Uradni list

Številka 3
Uradni list RS, št. 3/2012 z dne 13. 1. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 3/2012 z dne 13. 1. 2012

Kazalo

96. Pravilnik o plačilih oziroma sejninah občinskih funkcionarjev in članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov, stran 232.

Na podlagi 15. člena Statuta Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 48/10), 34.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 27/08, 76/08, 79/09 in 51/10) je Občinski svet Občine Dol pri Ljubljani na 8. seji dne 21. 12. 2011 sprejel
P R A V I L N I K
o plačilih oziroma sejninah občinskih funkcionarjev in članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Za opravljanje občinskih funkcij imajo občinski funkcionarji pravico do plače, če funkcijo opravljajo poklicno oziroma plačila za opravljanje funkcije, če funkcijo opravljajo nepoklicno. Najvišje vrednotena funkcija v občini je funkcija župana.
Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta pripada sejnina, ki se oblikuje na podlagi določb tega pravilnika.
Članom nadzornega odbora pripada nadomestilo za delo in sejnina za udeležbo na seji, ki se oblikujeta na podlagi določb tega pravilnika.
2. člen
(občinski funkcionarji)
Občinski funkcionarji so: člani občinskega sveta, župan in podžupan.
Za ureditev plač in delovnih razmerij občinskih funkcionarjev se uporabljajo določbe Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 27/08, 76/08, 79/09 in 51/10) in Zakona o sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 108/09 – UPB13 in 13/10).
3. člen
(župan in podžupan)
Plača župana in plačilo za delo nepoklicnega podžupana se določa v skladu z Zakonom o sistemu plač v javnem sektorju.
Plačilo nepoklicnemu podžupanu s sklepom določi župan na podlagi zakona. Podžupanu pripada za nepoklicno opravljanje funkcije največ 50 % plačila oblikovanega na podlagi zakona. Podžupana se uvrsti od 36.–43. plačnega razreda (podžupan V). Plačni razred podžupana določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil.
Plačilo za opravljanje funkcije podžupana vključuje tudi udeležbo na sejah občinskega sveta in udeležbo na sejah drugih organov in delovnih teles.
4. člen
(člani občinskega sveta)
Plačilo za opravljanje funkcije člana občinskega sveta je sejnina za udeležbo na seji občinskega sveta oziroma na seji delovnega telesa občinskega sveta.
Letni znesek sejnin, vključno s sejninami za seje delovnih teles občinskega sveta, ki se izplača posameznemu članu občinskega sveta ne sme presegati 15 % letne plače župana.
Občinskim funkcionarjem ne pripadajo posebni dodatki po predpisih o plačah v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti razen dodatka za delovno dobo, ki pripada občinskemu funkcionarju, ki opravlja funkcijo poklicno.
II. VIŠINA IN NAČIN DOLOČANJA DELA PLAČIL
5. člen
Sejnina oziroma plačilo za opravljanje funkcije članom občinskega sveta ter delovnih teles in komisij se izvrši v skladu s tem pravilnikom.
6. člen
(plačilo člana občinskega sveta)
Plačilo za opravljanje funkcije člana občinskega sveta znaša 7 % plače župana, ki je z zakonom določena za poklicno opravljanje funkcije. V primerih ko gre za:
– vodenje seje občinskega sveta (po pooblastilu župana ali zaradi nadomeščanja po zakonu) pripada plačilo v višini 10 % plače župana
oziroma
– predsedovanje seji delovnega telesa občinskega sveta pripada plačilo v višini 13 % plače župana.
Članom občinskega sveta, ki so člani odborov in komisij občinskega sveta pripada plačilo za opravljanje funkcije v višini 6 % plače župana.
Plačilo za opravljanje funkcije se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, in sicer za najmanj 75 % neprekinjene časovne prisotnosti na seji. V primeru prekinjene seje se izplača le ena sejnina. Za dopisno, slavnostno, ali žalno sejo se plačilo za opravljanje funkcije ne izplačuje.
III. SEJNINA
7. člen
(člani delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta)
Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, se za opravljanje dela v komisiji ali odboru občinskega sveta določi nadomestilo v obliki sejnine, ki se izplača za udeležbo na seji na podlagi evidence prisotnosti.
– Članom odbora za družbene dejavnosti in odbora za gospodarstvo, okolje in prostor pripada sejnina za posamezno sejo v višini 6 % plače župana.
– Članom Štaba za civilno zaščito in ostalih delovnih teles iz 16. člena tega odloka pripada sejnina za posamezno sejo 35 % zneska plačila za opravljanje funkcije člana občinskega sveta, ki je opredeljen v 6. členu tega pravilnika.
Članom vaških odborov občinskega sveta pripada sejnina za posamezno sejo v višini 35 %, predsedniku vaškega odbora pa 70 % zneska plačila člana občinskega sveta, ki je opredeljen v 6. členu tega pravilnika.
Člani vaških odborov so upravičeni do izplačila štirih sejnin letno. Člani vaških odborov so upravičeni dodatno do izplačila še največ ene sejnine v tekočem letu, če je seja sklicana v primeru elementarnih nesreč.
8. člen
(nadzorni odbor)
Predsedniku nadzornega odbora občine pripada sejnina za udeležbo na seji nadzornega odbora v višini največ 5 % plače župana, članom nadzornega odbora pa pripada sejnina za udeležbo na seji nadzornega odbora v višini 3,5 % plače župana. Skupni znesek sejnin posameznega člana ne sme letno preseči 15 % letne plače župana.
Za opravljanje dela pri izvedbi posameznega nadzora, v skladu s programom dela, prejme član nadzornega odbora po sprejemu poročila za:
– izvedbo manj zahtevnega nadzora 150 EUR bruto,
– izvedbo zahtevnega nadzora 230 EUR bruto,
– izvedbo zelo zahtevnega nadzora 300 EUR bruto.
Sejnine predsednika in članov nadzornega odbora in plačilo za izvedbo nadzorov se izplačajo na podlagi evidence prisotnosti na sejah in predloženih poročilih o izvedenem nadzoru. Predsednik ali član nadzornega odbora za prisotnost na seji občinskega sveta ne prejme sejnine.
Predsedniku ali članu nadzornega odbora pripada za poročanje na seji občinskega sveta sejnina v višini 6 % plače župana.
9. člen
(volilna komisija)
Predsednik, namestnik predsednika, tajnik in člani občinske volilne komisije imajo za opravljanje dela v zvezi z izvedbo lokalnih volitev in referenduma pravico do enkratnega nadomestila v skladu z določbo 45.a člena Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 90/07 – uradno prečiščeno besedilo in 45/08).
Člani občinske volilne komisije, ki izvajajo opravila, ki jih zakon posebej ne opredeljuje, imajo pravico do nadomestila. Članom občinske volilne komisije pripada sejnina za opravila, ki so vezana na dejavnost volilne komisije v obdobju mandata in niso vezana na volilna opravila v času volitev ali referenduma. Višina sejnine znaša za:
– predsednika občinske volilne komisije 5 % plače župana,
– namestnika predsednika volilne komisije 80 % nadomestila predsednika občinske volilne komisije,
– tajnika občinske volilne komisije 5 % plače župana,
– člana občinske volilne komisije 3,5 % plače župana.
IV. POVRAČILA, NADOMESTILA IN DRUGI PREJEMKI
10. člen
(povračila občinskim funkcionarjem)
Občinski funkcionarji imajo pravico do povračil, nadomestil in drugih prejemkov v skladu s predpisi, ki urejajo te pravice.
Občinski funkcionar ima pravico do povračila stroškov prevoza na službeni poti, ki nastanejo pri opravljanju funkcije ali v zvezi z njo. Pravico do povračila potnih stroškov lahko občinski funkcionar uveljavlja, če gre za službeno potovanje izven območja Občine Dol pri Ljubljani. Stroški prevoza se povrnejo v skladu s predpisi.
Občinski funkcionar ima pravico do dnevnice za službeno potovanje v skladu s predpisi.
Občinski funkcionar ima pravico do povračila stroškov prenočevanja, ki nastanejo na službeni poti. Stroški prenočevanja se povrnejo na podlagi predloženega računa v skladu s predpisi.
11. člen
(službena potovanja)
Pravice iz 11. člena tega pravilnika uveljavlja občinski funkcionar na podlagi naloga za službeno potovanje.
Nalog za službeno potovanje izda župan. Kolikor gre za službeno potovanje župana, izda nalog podžupan ali tajnik občine (direktor občinske uprave).
V. NAČIN IZPLAČEVANJA
12. člen
(vir sredstev)
Sredstva za izplačevanje plač, nagrad in povračil stroškov, ki jih imajo občinski funkcionarji, se zagotovijo iz sredstev proračuna.
13. člen
(datum izplačila)
Plače in nagrade se izplačujejo mesečno za pretekli mesec najkasneje do petnajstega dne v tekočem mesecu.
Prejemki, določeni v 11. členu tega pravilnika, se izplačajo v petnajstih dneh po končanem službenem potovanju.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
14. člen
Plače, plačila za opravljanje funkcije in sejnine, ki pripadajo občinskim funkcionarjem, predsedniku in članom nadzornega odbora ter članom komisij in odborov občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, se izplačajo v skladu z določbami tega pravilnika z dnem njegove uveljavitve in na podlagi evidence prisotnosti na sejah.
15. člen
(delovna telesa, ki jih ustanovi ali imenuje občinski svet ali župan)
Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, predsednikom in članom drugih organov, ki so imenovani s sklepom občinskega sveta ali župana, se za opravljeno delo izplača sejnina ali nagrada za udeležbo na seji, na podlagi sklepa o imenovanju in v skladu z evidenco o prisotnosti na sejah, ki jo vodi občinska uprava.
Osebam, ki vodijo delovna telesa iz prvega odstavka tega člena, pripada sejnina v dvojnem določenem znesku.
16. člen
(višina nadomestil)
Člani delovnih teles, ki jih imenuje občinski svet, ali v skladu s statutom župan, lahko opravljajo delo brezplačno, ali pa se jim za opravljano delo določi nagrada v obliki sejnine, kar mora biti opredeljeno že v samem sklepu o imenovanju in po določilih tega pravilnika.
17. člen
(veljavnost pravilnika)
Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov (Uradni list RS, št. 29/08 in 101/08).
18. člen
(datum veljave)
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 0325-0001/2010-66
Dol pri Ljubljani, dne 22. decembra 2011
Župan
Občine Dol pri Ljubljani
Primož Zupančič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti