Uradni list

Številka 94
Uradni list RS, št. 94/2011 z dne 25. 11. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 94/2011 z dne 25. 11. 2011

Kazalo

Št. 0125/2010 Ob-5511/11 , Stran 2720
Št. 0125/2010 Ob-5511/11
Na podlagi 36. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP in 38/10 – ZUKN) in 5. člena Odloka o podelitvi koncesije za izvajanje gospodarske javne službe urejanja pokopališč in pokopališke ter pogrebne dejavnosti v Občini Šentjernej (Uradni vestnik Občine Šentjernej, št. 6/11) se objavlja
javni razpis
za podelitev koncesije za izvajanje gospodarske javne službe urejanja pokopališč in pokopališke ter pogrebne dejavnosti v Občini Šentjernej
1. Naziv in sedež koncedenta: Občina Šentjernej, Prvomajska cesta 3/a, 8310 Šentjernej. 2. Predmet javnega razpisa: podelitev koncesije za izvajanje gospodarske javne službe urejanja pokopališč in pokopališke ter pogrebne dejavnosti v Občini Šentjernej. 3. Opredelitev predmeta koncesije Predmet izvajanja lokalne gospodarske javne službe je: – urejanje pokopališč, – opravljanje pogrebne dejavnosti, – opravljanje pokopaliških storitev, skladno z Zakonom o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter o urejanju pokopališč (Uradni list SRS, št. 34/84, SFRJ, št. 83/89, SRS, št. 5/90, RS, št. 26/90, 10/91), Zakonom o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 57/11), Odlokom o podelitvi koncesije za izvajanje gospodarske javne službe urejanja pokopališč in pokopališke ter pogrebne dejavnosti v Občini Šentjernej (Uradni vestnik Občine Šentjernej, št. 6/11) ter ostalimi veljavnimi predpisi in tehničnimi pravili, izdanimi s strani države, kodeksi strokovnih združenj izvajalcev in pravili stroke. Koncesionar ima na podlagi koncesijske pogodbe izključno pravico opravljanja gospodarske javne službe na območju Občine Šentjernej, na katerem so: pokopališče Šentjernej, pokopališče Orehovica, pokopališče Šmarje, pokopališče Groblje, pokopališče Gradišče. Koncesijska pogodba bo sklenjena za določen čas 5 let, od dneva sklenitve koncesijske pogodbe. Koncesijsko obdobje začne teči z dnem sklenitve koncesijske pogodbe. Izbrani koncesionar bo moral pričeti z izvajanjem koncesije najpozneje v 30 dneh od podpisa koncesijske pogodbe. 4. Povabilo k izdelavi prijave Koncedent vabi zainteresirane prijavitelje, da oddajo svojo prijavo v skladu z objavljenim javnim razpisom in razpisno dokumentacijo. Prijavitelj je lahko vsaka pravna ali fizična oseba, ki je registrirana za dejavnost, ki je predmet razpisa, in ima za opravljanje te dejavnosti vsa predpisana dovoljenja ter izpolnjuje pogoje za priznanje sposobnosti. Prijava se bo štela za popolno, če bo pravočasna in bo vsebovala vse v tem razpisu in razpisni dokumentaciji zahtevane podatke. Prijava in ostala dokumentacija, ki se nanaša na prijavo, mora biti napisana v slovenskem jeziku. V primeru, da naročnik/koncedent ne bi pridobil nobene prijave, ali bi bile vse prijave nepopolne, se bo javni razpis ponovil. Javni razpis se bo ponovil tudi v primeru, če koncesionar ni izbran, ali če z osebo, ki je bila izbrana za koncesionarja, v predpisanem roku ne bo sklenjena koncesijska pogodba. Prijavitelj se lahko poteguje le za podelitev koncesije za vsa razpisana pokopališča. 5. Pogoji (sposobnost prijavitelja) Pogoji, ki jih mora izpolnjevati prijavitelj so: – da je fizična ali pravna oseba, registrirana za opravljanje dejavnosti, ki so predmet koncesije, ter da ima za to potrebna soglasja in dovoljenja pristojnih organov, – da predloži ustanovitveni akt, – da ni v kazenskem postopku ali da ni bil pravnomočno obsojen za kaznivo dejanje zoper življenje, telo in premoženje, – da koncesionar in vsak njegov zakoniti zastopnik, kolikor gre za pravno osebo, ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, določenih v prvem odstavku 42. člena ZJN-2, – da ni v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije, – da v zadnji 12 mesecih ni imel blokiranih poslovnih računov, – da ima poravnane davke, prispevke in ostale obveznosti, – da izkaže kadrovsko in organizacijsko sposobnost ter finančno usposobljenost za izvajanje koncesije, – da predloži reference o dosedanjem delu, – da izkaže, da razpolaga z zadostnim obsegom potrebnih delovnih sredstev in priprav, – da ima izkušnje na področju dejavnosti, ki je predmet koncesije, – da izkaže sposobnost pričetka izvajanja predmetne gospodarske javne službe v 30 dneh od podpisa koncesijske pogodbe, – da bo podal pisno izjavo, s katero se bo obvezal skleniti zavarovanje odgovornosti za škodo, ki jo z opravljanjem javne službe lahko povzroči tretji osebi, državi ali občini. 6. Navodila za izdelavo popolne prijave Razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji dvignejo v občinski upravi Občine Šentjernej, Prvomajska cesta 3a, Šentjernej, vsak delavnik, med 7.30 in 14. uro ter v sredo, med 7.30 in 15.30, ali na spletni strani občine: www.sentjernej.si. Prijavitelji morajo vse dokumente skrbno pregledati in v razpisni dokumentaciji izpolniti vsa prazna mesta z jasnimi tiskanimi črkami. Vsi dokumenti morajo biti na mestih, kjer je to označeno, podpisani s strani pooblaščene osebe in žigosani z žigom prijavitelja. Morebitne popravke mora prijavitelj opremiti z žigom in podpisom svoje pooblaščene osebe. Vsi zneski morajo biti izraženi v EUR (€). Vzorec pogodbe mora biti s strani prijavitelja parafiran in ožigosan. 7. Zahtevana dokumentacija, izjave, podatki Za popolnost prijave morajo prijavitelji v prijavi priložiti vse dokumente in priloge, navedene v tej točki, in sicer: – prijava s priloženim aktom o ustanovitvi in veljaven redni izpisek iz sodnega registra ali iz poslovnega registra AJPES, ki se priloži v originalu ali kopiji in ne sme biti starejši od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave), – referenčno potrdilo, ki dokazuje izkušnje na področju izvajanja razpisanih javnih služb, – predlog cen pokopaliških storitev in pogrebne dejavnosti, – izjava o zaposlenih delavcih in pogodbenih sodelavcih, ki dokazuje, da razpolaga z zadostnim številom delavcev z ustreznimi kvalifikacijami, usposobljenostjo in izkušnjami, – izjava o razpoložljivi tehnični in drugi opremi, ki dokazuje, da razpolaga z zadostnim obsegom opreme oziroma potrebnih sredstev za delo, – izjava o dovolitvi pridobivanja podatkov, – S.BON-1 ali S.BON-1/P – pravne osebe, oziroma S.BON-1/SP – samostojni podjetniki posamezniki, s podatki za leto 2010, – potrdilo Ministrstva za pravosodje, Kazenska evidenca, da prijavitelj kot pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik ni v kazenskem postopku in da ni bil pravnomočno obsojen za kaznivo dejanje zoper življenje, telo in premoženje, ter da koncesionar in vsak njegov zakoniti zastopnik ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, določenih v prvem odstavku 42. člena ZJN-2, ki se priloži v originalu ali kopiji in ne sme biti starejši od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave), – potrdilo okrožnega sodišča, kjer ima prijavitelj svoj sedež, iz katerega bo razvidno, da proti prijavitelju ni začet postopek zaradi prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije, ki se priloži v originalu ali kopiji in ne sme biti starejši od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave), – potrdilo poslovne banke ali bank, pri katerih ima prijavitelj odprt ali odprte transakcijske račune (ali BON-2 obrazec), iz katerega izhaja, da v zadnjih 12. mesecih ni imel blokiranih poslovnih računov, ki se priloži v originalu ali kopiji in ne sme biti starejši od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave), – potrdilo DURS o poravnanih davkih, prispevkih in drugih javnopravnih obveznostih, ki se priloži v originalu ali kopiji in ne sme biti starejši od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave), – izjavo, da bo v primeru, če bo izbran za koncesionarja za izvajanje gospodarske javne službe urejanja pokopališč in pokopališke ter pogrebne dejavnosti na območju Občine Šentjernej, najkasneje v roku 10 dni po sklenitvi koncesijske pogodbe, predložili kopijo zavarovalne police o zavarovanju odgovornosti pred škodo, ki bi jo lahko z opravljanjem dejavnosti povzročili tretji osebi ali lokalni skupnosti in škodo na predmetih – zavarovanje dejavnosti, – izjava o sprejemanju pogojev razpisne dokumentacije in resničnosti podatkov, – izjavo, da bo koncedentu letno zagotovil plačilo za koncesijo v višini 3% od prometa ustvarjenega z izvajanjem javne službe, – izjavo, da je sposoben pričeti z izvajanjem predmetne gospodarske javne službe v 30 dneh od podpisa koncesijske pogodbe, – vzorec pogodbe, ki mora biti s strani prijavitelja parafiran in ožigosan. 8. Način pojasnjevanja razpisne dokumentacije Dodatna pojasnila razpisne dokumentacije sme prijavitelj zahtevati izključno v pisni obliki ali po elektronski pošti. Pojasnila na pisna vprašanja bodo pisno posredovana vsem prijaviteljem, ki bodo prevzeli razpisno dokumentacijo, objavljena pa bodo tudi na spletni strani Občine Šentjernej. Vsi odgovori na vprašanja prijaviteljev postanejo sestavni del razpisne dokumentacije in so za prijavitelje obvezujoči. Prijavitelji lahko naslovijo pisna vprašanja na elektronski naslov: sentjernej@siol.net ali na naslov Občina Šentjernej, Prvomajska cesta 3a, 8310 Šentjernej, z oznako: »Koncesija za izvajanje gospodarske javne službe urejanja pokopališč in pokopališke ter pogrebne dejavnosti – vprašanje«. Zadnji rok za pisna vprašanja je 7 dni do poteka roka za oddajo prijave. Naročnik/koncedent si pridržuje pravico, da razpisno dokumentacijo delno spremeni ali dopolni. O tem seznani vse, ki so prevzeli razpisno dokumentacijo, in objavi na spletni strani Občine Šentjernej, ter po potrebi podaljša rok za oddajo prijav. Morebitne spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije postanejo sestavni del razpisne dokumentacije. 9. Oddaja prijav Prijavitelji morajo oddati svoje prijave v zaprtih ovojnicah, ki morajo biti na naslovni strani opremljene z naslovom: Občina Šentjernej, Prvomajska cesta 3a, 8310 Šentjernej. V spodnjem levem kotu mora biti oznaka: »Ne odpiraj – prijava – koncesija za urejanje pokopališč ter pokopališko in pogrebno dejavnost«. Na hrbtni strani mora biti vidno označen naziv in naslov prijavitelja. Prijavitelj odda prijavo osebno ali s priporočeno pošiljko po pošti na navedeni naslov. Ponudba se šteje za pravočasno, če je prispela ali bila vročena na naslov do 27. 12. 2011, do 10. ure. Če kuverta oziroma ovitek ni zapečaten ali zaprt tako, da je na odpiranju možno preveriti, da je zaprt tako, kot je predan in označen, naročnik ne bo odgovarjal za založitev ali predčasno odpiranje ponudbe. Upoštevane bodo vse ponudbe, ki bodo prispele v roku, navedenem v obvestilu o javnem razpisu, in ki bodo pravilno označene ter bo vsebina ponudbe zapečatena. Vsaka ponudba, ki jo sprejme naročnik po roku za predložitev ponudb, se zaprta vrne prijavitelju po končanem postopku. Prijavitelj lahko do zaključka roka oddaje prijav prijavo umakne, spremeni ali dopolni, kar mora na ovojnici označiti na naslednji način: »Ne odpiraj – prijava – koncesija za urejanje pokopališč ter pokopališko in pogrebno dejavnost« – z oznako dopolnitev/umik/sprememba, glede na to ali gre za dopolnitev, umik ali spremembo že oddane prijave. Po preteku roka za predložitev ponudb prijavitelji ne morejo več spremeniti oddanih ponudb, jih dopolniti ali zamenjati z novimi, naročnik pa jih ne sme prevzeti. Vse nepopolne ponudbe bodo izločene iz nadaljnjega postopka oddaje javnega naročila. Iz nadaljnjega postopka bodo izločene tudi vse ponudbe, ki za prilogo ne bodo imele v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije izpolnjenih obrazcev, ali pa bo iz vsebine obrazcev razvidno, da prijavitelj ne izpolnjuje zahtevanih pogojev. Dopustno bo dopolnjevanje formalno nepopolnih ponudb in sicer bo prijavitelj pozvan po elektronski pošti ali fax-u, da svojo formalno nepopolno ponudbo dopolni v roku 3 dni. Dopolnjevanje ponudb ne bo možno v njenih bistvenih elementih, ki bi vplivali na razvrstitev ponudbe (dokumentacija vezana na merila). 10. Odpiranje prijav Posebna komisija, ki jo imenuje župan Občine Šentjernej, bo opravila odpiranje prijav dne 27. 12. 2011, ob 12. uri, v sejni sobi Občine Šentjernej, Prvomajska cesta 3/a, 8310 Šentjernej, ne glede na to, ali so prijavitelji oziroma pooblaščeni predstavniki prijaviteljev navzoči ali ne. Predstavniki prijaviteljev, ki bodo sodelovali pri javnem odpiranju prijav, se morajo izkazati s pisnim pooblastilom, podpisanim s strani odgovorne osebe prijavitelja (razen v primeru, da je prisotna odgovorna oseba sama zakoniti zastopnik). Prijava prijavitelja ali morebitna sprememba/dopolnitev/umik prijave bo zavrnjena pred začetkom javnega odpiranja prijav, če: – ne bo oddana oziroma ne bo prispela na zgoraj navedeni naslov pravočasno (to je do navedenega datuma in ure), – ne bo pravilno opremljena. Nepravočasne prijave ali nepravilno opremljene prijave bodo prijaviteljem vrnjene neodprte. O odpiranju prijav bo komisija sestavila zapisnik. Navzoči predstavniki prejmejo en izvod zapisnika takoj po odpiranju, ostali prijavitelji, ki na odpiranju niso prisotni, pa po pošti najkasneje v treh delovnih dneh po odpiranju prijav. 11. Merila in način ocenjevanja prijav Naročnik/koncedent bo ob izpolnjevanju pogojev in zahtev iz razpisne dokumentacije za izvajanje koncesije izbral enega koncesionarja. Merila za izbor koncesionarja so: 1. predlagane cene storitev, 2. tehnična usposobljenost, ki presega minimalne zahteve javne službe, 3. kadrovska usposobljenost in znanja oseb, ki so pomembne za izvajanje gospodarske javne službe (npr. funkcionalna znanja), ki presegajo minimalne zahteve javne službe, 4. dosedanje pozitivne reference na področju izvajanja razpisane gospodarske javne službe, 5. sposobnost začetka izvajanja javne službe v 30 dneh od sklenitve koncesijske pogodbe. 12. Postopek izbire koncesionarja V postopku vrednotenja prijav se sme od prijaviteljev zahtevati zgolj takšna pojasnila ali dopolnitve, ki nikakor ne vplivajo na ocenjevanje skladno s postavljenimi merili za izbor koncesionarja. Odpiranje prijav, strokovno presojo prijav ter mnenje o najugodnejšem ponudniku opravi komisija iz prvega odstavka 10. točke. Član komisije ne sme biti poslovno ali sorodstveno povezan s ponudniki ali z zaposlenimi pri ponudnikih, kar morajo člani pisno potrditi. Če izvejo za navedeno dejstvo naknadno, morajo takoj predlagati svojo izločitev. Člani strokovne komisije ne smejo neposredno komunicirati s ponudniki, ampak le posredno preko koncedenta. Po končanem odpiranju strokovna komisija pregleda prijave in ugotovi, ali izpolnjujejo razpisne pogoje. Po končanem pregledu in vrednotenju komisija sestavi poročilo ter navede, katere prijave izpolnjujejo razpisne zahteve, ter razvrsti prijave tako, da je razvidno, katera izmed njih najbolj ustreza postavljenim merilom oziroma kakšen je njihov vrstni red glede na ustreznost postavljenim merilom. Komisija lahko odloči, da bo pred končno izbiro z najugodnejšimi prijavitelji opravila dodatna pogajanja. Komisija posreduje poročilo (obrazloženo mnenje) organu koncedenta, ki vodi postopek izbire koncesionarja. Občinska uprava v imenu koncedenta odloči o izboru koncesionarja z upravno odločbo. Koncesionar bo pridobil pravice in dolžnosti iz koncesijskega razmerja s sklenitvijo koncesijske pogodbe. Koncesijska pogodba bo sklenjena, ko jo bosta podpisala koncesionar in koncedent. Koncesionar se zaveže, da bo koncedentu najkasneje v roku 10 dni po sklenitvi koncesijske pogodbe predložil kopijo zavarovalne police o zavarovanju odgovornosti pred škodo, ki bi jo lahko z opravljanjem dejavnosti povzročil tretji osebi ali lokalni skupnosti, in škodo na predmetih – zavarovanje dejavnosti. V nasprotnem primeru lahko koncedent z enostransko pisno izjavo odstopi od koncesijske pogodbe. Odločba o izboru koncesionarja preneha veljati, če v roku 28 dni od njene dokončnosti ne pride do sklenitve koncesijske pogodbe iz razlogov, ki so na strani koncesionarja. Koncesionar si pridržuje pravico do odpovedi sklenitve pogodbe.
Občina Šentjernej

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti