8: Vzorec prevzemnega zapisnika), ki vsebuje izjavo o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila (homologacijo) in fotografijo mobilne enote (osebnega vozila).
Izbrani prijavitelj za mobilno enoto (osebno vozilo), kupljeno v okviru projekta, izbranega na tem javnem razpisu, zagotovi prvo registracijo, vključno s sklenitvijo avtomobilskega zavarovanja ter plačilom letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu.
7 Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na javni razpis lahko kandidira zgolj prijavitelj sam, projektno partnerstvo ni predvideno.
Prijavitelj se lahko prijavi z enim projektom, ki zajema izvedbo upravičenih aktivnosti, navedenih v 6. poglavju javnega razpisa.
7.1 Upravičeni prijavitelji
Na javnem razpisu lahko kandidira prijavitelj, ki izpolnjuje vse spodaj naštete pogoje.
1. Je pravna oseba s sedežem v Republiki Sloveniji, ustanovljena s strani Republike Slovenije, kot javni socialno varstveni zavod, ki v skladu s Standardno klasifikacijo dejavnosti opravlja SKD dejavnost pod šifro Q88.999 – Drugje nerazvrščeno socialno varstvo brez nastanitve.
2. Ima na dan objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije z internim aktom sistemizirano vsaj eno delovno mesto koordinatorja obravnave v skupnosti in/ali koordinatorja invalidskega varstva ter hkrati zaposleno vsaj eno osebo, ki izvaja naloge koordinatorja obravnave v skupnosti in/ali koordinatorja invalidskega varstva.
3. Ima sposobnost vnaprejšnjega financiranja projekta ter sposobnost zagotavljanja tehničnih zmogljivosti za izvedbo projekta.
4. Ima poravnane vse davke in druge obvezne dajatve, skladno z nacionalno zakonodajo, zapadle do vključno zadnjega dne v mesecu pred rokom, določenim za oddajo vlog na javni razpis.
5. Ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja delovanja, postopku prisilne poravnave ali postopku likvidacije.
6. Na zadnji dan v mesecu pred rokom, določenim za oddajo vlog na javni razpis, nima neporavnanih obveznosti (iz naslova integralnih sredstev in namenskih sredstev kohezijske politike) do ministrstva, pri čemer za ugotavljanje obstoja obveznosti do ministrstva ni pogoj, da bi bila le-ta že ugotovljena s pravnomočnim izvršilnim naslovom.
7. Za stroške, ki so predmet tega javnega razpisa, ni prejel drugih javnih sredstev, vključno s sredstvi Evropske unije.
Za dokazovanje izpolnjevanja razpisnega pogoja pod zaporedno št. 2 prijavitelj priloži Prilogo št. 4: Izpis iz kataloga delovnih mest z označbo vseh delovnih mest koordinatorja obravnave v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva ter Prilogo št. 5: Dokazilo glede vseh zaposlitev na delovnem mestu koordinatorja obravnave v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva.
Za dokazovanje izpolnjevanja razpisnih pogojev (pod zaporedno št. 1 do št. 7, razen pogoja pod zaporedno št. 2 prijavitelj podpiše Obrazec št. 1: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanjurazpisnih pogojev,s katerim pod kazensko in materialno odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu.
Ministrstvo bo za potrebe tega javnega razpisa pridobilo potrdila glede izpolnjevanja pogojev iz uradnih evidenc. Za hitrejšo obravnavo vloge lahko prijavitelj navedeno potrdilo iz uradnih evidenc priloži sam. Ministrstvo bo izpolnjevanje pogojev presojalo glede na stanje na dan podpisa Priloge št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta, razen pri izpolnjevanju pogoja pod zaporedno št. 2, za katerega se bo izpolnjevanje presojalo glede na stanje na dan objave tega javnega razpisa v Uradnem listu RS, ter pogoja pod zaporedno št. 4 in pogoja pod zaporedno št. 6, za katera se bo izpolnjevanje presojalo glede na stanje na zadnji dan v mesecu pred rokom, določenim za oddajo vloge na javni razpis.
V kolikor prijavitelj ne izpolnjuje postavljenih pogojev javnega razpisa, bo takšna vloga zavrnjena.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev za prijavitelja bo ministrstvo zahtevalo dodatna pojasnila ali dokazila.
7.2 Splošni pogoji za vse prijavljene projekte
Prijavljeni projekt mora za uvrstitev v izbor za dodelitev sredstev izkazovati izpolnjevanje naslednjih pogojev:
Za vsak projekt mora biti izdelan in s strani pristojnega organa/osebe prijavitelja potrjen dokument identifikacije investicijskega projekta (Priloga št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta), v skladu z določili Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16).
Podpisan in žigosan sklep o potrditvi investicijske dokumentacije mora vsebovati najmanj naziv projekta, vrsto investicijske dokumentacije, ki se potrjuje, številko in datum sklepa o potrditvi, ocenjeno vrednost investicije ter predvidene vire financiranja z navedbo zneskov za posamezne vire.
Iz Priloge št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta mora biti razvidno, kako so bili pri načrtovanju investicije upoštevani naslednji okoljski ukrepi:
– učinkovitost izrabe naravnih virov (energetska učinkovitost, učinkovita raba vode in surovin),
– okoljska učinkovitost (uporaba najboljših razpoložljivih tehnik, uporaba referenčnih dokumentov, nadzor emisij in tveganj, zmanjšanje količin odpadkov in ločeno zbiranje odpadkov),
– trajnostna dostopnost (spodbujanje okolju prijaznejših načinov prevoza),
– zmanjševanje vplivov na okolje (izdelava poročil o vplivih na okolje oziroma strokovnih ocen vplivov na okolje za posege, kjer je potrebno).
Poleg že navedenega mora Priloga št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta vsebovati še podatke o:
– zagotavljanju trajnosti projektnih rezultatov (navedite na kakšen način bo zagotovljena trajnost projektnih rezultatov ter ali in kako bo zagotovljeno nadaljevanje aktivnosti po zaključku projekta),
– prispevku projekta k družbenemu in gospodarskemu razvoju (navedite na kakšen način bo projekt prispeval k družbenemu in gospodarskemu razvoju),
– skladnosti projekta z usmeritvami OP EKP2014-2020, in sicer skladnost s horizontalnimi načeli trajnostnega razvoja, nediskriminacije, enakih možnosti in dostopnosti, vključno z dostopnostjo za invalide ter enakosti moških in žensk (na kratko opišite na kakšen način je prijavljeni projekt skladen s horizontalnimi načeli trajnostnega razvoja, nediskriminacije, enakih možnosti in dostopnosti, vključno z dostopnostjo za invalide ter enakosti moških in žensk),
– skladnosti projekta s cilji na ravni OP EKP 2014–2020 ter s cilji in rezultati na ravni 9. prednostne osi oziroma 9.3 prednostne naložbe, kot navedeno v poglavju 4 javnega razpisa,
– prispevanju projekta k doseganju rezultata 9.3.1 specifičnega cilja prednostne naložbe, kot navedeno v poglavju 4 javnega razpisa,
– navedbo kazalnikov učinka in rezultatov projekta v skladu z poglavjem 4.2 javnega razpisa,
– upoštevanju aktivnosti ter časovnega in finančnega okvira, določenega s tem javnim razpisom. Konec izvajanja projekta (obdobje upravičenosti aktivnosti) mora biti predvideno najkasneje do 15. 10. 2021,
– ustreznosti ciljne skupine projekta določene v poglavju 5 javnega razpisa,
– zaključeni finančni konstrukciji oziroma zagotovljenih virih za izvedbo celotnega projekta,
– utemeljitvi, da je nakup mobilne enote (osebnega vozila) bolj racionalen od najema vozila.
Za dokazovanje izpolnjevanja vsakega posameznega razpisnega pogoja prijavitelj priloži Prilogo št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev prijavitelja bo ministrstvo zahtevalo dodatna pojasnila ali dokazila.
V kolikor projekt ne izpolnjuje postavljenih pogojev javnega razpisa, bo takšna vloga zavrnjena.
8 Merila, s pomočjo katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo navedene pogoje, izberejo prejemniki sredstev
Strokovna komisija za izvedbo tega javnega razpisa bo formalno popolne ter pravočasno prispele vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje za kandidiranje na javnem razpisu, ocenila po merilih za ocenjevanje vlog.
Podrobnejše opredelitve meril, s pomočjo katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo navedene pogoje, izberejo prejemniki sredstev so predstavljene v razpisni dokumentaciji pod točko 8 (Merila, s pomočjo katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo navedene pogoje, izberejo prejemniki sredstev).
V spodnjih tabelah so dodatno opisana merila in prikazan način ocenjevanja posameznega merila.
MERILO 1
USTREZNOST PROJEKTA
Možnih največ 
30 točk
1.1 Utemeljitev projekta
10
1.2 Finančna ustreznost projekta
10
1.3 Število koordinatorjev obravnave v skupnosti in koordinatorjev 
invalidskega varstva 
10
Ocenjevalci bodo pri podeljevanju točk v okviru podmerila 1.1 in 1.2 upoštevali naslednjo ocenjevalno lestvico:
Št. točk
Ocena
10
Ustrezno.
0
Neustrezno.
Ocenjevalci bodo pri podeljevanju točk v okviru podmerila 1.3 upoštevali naslednjo ocenjevalno lestvico:
Št. točk
Ocena
10
K vlogi je priložena Priloga št. 4: Izpis iz kataloga delovnih mest z označbo vseh delovnih mest koordinatorja obravnave
v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva in Priloga št. 5: Dokazilo glede vseh zaposlitev na delovnem mestu koordinatorja obravnave v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva, iz katerih izhaja, da ima prijavitelj na dan objave javnega razpisa sistemiziranih in hkrati zasedenih skupno štiri ali več delovnih mest koordinatorja obravnave
v skupnosti oziroma koordinatorja invalidskega varstva. 
5
 
K vlogi je priložena Priloga št. 4: Izpis iz kataloga delovnih mest z označbo vseh delovnih mest koordinatorja obravnave
v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva in Priloga št. 5: Dokazilo glede vseh zaposlitev na delovnem mestu koordinatorja obravnave v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva, iz katerih izhaja, da ima prijavitelj ima na dan objave javnega razpisa sistemiziranih in hkrati zasedenih skupno dve ali tri delovna mesta koordinatorja obravnave v skupnosti oziroma koordinatorja invalidskega varstva.
0
K vlogi je priložena Priloga št. 4: Izpis iz kataloga delovnih mest z označbo vseh delovnih mest koordinatorja obravnave v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva in Priloga št. 5: Dokazilo glede vseh zaposlitev na delovnem mestu koordinatorja obravnave v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva, iz katerih izhaja, da ima prijavitelj na dan objave javnega razpisa sistemiziranih in hkrati zasedenih skupno manj kot dve delovni mesti koordinatorja obravnave v skupnosti oziroma koordinatorja invalidskega varstva
MERILO 2
IZVEDLJIVOST PROJEKTA
Možnih največ 
10 točk
2.1 Skladnost s terminskim načrtom projekta
10
Ocenjevalci bodo pri podeljevanju točk v okviru podmerila 2.1 upoštevali naslednjo ocenjevalno lestvico:
Št. točk
Ocena
10 
Prijavitelj bo izvedel aktivnosti skladno s terminskim načrtom operacije. 
0
Izvedba aktivnosti ni skladna s terminskim načrtom operacije.
MERILO 3
USPOSOBLJENOST ZA IZVEDBO PROJEKTA
Možno največ 10 točk
3.1 Reference prijavitelja 
10
Ocenjevalci bodo pri podeljevanju točk v okviru podmerila 3.1 upoštevali naslednjo ocenjevalno lestvico:
Št. točk
Ocena
10 
K vlogi je priložena Priloga št. 7: Izjava o referencah prijavitelja, iz katere izhaja, da je prijavitelj v zadnjih 5 letih izvajal najmanj en projekt/program, sofinanciran s sredstvi evropske kohezijske politike in/ali izvedel najmanj eno javno naročilo.
0
K vlogi je priložena Priloga št. 7: Izjava
o referencah prijavitelja, iz katere izhaja, da prijavitelj v zadnjih 5 letih ni izvajal projektov/programov, sofinanciranih
s sredstvi evropske kohezijske politike, prav tako ni izvedel javnega naročila.
 
MERILO 4
ZAGOTAVLJANJE TRAJNOSTI
Možnih največ 
10 točk
4.1 Zagotavljanje trajnosti 
projektnih rezultatov
10
 
Ocenjevalci bodo pri podeljevanju točk v okviru podmerila 4.1 upoštevali naslednjo ocenjevalno lestvico:
Št. točk
Ocena
10
Ustrezno.
0
Neustrezno.
Največje skupno možno število doseženih točk je 60.
Za sofinanciranje bodo predlagani projekti, ki bodo na osnovi ocenjevanja dosegli minimalni kakovostni kriterij tj. bodo na osnovi ocenjevanja dosegli skupaj najmanj 30 točk. V kolikor bo skupna vrednost predlaganih projektov, ki so dosegli minimalni kakovostni kriterij, presegla razpoložljiva sredstva posamezne kohezijske regije (KRSV oziroma KRZS), bodo imeli prednost projekti z višjim številom točk.
V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na predlog prejemnikov sredstev presežena skupna razpoložljiva sredstva posamezne kohezijske regije, se bo o uvrstitvi projektov na predlog prejemnikov sredstev upošteval vrstni red evidentiranega prejema vlog na ministrstvu.
9 Obdobje in regija izvajanja projektov
Projektne aktivnosti se lahko pričnejo izvajati z dnem izdaje sklepa o izboru in se lahko izvajajo najkasneje do 15. 10. 2021.
Izbrani prijavitelj lahko začne z izvedbo aktivnosti, vključno z začetkom izvajanja ustreznih postopkov izbora izvajalcev v skladu z veljavnimi predpisi izbornega postopka, z dnem izdaje sklepa o izboru, ob upoštevanju določil oziroma pogojev, ki so podrobneje navedena v 9. točki razpisne dokumentacije.
Izbrani projekti se bodo izvajali v dveh programskih območjih: na območju KRVS in na območju KRZS, pri čemer se predvideva, da se bo predvidoma 11 projektov izvajalo v KRVS ter predvidoma 5 projektov v KRZS. Regija izvajanja in s tem upravičenost stroškov je vezana na sedež izbranega prijavitelja, na koristi regije ter na območje, ki ga izbrani prijavitelj pokriva.
10 Financiranje
10.1 Način financiranja
Projekti bodo sofinancirani iz javnih sredstev v višini do 100 % realiziranih upravičenih stroškov projekta. Namenska sredstva EU, in sicer Evropskega sklada za regionalni razvoj predstavljajo 80 % skupnih upravičenih stroškov projektov. Namenska sredstva slovenske udeležbe predstavljajo 20 % skupnih upravičenih stroškov projektov.
Neupravičene stroške krije izbrani prijavitelj sam.
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in nacionalne zakonodaje s področja javnih financ se financiranje projektov izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške (izdatke). Podlaga za izplačilo sredstev iz proračuna RS je zahtevek za izplačilo, ki ga izbrani prijavitelj pripravi v skladu z Navodili posredniškega organa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (v nadaljevanju: Navodila PO), ki so dostopna na naslednji spletni strani: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-delo-druzino-socialne-zadeve-in-enake-moznosti/o-ministrstvu/urad-za-izvajanje-kohezijske-politike/.
Skladno s tretjim odstavkom 16. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2021 in 2022 (Uradni list RS, št. 174/20) so lahko izbranemu prijavitelju sredstva iz proračuna RS izplačana tudi na podlagi zahtevka za izplačilo, ki ne vsebuje dokazila o plačilu, in sicer en dan pred dnevom plačila izvajalcu, pod pogoji, ki so natančneje opredeljeni v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije.
10.2 Skupna razpoložljiva višina sredstev
Skupna višina razpoložljivih namenskih sredstev javnega razpisa za leto 2021 znaša 400.000,00 EUR (od tega 320.000,00 EUR (80 %) sredstev EU in 80.000,00 EUR (20 %) nacionalni prispevek iz državnega proračuna), od tega je 266.666,67 EUR namenjenih za sofinanciranje projektov v KRVS, 133.333,33 EUR pa za sofinanciranje projektov v KRZS.
Način delitve sredstev je 66,67 % za KRVS in 33,33 % za KRZS od predvidene višine sredstev, ki so na razpolago za javni razpis.
Finančna sredstva med kohezijskima regijama niso prenosljiva.
Razpisana sredstva se zagotavlja v okviru proračuna Republike Slovenije – namenskih sredstev kohezijske politike, po spodaj predvideni finančni dinamiki izplačil za sofinanciranje skupnih upravičenih stroškov projektov:
KRVS 66,67 %
2021
SKUPAJ
170077 PN 9.3 – Vlaganje v zdravstveno 
in socialno infrastrukturo – 14-20-V-EU
213.333,34
213.333,34
170078 PN 9.3 – Vlaganje v zdravstveno 
in socialno infrastrukturo – 14-20-V-SLO
53.333,33
53.333,33
SKUPAJ KRVS 
266.666,67
266.666,67
KRZS 33,33 %
170079 PN 9.3 – Vlaganje v zdravstveno 
in socialno infrastrukturo – 14-20-Z-EU
106.666,66
106.666,66
170080 PN 9.3 – Vlaganje v zdravstveno 
in socialno infrastrukturo – 14-20-Z-SLO
26.666,67
26.666,67
SKUPAJ KRZS 
133.333,33
133.333,33
EU DEL 80 %
320.000,00
320.000,00
SLO DEL 20 %
80.000,00
80.000,00
SKUPAJ STROŠKI OPERACIJE (KRVS+KRZS)
400.000,00
400.000,00
Ministrstvo dopušča v primeru spremenjenih okoliščin iz 11 točke javnega razpisa možnost spremembe predvidene finančne dinamike sofinanciranja izbranih projektov, skladno s spremembo potrjenih vlogami izbranih vlagateljev ter v okviru razpoložljivih proračunskih sredstev.
10.3 Omejitev višine zaprošenih sredstev
Ministrstvo bo posamezni projekt prijavitelja, ki ima na dan objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije sistemizirani in hkrati zasedeni vsaj dve do vključno štiri delovna mesta koordinatorja obravnave v skupnosti oziroma koordinatorja invalidskega varstva, sofinanciralo v višini do največ 24.242,42 EUR za celotno obdobje sofinanciranja, če bo prijavitelj v okviru projekta predvidel nakup vsaj dveh mobilnih enot (osebnih vozil).
Ministrstvo bo posamezni projekt prijavitelja, ki ima na dan objave javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije sistemiziranih in hkrati zasedenih skupno več kot štiri delovna mesta koordinatorja obravnave v skupnosti oziroma koordinatorja invalidskega varstva, sofinanciralo v višini do največ 36.363,65 EUR za celotno obdobje sofinanciranja, če bo prijavitelj v okviru projekta predvidel nakup vsaj treh mobilnih enot (osebnih vozil).
Ministrstvo bo posamezni projekt prijavitelja, ki bo predvideval nakup ene mobilne enote (osebnega vozila), sofinanciralo v višini do največ 12.121,21 EUR.
Prijavitelj lahko zaprosi za do 100 % sofinanciranje upravičenih stroškov projekta.
10.4 Državna pomoč ali pomoč po pravilu »de minimis«
Na podlagi mnenja Ministrstva za finance št. 440-3/2021/2 z dne 12. 2. 2021, sredstva za sofinanciranje iz predmetnega javnega razpisa ne predstavljajo državne pomoči oziroma pomoči po pravilu »de minimis«.
11 Obdobje upravičenosti stroškov
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške (datum dobavljenega blaga), ki bodo pri izbranem prijavitelju nastali od datuma izdaje sklepa o izboru do konca izvajanja sofinanciranih aktivnosti projekta, vendar ne kasneje kot do 15. 10. 2021.
Obdobje upravičenosti izdatkov izbranega prijavitelja (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od datuma izdaje sklepa o izboru do 15. 11. 2021.
Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, je proračunsko leto 2021. Obdobje upravičenosti javnih izdatkov (izplačil iz proračuna) je od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju do najkasneje 31. 12. 2021.
Ministrstvo dopušča možnost podaljšanja navedenih obdobij v primeru spremenjenih okoliščin, ki vplivajo na izvajanje projektov.
Spremenjene okoliščine, višja sila in izjemne okoliščine, zaradi katerih se projekt lahko spremeni, podrobneje urejajo Navodila OU za načrtovanje, odločanje o podpori, spremljanje, poročanje in vrednotenje izvajanja evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (v nadaljevanju: navodila OU), dostopna na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila.
Izbrani prijavitelj, ki zahteva spremembo projekta/pogodbe o sofinanciranju, se ne more sklicevati na spremenjene okoliščine, višjo silo ali izjemne okoliščine, ki so nastale po izteku roka, določenega za izpolnitev njegove obveznosti.
Določila glede upravičenosti dodatnih stroškov projekta zaradi spremenjenih okoliščin/višje sile/izjemnih okoliščin in glede podaljšanja terminskega načrta izvajanja projekta so določena v prej navedenih navodilih OU.
12 Upravičenost stroškov
12.1 Upravičeni stroški
Stroški so upravičeni v primeru, če so:
– s projektom neposredno povezani, potrebni za njegovo izvajanje in so v skladu s cilji projekta;
– dejansko nastali za dela, ki so bila opravljena, za blago, ki je bilo dobavljeno, oziroma za storitve, ki so bile izvedene;
– pripoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja;
– nastali in so bili plačani v obdobju upravičenosti;
– dokazljivi z verodostojnimi knjigovodskimi listinami in drugimi listinami enake dokazne vrednosti;
– v skladu z veljavnimi pravili Unije in nacionalnimi predpisi.
Upravičeni stroški po tem javnem razpisu so naslednji:
1. nakup ustrezno označenih osebnih vozil z zahtevano opremo;
2. stroški storitev zunanjih izvajalcev (stroški prve registracije mobilne enote (osebnega vozila), kupljene v okviru projekta, izbranega na tem javnem razpisu, vključno s sklenitvijo avtomobilskega zavarovanja (AO, AO+, Kasko) ter plačilom letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu) v sorazmernem deležu za obdobje izvajanja projekta oziroma najkasneje do 15. 10. 2021;
3. davek na dodano vrednost (DDV) v skladu z Navodili posredniškega organa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru OP za izvajanje EKP 2014–2020 ter izdanim potrdilom Finančne uprave RS.
Dokazila za izkazovanje stroškov in izdatkov
Podrobneje so vrste stroškov in dokazila za izkazovanje stroškov in izdatkov določena v Navodilih PO ter Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (v nadaljevanju: Navodila OU o upravičenih stroških; dostopna na: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila) in so jih prijavitelji dolžni dosledno upoštevati.
13 Zahteve glede upoštevanja zakonodaje, ki ureja javno naročanje: izbrani prijavitelji bodo morali pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, v kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu in pod pogoji, ki jih določajo Navodila posredniškega organa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, dostopna na: http://www.mddsz.gov.si/si/delovna_podrocja/kohezijska_politika/.
14 Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov, ki jih ministrstvu posredujejo prijavitelji, bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov.
Izbrani prijavitelj se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja, da se v primeru izbora vloge javno objavijo osnovni podatki o projektu, prejemniku sredstev ter odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih, skladno z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Vsi podatki iz vlog, ki jih strokovna komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen osebnih podatkov in izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15 in 7/18; v nadaljevanju: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje izjem iz 6. člena ZDIJZ.
Člani strokovne komisije, ki bodo sodelovali pri odpiranju in ocenjevanju vlog, bodo predhodno podpisali izjavo o zaupnosti.
Podatke, navedene v vlogi, lahko ministrstvo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidenco oziroma sezname in analize. Namen obdelave osebnih podatkov, ki jih ministrstvu posredujejo prijavitelji, je torej izvedba javnega razpisa, vodenje podatkov, evidenc, analiz in drugih zbirk za ministrstvo in nadzorne organe in sicer o izidu javnega razpisa in izvajanju pogodbe o sofinanciranju. Nadalje je namen obdelave osebnih podatkov tudi izdelava študij in vrednotenj, sodelovanje in priprava oziroma izdelava vlog v postopkih pred pristojnimi organi (postopki pred sodnimi, preiskovalnimi ali drugimi organi). Osebni podatki se bodo obdelovali tudi za namene učinkovitega delovanja informacijskih sistemov ali pripomočkov, ki jih uporablja ali jih je dolžno uporabljati ministrstvo.
Prijavitelji se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov, pridobljenih tekom izvajanja, v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Splošno uredbo o varstvu podatkov, določili druge veljavne področne zakonodaje ter navodili OU in PO.
15 Pristojnosti, odgovornosti in naloge prijaviteljev, izbranih na javnem razpisu
Bistvene odgovornosti in naloge prijaviteljev, izbranih na tem javnem razpisu, bodo naslednje:
– vodenje ločenega knjigovodstva za projekt oziroma ustrezne knjigovodske evidence ter zagotavljanje revizijske sledi in hrambe dokumentacije v skladu z določbo 140. člena Uredbe (EU) št. 1303/2013 in predpisi, ki urejajo hranjenje dokumentarnega gradiva. Prijavitelj, izbran na tem javnem razpisu, bo moral zagotavljati dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih projekta v obdobju treh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo izdatke tega projekta. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo prejemnik sredstev po končanem projektu pisno obveščen s strani ministrstva. Prav tako je prijavitelj, izbran na tem javnem razpisu, dolžan hraniti dokumentacijo za potrebe nadzora in spremljanja projekta v skladu z navodili ministrstva in organa upravljanja;
– izpolnjevanje zahteve glede komuniciranja z javnostjo in uporabe logotipov v skladu s 115. in 116. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013, navodili organa upravljanja in navodili ministrstva (podrobneje v poglavju 15);
– izpolnjevanje zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu. Izbrani prijavitelj se zavezuje, da bo omogočil tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, tako, da je vsak čas možna izvedba nadzora projekta ter vpogled v dokumentacijo v vsaki točki projekta ob smiselnem upoštevanju 140. člena Uredbe (EU) št. 1303/2013. Nadzor se izvaja s strani PO, OU, organa za potrjevanje, revizijskega organa, drugih nadzornih organov Republike Slovenije, vključenih v izvajanje, upravljanje, nadzor in revizijo projekta Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, predstavnikov Evropske komisije, Evropskega računskega sodišča in Računskega sodišča RS ter s strani njihovih pooblaščencev. Izbrani prijavitelj se zavezuje, da bo za potrebe nadzora, revizij projekta in spremljanja dodelitve sredstev ter doseganja zastavljenih ciljev nadzornim organom predložil vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov projekta;
– izpolnjevanje zahteve glede spremljanja doseganja ciljev in kazalnikov. Izbrani prijavitelj je za namen spremljanja in vrednotenja projekta skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta;
– prepoved dvojnega uveljavljanja stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega javnega vira;
– izvedba ustreznega izbornega postopka za izbor dobavitelja, skladno z zahtevami tega javnega razpisa;
– uporaba mobilne enote (osebnega vozila) le za namene, kot izhajajo iz tega javnega razpisa, tj. za kakovostnejše izvajanje obravnave oseb v skupnosti s težavami v duševnem zdravju ter spremljanje izvajanja storitev osebne asistence na terenu ter opravljanje nalog skladno s sistematizacijo delovnih nalog koordinatorja za obravnavo v skupnosti ter delovnih nalog koordinatorja invalidskega varstva.
Podrobneje so odgovornosti in naloge prijaviteljev določene v pogodbi o sofinanciranju, ki je del razpisne dokumentacije tega javnega razpisa (Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju).
16 Informiranje in komuniciranje z javnostjo
Izbrani prijavitelji morajo pri izvajanju projektov spoštovati zahteve EU glede informiranja in obveščanja javnosti. Obveznosti izhajajo iz Uredbe (EU) št. 1303/2013 (115. in 116. člen), podrobneje pa so razložene v Navodilih organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila) ter Navodilih PO.
Pri izvajanju projektov, sofinanciranih s sredstvi Evropskega sklada za regionalni razvoj, je potrebno smiselno in skladno z Navodili PO uporabljati logotip Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter logotip Evropskega sklada za regionalni razvoj in hkrati navajati, da projekt delno financirata ministrstvo ter Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Hkrati je potrebno navesti, da se projekt financira iz Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, 9. prednostne osi »Socialna vključenost in zmanjševanje tveganja revščine«, 9.3 prednostne naložbe »Vlaganje v zdravstveno in socialno infrastrukturo, ki prispeva k razvoju na nacionalni regionalni in lokalni ravni, zmanjšanje neenakosti glede zdravstvenega stanja, spodbujanje socialnega vključevanja z lažjim dostopom do socialnih, kulturnih in rekreacijskih storitev in prehod z institucionalnih storitev na storitve v okviru lokalnih skupnosti«, 9.3.1 specifičnega cilja »Izboljšanje kakovosti skupnostnih storitev oskrbe« OP EKP 2014–2020.
17 Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja ali izvrševanja projektov prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da prijavitelj ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma, da je posredoval neažurne, neresnične, neveljavne, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev, bo izbrani prijavitelj/prejemnik sredstev dolžan vrniti prejeta sredstva v roku 30 dni od pisnega poziva ministrstva, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, obračunanimi od dneva nakazila na TRR prejemnika sredstev, do dneva vračila v proračun Republike Slovenije.
18 Omejitev glede sprememb operacije v skladu z 71. členom uredbe (EU) št. 1303/2013
Izbrani prijavitelji oziroma upravičenci bodo morali smiselno upoštevati omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013. Če v petih letih od datuma končnega izplačila pri upravičencu nastopi karkoli od naslednjega:
(a) sprememba lastništva postavke infrastrukture, ki daje podjetju ali javnemu organu neupravičeno prednost; ali
(b) bistvena sprememba, ki vpliva na značaj, cilje ali pogoje izvajanja, zaradi česar bi se razvrednotili njeni prvotni cilji, je upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije sorazmerno z obdobjem, v zvezi s katerim ustrezne zahteve niso izpolnjene.
19 Postopek izbora prijaviteljev
19.1 Rok in način oddaje vloge na javni razpis
Vloge na razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (vložišče), Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana, najkasneje do 2. 4. 2021 do 15. ure.
Posamezni prijavitelj lahko na javni razpis predloži največ 1 vlogo za sofinanciranje.
V kolikor bo ugotovljeno, da posamezni prijavitelj sodeluje pri več kot enem projektu, bo obravnavana le tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prvo prispela. Ostale vloge ne bodo obravnavane in bodo s sklepom zavržene.
Vloga mora biti oddana v papirnati/tiskani obliki (1 izvod) na obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane obvezne priloge in podatke, določene v javnem razpisu in razpisni dokumentaciji. Poleg tega je potrebno Prilogo št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta priložiti tudi na elektronskem nosilcu podatkov (npr. USB ključ, CD) in to 1-krat v formatu, ki ne omogoča spreminjanja (npr. .pdf) in 1-krat v formatu, ki omogoča spreminjanje (npr. .doc). Tiskana verzija se mora ujemati z elektronsko. V primeru razlik velja tiskana verzija.
Vloga se šteje za pravočasno, če bo ne glede na način prispela v vložišče ministrstva najkasneje do 2. 4. 2021, do 15. ure (skrajni rok).
Za prepozno oddano vlogo se šteje vloga, ki ni bila predložena do zgoraj navedenega roka, ne glede na način oddaje vloge. Prepozne oziroma na napačen naslov prispele vloge se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene.
Vlogo je potrebno poslati ali oddati v zaprti ovojnici, ki mora biti označena s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – Vloga na javni razpis za sofinanciranje nakupa mobilnih enot (osebnih vozil) za izvajanje nalog koordinatorja za obravnavo v skupnosti ter nalog koordinatorja invalidskega varstva«. Za označevanje vloge na ovojnici se lahko uporabi obrazec za označbo vloge (Priloga št. 2: Označba vloge), ki je del razpisne dokumentacije. Če ne bo uporabljen obrazec za označbo vloge, mora ovojnica vključevati vse elemente, ki so navedeni na obrazcu za označbo vloge.
Vloge, ki bodo nepravilno ali nepopolno označene, ne bodo obravnavane in bodo vrnjene pošiljatelju.
Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji razpisa in merili za ocenjevanje.
19.2 Odpiranje, preverjanje formalne popolnosti vlog in ocenjevanje
19.2.1 Odpiranje vlog
Ministrstvo bo izbralo predloge projektov po postopku, kot ga določa Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) oziroma Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11). Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila strokovna komisija, imenovana s strani predstojnika ministrstva.
Odpiranje vlog bo potekalo dne 6. 4. 2021 ob 11. uri v prostorih Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana in bo javno.
V primeru prevelikega števila prejetih vlog lahko strokovna komisija odloči, da odpiranje vlog ne bo javno. O tem bodo prijavitelji najmanj en delovni dan pred odpiranjem vlog obveščeni preko spletnega naslova: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-delo-druzino-socialne-zadeve-in-enake-moznosti/javne-objave/.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene zaprte ovojnice, in sicer po vrstnem redu njihovega prispetja.
O odpiranju vlog bo strokovna komisija sproti vodila zapisnik.
19.2.2 Preverjanje formalne popolnosti vlog
Strokovna komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog preverila formalno popolnost predloženih vlog.
Za formalno nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh ustrezno izpolnjenih prijavnih obrazcev, obveznih prilog ter podatkov, zahtevanih v besedilu javnega razpisa in razpisni dokumentaciji in ki ne vsebuje Priloge št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta na e-nosilcu (npr. USB ključku, CD-u ipd.).
Če prijavitelj posluje z žigom, je le-ta obvezen podatek na obrazcih in prilogah. V kolikor z njim ne poslujejo, na mesta, določena za žig, navedejo: »Ne poslujemo z žigom«. Prav tako je obvezen podpis odgovornih oseb povsod, kjer je to predvideno. V nasprotnem primeru bo vloga formalno nepopolna in se bo prijavitelja pozvalo k dopolnitvi.
V primeru formalno nepopolnih vlog bo strokovna komisija v roku 8 dni od zaključka odpiranja prijavitelje pozvala, da vloge dopolnijo. V kolikor bo strokovna komisija po pregledu formalno nepopolne vloge presodila, da bi bila vsakršna dopolnitev vloge v nasprotju z dopustno dopolnitvijo vloge, bo takšna vloga zavržena. Komisija lahko od prijavitelja zahteva dopolnitev njegove vloge le v primeru, če določenega dejstva ne more sama preveriti. Poziv za dopolnitev vloge bo posredovan z navadno pošto na naslov prijavitelja in hkrati po elektronski pošti na elektronski naslov prijavitelja, naveden v Prilogi št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta. Prijavitelji morajo biti v tem času dostopni za dvig pošte.
Prijavitelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev,
– dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge,
– elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev prijaviteljeve vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v okviru tega javnega razpisa.
Prijavitelj sme le ob pisnem soglasju ministrstva popraviti očitne računske napake, pri čemer se višina zaprošenih sredstev ne sme spreminjati.
Dopolnitve mora prijavitelj posredovati ministrstvu po elektronski pošti in hkrati s priporočeno poštno pošiljko, ki bo vsebovala poštni žig, do vključno osmega dne od datuma, navedenega na dopisu/pozivu za dopolnitev, in sicer na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana, s pripisom: »Dopolnitev vloge na javni razpis za sofinanciranje nakupa mobilnih enot (osebnih vozil) za izvajanje nalog koordinatorja za obravnavo v skupnosti ter nalog koordinatorja invalidskega varstva«.
Vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v roku in v skladu s pozivom za dopolnitev vlog, bodo zavržene s sklepom predstojnika ministrstva.
V nadaljnji postopek ocenjevanja se bodo uvrstile le vloge, ki bodo formalno popolne.
19.2.3 Strokovno ocenjevanje popolnih vlog
Strokovna komisija bo opravila pregled formalno popolnih vlog, ki bodo prispele do zahtevanega roka. Preverila bo izpolnjevanje pogojev za kandidiranje na javni razpis in ocenila formalno popolno vlogo na podlagi pogojev in meril, določenih v poglavju 8 tega javnega razpisa.
V postopku ocenjevanja bodo formalno popolne vloge najprej ocenjene glede na pogoje za kandidiranje na javnem razpisu, določene v poglavju 8 tega javnega razpisa. V kolikor bo strokovna komisija ugotovila, da projekt ne izpolnjuje vseh pogojev, bo vloga zavrnjena in ne bo predmet ocenjevanja na podlagi meril za ocenjevanje.
Vse popolne vloge bosta ločeno ocenila dva člana strokovne komisije. Končna ocena strokovne komisije se bo oblikovala na podlagi povprečja podeljenih končnih ocen posameznih ocenjevalcev.
Na osnovi rezultatov ocenjevanja bo strokovna komisija oblikovala predlog prejemnikov sredstev.
Za sofinanciranje bodo predlagani projekti, ki bodo dosegli minimalni kakovostni kriterij, tj. bodo na osnovi ocenjevanja dosegli najmanj 30 točk. V kolikor bo skupna vrednost predlaganih projektov, ki so dosegli minimalni kakovostni kriterij, presegla razpoložljiva sredstva posamezne kohezijske regije (KRSV oziroma KRZS), bodo imeli prednost projekti z višjim številom točk.
V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na predlog prejemnikov sredstev presežena skupna razpoložljiva sredstva posamezne kohezijske regije se bo o uvrstitvi projektov na predlog prejemnikov sredstev upošteval vrstni red evidentiranega prejema vlog na ministrstvu.
19.3 Obveščanje o izbiri
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh ministrstva www.gov.si in na spletni strani www.eu-skladi.si.
O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog strokovne komisije s sklepom odločil predstojnik ministrstva oziroma oseba, ki je od njega pooblaščena za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev.
S sklepom se izda tudi morebitno soglasje ministrstva o porabi presežka prihodkov nad odhodki.
Z izbranimi prijavitelji bodo na podlagi sklepa predstojnika ministrstva o izboru sklenjene pogodbe o sofinanciranju projektov. Ministrstvo bo z izbranimi prijavitelji sklenilo pogodbe o sofinanciranju (Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju). Pogodba je vzorčna, ministrstvo si pridržuje pravico, da izjemoma, po potrebi, pogodbo pred podpisom ustrezno dopolni ali spremeni. Če se izbrani prijavitelj z dopolnitvijo ali spremembo ne strinja lahko podpis pogodbe pisno zavrne, v tem primeru se šteje, da je odstopil od kandidature na javnem razpisu in izgubi pravico do sredstev, odobrenih s sklepom o izboru.
Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta v pogodbi, na podlagi navedb prijavitelja v vlogi, opredelila način črpanja sredstev ter opredeljene cilje projekta.
V primeru, da se prijavitelj v roku 8 dni od prejema poziva za podpis pogodbe o sofinanciranju projekta nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
19.4 Pravno varstvo
Zoper odločitev ministrstva o vlogi za dodelitev sofinanciranja je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri Upravnem sodišču Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, v roku 30 dni od dneva vročitve sklepa, in sicer neposredno pisno na sodišču ali pa se mu pošlje po pošti. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v toliko izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je potrebno priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju z izbranimi prijavitelji.
19.5 Pogoji za spremembo javnega razpisa
Pred potekom roka za oddajo vlog lahko ministrstvo spremeni razpisno dokumentacijo z izdajo sprememb oziroma dopolnitev. Vsaka taka sprememba oziroma dopolnitev bo sestavni del razpisne dokumentacije in bo objavljena tudi na spletnem naslovu: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-delo-druzino-socialne-zadeve-in-enake-moznosti/javne-objave/.
20 Razpisna dokumentacija
Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-delo-druzino-socialne-zadeve-in-enake-moznosti/javne-objave/.
Dodatne informacije o javnem razpisu lahko zainteresirani prijavitelji dobijo izključno po elektronski pošti na naslov: urska.stepanek@gov.si ali miha.sluga@gov.si s pripisom: »Javni razpis za sofinanciranje nakupa mobilnih enot (osebnih vozil) za izvajanje nalog koordinatorja za obravnavo v skupnosti ter nalog koordinatorja invalidskega varstva«. Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja v zvezi z javnim razpisom bodo objavljeni na spletnem naslovu: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-delo-druzino-socialne-zadeve-in-enake-moznosti/javne-objave/. Vprašanja je možno posredovati do 23. 3. 2021. Zadnji odgovori bodo objavljeni do 26. 3. 2021.
20.1 Navodila za izpolnjevanje
V razpisni dokumentaciji se nahajajo prijavni obrazci in priloge, ki jih je potrebno v skladu z navodili na posameznem dokumentu izpolniti, podpisati in ožigosati, kjer je zahtevano pa tudi parafirati. Obrazci in priloge so sestavni del vloge prijavitelja in jih je potrebno priložiti k prijavi, po vrstnem redu v skladu s spodnjim seznamom prijavnih obrazcev in prilog.
Priloge, ki niso priložene razpisni dokumentaciji, pridobi oziroma pripravi prijavitelj sam in so prav tako obvezni sestavni del vloge na javni razpis.
Vsa zahtevana razpisna dokumentacija mora biti speta ali vložena v mapo z vidno označenimi prilogami, ki si sledijo po vrstnem redu v skladu s spodnjim seznamom.
20.2 Seznam prijavnih obrazcev in prilog
20.2.1 Prijavni obrazci
Razpisni dokumentaciji so priloženi obrazci, ki morajo biti izpolnjeni v skladu z navodili na posameznem obrazcu in so sestavni del vloge:
– Obrazec št. 1: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev.
20.2.2 Priloge, ki so del razpisne dokumentacije
Razpisni dokumentaciji so priložene priloge, ki morajo biti izpolnjene v skladu z navodili na posamezni prilogi in so sestavni del vloge:
– Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju (ni potrebno priložiti k vlogi)
– Priloga št. 2: Označba vloge
– Priloga št. 3: Logotip (ni potrebno priložiti k vlogi)
– Priloga št. 8: Vzorec prevzemnega zapisnika (ni potrebno priložiti k vlogi).
20.2.3 Priloge, ki niso del razpisne dokumentacije in jih morajo prijavitelji k vlogi priložiti sami
– Priloga št. 4: Izpis iz kataloga delovnih mest z označbo vseh delovnih mestih koordinatorja obravnave v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva
– Priloga št. 5: Dokazilo glede vseh zaposlitev na delovnem mestu koordinatorja obravnave v skupnosti ter koordinatorja invalidskega varstva
– Priloga št. 6: Dokument identifikacije investicijskega projekta
– Priloga št. 7: Izjava o referencah prijavitelja
– Priloga št. 9: Potrdilo FURS glede pravice odbitnega DDV.
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve 
in enake možnosti 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti