Uradni list

Številka 23
Uradni list RS, št. 23/2011 z dne 31. 3. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 23/2011 z dne 31. 3. 2011

Kazalo

992. Odlok o proračunu Občine Kozje za leto 2011, stran 2997.

Na podlagi 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06, 14/07), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 27/08, 76/08, 100/08, 79/09) in na podlagi 16. člena Statuta Občine Kozje (Uradni list RS, št. 24/10) je Občinski svet Občine Kozje na 4. redni seji dne 24. 3. 2011 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kozje za leto 2011
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Kozje za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------------------
A.    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-------------------------------------------------------------
I.    SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)              4.659.802
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                       3.224.718
70    DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)             2.693.321
      700 davki na dohodek in dobiček               2.518.069
      703 davki na premoženje                         113.650
      704 domači davki na blago in storitve            61.602
      706 drugi davki                                       0
71    NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)         531.397
      710 udeležba na dobičku in dohodki od           209.879
      premoženja
      711 takse in pristojbine                          3.300
      712 denarne kazni                                     0
      713 prihodki od prodaje blaga in                      0
      storitev
      714 drugi nedavčni prihodki                     318.218
72    KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722)                17.783
      720 prihodki od prodaje osnovnih                      0
      sredstev
      721 prihodki od prodaje zalog                         0
      722 prihodki od prodaje zemljišč in              17.783
      nematerialnega premoženja
73    PREJETE DONACIJE (730+731)                            0
      730 prejete donacije iz domačih virov                 0
      731 prejete donacije iz tujine                        0
74    TRANSFERNI PRIHODKI (740)                     1.417.301
      740 transferni prihodki iz drugih               682.025
      javnofinančnih institucij
      741 prejeta sredstva iz državnega               735.276
      proračuna in iz sredstev EU
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                  4.748.212
40    TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)          1.180.009
      400 plače in drugi izdatki zaposlenim           228.286
      401 prispevki delodajalcev za socialno           38.046
      varnost
      402 izdatki za blago in storitve                851.513
      403 plačila domačih obresti                      14.145
      409 rezerve                                      48.019
41    TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413+414)        1.377.834
      410 subvencije                                  102.138
      411 transferi posameznikom in                   833.619
      gospodinjstvom
      412 transferi neprofitnim organizacijam          92.210
      in ustanovam
      413 drugi tekoči domači transferi               349.867
      414 tekoči transferi v tujino                         0
42    INVESTICIJSKI ODHODKI (420)                   2.132.571
      420 nakup in gradnja osnovnih sredstev        2.132.571
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI (430)                    57.798
      430 investicijski transferi                           0
      431 investicijski transferi                      14.500
      432 investicijski transferi                      43.298
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I.-        –88.410
      II.)
-------------------------------------------------------------
B.    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------------------------
IV.   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA              0
      KAPIT. DELEŽEV (750+751+752)
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
      750 prejeta vračila danih posojil                     0
      751 prodaja kapitalskih deležev                       0
      752 kupnine iz naslova privatizacije                  0
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH                0
      DELEŽEV (440+441+442)
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV
      440 dana posojila                                     0
      441 povečanje kapitalskih deležev in                  0
      naložb
      442 poraba sredstev kupnin iz naslova                 0
      privatizacije
      443 povečanje namenskega premoženja v                 0
      javnih skladih in osebah javnega prava,
      ki imajo premoženje v svoji lasti
VI.   PREJETA – DANA POSOJILA IN SPREM.                     0
      KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
-------------------------------------------------------------
C.    RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------------------
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)                              135.000
50    ZADOLŽEVANJE
      500 domače zadolževanje                         135.000
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                            55.849
55    ODPLAČILA DOLGA
      550 odplačila domačega dolga                     55.849
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA               –9.259
      RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                   79.151
XI.   NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)           88.410
-------------------------------------------------------------
      999 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.
      12. PRETEKLEGA LETA
       splošni sklad za drugo                           9.259
-------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Kozje.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. požarna taksa po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom,
2. prispevki občanov,
3. odstopljena državna taksa za obremenjevanje voda,
4. odstopljena državna taksa za obremenjevanje okolja,
5. prejeta sredstva državnega proračuna za investicije,
6. prejeta sredstva iz državnega proračuna za odpravljanje,
7. posledic škode povzročenih z neurji,
8. prihodki ožjih delov občine.
Proračunski uporabnik lahko prevzema in plačuje obveznosti do višine dejansko realiziranega priliva namenskih sredstev.
Sredstva okoljskih dajatev se porabijo le za:
– gradnjo infrastrukture, namenjene izvajanju občinskih obveznih javnih služb varstva okolja v skladu z državnimi operativnimi programi, sprejetimi s predpisi varstva okolja na področju čiščenja in odvajanja odpadnih voda, ravnanja s komunalnimi odpadki in odlaganja odpadkov in
– zagotavljanje oskrbovalnih standardov, tehničnih, vzdrževalnih, organizacijskih in drugih ukrepov, predpisanih za izvajanje obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Dovoljeno je prerazporejanje znotraj proračunskih uporabnikov med proračunskimi področji, glavnimi programi, podprogrami, proračunskimi postavkami in konti.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika.
Med izvrševanjem proračuna se lahko s sklepom župana ob prerazporeditvi odpre nov konto oziroma poveča obseg sredstev na kontu za izdatke ali se odpre nova proračunska postavka, če pri planiranju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali način izvedbe projektov.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2010 in njegovi realizaciji.
Prerazporeditev pravic porabe in prvega odstavka tega člena se opravi s pisno odredbo, iz katere je razvidno, na kateri proračunski postavki in podkontu se pravica porabe povečuje in na kateri se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri proračunski postavki se odpira nov podkonto.
O prerazporeditvah v finančnem načrtu krajevne skupnosti odloča organ, ki je s statutom občine določen za zastopanje krajevne skupnosti.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, mora uporabnik vključiti v proračun leta, na katerega se nanašajo.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski sklad je proračunska rezerva, oblikovana po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2011 oblikuje v višini 38.760 EUR.
Na predlog občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
9. člen
(krajevne skupnosti)
Krajevne skupnosti na območju Občine Kozje smejo brez predhodnega soglasja župna sklepati pravne posle do višine 2.000 EUR.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
10. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1.000 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2011 lahko zadolži v skladu z določili ZJF.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kozje, v letu 2011 ne sme preseči skupne višine dovoljenega zadolževanja.
12. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2011 zadolžijo le v soglasju z ustanoviteljem.
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoči vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2011 zadolžijo v soglasju z ustanoviteljem.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
(začasno financiranje v letu 2012)
V obdobju začasnega financiranja Občine Kozje v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-0005/2011-4/02
Kozje, dne 24. marca 2011
Župan
Občine Kozje
Dušan Andrej Kocman l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti