Uradni list

Številka 29
Uradni list RS, št. 29/2013 z dne 5. 4. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 29/2013 z dne 5. 4. 2013

Kazalo

Št. 122-17/2013 Ob-2157/13 , Stran 1142
Št. 122-17/2013 Ob-2157/13
Na podlagi 44. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – UPB2 (23/07 – popr, 41/07 – popr.), 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12), Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08 in 45/11), Pravilnika o standardih in normativih socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11 in 104/11), Pravilnika o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06), Odloka o organizaciji in izvajanju javne službe pomoči družini na domu v Mestni občini Koper (Uradni list RS, št. 35/09) in Odloka o podelitvi koncesije za izvajanje javne službe pomoči družini na domu v Mestni občini Koper (Uradni list RS, št. 61/09), objavljamo
javni razpis
za podelitev koncesije za izvajanje javne službe pomoči družini na domu v Mestni občini Koper
1. Koncedent: Mestna občina Koper. 2. Naslov koncedenta: Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, tel. 05/664-62-39, telefaks 05/627-10-21. 3. Predmet javnega razpisa: podelitev koncesije za izvajanje javne službe pomoči družini na domu v Mestni občini Koper. 4. Vrsta in opis storitve: pomoč družini na domu obsega socialno oskrbo upravičenca v primeru invalidnosti, starosti ter v drugih primerih, ko socialna oskrba na domu lahko nadomesti institucionalno varstvo. Storitev vsebuje dva dela: – prvi del predstavlja ugotavljanje upravičenosti do storitve, pripravo in sklenitev dogovora o obsegu, trajanju in načinu opravljanja storitve, organiziranje ključnih članov okolja ter izvedbo uvodnih srečanj med izvajalcem in upravičencem ali družino, – drugi del storitve zajema vodenje storitve, koordinacijo izvajalcev in njihovo usmerjanje, sodelovanje z upravičenci pri izvajanju dogovora in pri zapletenih življenjskih situacijah upravičencev ter neposredno izvajanje storitve na domu upravičenca po dogovorjenih vsebinah in v dogovorjenem obsegu, ki obsega naslednje sklope opravil: – pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, kamor sodijo: pomoč pri oblačenju, slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanje in nega osebnih ortopedskih pripomočkov; – gospodinjsko pomoč, kamor sodijo: prinašanje enega pripravljenega obroka ali nabava živil ali priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode, osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora; – pomoč pri ohranjanju socialnih stikov, kamor sodijo: vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci in s sorodstvom, spremljanje upravičenca pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranje ustanov o stanju in potrebah upravičenca ter priprava upravičenca na institucionalno varstvo. 5. Začetek in čas trajanja koncesije: koncesija se podeljuje za obdobje 10 let z možnostjo podaljšanja največ še za čas, za katerega je bila sklenjena koncesijska pogodba. Koncesijska dejavnost se bo začela izvajati predvidoma dne 1. 9. 2013. 6. Krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija: območje Mestne občine Koper. 7. Obseg razpisane storitve: predviden obseg storitve je okvirno 23.760 efektivnih ur socialne oskrbe na domu letno. 8. Uporabniki storitev: upravičenci so osebe, ki so navedene v 6. členu Pravilnika o standardih in normativih socialno varstvenih storitev in Odloku o organizaciji in izvajanju javne službe pomoči družini na domu v Mestni Občini Koper. 9. Delovna razmerja zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih pri koncesionarju se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva. 10. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik: na javni razpis se lahko prijavi pravna ali fizična oseba, ki izpolnjuje pogoje iz 7. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva, 5. člena Odloka o podelitvi koncesije za izvajanje javne službe pomoči družini na domu v Mestni občini Koper in 48. člena Pravilnika o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialno varstvenih storitev ter dodatne pogoje, ki jih je v razpisni dokumentaciji določil koncedent. 11. Vrste dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitve: dokazila o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitve so navedena v razpisni dokumentaciji. 12. Rok in način prijave na javni razpis: ponudniki oddajo ponudbo na obrazcih, navedenih v razpisni dokumentaciji, kateri morajo biti priložene vse zahtevane izjave in obvezne priloge oziroma dokazila o izpolnjevanju razpisnih pogojev. Ponudniki svoje ponudbe oddajo osebno ali pošljejo priporočeno po pošti v določenem razpisnem roku v zaprti ovojnici, na naslednji naslov: Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, s pripisom »Ne odpiraj – Prijava na javni razpis za podelitev koncesije za izvajanje javne službe pomoči družini na domu v Mestni občini Koper, št. 122-17/2013«. Na hrbtni strani pošiljke mora biti obvezno napisan naziv in naslov ponudnika. Ponudnik mora ponudbo dostaviti na Mestno občino Koper osebno ali priporočeno po pošti, najkasneje do 3. 5. 2013, do 12. ure. Ponudba se šteje za pravočasno, če prispe na Mestno občino Koper do navedenega roka. Ponudnik lahko svojo ponudbo dopolnjuje oziroma spreminja do vključno zadnjega dne razpisnega roka. Vse dopolnitve ponudbe morajo biti predložene v roku in na način, kot to velja za ponudbo in z dodatno oznako »Dopolnitev ponudbe«. Ponudbe, ki ne bodo pravočasne, ali ne bodo pravilne, ali ne bodo popolne, ali ponudba ne bo podana za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja storitve, ali je ne bo podal ponudnik, ki izpolnjuje predpisane pogoje, bo organ, pristojen za podelitev koncesije, zavrgel s sklepom. 13. Kriteriji in merila za izbiro ponudnika so: – cena storitve na efektivno uro – do 65 točk, – program dela – do 30 točk, – reference ponudnika – do 5 točk. Natančnejša obrazložitev kriterijev in meril ter način ocenjevanja je naveden v razpisni dokumentaciji. 14. Odpiranje ponudb in obveščanje o izboru: odpiranje ponudb bo izvedla strokovna komisija dne 6. 5. 2013, ob 14. uri, v sejni sobi Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, Koper. Odpiranju ponudb sme prisostvovati vsak ponudnik na javnem razpisu, predstavnik ponudnika pa se obvezno izkaže s pisnim pooblastilom. 15. Organ, ki bo odločil o podelitvi koncesiji in organ, ki je pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe: koncesijo bo na predlog strokovne komisije podelil občinski organ, pristojen za socialno varstvo. Koncedent in koncesionar po pravnomočnosti odločbe skleneta koncesijsko pogodbo, ki jo v imenu koncedenta podpiše župan. Naročnik si pridržuje pravico, da ne izbere nobenega ponudnika oziroma ni zavezan skleniti koncesijske pogodbe in lahko zavrne tudi popolne ponudbe. 16. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije: razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani Mestne občine Koper: www.koper.si, ali v času uradnih ur v sprejemni pisarni Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, Koper. Pojasnila in dodatne informacije sme ponudnik zahtevati v pisni obliki od kontaktne osebe koncedenta: Helena Benčič, elektronski naslov: helena.bencic@koper.si. Pojasnila bodo objavljena na spletni strani koncedenta.
Mestna občina Koper

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti