Uradni list

Številka 26
Uradni list RS, št. 26/2013 z dne 28. 3. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 26/2013 z dne 28. 3. 2013

Kazalo

952. Pravilnik o sprejemu otrok v Vrtec Cerkno, stran 3309.

Na podlagi določb 20. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – UPB2, 25/08 in 36/10) in 16. člena Statuta Občine Cerkno (Uradni list RS, št. 112/07) je Občinski svet Občine Cerkno na nadaljevanju 12. redne seje dne 26. 3. 2013 sprejel
P R A V I L N I K
o sprejemu otrok v Vrtec Cerkno
I. UVODNA DOLOČBA
1. člen
Ta pravilnik ureja postopek vpisa in sprejema otrok v enoto Vrtec Cerkno (v nadaljevanju: vrtec) pri javnem zavodu Osnovna šola Cerkno (v nadaljevanju: zavod), sestavo, način dela, odločitve komisije za sprejem otrok v vrtec ter kriterije za sprejem otrok v vrtec.
II. VPIS IN SPREJEM OTROK
2. člen
Vrtec enkrat letno objavi javni razpis za vpis novincev v programe vrtca za naslednje šolsko leto, ki ga je pred tem dolžan uskladiti z ustanoviteljico.
Vrtec vpisuje otroke v programe, ki se izvajajo ob delavnikih, in sicer:
– Program A – dnevni program, ki se izvaja v času med 5.30 in 16. uro in traja največ devet ur,
– Program B – poldnevni program s kosilom, ki se izvaja v času med 7. in 12. uro,
– Program C – poldnevni program brez kosila, ki se izvaja v času med 7. in 12. uro.
3. člen
Vrtec lahko sprejme otroka, ko je dopolnil starost najmanj 11 mesecev, če starši ne uveljavljajo več pravice do starševskega dopusta v obliki polne odsotnosti z dela. Za starše otrok, ki so oddali vlogo za vpis otroka v vrtec, vrtcu na njegovo zahtevo pristojni center za socialno delo posreduje podatke o izteku pravice do starševskega dopusta v obliki polne odsotnosti z dela.
4. člen
Vrtec vpisuje in sprejema predšolske otroke v svoje programe na podlagi prijav in prostih mest vse leto. Vpis otrok za novo šolsko leto se izvede na podlagi javnega razpisa, objavljenega v sredstvih javnega obveščanja, na oglasni deski vrtca in na spletnih straneh vrtca oziroma zavoda.
Vlogo za vpis otroka v vrtec dobijo starši oziroma skrbniki (v nadaljevanju: starši) na upravi vrtca in na spletnih straneh vrtca oziroma zavoda.
Vlogo za vpis otroka v vrtec vložijo starši na sedežu vrtca osebno ali po pošti.
Če starši oddajo nepopolno vlogo ali če vrtec zaradi uporabe kriterijev za sprejem potrebuje še druge podatke, lahko starše pozove k odpravi pomanjkljivosti ali dopolnitvi vloge tudi po elektronski pošti, telefonu ali ustno, če starši pridejo v vrtec. O tem se napiše uradni zaznamek. Če vloga ni dopolnjena, se jo obravnava in o sprejemu otroka odloči na podlagi podatkov, ki jih vsebuje vloga.
5. člen
Vrtec lahko sprejme toliko otrok, kolikor dopuščajo normativi za oblikovanje oddelkov.
Vloga za sprejem otrok se odda do 15. aprila za naslednje šolsko leto.
V primeru prostih mest je mogoče v vrtec vključiti otroka tudi med šolskim letom.
6. člen
Če je število prijav za sprejem otrok v vrtec manjše od števila prostih mest, odloča o sprejemu otrok ravnatelj zavoda ali njegov pooblaščenec.
Če je v vrtec prijavljenih več otrok, kot je v vrtcu prostih mest, določa o sprejemu komisija za sprejem otrok v vrtec na podlagi kriterijev iz tega pravilnika. V tem primeru vrtec staršem dodeli šifro otroka.
III. SESTAVA IN DELO KOMISIJE ZA SPREJEM OTROK V VRTEC
7. člen
Komisijo za sprejem otrok v vrtec določi občina ustanoviteljica na predlog sveta zavoda. Sestavljena je iz petih članov, in sicer:
– trije predstavniki zaposlenih v vrtcu,
– en predstavnik staršev iz sveta staršev,
– en predstavnik občinske uprave občine ustanoviteljice.
Člani komisije na konstitutivni seji, ki jo skliče ravnatelj, izmed sebe z večino glasov vseh članov izvolijo predsednika in namestnika predsednika komisije.
Člani komisije so imenovani za dobo štirih let in največ dvakrat zaporedoma, razen predstavnika ustanoviteljice, ki je lahko imenovan večkrat zaporedoma.
Ne glede na določilo prejšnjega odstavka, predstavniku staršev preneha mandat v komisiji, ko njegov otrok ni več vključen v vrtec.
8. člen
Komisija obravnava vse vloge na seji v skladu z določbami Zakona o vrtcih. Strokovno pomoč za vodenje postopka zagotovi zavod.
Komisija obravnava vse vloge za vpis otrok v vrtec, ki so vložene do roka, ki je določen v razpisu ter odloča o tem, kateri otroci se sprejmejo v vrtec na podlagi prostih mest in v skladu s podatki iz vloge.
Komisija dela na sejah. Delo komisije vodi predsednik. Komisija je sklepčna, če je navzoča večina vseh članov. Na seji komisije so lahko prisotni samo člani komisije, oseba, ki vodi postopek in zapisnikar.
Komisija lahko preverja pravilnost podatkov, navedenih v vlogah, pri upravljavcih zbirk osebnih podatkov, ki jih vodijo v skladu z zakonom. Če komisija ugotovi nepravilnost podatkov, navedenih v vlogi, odloči na podlagi podatkov, pridobljenih pri upravljavcih zbirk osebnih podatkov.
Komisija odloča po določbah skrajšanega ugotovitvenega postopka, določenem v zakonu, ki ureja splošni upravni postopek.
Komisija o svojem delu vodi zapisnik, ki se piše v skladu z določbami ZUP, predvsem pa se zabeleži:
– ime in sedež vrtca, kjer komisija deluje,
– kraj, datum in ura seje komisije, na kateri se odloča o sprejemu otrok v vrtec,
– imena navzočih,
– število prostih mest v vrtcu po posameznih programih in starostnih skupinah,
– število prispelih in obravnavanih vlog za sprejem, število sprejetih in odklonjenih otrok,
– kratek potek postopka z navedbo listin, ki so podlaga za odločanje,
– imenski seznam otrok s šiframi s skupnim številom zbranih točk po posameznih starostnih skupinah ter
– sprejete sklepe komisije.
Zapisnik podpiše predsednik komisije in zapisnikar in je sestavni del dokumentacije vrtca.
IV. KRITERIJI ZA SPREJEM OTROK
9. člen
Komisija najprej izmed vlog za vpis v vrtec izbere vloge s priloženimi odločbami o usmeritvi otrok s posebnimi potrebami, oziroma mnenjem centra za socialno delo o ogroženosti otroka zaradi socialnega položaja družine ter jih sprejme v vrtec.
Preostale vloge za vpis otroka v vrtec komisija obravnava in sprejme otroke po kriterijih, ki se vrednotijo po naslednji lestvici:
+----+------------------------------+-------+
|Zap.|Kriteriji                     |Število|
|št. |                              | točk  |
+----+------------------------------+-------+
| 1. |Odložitev šolanja             |  20   |
+----+------------------------------+-------+
| 2. |Družina oziroma otrok in eden |  15   |
|    |od staršev s stalnim          |       |
|    |bivališčem v Občini Cerkno    |       |
+----+------------------------------+-------+
| 3. |Otrok uvrščen na prednostno   |  15   |
|    |listo iz preteklega leta      |       |
+----+------------------------------+-------+
| 4. |Zaposlenost obeh staršev      |  10   |
|    |oziroma starša                |       |
|    |v eno-starševski družini      |       |
+----+------------------------------+-------+
| 5. |Starša imata status študenta  |  10   |
|    |ali dijaka                    |       |
+----+------------------------------+-------+
| 6. |Eden od staršev s statusom    |  10   |
|    |študenta ali dijaka, drugi    |       |
|    |zaposlen                      |       |
+----+------------------------------+-------+
| 7. |Sprejem dvojčkov, trojčkov    |  10   |
+----+------------------------------+-------+
| 8. |Družina ima v vrtec Cerkno že |  5    |
|    |vključenega enega ali več     |       |
|    |otrok                         |       |
+----+------------------------------+-------+
Če dva ali več otrok doseže enako število točk, komisija pri določitvi prednostnega vrstnega reda upošteva rojstni datum otroka, in sicer ima prednost starejši otrok.
V. ODLOČITVE KOMISIJE
10. člen
Komisija določi na podlagi kriterijev prednostni vrstni red tako, da razvrsti vse vpisane otroke po doseženem številu točk, od najvišjega do najnižjega števila. Otroci se vključujejo v vrtec s prednostnega vrstnega reda glede na starost, prosto mesto v posameznem oddelku in glede na program vrtca, ki se izvaja v oddelku.
Vrtec v osmih dneh po seji komisije glede na število prostih mest po posameznih oddelkih in v skladu s prednostnim vrstnim redom določi, koliko otrok bo sprejetih v vrtec. Otroci, ki niso sprejeti v vrtec, se v skladu s prednostnim vrstnim redom uvrstijo na čakalni seznam.
Vrtec izda v osmih dneh po seji komisije prednostni vrstni red, iz katerega izhaja seznam sprejetih otrok in čakalni seznam, ki se objavi na oglasni deski in na spletnih straneh vrtca. Podatki o otrocih se objavijo pod šifro.
Seznam sprejetih otrok vsebuje naslednje podatke:
– šifro otroka,
– število točk po posameznih kriterijih za vsakega otroka,
– datum vključitve otroka v vrtec,
– sporočilo staršem, da bodo po končanem vpisnem postopku pozvani k sklenitvi pogodbe z vrtcem.
Čakalni seznam otrok vsebuje naslednje podatke:
– šifro otroka,
– število točk po posameznih kriterijih za vsakega otroka,
– sporočilo staršem, da lahko zaradi zavrnitve sprejema otroka v vrtec, v 15 dneh po vročitvi obvestila v skladu s tem pravilnikom, vložijo ugovor na svet vrtca,
– rok veljavnosti čakalnega seznama.
11. člen
Vrtec pošlje staršem v osmih dneh po seji komisije obvestilo z izpisom vseh podatkov iz seznama sprejetih otrok ali čakalnega seznama za njihovega otroka z navadno poštno pošiljko in po elektronski pošti, če so starši navedli elektronski naslov, na katerega želijo prejemati obvestila vrtca.
Zoper obvestilo iz prejšnjega odstavka o prednostnem vrstnem redu lahko starši v 15 dneh po vročitvi obvestila z navadno poštno pošiljko vložijo ugovor na svet zavoda, ki o ugovoru odloča v 15 dneh po prejemu ugovora v skladu z Zakonom o vrtcih in s smiselno uporabo zakona, ki ureja splošni upravni postopek. Ugovor se lahko vloži zaradi nepravilnega upoštevanja kriterijev. Ugovor na kriterij in težo posameznega kriterija ni dopusten.
O ugovoru odloči svet zavoda ob smiselni uporabi zakona, ki ureja splošni upravni postopek z odločbo, ki se vroči staršem, kot to določa ta zakon. Zoper odločitev sveta zavoda lahko starši sprožijo upravni spor.
12. člen
Vrtec mora staršem na njihovo zahtevo omogočiti vpogled v zapisnik komisije in vpogled vloge z upoštevanjem kriterijev za sprejem otrok v vrtec, vendar le v tisti del zapisnika in vloge, ki se nanaša na njihovega otroka.
13. člen
Ko je v vrtcu odločeno o vseh ugovorih staršev zoper obvestilo o prednostnem vrstnem redu otrok, vrtec staršem otrok, ki so sprejeti v vrtec, pošlje poziv k sklenitvi pogodbe o medsebojnih pravicah in obveznostih med vrtcem in starši. V pozivu vrtec izrecno navede, da se šteje, da so starši umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec, če v 15 dneh od vročitve poziva ne podpišejo pogodbe z vrtcem.
V primeru iz prejšnjega odstavka vrtec pozove k sklenitvi pogodbe starše naslednjega otroka po vrstnem redu iz čakalnega seznama.
S podpisom pogodbe med vrtcem in starši se šteje, da je otrok vključen v vrtec.
14. člen
Odločitve vrtca in druge listine v postopku sprejemanja otroka v vrtec se vročajo po pošti z navadno poštno pošiljko. Šteje se, da je pošiljka vročena naslovniku osmi dan od odpreme na pošto.
VI. TRAJANJE VPISA IN IZPIS IZ VRTCA
15. člen
Otroci, sprejeti v vrtec, so praviloma vključeni v vrtec do vstopa v osnovno šolo.
16. člen
Starši lahko otroka trajno ali začasno izpišejo iz vrtca kadarkoli želijo, izpis pa morajo opraviti na izpisnem obrazcu, ki ga dobijo v upravi vrtca ter na spletnih straneh vrtca oziroma zavoda, in sicer najmanj 15 dni pred želenim izpisom.
17. člen
Kot trajen izpis se smatra izpis za nedoločen čas, vendar najmanj za tri mesece. V primeru, da je otrok ponovno sprejet v vrtec pred pretekom treh mesecev, so starši za čas odsotnosti otroka dolžni poravnati rezervacijo v višini 80% vrednosti, ki so jo starši dolžni plačati glede na plačilni razred, v katerega so uvrščeni.
Na mesto izpisanega otroka se sprejme drugega otroka, ki je prvi na čakalni listi za določeno starostno skupino.
18. člen
Kot začasen izpis brez razlogov, se smatra izpis za določen čas do treh mesecev, ko starši lahko otroka izpišejo brez navedbe izpisnih razlogov in so za čas odsotnosti dolžni poravnati rezervacijo v višini 80% vrednosti, ki so jo starši dolžni plačati glede na plačilni razred, v katerega so uvrščeni, s čimer je otroku zagotovljeno mesto v oddelku.
19. člen
Za najavljeno odsotnost edinega ali starejšega otroka v mesecu juliju ali avgustu so starši otroka oproščeni plačila storitev za deset delovnih dni.
20. člen
Kot začasen izpis z razlogi, se smatra izpis za določen čas, ko starši otroka izpišejo v primeru starševskega dopusta za naslednjega otroka ali zaradi zdravstvenega stanja otroka (na osnovi ustreznega zdravniškega potrdila) in sicer dokler nastalo stanje ne preneha. Za čas odsotnosti so starši dolžni poravnati rezervacijo v višini 30% vrednosti, ki so jo starši dolžni plačati glede na plačilni razred, v katerega so uvrščeni, s čimer je otroku zagotovljeno mesto v oddelku.
21. člen
Za otroke, ki imajo vrtec sofinanciran s strani države, začasni izpis oziroma rezervacija nista možna. Starši o njihovi odsotnosti le obvestijo vrtec.
22. člen
Če starši sprejem odklonijo, oziroma ga želijo prestaviti za določen ali nedoločen čas, se šteje, da so umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec.
23. člen
V primeru, ko se sprostijo mesta in zanje ni več kandidatov na čakalni listi, se lahko sprejmejo otroci, za katere so starši vložili vlogo za sprejem med letom.
VII. OBJAVA INFORMACIJ O PROSTIH MESTIH IN ČAKALNI DOBI
24. člen
Vrtec oziroma zavod na svojih spletnih straneh objavlja informacije o številu mest, ki jih zagotavlja za predšolske otroke, o številu prostih mest, ki so na voljo in podatek o predvideni čakalni dobi, ki predstavlja čas od vpisa otroka v vrtec do njegove vključitve v program vrtca.
VIII. KONČNI DOLOČBI
25. člen
Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sprejemu otrok v Vrtec Cerkno (Uradni list RS, št. 22/09).
26. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 014-0001/2013-2
Cerkno, dne 26. marca 2013
Župan
Občine Cerkno
Miran Ciglič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti