Uradni list

Številka 30
Uradni list RS, št. 30/2019 z dne 10. 5. 2019
Uradni list

Uradni list RS, št. 30/2019 z dne 10. 5. 2019

Kazalo

1399. Pravilnik o sofinanciranju programov na področju socialno humanitarnih dejavnosti v Občini Kobarid, stran 3626.

  
Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13 in 81/16), 1. in 97. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, 21/18 – ZNOrg in 31/18 – ZOA-A) in 18. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 39/16 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Kobarid na 4. redni seji dne 25. 4. 2019 sprejel
P R A V I L N I K 
o sofinanciranju programov na področju socialno humanitarnih dejavnosti v Občini Kobarid 
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(1) S tem pravilnikom se določijo pogoji, merila in kriteriji ter postopek vrednotenja in razdelitev sredstev za sofinanciranje programov ter projektov izvajalcev na področju socialnih, zdravstvenih, humanitarnih in invalidskih dejavnosti iz proračunskih sredstev Občine Kobarid (v nadaljevanju: občina), spremljanje izvajanja programov ter nadzor nad porabo sredstev.
(2) V besedilu uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in za ženske.
2. člen 
(1) Upravičenci do finančnih sredstev po tem pravilniku so:
– ustanove, društva, združenja in zveze, ki so registrirane za izvajanje socialno-humanitarnih dejavnosti;
– javni socialno-varstveni zavodi;
– dobrodelne organizacije kot prostovoljne in neprofitne organizacije, ki jih z namenom, da bi reševale socialne stiske in težave občanov, ustanovijo posamezniki v skladu z zakonom;
– organizacije za samopomoč kot prostovoljne in neprofitne organizacije, ki jih ustanovijo posamezniki v skladu z zakonom, da v njih izvajajo posebne socialne programe in storitve z namenom skupnega reševanja socialnih problemov občanov;
– invalidske organizacije kot prostovoljne in neprofitne organizacije, ki jih ustanovijo invalidi ali drugi posamezniki v skladu z zakonom, da v njih izvajajo posebne socialne programe in storitve, utemeljene na značilnostih invalidnosti po posameznih funkcionalnih okvarah.
(2) Za izvajalce programov se po tem pravilniku ne štejejo organizacije, registrirane na podlagi Zakona o gospodarskih družbah.
3. člen 
Upravičenci iz 2. člena morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– imajo sedež ali sedež enote v občini;
– imajo sedež izven občine in najmanj dva člana, uporabnika ali prostovoljca, ki sta občana občine. To dokazujejo upravičenci z obveznim vpogledom v seznam uporabnikov, s stalnim bivališčem v občini;
– programa ali projekt se izvaja na območju občine ali izven nje, če v njem aktivno sodelujejo občani občine;
– da so registrirani in delujejo najmanj eno leto;
– imajo urejeno evidenco članstva, če gre za člansko organizacijo;
– nimajo neporavnanih obveznosti do občine in delujejo na neprofitni osnovi;
– občini redno dostavljajo poročila o realizaciji programov, ki jih je sofinancirala občina in plan aktivnosti za prihodnje leto, v kolikor na javni razpis ne kandidirajo prvič.
4. člen 
Sredstva so dostopna vsem potencialnim izvajalcem, in sicer za naslednje vsebine na področju socialno-humanitarnih dejavnosti:
– posebne socialne programe in storitve invalidskih organizacij, s katerimi prispevajo k realizaciji pravic človeka državljana in nediskriminaciji invalidov;
– programe humanitarnih organizacij, s katerimi rešujejo oziroma blažijo socialne stiske in težave posameznikov in skupin;
– podporo delovanju invalidskih in humanitarnih organizacij;
– programe za funkcionalno, socialno in zdravstveno ogrožene posameznike na območju občine;
– druge programe društev in organizacij, ki vsebujejo elemente skrbi za zdravje in reševanje socialnih stisk in težav občanov.
5. člen 
Sredstva, ki se razdelijo na podlagi tega pravilnika, niso namenjena za sofinanciranje:
– programov, ki jih posamezni izvajalci izvajajo kot redne programe (zakonska ali pogodbena obveznost);
– investicij v prostore in opremo (nakup in vzdrževanje nepremičnin);
– formalnega izobraževanja;
– stroškov dela izvajalcev programov/projektov;
– programov oziroma projektov, ki so sofinancirani iz drugih javnih razpisov občine.
II. MERILA IN KRITERIJI ZA VREDNOTENJE PROGRAMOV 
6. člen 
Sedež društva in delovanje v javnem interesu:
Št. točk
– sedež društva ali enote v občini
30
– sedež društva izven občine, na območju UE Tolmin, vsaj 2 člana, prostovoljca ali uporabnika, 
ki sta občana občine
5
– sedež društva izven UE Tolmin, vsaj 3 člani, prostovoljci ali uporabniki, ki so občani občine 
3
Izvajalec ima izdano veljavno odločbo državnega organa, da deluje v javnem interesu
10
Redno in kvalitetno delovanje skozi daljše časovno obdobje (več kot 10 let) 
3
Izvajanje programa:
– neprekinjeno vsakodnevno izvajanje programa 
10
– tedensko izvajanje programa 
5
– mesečno izvajanje programa 
2
– občasno
1
– Program/projekt se v celoti izvaja v občini
25
– Projekt/program se delno izvaja v občini 
5
– Projekt/program se ne izvaja v občini
1
Program se v občini izvaja decentralizirano 
50
Število uporabnikov programa ali projekta, 
ki so občani občine (ni potrebno, da so uporabniki tudi člani društva):
– do 10
1
– od 11–30
5
– od 31–50
8
– od 51–150
10
– nad 150
20
Število članov društva, ki imajo stalno prebivališče 
v občini:
– do 5
1
– od 6–10
3
– od 11–30
4
– od 31–50
5
– nad 50
7
Organizacija dogodkov (predavanja, delavnice, tečaji, izobraževanja, izleti, športni in kulturni dogodki)/prizna se 5 dogodkov:
– dogodek organiziran v občini/dogodek
3
– dogodek organiziran izven občine na območju 
UE Tolmin/dogodek 
2
– dogodek organiziran izven območja 
UE Tolmin/dogodek
1
Izdaja publikacije:
– enkratna izdaja publikacije z vsebinami preventivno-informativnega značaja
1
– večkrat letno izdaja publikacije z vsebinami preventivno-informativnega značaja
2
– izdaja obsežnejše publikacije z vsebinami preventivno-informativnega značaja
3
Zbiranje in delitev pomoči (oblačila, hrana, finančna sredstva ...) socialno ogroženim posameznikom, družinam: 
– zbiranje in delitev pomoči v občini za občane občine skozi celo leto 
70
– zbiranje in delitev pomoči izven občine za občane občine skozi celo leto
15
– zbiranje in delitev pomoči v občini za občane občine občasno 
10
– zbiranje in delitev pomoči izven občine za občane občine občasno 
5
Organizacija samostojne prireditve z zbiranjem sredstev za pomoč:
– občanom v občini in UE Tolmin
15
– občanom izven UE Tolmin 
5
Sodelovanje na prireditvi drugega organizatorja, 
ki zbira sredstva za pomoč:
– občanom v občini in UE Tolmin
2
– občanom izven UE Tolmin 
1
Organizacija večdnevnih letovanj, ekskurzij, izletov, rehabilitacij in rekreativnih prireditev:
– organizator sedež ali enoto v občini 
10
– organizator sedež ali enoto izven občine, 
na območju UE Tolmin 
5
– organizator sedež izven območja UE Tolmin 
2
Programi obiskov, prevozov in obdarovanja težjih bolnikov, invalidov, oseb z motnjami v duševnem zdravju, ostarelih in socialno šibkih:
– do 20 obiskov letno 
2
– nad 20 do 50 obiskov letno 
4
– nad 50 obiskov letno 
6
Organizacija srečanj skupin za samopomoč 
za občane občine:
– redna srečanja skupin do 1-krat mesečno
1
– redna srečanja skupin do 1-krat tedensko 
ali več kot 1-krat tedensko
3
Večdnevna letovanja in zimovanja socialno 
in zdravstveno ogroženih otrok s stalnim prebivališčem v občini. Organizator organizira večdnevno letovanje oziroma zimovanje otrok za:
– do 10 otrok 
3
– nad 10 otrok 
6
Preventivno zdravstveni programi: 
– preventivni zdravstveni programi za osnovnošolce občine
1
7. člen 
Višina sredstev za sofinanciranje programov in projektov po tem pravilniku se določi v vsakoletnem proračunu občine.
III. POSTOPEK PRIDOBIVANJA SREDSTEV 
8. člen 
Finančna sredstva se izvajalcem dodeljujejo na podlagi javnega razpisa, objavljenjega na spletni strani občine.  
9. člen 
(1) Javni razpis mora vsebovati: 
– naziv in sedež naročnika;
– pravno podlago za izvedbo javnega razpisa;
– predmet javnega razpisa;
– upravičence in pogoje, ki jih morajo izpolnjevati;
– okvirno višino razpoložljivih sredstev;
– rok za oddajo vlog;
– informacije o tem, kje lahko zainteresirani dobijo dodatne informacije in prevzamejo razpisno dokumentacijo;
– kriterije in merila za vrednotenje vlog;
– programe in projekte, ki so predmet sofinanciranja;
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci;
– rok, v katerem bodo izvajalci obveščeni o izidu javnega razpisa.
(2) Razpisni rok ne sme biti krajši od petnajst dni in ne daljši od trideset dni od dneva objave razpisa.
10. člen 
(1) Postopek javnega razpisa vodi tri članska komisija, od katere je najmanj en član iz občinske uprave. Komisijo s sklepom imenuje župan za tekoče proračunsko leto. Člani komisije izmed sebe določijo predsednika komisije.
(2) Predsednik in člani komisije ne smejo biti s prijavitelji, ki kandidirajo za dodelitev sredstev, interesno povezani v smislu poslovne povezanosti, sorodstvenega razmerja (v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena), v zakonski zvezi, v zunajzakonski skupnosti, v svaštvu do vštetega drugega kolena tudi, če so te zveze, razmerja oziroma skupnosti že prenehale. Prav tako ne smejo sodelovati pri delu komisije, če obstajajo druge okoliščine, ki bi vplivale na njihovo neobjektivnost in nepristranskost (npr. osebne povezave).
(3) Za organizacijo in izvedbo javnega razpisa je zadolžen predsednik komisije.
(4) O odpiranju vlog mora komisija sproti voditi zapisnik.
(5) Strokovna in administrativna dela za komisijo opravlja občinska uprava občine.
11. člen 
(1) Komisija opravi strokovni pregled popolnih vlog, tako, da preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev in jih oceni na podlagi meril, določenih z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo, ter glede na to pripravi predlog izbire in sofinanciranja programov.
(2) Komisija o opravljenem strokovnem pregledu in ocenjevanju iz prvega odstavka tega člena vodi zapisnik.
(3) Ocenjevanje in vrednotenje vlog ter zapisnik komisije niso javni.
12. člen 
(1) Župan na osnovi predloga komisije s sklepom odloči o sofinanciranju prijavljenih programov in projektov.
(2) Na podlagi sklepa, občinska uprava izda odločbo o izbiri ter obsegu sofinanciranja ali o zavrnitvi sofinanciranja programa.
13. člen 
(1) Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da mu razpisana sredstva neopravičeno niso bila dodeljena, lahko v roku 8 dni od vročitve odločbe iz prejšnjega odstavka vloži ugovor pri županu občine. Ugovor se vloži pisno, in sicer priporočeno po pošti ali ustno na zapisnik.
(2) Vloženi ugovor ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji.
(3) Predmet ugovora je lahko samo kršitev postopka izbire ali očitna napaka. Predmet ugovora ne morejo biti merila in kriteriji za ocenjevanje prijav.
(4) Župan občine o ugovoru odloči v roku 30 dni od njegovega prejema. Zoper županovo odločitev pritožba ni mogoča, s čimer je odločitev dokončna.
14. člen 
(1) Na podlagi dokončne odločbe o dodelitvi sredstev, se prijavitelja pozove k podpisu pogodbe o sofinanciranju.
(2) Pogodba vsebuje poleg določil o višini sredstev tudi način nadzora. Kolikor se ugotovi nenamenska poraba sredstev, se sofinanciranje takoj ustavi, že prejeti znesek pa mora izvajalec vrniti v občinski proračun, skupaj z zakonsko določenimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila dalje.
15. člen 
(1) Občina na svojih spletnih straneh objavi izvajalce, naziv programa in višino sredstev, ki jih je posamezen sofinancirani program prejel.
(2) Dokumentacija vezana na postopek javnega razpisa je, razen tiste za katero ta pravilnik določa, da ni javna, javnosti dostopna v skladu z določili Zakona o dostopu do informacij javnega značaja.
16. člen 
(1) Izvajalci programov, ki z občino podpišejo pogodbo o sofinanciranju programov, so dolžni najkasneje do 31. 1. naslednjega leta občinski upravi predložiti zaključno poročilo o izvedbi programa, ki mora vključevati:
– vsebinsko poročilo o izvedbi sofinanciranih programov, vključno z obrazložitvijo doseganja ciljev;
– dokazila o namenski porabi sredstev pridobljenih na javnem razpisu;
– slikovno in ostalo gradivo s katerim dokazuje uspešno izvedbo programa;
– vse navedbe, ki so kot sestavni del končnega poročila navedene v pogodi o sofinanciranju.
IV. ZAKONITOST OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV 
17. člen 
(1) Občina bo za potrebe ugotavljanja upravičenosti do sredstev iz javnega razpisa, skladno z zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov, s strani prijaviteljev s sedežem izven občine, zahtevala predložitev osebnih podatkov, in sicer ime in priimek vsaj dveh članov, ki imata stalno prebivališče v občini. Obdelava je potrebna za opravljanje nalog v javnem interesu.
(2) Osebni podatki bodo na vpogled komisiji za namen ugotovitve popolnosti vloge in upravičenosti do sofinanciranja programov.
V. NADZOR NAD PORABO 
18. člen 
Nadzor nad izvajanjem pogodb, ki jih občina sklene z izvajalci programov izvajata občinska uprava občine in Nadzorni odbor občine. Občinska uprava občine ali po njej pooblaščen organ, lahko kadarkoli preveri namensko porabo proračunskih sredstev, ki so bila namenjena sofinanciranju programov.
19. člen 
(1) Izvajalec sofinanciranega programa je dolžan izvesti program in druge naloge v skladu s tem pravilnikom in določili pogodbe, če:
– se ugotovi nenamenska poraba sredstev s strani izvajalcev programa, se sofinanciranje takoj ustavi ali ne izvede ter odstopi od pogodbe,
– izvajalec v roku določenem s tem pravilnikom in pogodbo o sofinanciranju ne predloži končnega poročila,
– izvajalec namerno onemogoča nadzor nad izvajanjem pogodbe,
– se ugotovi, da je izvajalec v prijavi na razpis, med nadzorom ali v končnem poročilu navajal neresnične podatke, ponarejene dokumente ali slikovno gradivo ter fiktivna finančna dokazila,
je dolžan vrniti prejeta proračunska sredstva v občinski proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, obračunanimi od datuma prejema sredstev.
(2) Izvajalec, ki krši pogodbena določila na način opredeljen v prvih treh alinejah prejšnjega odstavka, ne more kandidirati za proračunska sredstva na naslednjem javnem razpisu, pri kršitvi iz četrte alineje prejšnjega odstavka pa dve leti.
(3) Če prejemnik proračunskih sredstev ne vrne v določenem roku, se izvede postopek izterjave.
VI. KONČNE DOLOČBE 
20. člen 
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju humanitarnih in invalidskih dejavnosti v Občini Kobarid (Uradni list RS, št. 46/06).
21. člen 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-3/2019
Kobarid, dne 25. aprila 2019
Župan 
Občine Kobarid 
Marko Matajurc 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti