Uradni list

Številka 7
Uradni list RS, št. 7/2014 z dne 31. 1. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 7/2014 z dne 31. 1. 2014

Kazalo

Št. 0144-6/2013/20 Ob-1283/14 , Stran 253
Št. 0144-6/2013/20 Ob-1283/14
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, objavlja na podlagi 45. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUTPG, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS in 57/12), 2. in 3. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08 in 45/11) ter v skladu s koncesijskih aktom št. 0144-6/2013/11 z dne 19. 12. 2013
javni razpis
za podelitev koncesije za izvajanje socialno varstvene storitve vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji ter institucionalnega varstva za odrasle osebe z motnjami v telesnem in duševnem razvoju
Koncesija se podeljuje v skladu z Zakonom o socialnem varstvu (v nadaljevanju: ZSV) in Pravilnikom o koncesijah na področju socialnega varstva (v nadaljevanju: Pravilnik o koncesijah). 1. Koncedent: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, Ljubljana. 2. Predmet koncesije: – socialno varstvena storitev vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji (v nadaljevanju: storitev A), – socialno varstvena storitev institucionalnega varstva za upravičence storitve A (v nadaljevanju: storitev B). 3. Opis storitve: A.) Storitev A se izvaja v trajanju 8 ur pet dni v tednu v skladu s pogoji, ki jih predpisuje Pravilnik o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11, 104/11 in 111/13; v nadaljevanju: Pravilnik o standardih in normativih). Osnovna oskrba zajema nastanitev, prehrano, tehnično oskrbo in prevoze. Storitev se izvaja v opremljenih in ogrevanih prostorih v skladu s Pravilnikom o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06; v nadaljevanju: Pravilnik o tehničnih pogojih). Vključuje tudi čiščenje prostorov. Uporabniku se primerno njegovemu zdravstvenemu stanju za dneve prisotnosti zagotavljajo topli obrok in osnovni napitki. Tehnična oskrba obsega vzdrževanje prostorov in okolice. Prevozi zajemajo organizacijo prevozov v zvezi s prihodom in odhodom uporabnikov ter dovozom in odvozom prehrane. Socialna oskrba zajema vodenje, varstvo ter zaposlitev pod posebnimi pogoji. Vodenje obsega oblikovanje, izvajanje in spremljanje individualnih programov, ohranjanje pridobljenega znanja in sposobnosti ter učenje novih vsebin in veščin, vzdrževanje in razvoj socialnih stikov in kognitivne sposobnosti uporabnika, ohranjanje pridobljene in razvijanje večje samostojnosti. Vodenje zajema tudi sodelovanje z uporabnikom in njegovimi svojci, sodelovanje z drugimi strokovnimi delavci in organizacijami, organiziranje kreativnih dejavnosti in aktivno vključevanje v okolje. Varstvo zajema spremljanje, podporo in zagotavljanje občutka varnosti, nudenje pomoči pri vzdrževanju osebne higiene in opravljanju fizioloških potreb, pomoč pri vstajanju, obuvanju, sezuvanju in slačenju, pomoč pri gibanju in hoji, pomoč pri komunikacijah in orientaciji ter varstvo pri prihodih in odhodih ter spremstvo pri prevozih. Zaposlitev pod posebnimi pogoji obsega take oblike dela, ki omogočajo upravičencem ohranjanje pridobljenih znanj ter razvoj novih sposobnosti. Zajema tudi zagotavljanje pogojev za varno delo, prilagajanje strojev in delovnih pripomočkov zmogljivostim upravičencev, uvajanje v delo, razvijanje delovnih sposobnosti in spretnosti, spremljanje delovnega procesa, nabavo sredstev in pripomočkov, prevoze materiala za delo ter prodajo izdelkov. Pridobljena sredstva od prodaje izdelkov so namenjena za nagrade upravičencev in za višjo kvaliteto dela in bivanja. B.) Storitev B se izvaja v trajanju 16 ur pet dni v tednu ter 24 ur čez vikende in dela proste dneve v skladu Pravilnikom o standardih in normativih. Storitev obsega osnovno in socialno oskrbo ter zdravstveno varstvo po predpisih s področja zdravstvenega varstva. Osnovna oskrba zajema bivanje, organiziranje prehrane, tehnično oskrbo in prevoz. Bivanje se organizira v opremljenih in vzdrževanih sobah, z ustrezno uravnavano temperaturo. Sobe so eno- ali dvoposteljne. Vključuje zagotavljanje sanitarnih prostorov, prostorov za osebno higieno, skupnih prostorov ter prostorov za izvajanje programov. Zajema tudi čiščenje bivalnih prostorov in vzdrževanje oblačil. Organiziranje prehrane vključuje nabavo, pripravo in ustrezno postrežbo celodnevne, starosti in zdravstvenemu stanju primerne hrane in napitkov. Tehnična oskrba je organizirana dejavnost za zagotavljanje tehničnih pogojev za optimalno izvajanje institucionalnega varstva ter vključuje naloge vzdrževanja opreme, prostorov, objekta in okolice. Prevozi vključujejo organizacijo in izvedbo prevozov v zvezi z uveljavljanjem zakonskih pravic in obveznosti v nujnih primerih za vse upravičence. Socialna oskrba je strokovno vodena dejavnost, namenjena izvajanju vsebin terapije in vodenja upravičencev. Vključuje izvajanje nalog varstva, posebnih oblik varstva in nalog vodenja. Varstvo pomeni nudenje pomoči pri vzdrževanju osebne higiene in izvajanju dnevnih aktivnosti (vstajanju, oblačenju, premikanju, hoji, komunikaciji in pri orientaciji). Posebne oblike varstva so namenjene ohranjanju in razvoju samostojnosti, razvoju socialnih odnosov, terapiji motenj, aktivnemu preživljanju prostega časa ter reševanju osebnih in socialnih stisk. Vodenje obsega oblikovanje, izvajanje in spremljanje individualnih programov, kontaktiranje in sodelovanje s posameznikom ter svojci, sodelovanje z drugimi institucijami in strokovnimi sodelavci ter organizacijo prostočasnih dejavnosti. 4. Obseg razpisane koncesije V skladu s koncesijskih aktom št. 0144-6/2013/11 z dne 19. 12. 2013, se razpisuje koncesija v naslednjem obsegu: – za storitev A: 236 mest za nadomestitev kapacitet v mreži javne službe, od tega 11 mest za osebe s poškodbami glave, – za storitev B: 44 mest za nadomestitev kapacitet v mreži javne službe. 5. Krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija in število mest: Storitev A: – za območje Upravne enote Ljubljana 49 mest, od tega 27 mest z rokom za začetek izvajanja dejavnosti (v nadaljevanju: rok) najkasneje do 30. 4. 2014, 12 mest z rokom najkasneje do 31. 12. 2015 in 10 mest z rokom najkasneje do 30. 6. 2017, – za območje Upravne enote Grosuplje 26 mest, od tega 14 mest z rokom najkasneje do 31. 12. 2015 in 12 mest z rokom najkasneje do 30. 6. 2017, – za območje Upravne enote Kamnik 17 mest, od tega 10 mest z rokom najkasneje do 30. 4. 2014, 2 mesti z rokom najkasneje do 31. 12. 2015 in 5 mest z rokom najkasneje do 30. 6. 2017, – za območje Upravne enote Maribor 24 mest, od tega 19 mest z rokom najkasneje do 30. 4. 2014, 4 mesta z rokom najkasneje do 31. 12. 2015 in 1 mesto z rokom najkasneje do 30. 6. 2017, – za območje Upravne enote Ptuj 28 mest, od tega 5 mest z rokom najkasneje do 30. 4. 2014, 16 mest z rokom najkasneje do 31. 12. 2015, 1 mesto z rokom najkasneje do 30. 6. 2017 in 6 mest z rokom najkasneje do 31. 8. 2017, – za območje Upravne enote Celje 4 mesta z rokom najkasneje do 31. 12. 2015, – za območje Upravne enote Žalec 7 mest, od tega 3 mesta z rokom najkasneje do 30. 4. 2014 in 4 mesta z rokom najkasneje do 30. 6. 2017, – za območje Upravne enote Kranj 14 mest, od tega 2 mesti z rokom najkasneje do 30. 4. 2014, 1 mesto z rokom najkasneje do 31. 12. 2015 in 11 mest za osebe s poškodbami glave z rokom najkasneje do 31. 5. 2017, – za območje Upravne enote Koper 5 mest, od tega 3 mesta z rokom najkasneje do 30. 4. 2014 in 2 mesti z rokom najkasneje do 31. 12. 2015, – za območje Upravne enote Nova Gorica 18 mest, od tega 10 mest z rokom najkasneje do 30. 4. 2014 in 8 mest z rokom najkasneje do 31. 12. 2015, – za območje Upravne enote Murska Sobota 20 mest, od tega 3 mesta z rokom najkasneje do 31. 12. 2015 in 17 mest z rokom najkasneje do 31. 10. 2017, – za območje Upravne enote Kočevje 12 mest z rokom najkasneje do 31. 12. 2015, – za območje Upravne enote Slovenj Gradec 12 mest, od tega 8 mest z rokom najkasneje do 30. 4. 2014, 2 mesti z rokom najkasneje do 31. 12. 2015 in 2 mesti z rokom najkasneje do 30. 6. 2017. Storitev B: – za območje Upravne enote Ljubljana 16 mest, od tega 12 mest z rokom najkasneje do 30. 4. 2014 in 4 mesta z rokom najkasneje do 31. 12. 2015, – za območje Upravne enote Maribor 10 mest, od tega 3 mesta z rokom najkasneje do 30. 6. 2017 in 7 mest z rokom najkasneje do 30. 9. 2017, – za območje Upravne enote Koper 4 mesta z rokom najkasneje do 31. 10. 2017, – za območje Upravne enote Murska Sobota 10 mest z rokom najkasneje do 31. 12. 2017, – za območje Upravne enote Dravograd 4 mesta z rokom najkasneje do 30. 6. 2017. 6. Uporabniki storitev, za katere se razpisuje koncesija Uporabniki storitve A so odrasle osebe: – z lažjo motnjo v duševnem razvoju, – z zmerno motnjo v duševnem razvoju, – s težjo motnjo v duševnem razvoju, – s težko motnjo v duševnem razvoju, – z več motnjami (odrasle osebe z motnjo v duševnem razvoju, osebnostnimi motnjami, gibalnimi in senzornimi oviranostmi ter s poškodbami glave) in so upravičenci na podlagi 10. člena Pravilnika o standardih in normativih. Uporabniki storitve B so odrasle osebe: – z zmerno motnjo v duševnem razvoju, – s težjo motnjo v duševnem razvoju, – s težko motnjo v duševnem razvoju, – z več motnjami (odrasle osebe z motnjo v duševnem razvoju, osebnostnimi motnjami, gibalnimi in senzornimi oviranostmi ter s poškodbami glave) in so upravičenci na podlagi 8. člena Pravilnika o standardih in normativih. Uporabniki storitve B so upravičenci do storitve A, ki so vključeni v varstveno delovnih centrih in potrebujejo storitev B. 7. Začetek in čas trajanja koncesije Rok za začetek izvajanja koncesije je glede na vrsto in območje koncesije določen v peti točki tega razpisa. Koncesija se podeli za določen čas za: – storitev A: za obdobje 20 let in – storitev B: za obdobje 40 let, z možnostjo podaljšanja v skladu z veljavnimi predpisi. 8. Viri financiranja storitev Za storitev A je vir financiranja proračun RS v skladu s pogoji določenimi v ZSV. Za storitev B so viri financiranja naslednji: – upravičenci v skladu z drugim odstavkom 100. člena ZSV krijejo stroške sami, – v primeru delne oziroma celotne oprostitve plačila upravičenca, skladno z Uredbo o merilih za določanje oprostitev pri plačilih socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 110/04, 124/04, 114/06 – ZUTPG in 62/10 – ZUPJS; v nadaljevanju: Uredba o oprostitvah), storitev doplača oziroma plača na podlagi četrte alineje 99. člena ZSV občina, v kateri ima upravičenec stalno prebivališče, – zdravstvene storitve za upravičence izvajalca institucionalnega varstva in izvajalca osnovnega zdravljenja, v skladu z letnimi pogodbami plačuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije. 9. Način določitve cene: ceno storitve A dogovorita koncedent in koncesionar z vsakoletno pogodbo o financiranju. Za storitev B se cena določi v skladu s Pravilnikom o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12). 10. Delovna razmerja zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih pri koncesionarju se urejajo v skladu z zakoni, s kolektivnimi pogodbami in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva. 11. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik Na javni razpis se lahko prijavijo pravne ali fizične oseba, ki v skladu z določbo 7. člena Pravilnika o koncesijah izpolnjujejo naslednje pogoje: – da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za izvajanje dejavnosti, ki je predmet koncesije oziroma, da je podružnica tuje pravne osebe za izvajanje dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali da je fizična oseba v Republiki Sloveniji registrirana za izvajanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, – da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za izvajanje storitve, za katero se razpisuje koncesija (v nadaljnjem besedilu: storitve), – da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve, – da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve, – da izkazuje finančno in poslovno sposobnost. 12. Vrsta dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije Ponudniki, ki se prijavljajo na javni razpis morajo v skladu z 8. in 9. členom Pravilnika o koncesijah predložiti naslednja dokazila o izpolnjevanju pogojev in popolnosti ponudbe: 12.1 Ponudnik za koncesijo mora ob prijavi na razpis, ki je sestavni del razpisne dokumentacije, priložiti: 12.1.1 izjavo, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana pri pristojnem organu Republike Slovenije za izvajanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (obrazec 2), 12.1.2 izjavo, da se strinja z razpisanimi pogoji in da dovoljuje, da se za namen tega javnega razpisa uporabljajo podatki, ki so razvidni iz dokumentacije, ki jo vodi Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, in da se po potrebi preverijo tudi pri pristojnem organu Republike Slovenije za izvajanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (obrazec 3), 12.1.3 izjavo o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice (obrazec 4), 12.1.4 organizacijsko shemo s prikazanim številom in strukturo predvidenih zaposlenih, s podatki o njihovi izobrazbi ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju ali organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ter izjavo ponudnika, da bo pred začetkom izvajanja storitve zaposlil izvajalce v skladu s standardi in normativi (obrazec 5.1-A/obrazec 5.1-B in obrazec 5.2), 12.1.5 projekcijo finančnega poslovanja za petletno obdobje z izkazom denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I (obrazec 6.1), 12.1.6 izjavo o lastništvu prostorov s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa s priloženo pogodbo o lastništvu ali izjavo o najemu objekta ali prostora s priloženo najemno pogodbo ali leasing pogodbo za objekt ali prostor za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leta ali za določen čas, ki ne sme biti krajši od trajanja zaprošene koncesije ali za določen čas za največje obdobje, ki ga dovoljujejo predpisi, ki urejajo stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnostih, z možnostjo podaljšanja, če je najemodajalec država ali lokalna skupnost (obrazec 7.1), 12.1.7 izjavo (obrazec 20), da so prostori, v katerih na podlagi podeljene koncesije že izvaja storitev, kot je predmet razpisane koncesije in v njih namerava nadaljevati dejavnost, zgrajeni in opremljeni skladno z zahtevami Pravilnika o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06) ali v primeru selitve v nove že zgrajene prostore, dokumentacijo za objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje socialno varstvenih storitev (uporabno dovoljenje ali vlogo za pridobitev uporabnega dovoljenja za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev ali najmanj gradbeno dovoljenje za objekt, namenjen izvajanju socialno varstvenih storitev s projektom za gradbeno dovoljenje, z vrisano razporeditvijo predvidene opreme), 12.1.8 izračun cene za storitev A (obrazec 8-A) oziroma izračun cene za storitev B (priloga 1, obrazec 8-B), 12.1.9 izjavo, da bo ponudnik ob začetku izvajanja dejavnosti ponujeno ceno iz prejšnje alineje uskladil največ v višini stopnje rasti elementov cene, oziroma zaradi upoštevanja morebitnih sprememb veljavne zakonodaje, ki bi imela vpliv na elemente cene (obrazec 9), 12.1.10 program dela izvajanja storitve, 12.1.11 bančno garancijo za resnost ponudbe v višini 1% od ocenjene vrednosti investicije, vendar ne več kot 20.000,00 EUR (obrazec 10). Kot dokaz finančne in poslovne sposobnosti mora vsak ponudnik priložiti še naslednje: – letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let, od katerih morajo biti zadnji revidirani, – bonitetno informacijo AJPES-a, in sicer: – BON – 2 za gospodarske družbe, – BON – 2 za pravne osebe javnega prava in zasebnega prava ali – BON – 1/SP za samostojne podjetnike, – izjavo ponudnika o njegovi poslovni ustreznosti (obrazec 11), – izjavo o posojilih, ki so bila najeta za graditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitve (obrazec 12), – izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih ali izjavo, da hipoteka in druge stvarne pravice na teh objektih oziroma prostorih ne obstajajo (obrazec 13), – izjavo o morebitnih drugih obveznostih (obrazec 14). Če ponudnik posluje krajši čas, kot je naveden v prvi alineji prejšnjega odstavka (posluje manj kot tri leta), mora priložiti dokazila iz prejšnjega odstavka za obdobje poslovanja. Kot zadnji računovodski izkazi za obdobje 3 let se štejejo izkazi, s katerimi ponudnik razpolaga na dan zaključka zbiranja ponudb v skladu z zakonodajo, ki sicer ureja pripravo letnih poročil. Kot zadnji revidirani računovodski izkazi se štejejo revidirani računovodski izkazi, s katerimi ponudnik razpolaga na dan zaključka zbiranja ponudb v skladu z zakonodajo, ki ureja revidiranje letnih poročil. V primeru, da ponudnik ob zaključku zbiranja ponudb z revidiranimi računovodskimi izkazi za preteklo leto glede na roke v zakonodaji, ki ureja to področje, še ne razpolaga, pa se kot zadnji revidirani računovodski izkazi štejejo revidirani računovodski izkazi, ki se nanašajo na predpreteklo leto. Ponudnik, ki mora predložiti revidirane zadnje računovodske izkaze, mora priložiti tudi revizijsko poročilo z mnenjem pooblaščenega revizorja. Ne glede na določbo prve alineje drugega odstavka te točke v primeru, da ponudnik posluje manj kot eno leto in da skladno s predpisi, ki urejajo pripravo in oddajo letnih računovodskih izkazov do poteka dneva zaključka zbiranja ponudb ni zavezan k oddaji letnih računovodskih izkazov, teh ponudniku ni potrebno predložiti. Če je ponudnik v letu pred prijavo na razpis posloval z izgubo ali da izkazuje izgubo iz preteklih let v zadnjem izkazu bilance stanja, mora pred potekom roka za prijavo na razpis priložiti dokazilo, da je navedena izguba pokrita (sklep organa upravljanja in listinski dokaz o pokritju in viru sredstev za pokritje izgube). 12.2 Kolikor ponudnik v času razpisa še ne razpolaga s primernim objektom oziroma prostori za izvajanje storitve, mora namesto dokazil iz točk 12.1.6 in 12.1.7 priložiti: 12.2.1 izjavo o lastništvu s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa, ali izjavo o najemu objekta oziroma prostora in priloženo najemno pogodbo za objekt ali prostor, ki še ni primeren za izvajanje storitve, ali izjavo o lastništvu stavbnega zemljišča, oziroma izkazano stavbno pravico, če bo ponudnik storitev izvajal v novozgrajenem objektu oziroma prostorih (obrazec 7.2), 12.2.2 lokacijsko informacijo, 12.2.3 izjavo občine, v kateri se bo izvajala storitev, da se strinja z namero ponudnika za izvajanje storitve (obrazec 15), 12.2.4 projektno dokumentacijo za nedokončan objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje socialnovarstvene storitve (najmanj idejna zasnova, skladna z veljavno zakonodajo in investicijski program), 12.2.5 projekcijo finančnega poslovanja za obdobje gradnje oziroma priprave objekta oziroma prostorov do začetka izvajanja storitve v obliki izkaza denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I (z navedbo in dokazili o virih sredstev za dokončanje investicije) (obrazec 6.2), 12.2.6 terminski plan o poteku izvajanja investicije do začetka izvajanja storitve (obrazec 16), 12.2.7 izjavo ponudnika o predvidenem začetku opravljanja dejavnosti (obrazec 17), 12.2.8 izjavo banke, da bo izdala bančno garancijo za dobro izvedbo posla v višini 1% od ocenjene vrednosti investicije, vendar ne več kot 20.000,00 EUR, z veljavnostjo pol leta po začetku izvajanja storitve (obrazec 18 in 19). Najemna pogodba iz prve alineje prejšnjega odstavka mora biti sklenjena za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leta ali za določen čas, ki ne sme biti krajši od trajanja zaprošene koncesije ali za določen čas za največje obdobje, ki ga dovoljujejo predpisi, ki urejajo stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnostih, z možnostjo podaljšanja, če je najemodajalec država ali lokalna skupnost. Ponudnik, ki se prijavlja na razpis za izvajanje storitev na več različnih lokacijah, mora za vsako lokacijo posebej predložiti ponudbo. Ponudnik, ki je na podlagi zakona že pridobil dovoljenje za delo, v ponudbi navede številko odločbe in datum ter številko vpisa v register zasebnikov in pravnih oseb, ki opravljajo socialno varstvene storitve. Fizični osebi v tem primeru ni potrebno revidirati računovodskih izkazov, če k temu sicer ni zavezana, in ni potrebno priložiti revizijskega poročila. Ponudnik, ki na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije, bo v primeru podelitve koncesije na tem javnem razpisu s koncedentom na novo uredil koncesijsko razmerje in sklenil novo pogodbo o koncesiji (obrazec 21). Ponudnik, ki na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije, lahko namesto dokazil iz prve, šeste, sedme in enajste alineje 12.1 točke v ponudbi priloži izjavo, da bo storitev, ki je predmet razpisane koncesije izvajal v prostorih, v katerih na podlagi pridobljene koncesije že izvaja enako storitev ter, da mu prostorske možnosti v skladu s predpisi, ki urejajo minimalne tehnične pogoje za izvajalce socialno varstvenih storitev, omogočajo izvajanje te socialnovarstvene storitve za več upravičencev (obrazec 20). Vsa dokazila s prilogami o izpolnjevanju pogojev morajo biti urejena, oštevilčena in priložena po zgoraj navedenem vrstnem redu. 13. Kriteriji in merila za izbiro ponudnikov Koncedent bo pri izbiri ponudnikov za podelitev koncesije za storitev A uporabil naslednje kriterije: – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – raznolikosti programa, – metod dela in – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti, – reference na področju predmeta javnega razpisa, – cene storitve. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju: – kakovost programa do 20 točk, – reference do 20 točk, – cena storitve do 10 točk. Obrazložitev kriterijev Koncedent bo točkoval ponudbe ponudnikov na naslednji način: a.) Kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika – raznolikosti programa: Za vsako dodatno dejavnost ali program znotraj vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji, s katero se prispeva k bolj raznoliki in kakovostni ponudbi prejme ponudnik 2 točki, pri čemer lahko doseže največ 10 točk, – metod dela: – če ponudnik zagotavlja samo skupinsko obravnavo uporabnikov, prejme 2 točki, – če ponudnik zagotavlja skupinsko in individualno obravnavo uporabnikov, prejme 5 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 5 točk, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti: Za vsako od dodatnih prostočasnih in kreativnih aktivnosti, namenjenih uporabnikom izven storitve (letovanja, športna in kulturna udejstvovanja), prejme ponudnik 1 točko, pri čemer lahko ponudnik prejme največ 5 točk. b.) Reference na področju predmeta javnega razpisa: – ponudnik že izvaja storitev, ki je predmet razpisa: 20 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve, vendar ima izkušnje pri delu s ciljno populacijo: 10 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve in nima izkušenj pri delu s ciljno populacijo: 0 točk. V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 20 točk. c.) Cena storitve A: V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 10 točk. Največ točk pridobijo ponudniki z najnižjo ceno oskrbnega dne, oblikovano v skladu s Pravilnikom o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev, ostali pa sorazmerno manj. Koncedent bo pri izbiri ponudnikov za podelitev koncesije za storitev B uporabil naslednje kriterije: – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – raznolikosti programa, – metod dela in – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti, – reference na področju predmeta javnega razpisa, – cene storitve. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju: – kakovost programa do 20 točk, – reference do 20 točk, – cena storitve do 10 točk. Obrazložitev kriterijev Koncedent bo točkoval ponudbe ponudnikov na naslednji način: a.) Kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – raznolikosti programa: Za vsako dodatno dejavnost ali program znotraj storitve institucionalnega varstva, s katero se prispeva k bolj raznoliki in kakovostni ponudbi prejme ponudnik 2 točki, pri čemer lahko doseže največ 10 točk, – metod dela: – če ponudnik zagotavlja samo skupinsko obravnavo uporabnikov, prejme 2 točki, – če ponudnik zagotavlja skupinsko in individualno obravnavo uporabnikov, prejme 5 točk, pri čemer lahko ponudnik doseže največ 5 točk, – obsega izvajanja dodatnih aktivnosti: Za vsako od dodatnih prostočasnih in kreativnih aktivnosti, namenjenih uporabnikom izven storitve (letovanja, športna in kulturna udejstvovanja), prejme ponudnik 1 točko, pri čemer lahko ponudnik prejme največ 5 točk. b.) Reference na področju predmeta javnega razpisa: – ponudnik že izvaja storitev, ki je predmet razpisa: 20 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve, vendar ima izkušnje pri delu s ciljno populacijo: 10 točk, – ponudnik še ne izvaja razpisane storitve in nima izkušenj pri delu s ciljno populacijo: 0 točk. V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 20 točk. c.) Cena storitve B: V skladu s tem kriterijem lahko ponudnik prejme največ 10 točk. Največ točk pridobijo ponudniki z najnižjo ceno oskrbnega dne, oblikovano v skladu s Pravilnikom o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev, ostali pa sorazmerno manj. 14. Točkovanje ponudbe Ponudnik lahko ob upoštevanju kriterijev tega javnega razpisa pri posamezni storitvi doseže največ 50 točk. Ob enakem številu točk, bodo imeli prednost pri izbiri ponudniki, ki dlje časa izvajajo enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije. Ponudnikom storitve A ali B, ki bodo zbrali manj kot 25 točk, se koncesija ne bo podelila, ne glede na število ponudnikov, ki bodo izpolnjevali pogoje iz 11. točke tega razpisa. Objekti, v katerih se bo izvajala storitev, morajo izpolnjevati minimalne tehnične pogoje skladno s Pravilnikom o tehničnih pogojih. Pri ponudniku, ki se prijavlja na razpis z objekti na več lokacijah, bo točkovanje opravljeno za vsako lokacijo posebej. Ob prijavi na razpis veljajo predpisi, ki so veljali na dan objave razpisa. Vse morebitne spremembe veljavnih predpisov v odprtem roku razpisa ne smejo vplivati na pripravo dokumentacije ponudnikov. 15. Organ, pristojen za podelitev koncesije: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti je organ, pristojen za podelitev koncesije. Za pregled in presojo prispelih ponudb prispelih na javni razpis za podelitev koncesij za izvajanje storitve vodenja, varstva in zaposlitve pod posebnimi pogoji ter institucionalnega varstva za odrasle osebe z motnjami v telesnem in duševnem razvoju je bila s sklepom št. 0144-6/2013/18 z dne 6. 1. 2014 imenovana strokovna komisija (v nadaljevanju: komisija za koncesije). 16. Rok in način prijave na javni razpis Ponudniki morajo svojo ponudbo na javni razpis predložiti koncedentu osebno ali priporočeno po pošti. Rok za oddajo ponudb je 27. 2. 2014. Šteje se, da je ponudba prispela pravočasno, če je zadnji dan roka za oddajo do 14. ure oddana v glavni pisarni Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Ljubljana, Kotnikova 28, pritličje, soba 11, ali če je zadnji dan roka oddana na pošti kot priporočena pošiljka oziroma, da je pošiljka opremljena z žigom in datumom zadnjega dneva roka za prijavo na razpis. Ponudniki predložijo svoje ponudbe na javni razpis v zaprti kuverti na naslov Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, označeno z oznako v levem zgornjem kotu na prednji strani kuverte, in sicer: »Ne odpiraj – Prijava za javni razpis za podelitev koncesije – VDC«. Na hrbtni strani pošiljke mora biti napisan naslov ponudnika. V primeru, da ponudnik prijavlja obe storitvi, mora za vsako storitev (A ali B) ponudbo izpolniti ločeno in ju poslati vsako posebej. Ponudnik, ki se prijavlja za posamezno storitev na več različnih lokacijah, mora za vsako lokacijo ponudbo izpolniti ločeno in poslati vsako posebej. Ponudba s prilogami mora biti v enakem zaporedju kot izhaja iz javnega razpisa. Nepravilno označene pošiljke bodo vrnjene ponudnikom neodprte. Ponudnik lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka. Vse spremembe in dopolnitve ponudbe morajo biti predložene v roku in na način, določen v prvem in drugem odstavku te točke z dodatno oznako »Dopolnitev ponudbe«. Vse dopolnitve ponudbe, ki bodo prispele k organu, pristojnemu za podelitev koncesije po preteku razpisnega roka in ne bodo pravilno označene, bodo upoštevane kot prepozne oziroma kot nepravilno označene ter vrnjene ponudnikom neodprte. Ponudba, ki bo prispela h koncendentu, po preteku razpisnega roka, bo prepozna. Ponudbe, ki ne bodo pravočasne, ali ne bodo popolne, ali če ponudba ne bo podana za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja določene vrste storitve, ali če je ne bo podal ponudnik, ki izpolnjuje predpisane pogoje, bo koncendent s sklepom zavrgel. 17. Odpiranje ponudb Odpiranje ponudb bo dne 6. 3. 2014 ob 10. uri, v sejni sobi Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Ljubljana, Kotnikova 28/VII nadstropje. Odpiranju ponudb sme prisostvovati vsak ponudnik na javnem razpisu. 18. Rok za izbor ponudnikov in sklenitev koncesijske pogodbe Ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti bo na podlagi poročila o pregledu in presoji ponudb komisije za koncesije najkasneje v roku 30 dni izbrala ponudnike, ki jim bo z odločbo podelila koncesijo za izvajanje storitev, ki so predmet javnega razpisa. Z izbranimi ponudniki bo podpisana pogodba o koncesiji po dokončnosti odločbe o podelitvi koncesije. 19. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisno dokumentacijo dobijo interesenti v glavni pisarni Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Ljubljana, Kotnikova 28, v pritličju, soba 11 ali na spletnih straneh ministrstva (http://www.mddsz.gov.si/si/o_ministrstvu/javne_objave/javni_razpisi_in_javna_narocila/). Dodatne informacije o javnem razpisu je mogoče dobiti v času od objave razpisa do 27. 2. 2014, vsak delovni dan po telefonu pri mag. Mateji Jenko, na številki 01/36-97-904 in pri Majdi Rojc, na številki 01/36-97-826 oziroma po elektronski pošti na naslovu: mateja.jenko@gov.si ter majda.rojc@gov.si. Razpisna dokumentacija zajema: – potrdilo o dvigu razpisne dokumentacije, – prijavo na razpis (obrazec 1), – obrazce (2, 3, 4, 5.1-A, 5.1-B, 5.2, 6.1, 6.2, 7.1, 7.2, 8-A, 8-B, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21), – prilogo 1 (obrazci za izračun cene storitve B), – osnutka pogodbe o koncesiji za storitev A in B (priloga 2-A in 2-B), – Pravilnik o koncesijah na področju socialnega varstva (priloga 3).
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti