Uradni list

Številka 48
Uradni list RS, št. 48/2011 z dne 24. 6. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 48/2011 z dne 24. 6. 2011

Kazalo

Št. 54450-4/2011/3 Ob-3674/11 , Stran 1530
Št. 54450-4/2011/3 Ob-3674/11
Na podlagi določb Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES z dne 11. julija 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1083/2006/ES), Uredbe (ES) št. 1081/2006/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami, v nadaljnjem besedilu: Uredba 1081/2006/ES), Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006/ES z dne 8. decembra 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu (UL L št. 371, z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami, nadaljnjem besedilu: Uredba 1828/2006/ES), Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 52/02, 110/02, 56/03, 61/04, 123/04, 93/05, 89/07 – Odl. US, 126/07, 48/09, 8/10), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 110/02 – ZDT-B, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08, 49/09, 38/10 – ZUKN in 107/10), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10 in 4/11), Proračuna Republike Slovenije za leto 2011 (Uradni list RS, št. 99/09 in 96/10), Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 – ZIPRS0809, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011), Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10), Nacionalnega strateškega referenčnega okvira 2007–2013, št. CCI 2007SI16UNS001, z dne 18. 6. 2007, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, št. CCI 2007SI051PO001, z dne 21. 11. 2007, Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07– uradno prečiščeno besedilo, 118/06 – ZUOPP-A, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr.in 20/11, v nadaljevanju: ZOFVI), Zakona o romski skupnosti (Uradni list RS, št. 33/07), Strategija vzgoje in izobraževanja Romov v Republiki Sloveniji (2004), ki so jo sprejeli Strokovni svet RS za splošno izobraževanje na seji 20. 5. 2004, Strokovni svet RS za izobraževanje odraslih na seji 2. 6. 2004 in Strokovni svet RS za strokovno in poklicno izobraževanje na seji 16. 6. 2004 ter dopolnila k Strategiji iz leta 2004, ki ga je sprejel Strokovni svet RS za splošno izobraževanje je na svoji 140. seji, dne 17. 2. 2011, in sklepa Službe Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko, v vlogi organa upravljanja o potrditvi instrumenta javni razpis za izbor operacij, z dne 14. 6. 2011, št. OP RČV 4/2/005-0-MŠŠ, Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
javni razpis
za izbor operacij »Uspešno vključevanje Romov v vzgojo in izobraževanje II«
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega telesa oziroma izvajalca javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljnjem besedilu: javni razpis), ki dodeljuje sredstva Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo). 2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev) Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti; prednostne usmeritve povečanje dostopnosti in enake možnosti v sistemu vzgoje in izobraževanja. Namen javnega razpisa je omogočiti učinkovitejše vključevanje Romov v predšolsko vzgojo in osnovno šolo v skladu z rešitvami, ki jih predstavlja Strategija vzgoje in izobraževanja Romov v Republiki Sloveniji in je dostopna na spletni strani: http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/razvoj_solstva/projekti/0721_strategija_Romi.doc (v nadaljnjem besedilu: Strategija) ter dopolnilo k Strategiji iz leta 2004, ki je dostopno na spletni strani: http://www.mss.gov.si/fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/razvoj_solstva/projekti/Strategija_Romi_dopolnitev_2011.pdf. Eden od pomembnih ukrepov za uspešnejše vključevanje otrok in učencev Romov v sistem vzgoje in izobraževanja je delovanje romskega pomočnika v naseljih in šolah. V preteklem obdobju (od 2008 do 2010) je vključevanje romskega pomočnika v šole, ki imajo vključeno večje število romskih učencev pomembno pripomoglo k večji prisotnosti romskih učencev pri pouku ter k povečanju stikov učencev romskih staršev s šolo. Poleg tega si je enaintrideset pripadnikov romske skupnosti pridobilo znanja za doseganje standardov, ki jih predpisuje nacionalna poklicna kvalifikacija za romskega pomočnika. S tem projektom želimo nadgraditi do sedaj opravljeno delo in sicer tako, da bi dvignili kakovost dela romskih pomočnikov, saj cilj zgolj obiskovanje pouka ni več zadosten. Cilj tega projekta je uspešnejše doseganje standardov znanja romskih učencev v osnovni šoli in njihovo čim večje vključevanje v srednješolsko raven izobraževanja. Za dosego teh ciljev je med drugim treba zagotoviti nadaljnje izobraževanje romskih pomočnikov, ki bodo vključeni v projekt. Cilj tega projekta je zato tudi dvig izobrazbene ravni romskih pomočnikov. Samo tako bo mogoče zagotoviti pogoje za sistemsko reševanje položaja romskega pomočnika v nacionalnih okvirih. Za uresničitev tega projekta je potrebno načrtno vključiti delo romskih pomočnikov v življenje in delo šole, in sicer glede na potrebe vsake šole, ki bo vključena v projekt, posebej. Prav zato mora vsaka šola, skupaj z romskim pomočnikom, oblikovati načrt vključevanja in dela romskega pomočnika. Za doseganje namena projekta je treba pripraviti učna gradiva in didaktične pripomočke za otroke in učence. Aktivnosti javnega razpisa so: 1. sofinanciranje dela romskega pomočnika v vrtcih in osnovnih šolah; 2. sofinanciranje vzpostavitve projektnih timov z romskim pomočnikom v vrtcih in osnovnih šolah; 3. sofinanciranje priprave gradiv in raznih didaktičnih pripomočkov za poučevanje in učenje romskega jezika in kulture; 4. priprava aktivnosti za dvig izobrazbene ravni romskih pomočnikov; 5. priprava načrta osnovne šole in vrtca, s katerim šola ali vrtec določi aktivnosti z namenom učinkovitejšega vključevanja Romov v predšolsko vzgojo in osnovno šolo (sodelovanje s starši otrok Romov, spoznavanje romske kulture, zgodovine in identitete ter odpravljanje stereotipov in predsodkov). Javni razpis je celovit, zato se morajo prijavitelji prijaviti na vse razpisane aktivnosti, ki so predmet javnega razpisa. Kazalniki na ravni javnega razpisa: – število vključenih vrtcev oziroma šol (vsaj 30 VIZ) – število vključenih romskih otrok in učencev (vsaj 500); – število vključenih romskih pomočnikov (vsaj 20); – število vključenih strokovnih delavcev (vsaj 40); – število načrtov osnovnih šol in vrtcev (vsaj 30) – št. gradiv (vsaj 2) 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Prijava na javni razpis mora biti skladna z namenom razpisa, obvezno je, da projekt upošteva časovni in finančni okvir javnega razpisa ter da zajema vse razpisane aktivnosti. Na javni razpis se lahko prijavi: – pravna ali fizična oseba kot nosilka/koordinatorka projekta (npr. javni zavod, vrtec, šola, gospodarska družba, samostojni podjetnik posameznik, društvo, ustanova), ki je registrirana za opravljanje dejavnosti na področju vzgoje in izobraževanja; – prijavitelj mora imeti za konzorcijske partnerje vsaj trideset osnovnih šol in vrtcev ustanovljenih v skladu z ZOFVI, ki imajo vpisane učence Rome. Partnerske osnovne šole in vrtci morajo v predlaganem projektu uravnoteženo predstavljati območja Slovenije kjer živijo Romi (vsaj petnajst prekmurskih in mariborskih osnovnih šol in vrtcev partnerjev ter vsaj petnajst dolenjskih in ljubljanskih osnovnih šol in vrtcev partnerjev); – prijavitelj mora priložiti izjavo, da bo skupaj s konzorcijskimi partnerji za potrebe in za čas izvajanja projekta zaposloval vsaj dvajset romskih pomočnikov, s polnim delovnim časom, ki bodo sodelovali v projektnih timih; poleg ostalih pogojev v skladu z delovnopravno zakonodajo sta bistvena pogoja za opravljanje nalog romskega pomočnika ta, da ima oseba zaključeno vsaj osnovno šolo in da je materni govorec romščine; – prijavitelj mora priložiti izjavo, da je oziroma bo oseba, ki bo prijavljena kot koordinator projekta v delovnem razmerju pri prijavitelju; – prijavitelj je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik. Poleg zgoraj navedenih pogojev mora prijavitelj skupaj s konzorcijskimi partnerji izpolnjevati še naslednje splošne pogoje: – ima poravnane zapadle obveznosti, davke in prispevke do Republike Slovenije, – da ni za isti namen sofinanciran iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali sredstev EU, – je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt, – razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta, – ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateremkoli podobnem položaju, – ni proti njemu uveden postopek stečaja, prisilne poravnave ali likvidacije, – ni bil prijavitelj ali njegov zakoniti zastopnik, kolikor gre za pravno osebo, pravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 55/08, 66/08 – popr., 39/09 in 55/09 – Odl. US): hudodelsko združevanje; sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje koristi daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje; goljufija, poslovna goljufija ter goljufija zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja. Popolna vloga mora vsebovati izpolnjen prijavni obrazec s prilogami in izjavami iz razpisne dokumentacije. Posamezni prijavitelj se lahko na javni razpis prijavi izključno v konzorciju partnerjev za izvedbo projekta. Skupno prijavo odda več pravnih in/ali fizičnih oseb, ki podpišejo in predložijo konzorcijsko pogodbo in jo v imenu vseh članov konzorcija odda poslovodeči konzorcijski partner. 4. Merila za izbor prejemnikov sredstev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu) Izločitveno merilo: če je eno od meril ovrednoteno kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Merila ustreznosti in kakovosti prijave: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 5. Postopek in način izbora Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je sto petinštirideset točk. Izbran bo en prijavitelj, in sicer tisti, ki bo zbral največje število točk, vendar ne manj kot 70 točk. Izbran bo prijavitelj, ki bo dosegel največje število točk. V primeru, da bosta dve prijavi dosegli enako število točk, bo izbran tisti prijavitelj, ki bo imel v projekt vključenih več partnerskih šol in vrtcev. Kolikor bo tudi število v projekt vključenih partnerskih šol in vrtcev enako, bo izbran tisti prijavitelj, ki bo dosegel več točk pri merilu II. Reference in izkušnje prijavitelja in partnerjev za izvedbo projekta. 6. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti; prednostne usmeritve povečanje dostopnosti in enake možnosti v sistemu vzgoje in izobraževanja. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis je 1.675.680,00 EUR. 7. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev) Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša 1.675.680,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih: – za proračunsko leto 2012: 986.680,00 EUR od tega: – 838.678,00 EUR s PP 6875 – (Socialna vključenost – ESS – 07-13) – EU udeležba (85,00%) in – 148.002,00 EUR s PP 9411 – (Socialna vključenost – ESS – 07-13) – slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2013: 450.000,00 EUR od tega: – 382.500,00 EUR s PP 6875 – (Socialna vključenost – ESS – 07-13) – EU udeležba (85,00%) in – 67.500,00 EUR s PP 9411 – (Socialna vključenost – ESS – 07-13) – slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2014: 239.000,00 EUR od tega: – 203.150,00 EUR s PP 6875 – (Socialna vključenost – ESS – 07-13) – EU udeležba (85,00%) in – 35.850,00 EUR s PP 9411 – (Socialna vključenost – ESS – 07-13) – slovenska udeležba (15,00%) V skladu s pogoji 24. in 25. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 bo ministrstvo upravičencu praviloma izplačalo predplačilo v višini do 20% od vrednosti predvidenih izplačil sredstev. Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranemu prijavitelju predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od 1. 9. 2011 do 31. 8. 2014. 8. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00% Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00% 9. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85,00%. 10. Upravičeni stroški in način financiranja Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, ki so v okviru predmetnega javnega razpisa sledeči: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi (le za zunanje izvajalce), – delo po podjemni pogodbi (le za zunanje izvajalce) – delo prek študentskega servisa, – založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, – stroški oglaševalskih storitev, – stroški za izvedbo zaključne konference, – stroški najema prostorov in opreme za izvajanje projekta, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – kotizacija (za strokovna izobraževanja projektnih timov, strokovnih delavcev VIZ, udeležbe na konferencah in posvetih glede na razpisano temo, po predhodni odobritvi MŠŠ), – nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov (če nakup odobri MŠŠ in je neposredno povezan s projektom in nujen za njegovo izvedbo), – stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih, – amortizacija računalniške in druge opreme (le če oprema ni bila kupljena z javnim denarjem), – DDV(davek na dodano vrednost), – posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15,00% neposrednih upravičenih stroškov. Neposredni upravičeni stroški, ki v okviru tega javnega razpisa predstavljajo osnovo za izračun pavšala za posredne stroške, so naslednji: – Delo po podjemni pogodbi, – Delo po avtorski pogodbi, – Plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – Delo preko študentskega servisa, – Stroški oglaševalskih storitev, – Izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – Kotizacija. Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za njihovo dokazovanje so navedena v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje operacij ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Pogoji glede upravičenosti stroška davka na dodano vrednost so navedeni v točki 9 Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 ter točki 2 in Prilogi 4 Navodil Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje operacij ESS. 11. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu. 12. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. 13. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES, ni predvideno. 14. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji Upravičenec bo moral hraniti vso dokumentacijo o operaciji najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 15. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. 16. Zahteve glede spremljanja prihodkov operacije: upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 17. Zahteve glede spremljanja podatkov o udeležencih v skladu s Prilogo XXIII Uredbe 1828/2006/ES: upravičenec bo moral spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES. 18. Omejitve glede sprememb operacije v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 19. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške operacije tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, bo upravičenec dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev. 20. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi sprejem dejstva, da bo vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca in občine, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe št. 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ-UPB2, Uradni list RS, št. 51/06, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ. 21. Način in rok za predložitev vlog Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 18. 7. 2011 do 13. ure. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na Javni razpis – Uspešno vključevanje Romov v vzgojo in izobraževanje II«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, v določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva. Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 22. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij, ki jo imenuje minister za šolstvo in šport (v nadaljnjem besedilu: komisija). Odpiranje prispelih vlog bo dne 18. 7. 2011 ob 14. uri, v prostorih Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, Ljubljana (sejna soba P23/24) in bo javno. Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. Podrobneje je postopek in način izbora opredeljen v razpisni dokumentaciji. 23. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo s sklepom ministra o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog. Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. 24. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstvo za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (področje Strukturni skladi, podpodročje Javni razpisi). Za dodatne informacije lahko pokličete 01/400-53-72 ali pišete na elektronski naslov: spela.fotivec@gov.si.
Ministrstvo za šolstvo in šport

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti