Uradni list

Številka 87
Uradni list RS, št. 87/2012 z dne 16. 11. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 87/2012 z dne 16. 11. 2012

Kazalo

Št. 478-19/2012-1 Ob-4838/12 , Stran 2582
Št. 478-19/2012-1 Ob-4838/12
V skladu z 31. členom Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) in 55. členom Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11 in 42/12) Občina Mirna Peč, Trg 2, p. Mirna Peč objavlja
namero
za ustanovitev stvarne služnosti z namenom postavitve sončne elektrarne na strehi objekta v lasti Občine Mirna Peč
Služnostna zavezanka: Občina Mirna Peč, Trg 2, 8216 Mirna Peč (v nadaljevanju: Občina). I. Predmet služnostne pravice Predmet ustanovitve služnostne pravice so strešne površine osnovne šole in vrtca in tisti deli objektov ali funkcionalnih zemljišč, katerih uporaba je potrebna izključno samo za postavitev oziroma izgradnjo sončne elektrarne na naslednji nepremičnini: Objekt – Osnovna šola Toneta Pavčka, parc. št. 544/8, 544/10, 544/11, 2856/3, vse k.o. Mirna Peč. Ocenjena površina strehe objekta šole in vrtca je 3200 m2. Natančnejše podatke lahko ponudniki pridobijo v projektu Novogradnje nove osnovne šole z vrtcem in športno dvorano – PZI, po vnaprejšnjem zaprosilu pa se lahko ponudniku posreduje tudi prerez strehe objekta šole in vrtca v dwg obliki. Prav tako pa si lahko ponudnik ogleda projekt PZI transformatorske postaje TP Mirna Peč-šola. II. Obseg in pogoji služnostnega razmerja Stvarna služnost obsega naslednja upravičenja: – pravico zgraditi sončno elektrarno kot sestavni del sočno energetskega sistema, ki ga postavi in instalira služnostni upravičenec; – pravico izvesti napeljavo kablov in drugih instalacij potrebnih za obratovanje sončne elektrarne vključno z morebitnimi dodatnimi zahtevami lastnika elektroenergetskega omrežja; – pravico vzdrževati sončno elektrarno, kar vključuje tudi prilagajanje tehničnemu napredku in razvoju sončno energetskih sistemov; – pravico imeti stalen in neomejen dostop do sončne elektrarne za potrebe njenega obratovanja in vzdrževanja. Služnostni upravičenec (investitor sončne elektrarne): – mora pred postavitvijo sončne elektrarne na lastne stroške zagotovi ustreznost strešne kritine ter tistih delov objekta ali funkcionalnega zemljišča, katerega uporaba je potrebna samo za postavitev in obratovanje sončne elektrarne; – se zavezuje nositi vse stroške v zvezi z izgradnjo sončne elektrarne na zgoraj navedenih objektih ter izvedbo napeljave kablov in drugih instalacij potrebnih za obratovanje navedenega objekta na način, da se stanje obstoječega objekta ne bo poslabšalo; – v času veljavnosti pogodbe o stvarni služnosti prevzema vso finančno odgovornost za vodotesnost strešnih površin, na katerih je namestil sončno elektrarno in odpravo posledic, če pride do zamakanja strehe; – mora pridobiti vsa potrebna upravna dovoljenja za izgradnjo sončne elektrarne; – mora med izvajanjem del na celotnem gradbišču upoštevati in izvajati vse potrebne ukrepe varstva pri delu in varstva pred požarom; – mora v času veljavnosti pogodbe o služnosti sončno elektrarno in strešne površine, ki so predmet služnosti zavarovati pred naravnimi in drugimi nesrečami. Zavarovalna polica mora biti vinkulirana v korist lastnika (služnostnega zavezanca). Služnostni upravičenec mora vsakoletno dostaviti zavarovalno polico, vinkulirano v korist lastnika, lastniku objekta; – ne sme izvajati nobenih posegov na strešnih površinah brez pisnega soglasja občine; – ni upravičen do vložitve kakršnega koli zahtevka, še posebej iz naslova odškodnine in izgubljenega dobička, za primere, ko bo občina opravila kakršna koli gradbena, obratovalna in investicijsko-vzdrževalna dela na objektih. Stvarna služnost se ustanavlja za dobo 20 let od sklenitve pogodbe. Po preteku stvarne služnosti je ob obojestranski privolitvi možno podaljšati služnost, če pa se katera od strank s tem ne strinja, pa mora služnostni upravičenec odstraniti vse elemente fotovoltaike tako, da streha ostane v funkcionalnem stanju. Stranki se prav tako dogovorita, da kolikor lastnik ima izrazi interes, služnosti upravičenec ne odstrani elektrarne z nepremičnine, ampak jo neodplačno prepusti v last in posest lastniku. III. Nadomestilo za ustanovljeno služnost Občina zaračuna nadomestilo za služnost v enkratnem znesku po podpisu pogodbe, ki jo služnostni upravičenec mora plačati v roku 30 dni po podpisu pogodbe. Plačilo nadomestila v pogodbeno dogovorjenem roku je bistvena sestavina te pogodbe, pri čemer se šteje, da je v primeru zamude s plačilom, ta pogodba razvezana po samem zakonu. V nadomestilo niso vključeni stroški tekočega vzdrževanja in stroški obratovanja sončne elektrarne, ti so izključno stvar in breme služnostnega upravičenca. Ponudnik bo nosil vse stroške v zvezi s sklenitvijo služnostne pogodbe in vpisom v zemljiško knjigo. III. Višina varščine Zainteresirani ponudniki morajo kot izkaz resnosti ponudbe do vključno 29. 11. 2012 vplačati varščino v višini 1.000,00 EUR na račun Občine Mirna Peč, št. 01370-0100015628, sklic na št. 00 478-19-2012 z navedbo »plačilo varščine za javno zbiranje ponudb – sončna elektrarna« in original potrdilo priložiti k ponudbi. Plačana varščina se uspelemu upravičencu vračuna v odškodnino, neuspelim pa bo vrnjena brez obresti v roku 30 dni po opravljenem javnem zbiranju ponudb. Služnostni zavezanec ima pravico zadržati plačano varščino: – če izbrani ponudnik ne podpiše služnostne pogodbe v roku 8 dni od prejema obvestila o izbiri, – če izbrani ponudnik odstopi od pogodbe, – če izbrani ponudnik v prijavi nastopa z neresničnimi podatki. IV. Pogoji sodelovanja Ponudniki so lahko fizične in pravne osebe pod pogojem, da so državljani Republike Slovenije ali druge države članice Evropske unije oziroma imajo sedež v državi članici Evropske unije. Državljanstvo se izkazuje s kopijo osebnega dokumenta (potni list, osebna izkaznica). Sedež pravne osebe se izkazuje z izpisom iz AJPES. Na razpisu lahko sodelujejo samo ponudniki, ki so registrirani za proizvodnjo električne energije za kar morajo predložiti ustrezno dokazilo (potrdilo o vpisu v Poslovni register). Ponudba se bo štela za pravilno, če bo ponudnik predložil: – Izpolnjen obrazec Podatki o ponudniku (priloga št. 1). – Fizične osebe: potrdilo a državljanstvu ali kopijo osebnega dokumenta. – Pravne osebe: izpisek iz AJPES, ki ne sme biti starejši od 10 dni. – Dokazilo, da je ponudnik registriran za proizvodnjo električne energije. – Izpolnjen, žigosan in podpisan obrazec »Izjava ponudnika« (priloga št. 2), ki se nanaša: a) na sprejem pogojev namere za podelitev služnosti, b) na veljavnost ponudbe še 90 dni od dneva odpiranja ponudb, c) na predložitev bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti in prevzemom odgovornosti za vodotesnost strešnih površin, na katerih ima služnost v času trajanja pogodbe. – Izpolnjen obrazec »Ponudba« iz katerega bo razvidno število objektov, nazivna moč sončnih elektrarn in višina ponujenega nadomestila z izjavo, da je pregledal in da sprejema obstoječe stanje streh (priloga št. 3). – Reference; navedite število zgrajenih sončnih elektrarn, vsaj 3 sončne elektrarne moči nad 50 kW. (priloga št. 4). – Izpolnjene obrazce oziroma Izjave naročnikov o sodelovanju s ponudnikom (priloga št. 5). – Podpisan in parafiran vzorec pogodbe (priloga št. 6). – Potrdilo o vplačani varščini. Ponudba se bo štela za pravočasno, če bo prispela najkasneje do 30. 11. 2012 do 10. ure, na naslov: Občina Mirna Peč, Trg 2, 8216 Mirna Peč, z oznako: »Ne odpiraj – ponudba za ustanovitev služnosti za postavitev sončne elektrarne. Na hrbtni strani ovojnice mora biti označen polni naslov pošiljatelja. Nepravočasne ali nepopolne ponudbe bodo izločene in jih občina ne bo upoštevala. Odpiranje ponudb bo javno. Obravnavo prispelih ponudb bo izvedla strokovna komisija dne 30. 11. 2012 ob 11. uri, na sedežu naročnika, v sejni sobi. K javnemu odpiranju lahko pristopi vsak ponudnik oziroma njegov pooblaščenec, ki predloži veljavno pooblastilo. Naročnik bo na morebitna vprašanja odgovarjal na občinskem portalu najkasneje 4 dni do izteka roka za oddajo ponudb. Ponudnik mora svoje vprašanje posredovati na elektronski naslov: obcina.mirnapec@siol.net. Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani občine, www.mirnapec.si. V. Merila za ocenjevanje ponudb: merilo za ocenjevanje ponudb bo višina skupnega zneska ponujenega nadomestila. Kot najugodnejši, bo izbran tisti ponudnik, ki bo ponudil najvišje nadomestilo za služnost za objekt ter bo sklenil služnost za daljše obdobje. VI. Postopek izbire najugodnejšega ponudnika Kot najugodnejši ponudnik bo izbran tisti, ki bo izpolnjeval vse pogoje razpisa in bo ocenjen kot najugodnejši ponudnik po merilih. Občina si na podlagi zbiranja ponudb pridržuje pravico do nadaljnjih pogajanj s ponudniki, oziroma pravico izbrati ustrezen postopek po petem odstavku 37. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12). Pogajanje bo potekalo na dan odpiranja ponudb, in sicer eno uro po odpiranju ponudb v sejni sobi občine. Občina na podlagi tega zbiranja ponudb ni zavezana k sklenitvi pogodbe o ustanovitvi stvarne služnosti z najugodnejšim ponudnikom oziroma lahko začeti postopek kadarkoli do sklenitve pravnega posla ustavi brez navedbe razlogov in brez odškodninske obveznosti, pri čemer se ponudnikom eventualno vrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije.
Občina Mirna Peč

AAA Zlata odličnost