Uradni list

Številka 81
Uradni list RS, št. 81/2011 z dne 14. 10. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 81/2011 z dne 14. 10. 2011

Kazalo

Št. 430-2609/2010/3 Ob-4970/11 , Stran 2353
Št. 430-2609/2010/3 Ob-4970/11
Na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 109/08, 49/09, 107/10, 11/11) – ZJF in Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09), objavlja Ministrstvo za notranje zadeve
javni razpis
za izvajanje projekta »Uporaba slovenskega jezika v vsakdanjem življenju«, št. 430-2609/2010, ki se financira iz Evropskega sklada za begunce in sredstev Ministrstva za notranje zadeve
1. Ime oziroma naziv in sedež naročnika: Republika Slovenija, Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova ulica 2, 1501 Ljubljana. 2. Podatki o predmetu javnega razpisa Predmet javnega razpisa je izvajanje projekta »Uporaba slovenskega jezika v vsakdanjem življenju« za osebe s statusom mednarodne zaščite, ki se financira iz Evropskega sklada za begunce in sredstev Ministrstva za notranje zadeve, v letih 2012 in 2013, in obsega naslednja sklopa: Sklop 1: Izvajanje projekta »Uporaba slovenskega jezika v vsakdanjem življenju« v Ljubljani; Sklop 2: Izvajanje projekta »Uporaba slovenskega jezika v vsakdanjem življenju« v Mariboru. Prijavitelji lahko ponudijo predmet javnega razpisa v celoti (sklopa 1 in 2) ali posamezen sklop v celoti (izvajanje celotnega programa v posameznem sklopu). Prijavitelji se ne morejo prijaviti za izvajanje posameznega dela projekta iz posameznega sklopa javnega razpisa. Podroben opis predmeta javnega razpisa je podan v razpisani dokumentaciji. 3. Pogoji za prijavo na javni razpis · Na javni razpis se lahko prijavijo pravne osebe, ki: – so registrirane za opravljanje dejavnosti pri pristojnem sodišču ali drugem pristojnem organu; – niso v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali postopku prisilnega prenehanja; – imajo poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve določene z zakonom; – izpolnjujejo pogoj, da prijavitelj niti njegov zakoniti zastopnik, kolikor gre za pravno osebo, ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku: hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnine pri volitvah (za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja ter, če je bil izvajalec ali njegov zakoniti zastopnik pravnomočno obsojen zaradi goljufije zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti; · Projekti morajo imeti realne in jasno postavljene cilje, ki so v skladu s predmetom razpisa in izhajajo iz potreb uporabnikov in naročnika; – Projekti se ne smejo izvajati kot del drugih, s strani naročnika ali finančnih skladov EU že sofinanciranih projektov; – Prijavitelji – izvajalci morajo zagotoviti izvajanje projekta po načelu nepridobitnosti. V primeru, da prijavitelj ne izpolnjuje katerega od zgoraj navedenih pogojev, se vloga izloči. 4. Obvezna vsebina vloge · Izpolnjeni, podpisani in žigosani obrazci iz razpisne dokumentacije za pripravo vloge: – Obrazec vloge (priloga št. IV/1); – Splošna izjava prijavitelja projekta (priloga št. IV/2); – Pooblastilo prijavitelja za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc – za pravno osebo (priloga št. IV/3a); – Pooblastilo za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc – za fizične osebe (priloga št. IV/3b); – Izjava prijavitelja projekta – DDV (Priloga št. IV/4); – Podatki o prijavitelju (Priloga št. IV/5); – Podatki o kadrih – izvajalcih projekta (Priloga št. IV/6); – Načrtovani logični okvir projekta (Priloga št. IV/7); – Načrtovani proračun projekta – po vrsticah proračuna (Priloga št. IV/8a); – Načrtovani proračun projekta – po kategorijah upravičenih stroškov – zbirno (Priloga št. IV/8b). · Vzorec pogodbe (V. del razpisne dokumentacije): Prijavitelj mora parafirati vse strani vzorca pogodbe ter podpisati in žigosati zadnjo stran vzorca pogodbe. · V primeru, da skupina prijaviteljev predloži skupno vlogo, mora ta skupina prijaviteljev v vlogi predložiti izjavo o predložitvi pravnega akta o skupni izvedbi projekta (npr. pogodba o sodelovanju), v primeru, da bodo izbrani na javnem razpisu ter zahtevana dokazila v skladu z 8. točko Obvezna vsebina vloge v razpisni dokumentaciji. · Prijavitelji, ki nimajo sedeža v Republiki Sloveniji, morajo poleg Splošne izjave prijavitelja projekta iz priloge št. IV/2, v vlogi predložiti tudi naslednje dokumente: – Dokazilo, da proti prijavitelju ni uveden oziroma prijavitelj ni v postopku prisilne poravnave, stečaja ali prisilnega prenehanja, – Dokazilo, da ni bil prijavitelj niti njegov zakoniti zastopnik, kolikor gre za pravno osebo, pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku: hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnine pri volitvah (za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja ter, če je bil izvajalec ali njegov zakoniti zastopnik pravnomočno obsojen zaradi goljufije zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti, – Dokazilo, da je poravnal davke, prispevke in druge obvezne dajatve v skladu s predpisi države, kjer ima sedež, – Registracijo podjetja za dejavnost, katere predmet je javni razpis, ki mora izkazovati zadnje stanje ter kopija mora biti enaka originalu. Na odpiranju vlog strokovna komisija ugotavlja popolnost vlog. V primeru, da prijavitelj v vlogi ne bo predložil vseh zgoraj navedenih dokazil in izpolnjenih obrazcev iz razpisne dokumentacije, zaradi česar bo njegova vloga formalno nepopolna, ga bo komisija pozvala k dopolnitvi vloge. Vloga, katere prijavitelj ne bo dopolnil v skladu s pozivom za dopolnitev vloge, bo zavržena. 5. Izdelava in predložitev vloge Vloga se sestavi tako, da prijavitelj vpiše zahtevane podatke v obrazce, ki so sestavni del razpisne dokumentacije oziroma posameznih delov le-te. Prijavitelj poda vlogo na obrazcih iz prilog razpisne dokumentacije ali po vsebini in obliki enakih obrazcih, izdelanih s strani prijavitelja. Prijavitelj priloge izpolni, podpiše in žigosa. Prijavitelj predloži vlogo v zapečatenem ali zaprtem ovitku tako, da je možno preveriti, da je zaprt tako, kot je bil predan. Prijavitelj na ovitek vloge nalepi izpolnjen obrazec prijave iz priloge št. IV/9 razpisne dokumentacije. V primeru, da vloga ni označena kot je navedeno, naročnik ne odgovarja za predčasno odpiranje vloge ali za založitev vloge. 6. Merila za izbor projektov: merilo za ocenitev vloge je cena oziroma skupna vrednost projekta, ob izpolnjevanju vseh zahtevanih pogojev, navedenih v razpisni dokumentaciji. Za vsak posamezen sklop bo izbrana najugodnejša vloga po merilu cena, oziroma prijavitelj z najnižjo ponujeno vrednostjo projekta. V primeru, da projekt ne ustreza posameznemu kriteriju, se vloga izloči. 7. Izločitev vloge Prijavitelj projekta bo izločen iz nadaljnjega postopka izbire v naslednjih primerih: – kolikor prijavitelj ni registriran pri pristojnem sodišču ali drugem organu za dejavnost, ki je predmet razpisa, za katerega daje vlogo; – kolikor je zoper prijavitelja uveden oziroma je prijavitelj v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali postopku prisilnega prenehanja; – kolikor prijavitelj nima poravnanih vseh davkov, prispevkov in drugih dajatev, določenih z zakonom; – kolikor je bil prijavitelj ali njegov zakoniti zastopnik, kolikor gre za pravno osebo, pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 55/08, 66/08): hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnine pri volitvah (za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja ter, če je bil izvajalec ali njegov zakoniti zastopnik pravnomočno obsojen zaradi goljufije zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti; – kolikor je prijavitelj za namen izvajanja projekta, za katerega se prijavlja, že prejel pomoč kateregakoli drugega organa oziroma institucije Republike Slovenije oziroma Evropske unije ter pri izvedbi projekta prihaja do dvojnega financiranja; – kolikor se ugotovi, da pri izvedbi projekta prihaja do pridobitne dejavnosti; – kolikor se ugotovi, da so interesi prijavitelja v nasprotju z interesi in cilji projekta; – kolikor se ugotovi, da je prijavitelj v vlogi navedel napačne ali zavajajoče podatke. Zgoraj navedeni izključitveni razlogi se lahko uveljavljajo zoper prijavitelja tudi po opravljeni izbiri oziroma po tem, ko je izdan sklep o izbiri izvajalca ter po sklenitvi pogodbe. V primeru, da se ugotovi obstoj enega ali več izključitvenih razlogov po izdaji sklepa o izbiri, se sklep razveljavi. V primeru, da se ugotovi obstoj enega ali več izključitvenih razlogov po sklenitvi pogodbe, lahko naročnik odstopi od pogodbe. Vloga bo v postopku analize izločena tudi v primeru, da le-ta ne bo izpolnjevala vseh zahtev iz razpisne dokumentacije. 8. Način financiranja Prijavitelji projektov lahko s strani naročnika prejmejo sredstva v višini 100% vseh predvidenih upravičenih odhodkov projekta. Projekt se financira 75% iz sredstev Evropskega sklada za begunce ter 25% iz sredstev Ministrstva za notranje zadeve. Naročnik bo označil kot upravičene ter plačal le tiste stroške, ki: 1. bodo nujno potrebni za izvajanje aktivnosti, zajetih v projektu, ki je del letnih programov, kot jih odobri Komisija; 2. bodo razumni in v skladu z načeli dobrega finančnega poslovodenja, zlasti gospodarnosti in stroškovne učinkovitosti; 3. bodo nastali pri izvedbi aktivnosti izvajalcu v RS, razen v primeru mednarodnih organizacij javnega sektorja, ki si prizadevajo doseči iste cilje iz temeljnega akta o ustanovitvi sklada; 4. bodo povezani s ciljnimi skupinami, kakor so navedene v temeljnem aktu o ustanovitvi sklada; 5. bodo nastali v skladu z določbami pogodbe, ki jo bo naročnik sklenil s ponudnikom-izvajalcem. Izvajalec mora vzpostaviti ustrezen sistem knjiženja (ločeno glede na stroškovni nosilec projekta), iz katerega bodo jasno razvidni stroški in transakcije, ki se nanašajo na projekt oziroma, da bo jasna revizijska sled. Financirani bodo stroški, ki so izključno vezani na izvajanje projekta in bodo navedeni v načrtovanem logičnem okvirju projekta in v načrtovanem proračunu projekta v posamezni kategoriji, in sicer do navedene višine. Neposredni upravičeni stroški so sestavljeni iz naslednjih kategorij: – stroški osebja (A), – potni stroški in dnevnice (B), – oprema (C), – nepremičnine (D), – potrošni material, zaloge in splošne storitve (E), – podizvajanje, – stroški povezani s sofinanciranjem EU (F), – stroški za strokovnjake (G), – drugi neposredni stroški (H). Stroške za osebje štejemo kot neposredne stroške in so upravičeni za osebe, ki imajo ključno in neposredno vlogo v projektu (projektni vodje in drugo osebje, ki je operativno vključeno v projekt) na primer v dejavnosti načrtovanja projekta, izvajanja (ali spremljanja) operativnih dejavnosti, zagotavljanja storitev končnim prejemnikom (ciljnim skupinam) projekta itd. ter podporno vlogo (generalni direktor, računovodja, podpora pri naročanju, kadrovska podpora, podpora informacijske tehnologije, administrator, receptor). Stroški boleznin in ostalih stroškov, ki so povrnjeni s strani ZZZS (Zavod za zdravstveno zavarovanje RS), niso upravičeni do povračila. Prav tako stroški jubilejnih nagrad, nadur, stimulacij in podobno, niso upravičen strošek. Prijavitelj navede podatke o kadrih – izvajalcih projekta v vlogi. Izjemoma, če imena oseb do obojestranskega podpisa te pogodbe še niso znana ali jih ni mogoče razkriti, je treba navesti strokovne in tehnične sposobnosti oseb, predvidenih za izvajanje ustreznih funkcij/nalog v okviru projekta. Izvajalec mora imena sporočiti najkasneje v roku 8 dni od obojestranskega podpisa pogodbe. Potni stroški in dnevnice so upravičeni kot neposredni stroški samo: – za osebje prijavitelja – izvajalca, katerega stroški so upravičeni, kakor je opredeljeno v točki A; – za druge osebe zunaj prijavitelja – izvajalca, ki sodelujejo pri izvedbi projekta. V tem primeru je treba hraniti sezname prisotnosti kot dokazila. Potni stroški so upravičeni na podlagi dejansko nastalih stroškov. Stroški, povezani z nakupom opreme, so upravičeni samo, če so bistveni za izvajanje projekta in predhodno pisno odobreni s strani naročnika. Oprema mora imeti tehnične značilnosti, ki jih zahteva projekt, in je skladna z veljavnimi merili in standardi. Nepremičnine morajo imeti tehnične značilnosti, ki jih zahteva projekt in so skladne z veljavnimi merili in standardi. Najem nepremičnin je upravičen do sofinanciranja, če obstaja jasna povezava med najemom in cilji zadevnega projekta pod spodaj navedenimi pogoji in brez poseganja v uporabo strožjih nacionalnih predpisov: – nepremičnine niso bile kupljene s sofinanciranjem EU; – nepremičnine se morajo uporabljati samo za izvajanje projekta. V nasprotnem primeru je upravičen samo tisti delež stroškov, ki ustreza uporabi za namene projekta. Stroški za potrošni material, zaloge in splošne storitve so upravičeni, če so opredeljivi in neposredno potrebni za izvajanje projekta. Posredni upravičeni stroški (I) ne smejo presegati 7% skupne vrednosti neposrednih upravičenih stroškov opredeljenih v načrtovanem proračunu projekta. Posredni stroški se nanašajo na kategorije stroškov, ki niso opredeljivi kot stroški, neposredno povezani s projektom. Med to vrsto stroškov štejemo stroške, ki jih ne moremo neposredno zaračunati, vendar morajo biti povezani s projektom. Določen odstotek skupnega zneska neposrednih upravičenih stroškov lahko velja za posredne stroške, če: – so posredni stroški predvideni v načrtovanem proračunu projekta; – posredni stroški ne vključujejo stroškov, dodeljenih pod drugo kategorijo proračuna za projekt; – se posredni stroški ne financirajo iz drugih virov. Posredni stroški so načrtovani v fiksnem odstotku glede na načrtovane neposredne stroške projekta, ki so opredeljeni v Načrtovanem proračunu projekta – po vrsticah proračuna (Priloga IV/8a). Absolutni znesek načrtovanih posrednih stroškov projekta mora biti razviden iz Načrtovanega proračuna projekta (Priloga IV/8b). Financiranje stroškov je podrobneje opredeljeno v razpisni dokumentaciji. Na splošno morajo biti končni upravičenci – izvajalci sposobni sami izvajati dejavnosti, povezane s projektom. Podizvajanje mora biti zato omejeno in ne sme presegati 40% neposrednih upravičenih stroškov projekta, razen, če je ustrezno utemeljeno in ga odgovorni organ – naročnik vnaprej odobri. Stroški, ki ne bodo financirani: – DDV, razen če izvajalec ni zavezanec za DDV (oziroma je fizična oseba), kar mora dokazati z verodostojnimi listinami; – donos kapitala, dolgovi in stroški dolžniške obveznosti, negativne obresti, devizne provizije in izgube, rezervacije za izgube ali morebitne bodoče obveznosti, plačilo dolgovanih obresti, dvomljivi dolgovi, globe, denarne kazni, stroški sodnih postopkov; – prekomerni ali nebistveni/nepotrebni izdatki (primernost izdatkov se dokazuje z ustreznimi dokazili), iz katerih je razvidno primerno razmerje med ceno in kakovostjo oziroma ustrezna tržna vrednost izdatkov. Najboljše razmerje med ceno in kakovostjo izdatka je tisto, ki je edino upravičeno za izvajanje projekta. Ustrezna dokazila za primernost izdatkov so npr. pridobljene tržne ponudbe pred nastankom izdatka (kjer je to opredeljeno v okviru posameznih členov za upravičenost izdatkov te pogodbe); dokazila iz katerih je razvidno, da je dejansko nastali strošek dela v skladu s standardi v določenem poklicu, itd. Kolikor nastali izdatki presegajo tržne cene oziroma ne dosegajo najugodnejšega razmerja med ceno in kakovostjo, jih naročnik označi kot prekomerne in so kot taki neupravičeni, zato je koristno, da izvajalec že pred samim nastankom posameznega izdatka izvede ustrezne postopke in tako zagotovi primernost izdatkov. Bistvenost/potrebnost izdatkov se ocenjuje tako, da se presoja nujnost določenega izdatka za uspešno izvedbo projekta oziroma vpliv na možnosti za dokončanje projekta, če določenega izdatka ne bi bilo. Ta presoja se mora izvajati pred nastankom, med nastankom in po nastanku izdatka, tako na strani izvajalca kot naročnika. Kolikor naročnik ugotovi, da izostanek nastanka določenega izdatka ni ovira za dokončanje projekta, se tovrstni izdatek označi kot nebistven/nepotreben in je kot tak neupravičen, zato je koristno, da izvajalec že pred samim nastankom posameznega izdatka izvede to presojo); – stroški za reprezentanco izključno za projektno osebje; – stroški, ki jih je prijavil izvajalec in so bili kriti v okviru drugega projekta ali delovnega programa, ki se financira iz sredstev EU; – nakup zemljišča ter nakup, gradnja in prenova nepremičnine; – prispevki v naravi. Hranjenje dokumentacije Izbrani prijavitelj mora finančno-računovodsko dokumentacijo in ostale dokumente, s katerimi izkazuje stroške projekta (prejete račune, potrdila, druga dokazila o plačilu ali računovodske listine z enakovredno dokazno vrednostjo), hraniti še 8 let in 8 mesecev od letnice letnega programa 2011, tj. do 31. 8. 2019. Izplačilo sredstev Izvajalcu bodo sredstva izplačana na transakcijski račun v skladu z veljavnim Zakonom o izvrševanju proračuna RS oziroma 30. dan od datuma uradnega prejema zahtevka za izplačilo, za potrjen nesporni del. Povračilo stroškov, ki bodo izvajalcu nastali pri izvedbi projekta, bo naročnik nakazal izvajalcu po izvedeni vsebinski in finančni kontroli prejetega zahtevka za izplačilo z obveznimi prilogami. Zahtevku mora biti obvezno priloženo: vsebinsko poročilo o izvedenih aktivnostih in doseganju specifičnih ciljev in rezultatov projekta, finančno poročilo o dejanskem proračunu projekta v zvezi z izvedenimi aktivnostmi v vsebinskem poročilu in dokazila o nastanku vsakega zahtevanega upravičenega stroška iz poročila o dejanskem proračunu projekta. Zahtevek za izplačilo se pošlje tako v pisni kot v elektronski obliki. Naročnik posreduje izvajalcu datoteke s predlogami obrazcev za zahtevek za izplačilo ter vsebinsko in finančno poročilo. Izvajalec projekta vnese v posredovane obrazce ustrezne podatke ter natisne zahtevek za izplačilo s prilogami, ki ga podpiše odgovorna oseba. Izvajalec pošlje naročniku zahtevek za izplačilo z ustreznimi prilogami v pisni obliki ter v obliki datotek, ki vsebujejo identične informacije, prek elektronske pošte (na elektronski naslov skrbnika pogodbe in tehničnega skrbnika pogodbe). V primeru, da je izvajalec oseba zasebnega ali javnega prava in je ustanovljena in deluje kot društvo, zasebni ali javni zavod ali ustanova, ter je v svoji vlogi označil, da želi prejeti predplačilo, je pod pogoji iz razpisne dokumentacije upravičen do predplačila sredstev. Izvajalec posreduje naročniku pisni zahtevek za avans. Izvajalec je upravičen do dveh predplačil, vsakega do višine 20% od nerealizirane pogodbene vrednosti. Izplačilo sredstev predplačila bo naročnik izvršil v 15 dneh od prejema zahtevka za avans. V primeru, da izvajalec projekt izvede v zmanjšanem obsegu oziroma ne doseže ciljev in rezultatov projekta, ki so opredeljeni v Načrtovanem logičnem okvirju projekta, naročnik delež financiranja zniža glede na dejansko izvedene aktivnosti oziroma dejansko dosežene operativne cilje. Izplačilo sredstev in predplačila so natančneje opredeljena v razpisni dokumentaciji. Obdobje, v katerem morajo biti sredstva porabljena Izvajanje po sklenjeni pogodbi se mora zaključiti najkasneje do 30. 6. 2013. Prejeta sredstva morajo biti porabljena v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna Republike Slovenije in črpanje sredstev iz Evropskega sklada za begunce. Pogodba se bo z izbranim(-i) prijaviteljem(-i) za posamezen sklop sklenila za obdobje od podpisa pogodbe do 30. 6. 2013. 9. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za predmet javnega razpisa Skupna okvirna višina sredstev za predmetni javni razpis za izvajanje aktivnosti od podpisa pogodbe do 30. 6. 2013 znaša 35.000,00 EUR, in sicer: – za sklop 1: 23.000,00 EUR; – za sklop 2: 12.000,00 EUR. Zgoraj navedeni zneski po posameznih sklopih predstavljajo višino sredstev, namenjenih za izvedbo aktivnosti projekta za izpolnitev ciljev po letnem programu. Sredstva za izvajanje predmetnega javnega razpisa so za sklopa 1 in 2 zagotovljena s strani Evropskega sklada za begunce in sredstev Ministrstva za notranje zadeve. 10. Predložitev vloge Vloga se šteje za pravočasno, če jo naročnik prejme do dne 14. 11. 2011, najkasneje do 15. ure. Prijavitelji oddajo vloge s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov naročnika: MNZ RS, Glavna pisarna, Štefanova ulica 2, 1501 Ljubljana. Vse nepravočasno prejete vloge bo komisija izločila iz postopka odpiranja vlog in jih neodprte vrnila prijaviteljem. 11. Rok, v katerem bodo prijavitelji projektov obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo o izboru projektov oziroma izidu javnega razpisa obveščeni v roku 15 dni od dneva sprejetja odločitve o dodelitvi sredstev. Slednja bo sprejeta predvidoma v 60 dneh od roka za predložitev vlog. Naročnik bo izdal sklepe o izboru projektov in višini financiranja projektov. Podatki o imenu izvajalca, nazivu projekta ter višini odobrenih javnih sredstev in sredstev EU bodo javno objavljeni. 12. Razpisna dokumentacija Razpisna dokumentacija je dostopna na internetnem naslovu naročnika: http://www.mnz.gov.si/, zgornji meni »O ministrstvu«, levi meni »Javna naročila«. Prijavitelji lahko v pisni obliki zahtevajo dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge. Naročnik bo odgovore objavil na internetnem naslovu naročnika: http://www.mnz.gov.si/, zgornji meni »O ministrstvu«, levi meni »Javna naročila«, in sicer najkasneje 4 dni pred iztekom roka za oddajo vlog, pod pogojem, da bo naročnik prejel zahtevo za dodatna pojasnila najkasneje do dne 4. 11. 2011. Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge, spremembe ali dopolnitve razpisne dokumentacije) bo objavljena na internetnem naslovu naročnika: http://www.mnz.gov.si/, zgornji meni »O ministrstvu«, levi meni »Javna naročila«. Vprašanja lahko prijavitelji pošljejo po elektronski pošti na naslov: sjn.mnz@gov.si ali po faksu 01/428-57-91, s pripisom: Dodatne informacije – Javni razpis za izvajanje projekta »Uporaba slovenskega jezika v vsakdanjem življenju, št. 430-2609/2010«. Na zahteve za dodatna pojasnila, katerih naročnik ne bo prejel do zgoraj navedenega roka, naročnik ne bo dajal pojasnil. V primeru, da zahteva za dodatna pojasnila ne bo posredovana na zgoraj navedeni način, naročnik ne jamči za pravočasni odgovor.
Ministrstvo za notranje zadeve

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti