Uradni list

Številka 22
Uradni list RS, št. 22/2010 z dne 19. 3. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 22/2010 z dne 19. 3. 2010

Kazalo

Ob-2150/10 , Stran 611
1. Naziv in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Mestna občina Maribor, Mestna uprava, Urad za komunalo, promet, okolje in prostor, Slovenska ulica 40, Maribor. 2. Vrsta pravnega posla: sklenitev najemne pogodbe za obdobje petih let za najem javnih površin za opravljanje tržnih dejavnosti (trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah) in javnih površin namenjenih parkiranju. 3. Predmet najema Predmet najema so javne površine na katerih je dovoljeno opravljati tržno dejavnost in parkirne površine. Opis nepremičnin in objektov, ki so predmet najema je priloga razpisne dokumentacije. 4. Pogoji za sodelovanje: 1. da je ponudnik registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega zbiranja ponudb, 2. da ima ponudnik poravnane prispevke, davke in druge javne dajatve, 3. da se ponudnik zaveže, da bo sklenil leasing pogodbo za garažno hišo in poslovne prostore pod tržnico na Vodnikovem trgu. 4. da ponudnik razpolaga s tržno opremo (z najmanj 200 nepokritimi tržnimi mizami in najmanj 30 pokritimi stojnicami). Prednost pri izbiri ponudb imajo ponudniki, ki so pripravljene skleniti še leasing pogodbo za odkup garažne hiše in poslovnih prostorov na Vodnikovem trgu. Najprej bo izbira opravljena med temi ponudniki, le če takšnih ponudnikov ne bo, bo opravljena izbira med tistimi, ki tega pogoja ne izpolnjujejo. Ponudbo za najem lahko oddajo pravne osebe ali samostojni podjetniki, ki imajo sedež na območju RS oziroma na območju države članice EU. 5. Višina najemnine: izklicna višina letne najemnine znaša 24 975,00 €. Cena je določena brez DDV. 6. Varščina Zainteresirani najemniki morajo do vključno 6. 4. 2010, plačati varščino v višini 10% izklicne cene letne najemnine na transakcijski račun Mestne občine Maribor, št. 012700100008403, »plačilo varščine za javno zbiranje ponudb« in original potrdilo priložiti k ponudbi. Plačana varščina se uspelemu upravičencu vračuna v ceno najemnine, neuspelim pa bo vrnjena brez obresti v roku 15 dni po opravljenem javnem zbiranju ponudb. Če uspeli ponudnik ne podpiše najemne pogodbe v 8 dneh po prejemu obvestila o izbiri varščina zapade. Varščina zapade tudi v primeru, če ponudnik umakne ponudbo po roku za oddajo ponudbe ali v času veljavnosti ponudbe. 7. Drugi pogoji, pravila za oddajo ponudbe in merilo za izbor Zainteresirani oddajo svoje ponudbe v zaprti kuverti, na naslov: Mestna občina Maribor, Mestna uprava, Urad za komunalo, promet, okolje in prostor, Slovenska ulica 40. Na kuverti mora biti oznaka »Ne odpiraj – Ponudba za javno zbiranje ponudb – Tržnica«. Ponudbe je treba oddati najkasneje do 6. 4. 2010, do 12. ure. Javno odpiranje ponudb bo 6. 4. 2010, ob 13. uri, v sejni sobi Urada na Slovenski 40 v 1. nadstropju. Ponudba, ki bo prispela po razpisanem roku bo izločena iz postopka ocenjevanja ponudb in bodo ponudnikom vrnjene neodprte. Ponudnik, ki bo oddal nepopolno ponudbo (pomanjkljivo dokumentacijo) bo pozvan k dopolnitvi ponudbe. Rok za dopolnitev ponudbe bo tri dni od prejema poziva za dopolnitev. Ponudnik, ki ne bo priložil potrdila o plačani varščini bo izločen. Za izbor ponudnika bo uporabljeno merilo najvišja ponujena cena najema. Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najvišjo ceno za najem nepremičnine in bo izpolnjeval razpisne pogoje. MOM lahko s ponudniki izvede še pogajanja. Če bo več najugodnejših ponudb, bodo s temi ponudniki izvedena še dodatna pogajanja. Če nihče od ponudnikov ne bo ponudil vsaj izklicne cene najema za zemljišče, je javno zbiranje ponudb neuspešno. Ponudniki bodo o tem obveščeni v 8 dneh po odpiranju ponudb. Ponudba mora veljati še 90 dni od dneva, ki je določen za oddajo ponudb. 8. Način in rok plačila najemnine: ponudnik, ki bo sklenil pogodbo bo najemnino plačeval mesečno, do 5. v mesecu za pretekli mesec. Mesečna najemnina znaša eno dvanajstino ponujene letne najemnine. 9. Informacije Dodatne informacije lahko interesenti dobijo pri kontaktni osebi: Uroš Kosi, na tel. 031/650-895 ali na e-pošto uros.kosi@maribor.si Zainteresirani ponudniki lahko razpisno dokumentacijo v zvezi z oddajo nepremičnin dobijo pri kontaktni osebi Anji Pavličič, tel. 02/22-01-435 oziroma spletnem naslovu anja.pavlicic@maribor.si. 10. Sklenitev pogodbe: uspeli ponudnik mora skleniti pogodbo najkasneje v 8 dneh po prejemu obvestila o izboru. 11. Plačilo stroškov: stroške priprave pogodbe nosi MOM. 11. Ustavitev postopka: MOM lahko do sklenitve pogodbe postopek javnega zbiranja ponudb vsak čas ustavi.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti