Uradni list

Številka 81
Uradni list RS, št. 81/2011 z dne 14. 10. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 81/2011 z dne 14. 10. 2011

Kazalo

Št. 093-9/2011/29 Ob-5038/11 , Stran 2362
Št. 093-9/2011/29 Ob-5038/11
Na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJSP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08, 49/09, 38/10 – ZUKN, 107/10, 11/2011 – UPB4), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10, 4/11) ter Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08 in 96/10 – ZIPRS1112); Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, objavlja
javni razpis
za sofinanciranje dejavnosti horizontalnih NVO mrež in spodbujanje prostovoljstva za leta 2011, 2012 in 2013
1. Naziv in sedež organa, ki razpisuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana. 2. Namen in predmet javnega razpisa Javni razpis je namenjen sofinanciranju dejavnosti horizontalnih NVO mrež na nacionalni ravni in spodbujanju prostovoljstva. Ministrstvo za javno upravo bo izbranim prijaviteljem zagotovilo sredstva za izvedbo projektov, ki bodo vsebinsko usmerjeni na naslednji vsebinski področji: Sklop A: Spodbujanje delovanja horizontalnih NVO mrež na nacionalni ravni, njihovega povezovanja, sodelovanja in krepitve in razvoja. Upravičeno bo izvajanje naslednjih aktivnosti: 1. aktivnosti usmerjene v mreženje in povezovanje članov horizontalnih mrež; 2. aktivnosti usmerjene v povezovanje horizontalnih NVO mrež na področju zastopanja stališč NVO, v procesih vzpostavljanja sistemskih pogojev za razvoj NVO sektorja; 3. povezovanja horizontalnih NVO mrež na področjih spodbujanja stimulativnega okolja za delovanje NVO; 4. aktivnosti usmerjene v vzpostavljanje mehanizmov za trajnostno financiranje NVO (razvoj in uveljavljanje inovativnih mehanizmov financiranja, primeri dobrih praks iz tujine, itd); 5. aktivnosti usmerjene v spodbujanje transparentnega in odgovornega ravnanja NVO (odgovorno ravnanje NVO, promoviranje in spodbujanje odgovornega upravljanja preko uvajanja sistema kakovosti v NVO, itd); 6. spodbujanje sodelovanja z gospodarstvom s poudarkom na kreiranju novih zaposlitvenih možnosti v NVO, povečevanje družbene odgovornosti (identifikacija in analiza obstoječih primerov dobrega sodelovanja med NVO in gospodarskimi subjekti, analiza sodelovanja med nevladnim in gospodarskim sektorjem v tujini, iskanje in vzpostavljanje novih stikov in področij sodelovanja med NVO in gospodarskim sektorjem, razvoj in krepitev trajnejšega povezovanja z gospodarskimi subjekti, krepitev družbene odgovornosti, itd.). Prijavitelji morajo v vlogi predvideti izvajanje aktivnosti v okviru vseh zgoraj navedenih točk (od 1 do 6). Priprava in izvajanje usposabljanj ter izvedba svetovanj za NVO ni upravičena aktivnost tega sklopa. Sklop B: Spodbujanje prostovoljstva V okviru tega sklopa lahko prijavitelji izberejo eno od naslednjih vsebinskih področij: – aktivnosti na področju spodbujanja prostovoljstva zaposlenih tj. vključevanja zaposlenih v prostovoljske aktivnosti (razvoj in uveljavljanje različnih modelov za spodbujanje prostovoljstva v gospodarstvu, javni upravi in nevladnih organizacijah, priprava in izvedba aktivnosti namenjenih spodbujanju, promocija prostovoljstva zaposlenih med gospodarskimi subjekti, javni upravi in v širši javnosti, vzpostavitev sistema mreženja s podjetji in organizacijami, priprava predlogov za sistemske rešitve, ki bodo prispevale k višji vključenosti zaposlenih v prostovoljskih aktivnostih itd.); – aktivnosti na področju spodbujanja e-prostovoljstva (uveljavljanje novih modelov e-prostovoljstva, promocija e-prostovoljstva, itd.). Upravičeni so projekti, ki se izvajajo na lokalni/regionalni in/ali nacionalni ravni. 3. Upravičeni prijavitelji 3.1 Upravičeni prijavitelji za sklop A Za sklop A so upravičeni prijavitelji na javni razpis horizontalne mrežne nevladne organizacije na nacionalni ravni s sedežem v Republiki Sloveniji, ki združujejo nevladne organizacije iz različnih vsebinskih področij, ter izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe, registrirane v skladu z Zakonom o društvih, Zakonom o ustanovah ali Zakonom o zavodih; – njihovi člani so nevladne organizacije (društvo, zasebni zavod, ustanova) iz različnih vsebinskih področij (dokazilo: ustanovni akt in/ali drug ustrezni splošni dokument prijavitelja, Priloga št. 1); – dokažejo, da so za druge nevladne organizacije v letu 2010 zagotavljale podporo na različnih področjih tj. področju informiranja, povezovanja, sodelovanja, usposabljanja, zagotavljanja različnih vrst tehnične ter strokovne pomoči ter izvajale aktivnosti pri reševanju širših vprašanj, ki zadevajo NVO sektor, kot so pravni okvir za delovanje NVO, financiranje NVO, zaposlovanje v NVO sektorju, civilni dialog (ipd.) (dokazilo: ustanovni akt in/ali drug ustrezni splošni dokument prijavitelja, Priloga št. 1 ter izpolnjen Obrazec št. 2: Podatki o prijavitelju in opis dejavnosti prijavitelja). Vsebinske/področne mrežne nevladne organizacije niso upravičeni prijavitelji na predmetni sklop A. Vsebinske/področne mrežne nevladne organizacije so nevladne organizacije, ki združujejo nevladne organizacije z istega vsebinskega področja oziroma se ukvarjajo zgolj z enim vsebinskim področjem (npr. izobraževanje in usposabljanje, kultura, starejši). Posamezne nevladne organizacije ali vsebinske/področne NVO mreže lahko sodelujejo na projektih, ki jih je prijavila horizontalna mrežna nevladna organizacija, le kot partnerji in ne kot samostojni prijavitelji. 3.2 Upravičeni prijavitelji za sklop B Za sklop B so upravičeni prijavitelji na javni razpis nevladne organizacije s sedežem v Republiki Sloveniji, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: – so pravne osebe, registrirane v skladu z Zakonom o društvih, Zakonom o ustanovah ali Zakonom o zavodih; – da so do 3. 11. 2011 (rok za oddajo vlog) vpisani v razvid prostovoljskih organizacij na podlagi Zakona o prostovoljstvu; – so imeli v letu 2010 najmanj 10.000,00 € prihodkov (dokazilo: fotokopija izkaza poslovnega izida od 1. 1. 2010 do 31. 12. 2010, Priloga št. 2). 3.3 Partnerstva in upravičenost partnerjev Prijavitelji lahko za izvedbo projekta, v okviru določenega sklopa (sklop A ali sklop B), pridobijo do 6 partnerjev – nevladnih organizacij. Partnerji morajo izpolnjevati naslednje pogoje: – so pravne osebe s sedežem v Republiki Sloveniji, registrirane in delujejo v skladu z Zakonom o društvih, Zakonom o ustanovah ali Zakonom o zavodih (samo zasebni zavodi) (dokazilo: fotokopija ustanovnega akta partnerjev in/ali drug splošni dokument partnerjev, Priloga št. 1). Ministrstvo si pridružuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve glede izpolnjevanja pogojev. V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način določen v pozivu, bo strokovna komisija vloge takih prijaviteljev zavrnila. 4. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Ministrstvo za javno upravo bo za sofinanciranje projektov v letu 2011, 2012 in 2013 okvirno namenilo: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 5. Višina zaprošenih sredstev 5.1 Maksimalna višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt v okviru sklopa A Maksimalna višina zaprošenih sredstev za projekt v okviru sklopa je 80.000,00 € skupaj za leta 2011, 2012 in 2013. 5.2 Maksimalna višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt v okviru sklopa B Maksimalna višina zaprošenih sredstev za projekt v okviru sklopa B je 50.000,00 € skupaj za leta 2011, 2012 in 2013. Projekti, ki jih bo Ministrstvo za javno upravo sofinanciralo na podlagi tega razpisa, bodo deležni sofinanciranja do višine 100% upravičenih stroškov projekta. Sofinanciranje projektov je opredeljeno v vzorcu pogodbe, ki je del razpisne dokumentacije in bo potekalo v več delih: – (I) delovni kapital v višini 22,22% pogodbeno določene vrednosti; – (II) 1. vmesno poročilo – 20,00% pogodbeno določene vrednosti; – (III) 2. vmesno poročilo – 20,00% pogodbeno določene vrednosti; – (IV) 3. vmesno poročilo – 15,56% pogodbeno določene vrednosti; – (V) končno poročilo – 22,22% pogodbeno določene vrednosti. V primeru, da je iz končnega poročila razvidno, da so dejanski upravičeni izdatki nižji od stroškov predvidenih v vlogi predloženi na javni razpis, bo ministrstvo znižalo pogodbeno določeno vrednost sofinanciranja na vrednost dejansko upravičenih izdatkov in/ali zahtevalo povrnitev preveč izplačanih sredstev. Ministrstvo bo v letu 2011 upravičencem predvidoma izplačalo delovni kapital za izvedbo projektov. Okvirna proračunska sredstva za leto 2012 in 2013 so odvisna od sprejetja proračuna za 2012 in 2013. Ministrstvo bo sredstva, dodeljena za leto 2011 praviloma izplačalo do 31. 12. 2011, za nadaljnja plačila v letu 2012 in v letu 2013 pa je višina izplačil odvisna od vsakokratnega veljavnega Zakona o izvrševanju proračuna RS oziroma zagotovljeno višino sredstev v okviru sprejetega proračuna za leto 2012 ter v okviru sprejetega proračuna za leto 2013. Ministrstvo si pridružuje pravico, da glede na razpoložljiva proračunska sredstva, prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Upravičeni bodo izdatki, ki bodo nastali od datuma objave javnega razpisa (datuma pričetka izvajanja projektov) do 15. 3. 2013 (datum zaključka projektov). Upravičenci morajo končni zahtevek za izplačilo oddati do 22. 3. 2013. Ministrstvo za javno upravo bo upravičene izdatke plačalo najkasneje do 31. 12. 2013, vendar v skladu s plačilnimi roki, kot jih določa aktualni Zakon o izvrševanju proračuna RS. 7. Stroški 7.1 Upravičeni stroški Upravičeni so stroški, ki: – so neposredno povezani z izvajanjem prijavljenega projekta in predvideni v vlogi na javni razpis; – so nujno potrebni za uspešno izvedbo projekta; – so razumni, upravičeni in v skladu z načeli dobrega finančnega poslovodenja in upravljanja, zlasti glede stroškovne učinkovitosti; – nastanejo upravičencu ali partnerju. V zvezi z izvajanjem projektov so upravičeni naslednji stroški: – plače in drugi stroški dela zaposlenih na projektu: – vsi stroški dela (bruto plača z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delodajalca in delojemalca); – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela); – nadomestila plače ter drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (boleznine do 30 dni, ipd); – regres in povračilo stroškov dela za čas dopusta za zaposlene na projektu, v primeru, ko zaposleni na projektu ne dela 100% svojega delovnega časa, se upošteva sorazmerni delež regresa in povračilo stroškov dela za čas dopusta. – povračila stroškov v zvezi z delom na projektu za prostovoljce (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela, potni stroški v zvezi z delom na projektu, itd.), oziroma pavšal stroškov za opravljanje prostovoljskega dela v sorazmernem deležu trajanja projekta v skladu z Zakonom o prostovoljstvu; – povračila stroškov mentorstva prostovoljcem, ki je potrebno za uspešno izvedbo projekta (plačilo za delo s prostovoljci); – stroški zunanjih izvajalcev, vezanih neposredno na projekt (plačila avtorskih honorarjev, plačila po podjemnih pogodbah, plačila za delo preko študentskega servisa, plačila po pogodbah o opravljenih storitvah – npr. stroški vodenja projekta, stroški zunanjih sodelavcev, stroški prevajanja, stroški oblikovanja, tiska, distribucije, oglaševanja, stroški organizacije in izvedbe različnih dogodkov, stroški priprave strokovnih podlag, svetovanj ipd.); – posredni stroški – do 10% vseh upravičenih stroškov projekta – namenjeni so kritju splošnih stroškov poslovanja: telekomunikacij (telefon, internet), elektrika, ogrevanje, komunalne storitve, najem poslovnih prostorov ipd. Kolikor so v izvajanje projekta vključeni partnerji le-ti višino upravičenih posrednih stroškov določijo s konzorcijsko pogodbo. Navedene upravičene stroške lahko uveljavljajo tako prijavitelj kot partnerji. 7.2 Neupravičeni stroški Neupravičeni so stroški: – nakupa in gradnje nepremičnin, nakupa zemljišč; – nakupa strojev, pohištva, prevoznih sredstev ter druge opreme; – nakupa IKT opreme, rabljene IKT opreme ipd.; – amortizacija nepremičnin in opreme; – stroški obresti na dolgove; – odpravnine, solidarnostne pomoči, različne bonitete, letne stimulacije in druge nagrade zaposlenim ter jubilejne nagrade; – drugi stroški, ki niso bili predvideni v vlogi predloženi na javni razpis. Neupravičene stroške krije prijavitelj ali partner sam. Stroški/izdatki morajo biti dokumentirani z ustreznimi dokazili (npr. račun, pogodba, potni nalog ipd.). 8. Postopek izbora projektov Ministrstvo za javno upravo bo predloge sofinanciranih projektov izbralo po postopku, ki ga določajo Zakon o javnih financah, Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije in skladno s to objavo in razpisno dokumentacijo za predmetni javni razpis. Postopek izbora projektov bo potekal v dveh korakih. V prvem bo strokovna komisija ministrstva izvedla ovrednotenje prispelih vlog. Na podlagi ovrednotenja prispelih vlog bo strokovna komisija ministrstva pripravila prednostno listo projektov za vsak sklop posebej, predlaganih za sofinanciranje, ki bodo dosegli minimalni kakovostni kriterij tj. najmanj 50 točk, do porabe sredstev. Prednost bodo imeli projekti, ki bodo v okviru posameznega sklopa, ne glede na vsebinsko področje tako sklopa A in sklopa B dosegli višje število točk. V primeru, da bo v fazi ocenjevanja, več predlaganih projektov v okviru posameznega sklopa doseglo enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na prednostno listo projektov, presežena razpoložljiva sredstva za posamezen sklop, se bo o uvrstitvi projekta na prednostno listo projektov odločilo z žrebom, ki ga bo opravila strokovna komisija. Preostala razpoložljiva sredstva lahko Ministrstvo za javno upravo ponudi zadnjemu pozitivno ocenjenemu prijavitelju, ki je uvrščen na prednostno listo obeh sklopov. 8.1 Merila za ocenjevanje V ocenjevanje bodo vključene le popolne vloge, ki bodo izpolnjevale pogoje, določene v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije. Pri ocenjevanju projektov sklopa A bo upoštevano: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Pri ocenjevanju projektov sklopa B bo upoštevano: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Podrobnejša razčlenitev meril je v razpisni dokumentaciji. Prijaviteljem, katerih projekti se ne bodo uvrstili na prednostno listo projektov, bo v tej fazi vročen sklep o neizbiri. 8.2. Postopek s pogajanji Prijaviteljem, katerih projekti bodo v prvem koraku uvrščeni na prednostno listo projektov, bo poslano povabilo na pogajanja. Če se pozvani prijavitelj ne udeleži pogajanj, pomeni da odstopa od prijave. Pogajanja bodo potekala o upravičenih dejavnostih in stroških tj. Obrazec št. 6A (Sklop A), Obrazec št. 6B (Sklop B) in Obrazec št. 7. V primeru, da prijavitelj v vlogi navede izvajanje neupravičenih aktivnosti se vrednost sofinanciranja projekta ustrezno zniža. Ministrstvo bo med pogajanji zagotovilo enako obravnavo vseh prijaviteljev, prav tako bodo prijavitelji seznanjeni s pravili, po katerih bodo pogajanja potekala. V vabilu na pogajanja bo natančno opredeljena vsebina pogajanj, način pogajanj ter roki za dokončanje pogajanj. Na pogajanjih se piše zapisnik, ki ga na koncu podpišeta obe strani (prijavitelj, člani komisije/predsednik komisije). V primeru, da prijavitelj, ki je sodeloval v pogajanjih ne podpiše zapisnika o pogajanjih, se domneva, da odstopa od prijave. Zapisnik o pogajanjih bo vseboval zaključke pogajanj in bo končna podlaga za sklenitev pogodb o sofinanciranju projektov. Po zaključku pogajanj in na podlagi dejstev iz zapisnika, strokovna komisija pripravi predlog za sofinanciranje projektov, o katerih s sklepom o izboru odloči predstojnik ministrstva. 9. Prijava na javni razpis 9.1 Rok za oddajo vlog Rok za oddajo vlog na predmetni javni razpis je 20 dni od objave tega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije oziroma do vključno 3. 11. 2011. Vloge na razpis morajo, ne glede na način oddaje prispeti na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21 (glavna pisarna, 5. nadstropje), 1000 Ljubljana do 3. 11. 2011, do 12. ure. 9.2 Način predložitve vlog Vloge je potrebno predložiti v treh tiskanih izvodih: izvirniku in dveh kopijah, ki so označeni z besedo »Original«, »Kopija 1«, »Kopija 2«. Na e-nosilcu podatkov (npr. CD-ROM, DVD-ROM, USB ključek) morata biti priložena: Obrazec št 6.: Opis projekta ter Obrazec št. 7 Finančni načrt projekta. Drugih obrazcev in prilog ni potrebno predložiti na e-nosilcu. Vlogo je potrebno poslati v zaprtem ovitku, ki mora biti označena »Ne odpiraj! – Vloga za javni razpis za sofinanciranje dejavnosti horizontalnih NVO mrež in spodbujanje prostovoljstva za leta 2011, 2012 in 2013«. Na prvi strani ovitka prijavitelji navedejo tudi svoj polni naziv in naslov. Prijavitelji lahko uporabijo obrazec iz razpisne dokumentacije (Priloga št. 4: Označba vloge). Neustrezno označena vloga se s sklepom zavrže. Vloge, ki bodo prispele po tem roku, se štejejo kot prepozne in bodo prijaviteljem vrnjene neodprte. 9.3 Število predloženih vlog in projektov Prijavitelj lahko na javni razpis predloži 1 vlogo za sofinanciranje. Kolikor bo prijavitelj predložil več vlog za sofinanciranje, bo upoštevana tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot zadnja prispela. 10. Odpiranje vlog Odpiranje vlog bo izvedeno v roku 3 dni od izteka roka za oddajo vlog v prostorih Ministrstva za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana in zaradi pričakovanega velikega števila vlog ne bo javno. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, izpolnjene in pravilno označene ovojnice, ki vsebujejo vloge in sicer po vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Nepravilno izpolnjene in označene ovojnice se vrnejo pošiljatelju. Na odpiranju bo strokovna komisija ugotavljala popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. 11. Popolnost vlog in dopolnjevanje Vloga mora biti oddana na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji in predložena v 3 tiskanih izvodih (original, 2 kopiji). Prijavitelj mora vlogi za sklop A priložiti naslednje obrazce in priloge: – izpolnjen obrazec št. 1: PODATKI O PRIJAVLJENEM PROJEKTU; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 2: PODATKI O PRIJAVITELJU in OPIS DEJAVNOSTI PRIJAVITELJA; – izpolnjen obrazec št. 3: PODATKI O ČLANIH PRIJAVITELJA; – podpisan in žigosan obrazec št. 4: IZJAVA PRIJAVITELJA O SPREJEMANJU IN IZPOLNJEVANJU RAZPISNIH POGOJEV; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 5: IZJAVA PARTNERJA O SPREJEMANJU IN IZPOLNJEVANJU RAZPISNIH POGOJEV – kolikor projekt izvaja v sodelovanju s partnerji (za vse partnerje, ki sodelujejo pri izvajanju projekta); – izpolnjen obrazec št. 6A: OPIS PROJEKTA; – izpolnjen obrazec št. 7: FINANČNI NAČRT PROJEKTA; – izpolnjen obrazec št. 8: PRIMERNOST IN USPOSOBLJENOST PRIJAVITELJA IN PARTNERJEV. Ter priloge: – priloga št. 1: USTANOVNI AKT in/ali DRUG USTREZEN SPLOŠNI DOKUMENT (prijavitelj in partnerji); – priloga št. 3: ELEKTRONSKI NOSILEC PODATKOV z obrazci Opis projekta in Finančni načrt projekta. Prijavitelj mora vlogi za sklop B priložiti naslednje obrazce in priloge: – izpolnjen obrazec št. 1: PODATKI O PRIJAVLJENEM PROJEKTU; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 2: PODATKI O PRIJAVITELJU in OPIS DEJAVNOSTI PRIJAVITELJA; – podpisan in žigosan obrazec št. 4: IZJAVA PRIJAVITELJA O SPREJEMANJU IN IZPOLNJEVANJU RAZPISNIH POGOJEV; – izpolnjen, podpisan in žigosan obrazec št. 5: IZJAVA PARTNERJA O SPREJEMANJU IN IZPOLNJEVANJU RAZPISNIH POGOJEV – kolikor projekte izvaja v sodelovanju s partnerji (za vse partnerje, ki sodelujejo pri izvajanju projekta); – izpolnjen obrazec št. 6B: OPIS PROJEKTA; – izpolnjen obrazec št. 7: FINANČNI NAČRT PROJEKTA; – izpolnjen obrazec št. 8: PRIMERNOST IN USPOSOBLJENOST PRIJAVITELJA IN PARTNERJEV. Ter priloge: – priloga št. 1: USTANOVNI AKT in/ali DRUG USTREZEN SPLOŠNI DOKUMENT (prijavitelj in partnerji); – priloga št. 2: IZKAZ POSLOVNEGA IZIDA V OBDOBJU 1. 1. 2010-31. 12. 2010; – priloga št. 3: ELEKTRONSKI NOSILEC PODATKOV z obrazci Opis projekta in Finančni načrt projekta. V primeru, da vlogi ne bodo priloženi vsi navedeni obrazci in/ali priloge, bo komisija v roku najkasneje 5. dni od odpiranja vlog, prijavitelje pozvala, da vloge v roku 5 dni dopolnijo. Poziv za dopolnitev bo prijaviteljem posredovan po navadni in elektronski pošti. Prijavitelji morajo biti v tem času dostopni za dvig pošte. Za sklop A bodo lahko dopolnili naslednje obrazce ali priloge: – obrazec št. 1: PODATKI O PRIJAVLJENIH PROJEKTIH; – obrazec št. 2: PODATKI O PRIJAVITELJU in OPIS DEJAVNOSTI PRIJAVITELJA; – obrazec št. 3: PODATKI O ČLANIH PRIJAVITELJA; – obrazec št. 4: IZJAVA PRIJAVITELJA O SPREJEMANJU IN IZPOLNJEVANJU RAZPISNIH POGOJEV; – obrazec št. 5: IZJAVA PARTNERJA O SPREJEMANJU IN IZPOLNJEVANJU RAZPISNIH POGOJEV; – priloga št. 1: USTANOVNI AKT in/ali DRUG USTREZEN SPLOŠNI DOKUMENT; – priloga št. 3: ELEKTRONSKI NOSILEC PODATKOV; – manjkajoči izvod/a kopije vloge. Za sklop B bodo lahko dopolnili naslednje obrazce ali priloge: – obrazec št. 1: PODATKI O PRIJAVLJENIH PROJEKTIH; – obrazec št. 2: PODATKI O PRIJAVITELJU in OPIS DEJAVNOSTI PRIJAVITELJA; – obrazec št. 4: IZJAVA PRIJAVITELJA O SPREJEMANJU IN IZPOLNJEVANJU RAZPISNIH POGOJEV; – obrazec št. 5: IZJAVA PARTNERJA O SPREJEMANJU IN IZPOLNJEVANJU RAZPISNIH POGOJEV; – priloga št. 1: USTANOVNI AKT in/ali DRUG USTREZEN SPLOŠNI DOKUMENT; – priloga št. 2: IZKAZ POSLOVNEGA IZIDA V OBDOBJU 1. 1. 2010-31. 12. 2010 – priloga št. 3: ELEKTRONSKI NOSILEC PODATKOV; – manjkajoči izvod/a kopije vloge. V primeru, da prijavitelji vlogi ne bodo priložili obrazcev št. 6A, št. 6B, št. 7 ali št. 8, komisija prijaviteljev ne bo pozvala k dopolnitvi vlog, temveč bo vloge ovrednotila z upoštevanjem predloženih obrazcev in prilog. V primeru, da bi bili prijavitelji oziroma predlagani projekti izbrani za sofinanciranje, bo Ministrstvo za javno upravo pred podpisom pogodbe o sofinanciranju zahtevalo dopolnitev manjkajočih podatkov. Pri preverjanju popolnosti vlog bodo upoštevani le predloženi natisnjeni obrazcih v izvodu, ki bo označen kot Original in ne na izvodih, ki so označeni kot Kopija 1 oziroma Kopija 2 ali obrazcih shranjenih na elektronskem nosilcu. 12. Zavrnitev in zavržba vlog oziroma predlogov projektov: – Zavržene bodo vloge: – ki ne bodo poslane v roku in na način, ki je določen v 9. poglavju javnega razpisa; – ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije za razpisno področje in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge). – Zavrnjeni bodo predlogi projektov: – tistih prijaviteljev, ki ne bodo izpolnjevali osnovnih pogojev, določenih v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije; – ki na podlagi meril za ocenjevanje ne bodo dosegle zadostnega števila točk. 13. Obveščanje prijaviteljev o rezultatih razpisa in varovanje podatkov ter poslovnih skrivnosti Ministrstvo za javno upravo bo prijavitelje o izidu javnega razpisa obvestilo najkasneje v 60. dneh od dneva odpiranja vlog.. S sklepom o izbiri bodo prejemniki pozvani k podpisu pogodbe. Če se prejemnik v 8 dneh od prejema sklepa ne odzove na poziv, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev in se sredstva lahko dodelijo drugi vlogi, ki ima na osnovi ocene prva možnost prejeti sredstva. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Ministrstva za javno upravo: http://www.mju.gov.si/si/delovna_podrocja/nevladne_organizacije/za_nevladne_organizacije/sofinanciranje_nvo_javni_razpisi/nacionalni_razpisi/#c17400 Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo. 14. Sklenitev pogodb Z izbranimi prijavitelji bo Ministrstvo za javno upravo sklenilo pogodbe o sofinanciranju. 15. Pritožba Zoper sklep o izbiri prejemnikov sredstev pritožba ni dovoljena, temveč lahko prijavitelji in stranski udeleženci sprožijo upravni spor zoper sklep Ministrstva za javno upravo. Upravni spor se sproži s tožbo, ki se vloži v 30. dneh od vročitve sklepa na Upravno sodišče, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana. Sprožitev upravnega spora ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. 16. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani: http://www.mju.gov.si/si/delovna_podrocja/nevladne_organizacije/za_nevladne_organizacije/sofinanciranje_nvo_javni_razpisi/nacionalni_razpisi/#c17400, naročite jo lahko tudi po elektronski pošti: jurij.mezek@gov.si ali miha.ulcar@gov.si. Dodatne informacije in vprašanja v zvezi z razpisom so na voljo na Ministrstvu za javno upravo, kontaktni osebi: mag. Jurij Mezek, elektronski naslov: jurij.mezek@gov.si, Miha Ulčar, elektronski naslov: miha.ulcar@gov.si oziroma na spletni strani: http://www.mju.gov.si/si/delovna_podrocja/nevladne_organizacije/za_nevladne_organizacije/sofinanciranje_nvo_javni_razpisi/nacionalni_razpisi/#c17400, kjer bodo objavljeni tudi odgovori na zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom. Vprašanja in pojasnila v zvezi z javnim razpisom in dokumentacijo javnega razpisa morajo biti zahtevana v pisni obliki po elektronski pošti na prej navedena naslova in sicer najkasneje do 28. 10. 2011 do 12. ure. Kolikor bodo vprašanja posredovana po tem datumu, odgovori ne bodo posredovani.
Ministrstvo za javno upravo

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti