Uradni list

Številka 79
Uradni list RS, št. 79/2018 z dne 7. 12. 2018
Uradni list

Uradni list RS, št. 79/2018 z dne 7. 12. 2018

Kazalo

Št. 1108-1/2016-243 Ob-3372/18, Stran 2358
Na podlagi določb Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU), Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije, in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1) in drugih delegiranih in izvedbenih aktov, ki jih Komisija sprejme v skladu s 149. in 150. členom Uredbe 1303/2013/EU, Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2018 in 2019 (ZIPRS1819) (Uradni list RS, št. 71/17 in 13/18 – ZJF-H), Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Proračuna Republike Slovenije za leto 2018 (Uradni list RS, št. 80/16 in 71/17), Proračuna Republike Slovenije za leto 2019 (Uradni list RS, št. 71/17), Zakona o urejanju trga dela (Uradni list RS, št. 80/10, 40/12 – ZUJF, 21/13, 63/13, 63/13 – ZIUPTDSV, 100/13, 32/14 – ZPDZC-1, 95/14 – ZIUPTDSV-A, 47/15 – ZZSDT, 90/15 – ZIUPTD, 55/17 in 75/17 – ZIUPTD-A), Kataloga ukrepov aktivne politike zaposlovanja (objavljenega na www.mddsz.gov.si), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr., 15/17, 69/17 in 67/18, Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014 (z vsemi spremembami), Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (št. CCI 2014SI16MAOP001 z dne 16. 12. 2014, z vsemi spremembami, v nadaljevanju OP 2014-2020), Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L št. 352 z dne 24. 12. 2013, str. 1), Mnenja o skladnosti sheme de minimis pomoči »Spodbujanje usposabljanja, zaposlovanja in samozaposlovanja« (št. priglasitve: M001-5022860-2014/X z dne 29. 11. 2016 z vsemi nadaljnjimi spremembami), Zakona o spremljanju državnih pomoči (Uradni list RS, št. 37/04), Uredbe o posredovanju podatkov in poročanju o dodeljenih državnih pomočeh in pomočeh po pravilu »de minimis« (Uradni list RS, št. 61/04, 22/07 in 50/14), Odločitve o podpori št. 8-3/1/MDDSZ/0 za program »Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile«, ki jo je izdala Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja (št. dokumenta: 303-35/2016/6 z dne 15. 12. 2016; z vsemi spremembami), Poslovnega in finančnega načrta Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije za leto 2018, ki ga je sprejela Vlada RS dne 24. 4. 2018 ter Pogodbe št.: C2611-17-383101 o sofinanciranju operacije »Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile« med izvajalcem tega javnega razpisa v vlogi upravičenca in Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti v vlogi posredniškega organa z dne 23. 12. 2016 (z vsemi aneksi), Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska 20, 1000 Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje pilotnih projektov razvoja in uvedbe inovativnih rešitev za ohranjanje zavzetosti, produktivnosti in učinkovitosti starejših zaposlenih v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, 8. prednostne osi »Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile«, prednostne naložbe 8.3 »Aktivno in zdravo staranje« in specifičnega cilja 8.3.1 »Podaljšanje in izboljšanje delovne aktivnosti starejših, vključenih v ukrepe«.
1. Posredniški organ: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, v vlogi posredniškega organa (v nadaljevanju ministrstvo).
2. Izvajalec razpisa: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju sklad).
3. Namen javnega razpisa: javni razpis za sofinanciranje pilotnih projektov razvoja in uvedbe inovativnih rešitev za ohranjanje zavzetosti, produktivnosti in učinkovitosti starejših zaposlenih (v nadaljevanju JR Piloti 2018) se izvaja z namenom spodbujanja podaljševanja delovnega življenja, ustvarjanja delovnih pogojev, ki bodo omogočali delavcem, da bodo pripravljeni delati dlje ter zniževanju števila dni povprečnega trajanja odsotnosti zaposlenih zaradi bolniškega staleža. Izvedeni projekti bodo služili tudi kot primeri dobre prakse za druge organizacije.
4. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je izvedba pilotnih projektov razvoja in uvedbe inovativnih rešitev na področju starejšim zaposlenim prilagojenih delovnih okolij in delovnih mest.
Sofinanciralo se bo projekte, ki bodo med drugim vključevali naslednje aktivnosti:
– razvoj motivacijskih programov za starejše zaposlene,
– razvoj in uvajanje managementa znanja (predvsem prenos znanj s starejših na mlajše),
– razvoj in uvajanje programov managementa starostne raznolikosti zaposlenih,
– razvoj in uvajanje programov spodbujanja dobrega počutja starejših na delovnem mestu,
– aktivnosti spodbujanja sodelovanja zaposlenih v procesu izboljševanja delovnega okolja,
– aktivnosti razvoja in uvedbe pogojev za fizično aktivnost zaposlenih.
5. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na razpisu lahko kandidirajo projektna partnerstva z vsaj dvema in največ tremi projektnimi partnerji. Partner, ki odda prijavo (prijavitelj), se smatra kot vodilni partner, ki podpiše pogodbo o sofinanciranju projekta s skladom. Projektni partnerji podpišejo partnerski sporazum, v katerem podrobneje opredelijo pravice, obveznosti in odgovornosti projektnega partnerstva.
Partnerstvo projekta je obvezno sestavljeno iz dveh krovnih projektnih partnerjev, ki izpolnjujeta vse naslednje pogoje:
– sta podjetji, v katerih bo vpeljana projektna rešitev in:
– sta registrirani za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji po Zakonu o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 – odl. US, 82/13, 55/15 in 15/17);
– morata imeti na zadnji dan v mesecu pred datumom objave tega javnega razpisa vsaj 10 zaposlenih ter vsaj 3 zaposlene, starejše od 45 let;
– ne smeta imeti kot osnovno dejavnost registriranih naslednjih dejavnosti (po šifrah SKD): 
– 70.220 Drugo podjetniško in poslovno svetovanje
– 78.100 Dejavnost pri iskanju zaposlitve
– 78.200 Posredovanje začasne delovne sile
– 78.300 Druga oskrba s človeškimi viri
– 85 Izobraževanje, z vsemi pripadajočimi podrazredi šifre dejavnosti1
1 Seznam šifer dejavnosti s podrazredi je dostopen na spletnem naslovu: http://evem.gov.si/info/skd-seznam/
ter opcijsko
– enega dodatnega svetovalnega projektnega partnerja, ki:
– je pravna ali fizična oseba, registrirana za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji;
– razvite projektne rešitve ne vpeljuje v svoji organizaciji, ampak ima svetovalno in podporno vlogo v partnerstvu;
– mora na zadnji dan v mesecu pred datumom objave tega javnega razpisa zaposlovati vsaj 2 osebi (ne glede na starost)2.
2 Upravičen strošek razpisa so stroški plač zaposlenih na projektu ter pavšalno financiranje, določeno z uporabo odstotka za eno ali več določenih kategorij stroškov – posredni stroški v višini 40 % neposredno potrjenega stroška plač in povračil v zvezi z delom. Do povračila stroškov plač so upravičeni samo zaposleni (pogodba o zaposlitvi) pri projektnih partnerjih, ne glede na partnerja (krovni ali svetovalni partner).
Vsak projektni partner mora izpolnjevati tudi naslednje pogoje:
– se je na razpis prijavil oziroma sodeluje le pri enem prijavljenem projektu v okviru razpisa, ne glede na svojo vlogo v projektu, tj. krovni partner ali svetovalni partner;
– ima na dan objave tega javnega razpisa sedež v tisti kohezijski regiji3, v kateri se bodo izvajale projektne aktivnosti. Upošteval se bo sedež, ki je vpisan v Poslovni register Slovenije/Sodni register;
3 Slovenija je v novem programskem obdobju 2014–2020 na ravni NUTS 2 (The Nomenclature of Territorial Units for Statistics, t. i. NUTS je skupna evropska statistična klasifikacija teritorialnih enot, kot sledi iz Uredbe ES št. 1059/2003 in njene spremembe, ki sledi iz Uredbe (ES) št. 105/2007) razdeljena na dve kohezijski regiji, in sicer na bolj razvito KRZS in manj razvito KRVS. KRZS sestavljajo štiri statistične regije (osrednjeslovenska, gorenjska, goriška in obalno-kraška). KRVS sestavlja osem statističnih regij (pomurska, podravska, koroška, savinjska, zasavska, spodnje posavska, jugovzhodna Slovenija in notranjsko-kraška). http://www.eu-skladi.si/kohezija-do-2013/za-medije/novice-in-sporocila-za-javnost/e-novice/kohezijski-e-koticek/files/e-novice-maj-2015.pdf. Organ upravljanja je dne 12. 4. 2017 izdal Mnenje o lokaciji izvajanja – Občina Litija ter o evropskem kohezijskem viru financiranja (št. 020-1/2017-28) in objavljenem na spletni strani http://eu-skladi.si/sl/dokumenti/porocila-mnenja-tolmacenja/2017-04-12-mnenje-ou-litija.pdf v katerem tolmači, da je z vidika razvojnih sredstev za programsko obdobje 2014–2020 Občina Litija del kohezijske regije Zahodna Slovenija. Občine, ki spadajo v posamezno programsko regijo, so navedene v Prilogi 4 Seznam občin in regij v Sloveniji.
– vsi projektni partnerji so registrirani za opravljanje svoje dejavnosti v Republiki Sloveniji vsaj 12 mesecev pred datumom objave tega javnega razpisa;
– ima sedež v isti kohezijski regiji, kot ostali partnerji v projektnem partnerstvu;
– niso v postopku prisilne poravnave, v stečajnem postopku, v likvidacijskem postopku oziroma v postopku prenehanja samostojne dejavnosti na dan objave JR Piloti 2018;
– z zaprošenimi sredstvi ne bodo presegli dovoljenega zneska za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis« v obdobju treh proračunskih let;
– jim po Zakonu o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (Uradni list RS, št. 32/14 in 47/15 – ZZSDT, 55/16; v nadaljevanju ZPDZC-1) ni bila pravnomočno izrečena globa za prekršek iz pete alineje prvega odstavka 23. člena4do dneva objave JR Piloti 2018;
4 Na podlagi ZPDZC-1 se pravna oseba, tuj pravni subjekt ali samozaposlena oseba, ki zaposli državljana tretje države, ki nezakonito prebiva v Republiki Sloveniji, za pet let od pravnomočnosti odločbe, s katero je bila izrečena globa za ta prekršek, izloči iz postopkov javnega naročanja in izgubi ali se ji omeji pravica do javnih sredstev, vključno s sredstvi EU, dodeljenimi na podlagi javnega razpisa ali javnega povabila, namenjenega programom zaposlovanja in usposabljanja, ki predstavljajo državno pomoč ali pomoč po pravilu »de minimis«.
– niso za iste upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet sofinanciranja v tem javnem razpisu, pridobili sredstev iz drugih javnih virov (prepoved dvojnega financiranja);
– imajo poravnane vse zapadle davke, prispevke in druge obvezne dajatve, skladno z nacionalno zakonodajo, zapadle do vključno zadnjega dne v mesecu pred datumom, določenim za oddajo prijav na tem javnem razpisu;
– niso podjetje5:
5 Če je prijavitelj poleg zgornjih dejavnosti registriran tudi za opravljanje drugih dejavnosti, ki s tem javnim razpisom niso izločene, lahko odda prijavo za sofinanciranje dejavnosti, ki niso izločene, če se na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali razlikovanje med stroški, zagotovi, da dejavnosti v sektorjih, ki so izključeni v skladu s tem javnim razpisom, ne prejemajo pomoči »de minimis« na podlagi tega javnega razpisa.
– ki deluje v sektorju ribištva in akvakulture, kakor ju zajema Uredba Sveta (ES) št. 104/2000;
– ki deluje v sektorju primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije;
– ki deluje v sektorju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi iz prejšnje točke v primerih:
(i) kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine takih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg; 
(ii) kadar je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce.
– ki deluje v dejavnosti, izključno povezani z izvozom v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo;
– ki deluje v dejavnosti, ki je pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi;
– ki se ukvarjajo z nabavo vozil za cestni prevoz tovora v podjetjih, ki opravljajo komercialni cestni tovorni prevoz.
– imajo sposobnost vnaprejšnjega financiranja projekta;
– mora zaprositi za znesek vsaj 2.000,00 EUR, pri čemer skupni zaprošeni znesek celotnega partnerstva znaša najmanj 35.000,00 EUR in največ 40.000,00 EUR, v skladu z razpoložljivimi sredstvi po tem javnem razpisu.
Ob prijavi morajo vsi projektni partnerji skladno s svojo vlogo v partnerstvu (krovni partner/svetovalni partner) izpolnjevati navedene pogoje za kandidiranje na razpisu, sicer celotno partnerstvo ne ustreza pogojem in se prijava na razpis zavrne.
Vodilni partner (prijavitelj) odda prijavo v imenu partnerstva.
S podpisom izjave v Prijavnici (Priloga 1) vsak projektni partner, ki sodeluje v partnerstvu, pod materialno in kazensko odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev in potrdi, da se je seznanil s pogodbo o sofinanciranju projekta (Priloga 3).
Oddaja prijave pomeni, da se vsi projektni partnerji strinjajo s pogoji razpisa in merili za ocenjevanje.
6. Cilji javnega razpisa
Cilji javnega razpisa so:
V podjetjih:
1. spodbuditi ohranjanje zavzetosti, produktivnosti, učinkovitosti starejših zaposlenih ter spodbuditi podaljševanje delovnega življenja;
2. prispevati k razvoju in uvedbi starejšim zaposlenim prilagojenih delovnih okolij in delovnih mest v podjetjih.
Kvantificirani cilji javnega razpisa so:
Kazalnik učinka: 15 uspešno izvedenih pilotnih projektov, oziroma 15 razvitih in pilotno preizkušenih inovativnih rešitev v 30 vključenih podjetjih (krovnih partnerjih).
Kazalnik rezultata: 10 % znižanje števila dni povprečnega trajanja odsotnosti zaposlenih zaradi bolniškega staleža glede na izhodiščno stanje v vključenih podjetjih6.
6 Izhodiščna vrednost, tj. število dni povprečnega trajanja odsotnosti zaradi bolniškega staleža na enega zaposlenega, se bo določila ob pričetku izvajanja sofinanciranih projektov. Ob zaključku izvajanja sofinanciranih projektov se bo stanje še enkrat preverilo in določilo doseganje ciljne vrednosti, tj. 10 % znižanje števila dni povprečnega trajanja odsotnosti zaposlenih zaradi bolniškega staleža.
7. Ciljna skupina
Ciljna skupina, ki jo naslavlja javni razpis, so:
– zaposleni, starejši od 45 let, zlasti starejši od 50 let7;
– delodajalci.
7 Pod izrazom »starejši zaposleni« so v okviru projekta Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI) opredeljeni že zaposleni, ki so starejši od 45 let, predvsem zaradi namena samega projekta, in sicer zaradi vključevanja zaposlenih nad 45 let v proces kariernega razvoja, strokovne rasti, učenja, ustvarjanja ustreznih delovnih pogojev ipd., z namenom ohranjanja njihove produktivnosti, zaposljivosti in pripravljenosti za podaljševanje delovne dobe.
8. Regija izvajanja
Projekti se bodo izvajali v dveh programskih regijah v obsegu:
– KRVS: 60 odstotkov razpoložljivih sredstev javnega razpisa in
– KRZS: 40 odstotkov razpoložljivih sredstev javnega razpisa.
Projektno partnerstvo bo upravičeno do sredstev tiste programske regije, kjer bodo vsi projektni partnerji imeli na dan objave javnega razpisa svoj sedež. Sedež partnerjev mora biti vpisan v Poslovni register Slovenije/Sodni register.
9. Merila za izbor projektov
Strokovna komisija za vsako pravočasno, pravilno označeno in formalno popolno prijavo najprej ugotovi, ali izpolnjuje vse pogoje javnega razpisa. Če ugotovi, da prijava ne izpolnjuje vseh pogojev javnega razpisa, ocenjevanja po merilih ne izvede, prijava pa se s sklepom zavrne. Vsebinsko oceno projektnega načrta podajo posebni ocenjevalci na podlagi naslednjih meril:
MERILO
OPIS
KONČNA OCENA (št. možnih točk z utežjo)
MERILO 1 – USTREZNOST PROJEKTA
Ocenjuje se, kako je projekt skladen z nameni in cilji javnega razpisa, tj. se navezuje na izhodiščno problematiko v širši družbi, ki se tiče demografskih sprememb, spopadanja z izzivi dolgožive družbe, ustvarjanja ustreznih delovnih pogojev, razvoja in skrbi za (starejše) zaposlene, medgeneracijskega sodelovanja, motiviranja in vodenja starejših zaposlenih. Ocenjuje se koliko konkretno projekt odkriva omenjene izzive pri krovnih partnerjih in kako celovito se jih bo lotil ter kakšen potencial ima projekt za dejansko izboljšanje splošne problematike demografskih sprememb in izhodiščne problematike pri krovnih partnerjih.
17,5
MERILO 2 – KAKOVOST PARTNERSTVA
Ocenjuje se sestava projektnega partnerstva. Projektni partnerji imajo jasno vlogo v partnerstvu, naloge med njimi so smiselno razdeljene in se nadgrajujejo, nabor partnerjev bo omogočal sinergije pri vpeljavi rešitve.
15
MERILO 3 – NAČRTOVANJE IZVEDBE
Ocenjuje se kakovost projektnega načrta. Koliko konkretno so posamezne aktivnosti časovno in finančno opredeljene, ali so projektne rešitve v celoti uresničljive in je projektni načrt izvedljiv.
17,5
50
Najvišje število točk, ki jih lahko prejme posamezen projekt, je 50. Na seznam izbranih prijav za sofinanciranje se bodo lahko uvrstile le prijave, ki bodo dosegle najmanj 28 točk. Prednost pri sofinanciranju, ločeno znotraj vsake kohezijske regije, bodo imeli projekti, ki bodo dosegli višje število točk. V KRVS bo izbranih največ 9 prijav, v KRZS bo izbranih največ 6 prijav. Ostale prijave bodo zavrnjene. Sredstva med kohezijskima regijama niso prenosljiva.
10. Obveznosti partnerjev, izbranih na javnem razpisu
Izbrani prijavitelj (vodilni partner):
– mora v osmih dneh od prejema poziva k podpisu pogodbe o sofinanciranju, vrniti skladu podpisano pogodbo. V kolikor tega izbrani prijavitelj v navedenem roku ne stori, se šteje, da je partnerstvo prijavo umaknilo;
– bo partnerje zavezal k izpolnjevanju določb pogodbe o sofinanciranju in v petnajstih dneh od prejema poziva k podpisu pogodbe o sofinanciranju priložil s strani vseh projektnih partnerjev podpisan partnerski sporazum. Projektni partnerji so dolžni uporabiti vzorec partnerskega sporazuma (Priloga 2);
– bo moral ustrezni del prejetih namenskih sredstev najkasneje v 3 delovnih dneh po dnevu, ko jih bo prejel, prenakazati drugim projektnim partnerjem v partnerstvu ter v roku 15 dni po prejemu sredstev s strani sklada, skladu posredovati dokazilo o prenakazilu. Višina sredstev bo določena v dokumentih zahtevka za izplačilo v sistemu e-MA, ki jih bo pred izplačilom sredstev vodilnemu partnerju potrdil sklad;
– mora začeti z izvajanjem projekta, ter k temu zavezati tudi ostale projektne partnerje, po podpisu pogodbe o sofinanciranju in zaključiti vse aktivnosti najkasneje do 30. 6. 2020. Minimalno obdobje trajanja izvajanja projektnih aktivnosti je najmanj 3 mesece od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju;
– bo izvedel aktivnosti projekta skladno z oddano in potrjeno prijavo, oziroma bo sklad obvestil takoj ob nastanku odstopanj od potrjenega projekta;
– izvajal aktivnosti projekta v skladu s pogodbo o sofinanciranju, veljavnimi predpisi, po dogovorjenem vsebinskem, terminskem in finančnem načrtu ter po pravilih stroke kakovostno in gospodarno ter k takšni izvedbi zavezal projektne partnerje in zunanje izvajalce;
– pri prvi oddaji Zahtevka za sofinanciranje (v nadaljevanju ZzS) skladu za oba krovna partnerja podal podatek z navedbo števila dni povprečnega trajanja odsotnosti zaradi bolniškega staleža v letu 2018 ter ob oddaji zadnjega ZzS navedbo števila dni povprečnega trajanja odsotnosti zaradi bolniškega staleža za tekoče leto, ko se pilotni projekt zaključi ter v januarju naslednje leto tudi podatek z navedbo števila dni povprečnega trajanja odsotnosti zaradi bolniškega staleža za celotno leto v katerem se je projekt zaključil8;
8 Primer: projektne aktivnosti se zaključijo v avgustu 2019, krovna partnerja oddata podatek z navedbo števila dni povprečnega trajanja odsotnosti zaradi bolniškega staleža ob oddaji zadnjega ZzS za trenutno stanje v letu 2019 ter v januarju 2020 za celotno leto 2019.
– bo pripravljal in skladu posredoval vse potrebne podatke in dokumentacijo za usklajevanje predpisanega ZzS in po uskladitvi posredoval podpisan ZzS ter druge priloge in dokazila v skladu z navodili sklada ter k temu zavezal tudi ostale projektne partnerje;
– na zahtevo sklada bo pripravil dodatna poročila s predpisano vsebino in rokom izdelave ter k temu zavezal tudi ostale projektne partnerje;
– bo v primeru spremembe ali dopolnitve Navodil za poročanje, po prejemu obvestila sklada upošteval spremenjena navodila ter k temu zavezal tudi ostale projektne partnerje;
– bo dodeljena sredstva uporabil izključno za izvajanje projekta v skladu s pogodbo o sofinanciranju in oddano prijavo ter k temu zavezal tudi projektne partnerje;
– bo poročal o vseh primerih, ko partnerji ali izbrani prijavitelj kandidirajo za javna sredstva po shemi »de minimis«, oziroma jim bodo le-ta odobrena. V primeru prekoračitve dovoljenega zneska pomoči po pravilu »de minimis«, bo neupravičeno prejeta sredstva v celoti vrnil z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun končnega prejemnika sredstev do dneva vračila skladu;
– bo preprečeval, odkrival, evidentiral in odpravljal nepravilnosti pri izvajanju projekta ter k temu zavezal tudi projektne partnerje in o tem obveščal sklad;
– bo v skladu s 125. členom Uredbe 1303/2013/EU pred izvajanjem projekta določil ustrezno ločeno računovodsko kodo in vodil ločen računovodski sistem ali ustrezno knjigovodsko evidenco za izvajanje projekta ter k temu zavezal tudi projektne partnerje;
– zagotavljal revizijsko sled in hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na projekt ter zagotavljal vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj, skladno s pravili EU in nacionalno zakonodajo. V skladu s 140. členom Uredbe 1303/2013/EU bo moral izbrani prijavitelj zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih projekta v obdobju treh let od 31. decembra po predložitvi obračunov (Evropski komisiji), ki vsebujejo končne izdatke končanega projekta ter k temu zavezal tudi partnerje. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije, bo izbrani prijavitelj obveščen, pri čemer rok hrambe, v skladu s pravili pomoči po pravilu »de minimis« in državnih pomoči za usposabljanje, ne bo krajši od 10 let od datuma dodelitve pomoči;
– bo zagotavljal možnost nadzora porabe sredstev s strani Službe Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja (v nadaljevanju OU), revizorjev in ostalih nadzornih organov EU in Republike Slovenije, vključno s posredniškim organom in skladom ter ukrepal skladno z njihovimi priporočili in o tem obveščal sklad ter k temu zavezal tudi projektne partnerje;
– bo v primeru ugotovitve nenamenske porabe sredstev, nespoštovanja pogodbenih določil ali dvojnega financiranja projekta s strani drugih javnih virov, vrnil vsa prejeta sredstva skupaj s pripadajočimi zakonskimi obrestmi od datuma nakazila do datuma vračila sredstev ter k temu zavezal tudi projektne partnerje;
– bo izvajal naloge informiranja in obveščanja javnosti v skladu s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU in veljavnimi Navodili organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (objavljena na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila) in k temu zavezal tudi projektne partnerje.
Druge pristojnosti, odgovornosti in naloge projektnih partnerjev, izbranih na tem javnem razpisu, so natančneje določene v Pogodbi o sofinanciranju (Priloga 3) in Navodilih za poročanje (Priloga 5).
V kolikor tekom izvajanja projekta pride do odstopa oziroma prekinitve pogodbe pri svetovalnem partnerju, projektno partnerstvo lahko nadaljuje brez tega partnerja ali pa svetovalnega partnerja zamenja z drugim svetovalnim partnerjem, ki izpolnjuje vse pogoje javnega razpisa, določene za svetovalnega partnerja. V primeru, da bi prišlo do odstopa krovnega partnerja, le-tega ni mogoče zamenjati in se projekt prekine. V primeru menjave svetovalnega partnerja, se sklene aneks k partnerskemu sporazumu in pogodbi o sofinanciranju.
11. Višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo javnega razpisa
11.1 Viri sredstev financiranja
Javni razpis delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike za obdobje 2014–2020, 8. prednostne osi »Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile«, 8.3 prednostne naložbe »Aktivno in zdravo staranje« in 8.3.1 specifičnega cilja »Podaljšanje in izboljšanje delovne aktivnosti starejših, vključenih v ukrepe«.
Namenska sredstva EU predstavljajo 80 odstotkov celotnih upravičenih stroškov projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe predstavljajo 20 odstotkov celotnih upravičenih stroškov projekta.
11.2 Skupna razpoložljiva sredstva
Skupna okvirna višina razpoložljivih nepovratnih sredstev za javni razpis za sofinanciranje pilotnih projektov razvoja in uvedbe inovativnih rešitev za ohranjanje zavzetosti, produktivnosti in učinkovitosti starejših zaposlenih je 600.000,00 EUR za 15 projektov, oziroma največ 40.000,00 EUR za posamezen projekt.
Način delitve sredstev po programskih regijah: KRVS 60 odstotkov in KRZS 40 odstotkov, skladno z opredelitvijo v 8. poglavju tega javnega razpisa. Sredstva med kohezijskima regijama niso prenosljiva.
Regijska razdelitev: 60 % KRVS = 360.000,00 EUR in 40 % KRZS = 240.000,00 EUR.
Razpoložljiva sredstva se zagotavljajo v okviru proračuna Republike Slovenije – namenskih sredstev kohezijske politike – po spodaj predvideni finančni konstrukciji:
2019
2020
SKUPAJ
KRVS (60 %) – SKUPAJ
287.626,08
72.373,92
360.000,00
PP 160125 – PN 8.3 – Aktivno in zdravo staranje – 14-20-V-EU (80 %)
230.100,86
57.899,14
288.000,00
PP 160126 – PN 8.3 – Aktivno in zdravo staranje – 14-20-V-EU (20 %)
57.525,22
14.474,78
72.000,00
KRZS (40 %) – SKUPAJ
191.750,72
48.249,28
240.000,00
PP 160127 – PN 8.3 – Aktivno in zdravo staranje – 14-20-Z-EU (80 %)
153.400,58
38.599,42
192.000,00
PP 160128 – PN 8.3 – Aktivno in zdravo staranje – 14-20-Z-EU (20 %)
38.350,14
9.649,86
48.000,00
SKUPAJ JAVNI RAZPIS
479.376,80
120.623,20
600.000,00
EU DEL 80 %
383.501,44
96.498,56
480.000,00
SLO DEL 20 %
95.875,36
24.124,64
120.000,00
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti pristojnega ministrstva in likvidnostno stanje proračuna Republike Slovenije.
Sklad dopušča možnost spremembe predvidene finančne dinamike po letih, in sicer če bodo za to zagotovljena proračunska sredstva. Dinamika izplačil iz proračuna RS po letih se lahko spreminja na podlagi utemeljenih razlogov (spremenjene okoliščine, višja sila, izjemne okoliščine ipd.), ki vplivajo na spremenjeno izvajanje projektnih aktivnosti, vendar ob pogoju zagotovljenih sredstev v proračunu RS.
Skrajni rok za dokončanje posameznega pilotnega projekta in vseh projektnih aktivnosti je 30. 6. 2020.
11.3 Način sofinanciranja
V okviru javnega razpisa se bo sofinanciralo naslednje upravičene stroške:
A) Stroški plač zaposlenih na projektu, do 28.571,43 EUR za posamezen projekt. Do povračila stroškov plač so upravičeni samo zaposleni (pogodba o zaposlitvi) pri projektnih partnerjih.
B) Pavšalno financiranje, določeno z uporabo odstotka za eno ali več določenih kategorij stroškov – posredni stroški v višini 40 % neposredno potrjenega stroška plač in povračil v zvezi z delom, pri čemer preostali stroški zajemajo naslednje kategorije stroškov: posredni stroški (elektrika, voda ipd.), stroški za službena potovanja (npr. obiski pri projektnih partnerjih), stroški storitev zunanjih izvajalcev (npr. stroški strokovnjakov s področja motivacijskih programov, strokovnjakov/razvijalcev računalniških aplikacij ipd.), stroški opreme in drugih opredmetenih sredstev (npr. nabava kolesa za krepitev fizične aktivnosti zaposlenih, ergonomski pripomočki ipd.), stroški informiranja in komuniciranja, v najvišjem znesku do 11.428,57 EUR za posamezen projekt.
Način določitve pavšalnega financiranja je skladen s 14(2) členom Uredbe (EU) št. 1304/2013 in 67(1) d in (5)(d) Uredbe (EU) št. 1303/2013. Dokazil pri uveljavljanju posrednih stroškov v pavšalu ni potrebno prilagati.
Vsak projektni partner lahko skozi celotno obdobje projekta uveljavlja ali 1 zaposlitev za polovični delovni čas ali 2 zaposlitvi za polovični delovni čas ali 1 zaposlitev za polni delovni čas. Uveljavljanje drugačnega števila zaposlenih ali števila ur zaposlitve ni mogoče (npr. 4 zaposleni po 2 uri/dan). Zaposlenega pri partnerju, ki sodeluje v projektnem partnerstvu, je mogoče zamenjati ali nadomestiti le v določenih primerih (npr. dolgotrajna bolniška odsotnost, upokojitev, odhod zaposlenega iz podjetja ipd.). V tem primeru lahko nadomesti tega zaposlenega druga oseba, o čemer mora prijavitelj (vodilni partner) sklad o tej spremembi predhodno pisno obvestiti.
11.4 Omejitev zaprošenega zneska
Zaprošeni znesek za posamezen projekt mora znašati najmanj 35.000,00 EUR in največ 40.000,00 EUR, vsak projektni partner pa mora zaprositi za znesek v višini vsaj 2.000,00 EUR.
12. Obdobje upravičenosti
Upravičeno obdobje izvajanja aktivnosti je od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju ter najpozneje do 30. 6. 2020.
Minimalno obdobje trajanja izvajanja projektnih aktivnosti je najmanj 3 mesece od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju.
Do sofinanciranja so upravičeni stroški, ki bodo pri projektnih partnerjih nastali od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju do konca izvajanja projektnih aktivnosti (najpozneje do 30. 6. 2020) ter izdatki, ki bodo pri projektnih partnerjih nastali od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju do najpozneje 10. 7. 2020.
13. Stroški
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje projektov izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške (izdatke), razen v primeru poenostavljenih oblik obračunavanja stroškov, kamor sodi tudi pavšalno financiranje.
13.1 Upravičeni stroški
Stroški in izdatki so upravičeni, če:
– so neposredno povezani s projektom, so potrebni za njegovo izvajanje in so v skladu s cilji projekta;
– so dejansko nastali za izvedbo storitev, ki so predmet tega javnega razpisa;
– so pripoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarstvenika;
– so nastali in so plačani v obdobju upravičenosti;
– temeljijo na verodostojnih knjigovodskih in drugih listinah in
– so izkazani v skladu z veljavnimi pravili Skupnosti in nacionalnimi predpisi.
Podrobnejša opredelitev posameznih stroškov in zahtevana dokazila za izkazovanje stroškov so določena v Navodilih za poročanje (Priloga 5).
Dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega javnega vira, ni dovoljeno.
13.2 Projektne aktivnosti
V okviru vpeljave projektnih rešitev so predvidene in upravičene spodaj navedene aktivnosti.
Sofinancirane bodo aktivnosti, ki bodo usmerjene v vpeljavo ukrepov (npr. programi, pripomočki, orodja, aktivnosti, vpeljava strokovnjaka za upravljanje starejših zaposlenih ipd.), z namenom ohranjanja zavzetosti, produktivnosti in učinkovitosti starejših zaposlenih v podjetjih in:
– načrtovanje in izvedba aktivnosti in dejavnosti, ki so potrebne za vpeljavo predvidenih ukrepov (npr. reorganizacija delovnih procesov ipd.);
– sestanki projektnih partnerjev, preučitev ustreznih dobrih praks doma in v tujini, morebitni obiski v podjetjih, ki so vpeljali sorodne rešitve ipd.;
– priprava in razvoj ukrepov;
– pilotna vpeljava ukrepov in spremljanje učinkov vpeljave ukrepov ipd.
V okviru tega javnega razpisa ne bodo sofinancirane aktivnosti, kot so proizvodnja predhodno že razvitih orodij v podjetju ter uvajanje v podjetju že razvitih in vpeljanih ukrepov, prav tako pa tudi ne sofinanciranje priprave strategije za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih.
Priporoča se, da se pri pripravi in vpeljavi ukrepov projektni partnerji smiselno zgledujejo po predlogih iz »Kataloga ukrepov za učinkovito upravljanje starejših zaposlenih«, ki je dostopen na spletni strani ASI (www.zavzeti.si).
Podjetja morajo skozi celotno izvajanje projekta upoštevati horizontalna načela trajnostnega razvoja, nediskriminacije, enakih možnosti in dostopnosti, vključno z dostopnostjo za invalide ter enakostjo moških in žensk (v skladu s horizontalnimi načeli operativnega programa EKP 2014–2020: http://www.eu-skladi.si/sl/dokumenti/kljucni-dokumenti/op_slo_web.pdf).
14. Shema in intenzivnost pomoči
Dodeljena sredstva za izvedbo projektov predstavljajo pomoč po pravilu »de minimis«, priglašeno s shemo »Spodbujanje usposabljanja, zaposlovanja in samozaposlovanja«, št. priglasitve: M001-5022860-2014 z dne 29. 11. 2016, z vsemi spremembami in dopolnitvami.
Skupni znesek pomoči po pravilu »de minimis«, dodeljen enotnemu podjetju9 ne sme preseči 200.000,00 EUR (oziroma 100.000,00 EUR v komercialnem cestnem tovornem prevozu) v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči in ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Evropske unije.
9 Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja;
b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja;
c) podjetje ima pravico izvajati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu;
d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja;
e) podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
V okviru obravnave prijave bo sklad izpolnjevanje pogoja za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis« preveril na podlagi kriterijev pomoči po pravilu »de minimis«, navedenih v deseti alineji 5. poglavja tega javnega razpisa in na podlagi podatkov projektnih partnerjev, ki so sestavni del prijave in pri Sektorju za spremljanje državnih pomoči na Ministrstvu za finance.
Če sklad ugotovi, da bi skupna vrednost pomoči, dodeljene kateremukoli od projektnih partnerjev presegla 200.000,00 EUR (oziroma 100.000,00 EUR v komercialnem cestnem tovornem prevozu) v obdobju treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči, celotnemu partnerstvu pomoč po pravilu »de minimis« ne bo dodeljena.
V primeru prekoračitve dovoljenega zneska pomoči po pravilu »de minimis« v predpisanem obdobju, in sicer z dodelitvijo sredstev po tem javnem razpisu, mora projektni partner vrniti celoten, po tem javnem razpisu prejeti znesek, s katerim je zgornjo mejo dovoljene pomoči »de minimis« presegel, in sicer skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, in ne le presežnega zneska nad 200.000,00 EUR oziroma 100.000,00 EUR.
Dovoljena je kumulacija pomoči po pravilu »de minimis« z drugimi vrstami pomoči po pravilu »de minimis« za iste upravičene stroške, vendar le do ustrezne zgornje meje pomoči. Prav tako je dovoljena kumulacija pomoči po pravilu »de minimis« z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali za isti ukrep, le če se s takšno kumulacijo ne presežeta največja intenzivnost državne pomoči in znesek pomoči, dopustnih po drugih predpisih.
15. Posledice, če se ugotovi, da so bile v postopku potrjevanja ali izvajanja projektov resne napake, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti
V kolikor se ugotovi, da so bile v postopku potrjevanja ali izvajanja projektov storjene resne napake, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti ali pa prijavitelj sklada ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani, oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom moral razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev o dodelitvi sredstev, ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo projektni partner moral vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun končnega prejemnika sredstev do dneva vračila skladu.
V kolikor je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
16. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov projekta
Izbrani prijavitelj bo za namen spremljanja in vrednotenja projekta, skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU, moral spremljati in skladu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta.
Kazalniki (dokazila o doseganju ciljev), ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja projekta, so natančneje opredeljeni v razpisni dokumentaciji in navodilih sklada.
Za učinkovito izvajanje projektov bo sklad spremljal naslednje ključne kazalnike, ki jih mora prijavitelj predvideti v prijavi na razpis:
– ID 8.29 Število podjetij v katerih bodo izvedeni ukrepi za zmanjšanje odsotnosti z dela;
– ID 8.26 Znižanje trajanja odsotnosti z dela v podprtih projektih.
Predvidene obvezne minimalne vrednosti kazalnikov za posamezen projekt:
– najmanj 2 vključeni podjetji (krovna partnerja);
– 10 % znižanje števila dni povprečnega trajanja odsotnosti zaradi bolniškega staleža glede na izhodiščno stanje, v krovnih partnerjih.
17. Prepoved dvojnega uveljavljanja stroškov in izdatkov
Dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega javnega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno višino, lahko sklad pogodbo odpove in zahteva vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun končnega prejemnika sredstev do dneva vračila sredstev skladu. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
V primeru ugotovitve, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo, se zahteva vrnitev preveč izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na TRR do dneva vračila skladu.
18. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).
Vsi podatki iz prijave, ki jih strokovna komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen osebnih podatkov in tistih, ki jih projektni partnerji posebej označijo kot zaupne, in sicer poslovne skrivnosti in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 24/03, 61/05, 113/05 – ZInfP, 109/05 – ZDavP-1B, 28/06, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 72/14 – skl. US, 19/15 – odl. US, 102/15, 32/16, 7/18; v nadaljevanju ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del prijave, ne more pa se nanašati na celotno prijavo. Projektni partner mora pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če projektni partner ne označi in razloži takšnih podatkov v prijavi, velja domneva, da prijava po stališču projektnih partnerjev ne vsebuje poslovnih skrivnosti in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
19. Oddaja prijave – vsebina prijave, rok in način predložitve prijave
19.1 Formalno popolna prijava
Predložena prijava mora biti v zaprti ovojnici, ovojnica pa mora biti označena z vidno oznako: »Ne odpiraj – Prijava na JR Piloti 2018«. Prijava mora biti označena s polnim nazivom in naslovom prijavitelja, neustrezno označena prijava se s sklepom zavrže.
Formalno popolno prijavo sestavljajo:
a) Priloga 1 Prijavnica
Prijavnica mora biti pravilno izpolnjena, žigosana in podpisana s strani vseh partnerjev.
ter (opcijsko):
b) Potrdilo FURS: prijavitelj lahko zaradi hitrejše obravnave prijave za vse projektne partnerje priloži potrdilo FURS o poravnanih davkih ter prispevkih in drugih dajatvah, zapadlih do vključno zadnjega dne v mesecu pred datumom, določenim za oddajo prijav na tem javnem razpisu.
Če pravni subjekt ne posluje z žigom, je potrebno na mestu, kjer je predviden žig, navesti »Ne poslujemo z žigom«.
19.2 Rok in način predložitve prijave
Prijavitelj odda prijavo v imenu partnerstva. Posamezno projektno partnerstvo lahko predloži le eno prijavo. V kolikor bo partnerstvo predložilo več prijav, bo upoštevana tista prijava, ki bo na skladu evidentirana kot prva prispela, ostale prijave se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom zavržene ter vrnjene prijavitelju.
Prijave morajo biti oddane osebno ali po pošti na naslov: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana, do 14. 1. 2019 do 23.59.
Prijave, ki bodo vložene po roku za oddajo prijav, ne bodo obravnavane in bodo s sklepom zavržene.
Kot prejem prijave na sklad se upoštevajo datum, ura in minuta oddaje prijave priporočeno na pošti ali prejem na sedežu sklada, če je oddana osebno ali z navadno poštno pošiljko. Če je prijava oddana priporočeno po pošti, mora imeti žig, ki dokazuje uro, minuto in datum oddaje. Obravnavana bo samo prijava, ki bo pravočasna in pravilno označena. Prijave se lahko vložijo tudi osebno v glavni pisarni sklada v času uradnih ur: ponedeljek, sredo in petek od 9. do 12. ure, ob sredah tudi od 14. do 16. ure, najpozneje do roka za oddajo prijave.
Prijaviteljem svetujemo, da pri oddaji priporočene ovojnice poskrbijo, da poštni urad na pošiljki navede uro in datum oddaje te pošiljke, saj bo sklad ovojnice, za katere iz prejete pošiljke ne bosta jasno razvidna ura in datum, obravnaval kot ovojnice, ki so prispele zadnje v dnevu dospetja. Če se vloga odda priporočeno na Petrolovem bencinskem servisu, naj prijavitelj ob oddaji pošiljke pred zaprtjem kuverte vanjo priloži kopijo računa ali potrdila o oddani pošiljki, iz katerega bosta razvidna dan in ura oddaje priporočene pošiljke. Kot datum in čas oddaje se bo v tem primeru štel datum in čas izdaje računa ali potrdila o oddani pošiljki. Če prijavitelj ne predloži zahtevanega dokazila o oddaji, se bo štelo, da je bila vloga oddana na dan oddaje ob 23.59.
Prijavnica (Priloga 1), ki je del tega javnega razpisa, mora biti oddana v papirni obliki in mora vsebovati vse zahtevane podatke. Prijavo je potrebno posredovati tudi v elektronski obliki na naslov asi@sklad-kadri.si, ali pa se tiskani obliki vloge priloži tudi prijava na podatkovnem nosilcu, USB-ključ, v obliki pdf (prijavnica ne sme biti posredovana v skenirani obliki). Ob morebitni neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski različici se šteje, da se pri presoji upošteva tiskana različica.
19.3 Označba ovojnice
Prijave morajo biti oddane v zaprti ovojnici z vidno oznako: »Ne odpiraj – Prijava na JR Piloti 2018«. Prijave morajo biti označene s polnim nazivom in naslovom prijavitelja.
Dopolnitev prijave naj bo oddana v zaprti ovojnici z vidno oznako: »Ne odpiraj – Dopolnitev prijave na JR Piloti 2018«. Dopolnitve prijav naj bodo označene s polnim nazivom in naslovom prijavitelja.
20. Obravnava prijav, obveščanje o njihovi ustreznosti in izbor projektov
20.1 Odpiranje prijav in obveščanje
Odpiranje prijav se bo začelo 17. 1. 2019 ob 9. uri na sedežu sklada, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene ovojnice s prijavami.
Odpiranje prijav bo vodila strokovna komisija, ki jo imenuje predstojnik sklada. Strokovna komisija bo obravnavala prejete prijave in o tem sproti vodila zapisnik. Prijave bo nato razporedila v okviru posamezne kohezijske regije.
Strokovna komisija bo ugotavljala formalno popolnost prijav v skladu z 19.1 poglavjem tega javnega razpisa in če prijava ne bo formalno popolna, bo prijavitelja pozvala k dopolnitvi. Prijavitelj mora v osmih dneh po prejemu poziva prijavo dopolniti, v nasprotnem primeru sklad prijavo zavrže.
Prijavitelj sme v dopolnitvi prijave spreminjati le tiste elemente prijave, na katere ga je sklad v dopolnitvi pozval. Prijavitelj pri dopolnitvi ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev,
– tistega dela prijave, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta prijave,
– elementov prijave, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev prijave glede na preostale prejete prijave v okviru tega javnega razpisa.
Odpiranje prijav bo javno. V primeru velikega števila prejetih prijav ali če se bodo obravnavali podatki, ki so po zakonu, ki ureja gospodarske družbe, označeni kot zaupni, lahko komisija (na podlagi tretjega odstavka 8. člena Uredbe o postopku, merilih načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog, Uradni list RS, št. 56/11) odloči, da odpiranje prijav ni javno. O tej odločitvi se prijavitelje obvesti najkasneje en delovni dan pred predvidenim datumom javnega odpiranja z obvestilom na spletni strani sklada (www.sklad-kadri.si).
Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili skladno s pozivom za dopolnitev, bo strokovna komisija dodatno presodila, kot sledi:
– če bo neustrezna dopolnitev prijave pomenila, da je prijava kljub dopolnitvi formalno nepopolna in je zato ni mogoče uvrstiti v postopek ocenjevanja, bo takšna prijava zavržena;
– če bo prijavitelj spreminjal del prijave, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta ali elementov, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev prijave glede na preostale, bo prijava uvrščena v postopek ocenjevanja, pri čemer te dopolnitve pri ocenjevanju ne bodo upoštevane.
Sklad si pridržuje pravico, da prijavitelje ob morebitni nejasnosti prijave pozove tudi k dodatnim pojasnilom.
20.2 Izbor projektov
Pri izboru bo strokovna komisija ugotavljala izpolnjevanje pogojev in meril (navedena v 5., 9. in 10. poglavju tega javnega razpisa). Prednost pri sofinanciranju bodo imeli projekti, ki bodo, v posamezni kohezijski regiji, dosegli višje število točk.
Na predlog strokovne komisije, ki prijave obravnava na podlagi izpolnjevanja pogojev in meril, bo odločitev o dodelitvi sredstev sprejel predstojnik sklada. Vsi izbrani prijavitelji bodo o dodelitvi sredstev obveščeni. Hkrati s sklepom o izboru bodo pozvani k podpisu pogodbe o sofinanciranju. Če se izbrani prijavitelj v osmih dneh od prejema sklepa oziroma poziva k podpisu pogodbe ne bo odzval s podpisom pogodbe o sofinanciranju, velja, da je umaknil prijavo.
Izbrani projekti bodo vključeni na seznam, ki bo obsegal navedbo upravičenih prejemnikov sredstev in znesek javnih virov financiranja in bo objavljen na spletnih straneh sklada oziroma operacije ASI (www.zavzeti.si).
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najpozneje v 60 dneh od odprtja prijav.
Zoper odločitev sklada o prijavi za dodelitev sofinanciranja je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri Upravnem sodišču Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, v 30 dneh od dneva vročitve sklepa o (ne)izboru, in sicer neposredno na sodišču ali pa se pošlje po pošti. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v toliko izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je potrebno priložiti sklep o (ne)izboru, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne zadrži izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju z izbranimi prijavitelji.
Če po objavi zaprtja javnega razpisa prijavitelj, čigar prijava je bila sprejeta, odstopi od sklenitve pogodbe o sofinanciranju, lahko sklad z nadomestnim sklepom dodatno sprejme popolno prijavo tistega prijavitelja, ki je izpolnjevala vse pogoje javnega razpisa in je bila po vrstnem redu po točkah prva med prijavami, ki zaradi pomanjkanja sredstev v posamezni kohezijski regiji niso bile izbrane in je po točkah prejela najmanj 28 točk.
21. Dokumentacija javnega razpisa
Dokumentacija javnega razpisa je dostopna na spletnih straneh sklada (www.zavzeti.si) in vsebuje:
– Razpisna dokumentacija JR Piloti 2018,
– Priloga 1 Prijavnica JR Piloti 2018,
– Priloga 2 Partnerski sporazum JR Piloti 2018,
– Priloga 3 Vzorec pogodbe o sofinanciranju JR Piloti 2018,
– Priloga 4 Seznam občin in regij v Sloveniji,
– Priloga 5 Navodila za poročanje JR Piloti 2018, s prilogami.
Prijavitelji morajo pri pripravi prijave upoštevati razpisno dokumentacijo in Navodila za poročanje, v katerih so podrobnejša oziroma dodatna pojasnila vezana na javni razpis.
Sklad si pridržuje pravico, da dokumentacijo javnega razpisa delno spremeni ali dopolni. Njene spremembe in dopolnitve bodo objavljene na spletnih straneh sklada (www.zavzeti.si) in jih mora prijavitelj upoštevati.
22. Dodatne informacije
Informacije v zvezi z namenom javnega razpisa lahko dobijo zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku na spletnih straneh sklada (www.zavzeti.si) ter v okviru Info točke vsako sredo in petek med 9. in 12. uro pri kontaktni osebi, Andražu Banfiju, po tel. 01/43-45-878 ali na e-naslovu: asi@sklad-kadri.si.
Ob morebitnih tehničnih težavah pri pridobivanju dokumentacije javnega razpisa ali uporabe dokumentacije javnega razpisa (npr. težave pri odpiranju dokumentov) se lahko po pomoč obrnejo na zgoraj navedeno telefonsko številko oziroma e-naslov.
Vsa pojasnila v zvezi z vsebino dokumentacije javnega razpisa lahko prijavitelji zahtevajo izključno po e-pošti.
Najpogostejša vprašanja in odgovori bodo objavljeni na spletnih straneh (www.zavzeti.si). Sklad bo organiziral predvidoma dve informativni delavnici za potencialne prijavitelje, kjer bodo ti seznanjeni z vsebino in dokumentacijo javnega razpisa. Datumi in lokacije delavnic bodo objavljeni na spletnih straneh sklada.
23. Informiranje in komuniciranje: izbrani prijavitelji morajo zagotoviti, da bodo pri izvajanju projekta izpolnjevali zahteve glede informiranja in komuniciranja skladno z Navodili organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020: http://www.eu-skladi.si/sl/dokumenti/navodila/navodila-za-komuniciranje-vsebin-2014-2020.doc
24. Hramba dokumentacije: prijavitelji morajo zagotoviti hrambo celotne projektne dokumentacije deset let po zadnjem prejetem izplačilu.
25. Protikorupcijsko določilo: sklad bo izločil iz postopka izbire prijavitelja, če obstaja utemeljen sum, da je prijavitelj ali kdo drug v njegovem imenu delavcu sklada ali drugi osebi, ki lahko vpliva na odločitev sklada v postopku oddaje javnega razpisa, obljubil, ponudil ali dal kakršno koli korist, da bi tako vplival na vsebino, dejanje ali odločitev sklada glede prijave pred in med izbiro javnega razpisa ali po njej.
26. Mehanizmi nadzora: za zagotavljanje popolnosti nadzora in resničnosti podatkov, posredovanih od prijaviteljev, lahko tehnično, administrativno in finančno preverjanje projektov ali dokumentov izvajajo institucije Republike Slovenije in Evropske komisije, ki so pristojne za izvajanje nadzora nad namensko porabo proračunskih sredstev Republike Slovenije in sredstev Evropskega socialnega sklada, nad pravilnostjo postopkov izvajanja in učinkovitostjo. Sklad lahko opravi napovedan ali nenapovedan nadzor izvajanja napovedanih aktivnosti v delovnih prostorih pri projektnih partnerjih, pri zunanjem izvajalcu ali v drugih prostorih, kjer se bodo izvajale sofinancirane aktivnosti. Prijavitelj se s podpisom pogodbe o sofinanciranju zaveže, da bodo projektni partnerji nadzornim organom predložili vse relevantne dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost stroškov, sofinanciranih za izvajanje projekta »pilotni projekti razvoja in uvedbe inovativnih rešitev za ohranjanje zavzetosti, produktivnosti in učinkovitosti starejših zaposlenih« ali na kraju samem omogočili vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem ter za potrebe nadzora, poročanja in spremljanja zagotovili vse zahtevane podatke.
Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti